BMWClub: Aici puteti adresa intrebari conducerii Contempo Cars Brasov - BMWClub

Jump to content

  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Aici puteti adresa intrebari conducerii Contempo Cars Brasov

#21 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 27 September 2010 - 22:49

E simplu pana cand se respecta regulamentul,
0

#22 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 27 September 2010 - 22:54

Sa nu cadeti si voi in patima exagerarii, ca base. Asa cum el a renuntat la sprijinul politiei din cauza unor manifestanti, sa nu opriti si voi facilitatea asta din cauza catorva eventuali si posibili clienti care nu respecta promisiunea.

Ca in relatia cu clientii nu prea poti vorbi de regulament, ca sunt totusi clienti, nu angajati. Pe clienti ii puteti cel mult ruga sa respecte anumite recomandari, dar nu o sa-i bateti daca le incalca :twoup:
0

#23 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 27 September 2010 - 23:07

Aici ai dreptate dar sa nu uitam ca trebuie sa respectam si noi un regulament si nu facem ce vrem chiar daca ne dorim.
0

#24 User is offline   Rhaziel 

  • Raspopit
  • Group: Members
  • Posts: 4107
  • Joined: 30-October 08
  • Gender:Male
  • Location:x=r-d => 2a-x=a-r+a-d

Posted 27 September 2010 - 23:19

View Postpaul, on 28/Sep/2010, 00:54, said:

Pe clienti ii puteti cel mult ruga sa respecte anumite recomandari, dar nu o sa-i bateti daca le incalca :twoup:



Touche!

Atata imp cat preturile sunt cum sunt la reprezentanta, plus ca miturile sunt multe vis-a-vis de unele chestii practicate pe-acolo, eu zic ca ar fi cazul ca reprezentanta sa ofere mai mult decat un service de cartier... si nu ma refer la uniforme frumoase, shoping, cafea si lifestyle ci la siguranta ca ceea ce se face la masina clientului, se face in timp cat mai favorabil(lui), in mod cat mai favorabil si nu in ultimul rand sa inspire incredere...

..sa fim seriosi, daca un mecanic de cartier nu se simte vezi doamne stresat ca-i sta clientul in coasta in timp ce el mestereste, nu vad de ce-ar fi mai instabili emotional mecanicii de reprezentanta...

This post has been edited by Rhaziel: 27 September 2010 - 23:21

0

#25 User is offline   hornetb 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1131
  • Joined: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Severin

Posted 28 September 2010 - 10:16

“Din fericire astazi nimeni nu a fost sanctionat, dar nici nu au fost multi cei care au dorit sa stea in picioare pe toata perioada desfasurarii lucrarilor.S-au plictisit repede si au zis ca este mai bine la schoping decat la scandal( ca nu e tocmai liniste in service),
Ba chiar am primit o critica ca nu am facturat toate operatiile clientul a cerut o verificare la toba de esapament atinsa in bordura si s-a ales si cu o lista de piese la directie la care a ramas surprins ca nu s-a facturat constatarea.
Deci sunt avantaje de ambele parti ,nu? “

@ Contempo Cars Brasov
Ma bucur sa aud ca n-a fost nicio sanctiune pana acum. Daca oamenii s-au plictisit, sa fie sanatosi, nu-i puteti obliga sa stea langa masina. De altfel, dupa cum am zis si mai sus, nici nu cred ca este necesar sa-i invitati, doar va rugam sa permiteti acces-ul celor care cer in mod expres asta.
Faptul ca i-ati facut constatarea gratis, desigur, este si in avantajul clientului, dar este foarte bine si pentru dumneavoastra, pentru ca omul vine tot acolo sa le schimbe 


@ Contempo Cars Brasov
“E simplu pana cand se respecta regulamentul,”

Fara a vrea sa fiu lipsit de respect sau nesimtit, va rog din nou ca in cazul nerespectarii anumitor reguli clar specificate de la inceput clientului, sanctiunile sa fie individuale, si nu colective. De aceea, daca un client e mai problematic, mi se pare corect sa nu i se mai permita acces-ul in service data viitoare, ba chiar sa fie dat afara atunci. Dar nu sa platim toti pentru cativa nesimtiti, care cu siguranta vor fi/aparea la un moment dat, cu siguranta.
Altfel, intentia dumneavoastra de-a dreptul laudabila pana acum, n-ar mai fi atat de credibila, ci am putea considera ca a fost doar asa o demonstratie de fortza, de bune intentii, dar ca nu va doriti cu adevarat acea transparenta de care vorbeam, abia asteptand sa calce cativa indivizi pe bec, pentru a reveni la vechile reguli, de a nu mai lasa pe nimeni inauntru.


@ paul, @ Rhaziel
“Ca in relatia cu clientii nu prea poti vorbi de regulament, ca sunt totusi clienti, nu angajati. Pe clienti ii puteti cel mult ruga sa respecte anumite recomandari, dar nu o sa-i bateti daca le incalca”

“Atata imp cat preturile sunt cum sunt la reprezentanta, plus ca miturile sunt multe vis-a-vis de unele chestii practicate pe-acolo, eu zic ca ar fi cazul ca reprezentanta sa ofere mai mult decat un service de cartier... si nu ma refer la uniforme frumoase, shoping, cafea si lifestyle ci la siguranta ca ceea ce se face la masina clientului, se face in timp cat mai favorabil(lui), in mod cat mai favorabil si nu in ultimul rand sa inspire incredere...

..sa fim seriosi, daca un mecanic de cartier nu se simte vezi doamne stresat ca-i sta clientul in coasta in timp ce el mestereste, nu vad de ce-ar fi mai instabili emotional mecanicii de reprezentanta...”

Cu toata stima, clienti clienti, dar totusi, asta nu inseamna ca putem face chiar ce vrem. Adica eu sunt convins ca oamenii nu duc lipsa de clienti. Sunt foarte multi care si-au permis masini noi de la ei si le-au cumparat si multi altii care se duc la ei. Daca e client, trebuie sa-l respecti, dar nu sa te injosesti in fata lui.
De aceea, consider ca de regula n-ar trebui sa fie permis acces-ul in service. Dupa cum am zis, acces-ul ar trebui permis doar celui care cere in mod expres acest lucru si caruia sa i se precizeze anumite reguli de bun simt pe care ar trebui sa le respecte. Eu as vedea cam asa treaba:
- ai voie sa te invarti doar in jurul masinii, nu trebuie sa te indepartezi de ea, sa te duci sa vezi la alta masina;
- n-ai voie sa vorbesti cu mecanicul; (desigur, doar daca nu intreaba el ceva anume, desi ma gandesc ca n-ar avea de ce sa intrebe).

Ai incalcat acest regulament, e simplu, esti poftit afara.

@ Rhaziel

Aici gresesti cred, e treaba lor ce preturi practica. O piesa care la un dealer BMW mi s-a spus ca este 19 mil, la alt magazin am gasit-o cu 15 mil. Raportand (daca se pastreaza proportiile), o piesa de 5 mil oriunde altundeva, la BMW ar fi 6. Ceea ce ar fi ok. Acum nu stiu exact la manopera, aici cred ca-i mai mare diferenta decat altundeva. Dar pana la urma, e strict problema lor. Daca-si permit sa tina aceste preturi atat de sus cum sunt sau cum ni se pare noua inseamna ca au clienti, ca le merge foarte bine, ca e foarte aglomerat si atunci de ce sa serveasca 100 de persoane, care n-au cumparat masina de la ei, ieftin, cand pot servi 80 de persoane care au facut asta. Cred ca toti am face la fel pana la urma.
Nu ne convine, mergem in alta parte, nu ne obliga nimeni sa mergem la ei, asta e, daca nu ne permitem sa o facem tot timpul.
Si dupa cum ziceam, depinde si ce faci la masina. Spre exemplu, un schimb de placute cred ca-l putem face oriunde, pe cand un update de soft nu l-as face decat la BMW.
Cu privire la mituri, asta e altceva, iar oamenii vad ca sunt de accord sa ne lase sa stam langa masina, ceea ce e mai mult decat ok.
Cu privire la stresul mecanicului, depinde de la om la om (depinde atat de mecanic, cat si de client) si sunt convins ca nici “cel de cartier” nu se simte prea bine cand il tot stresam, dar ne accepta, ce sa faca omul 

Oricum, una peste alta, dupa cum ziceam si repet, initiativa este laudabila de-a dreptul si foarte corecta mai ales, transparenta este astfel oferita, speram doar sa tina si sanctiunile sa fie aplicate individual, nu colectiv.
0

#26 User is offline   Cosminbad 

  • posesor Bmw
  • Group: Members
  • Posts: 1883
  • Joined: 27-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Bmw , Jocuri PS4

Posted 07 October 2010 - 13:21

Frumoasa initiativa. Va caut si eu peste 10 000km. atat mai am pe BC pana la revizie. O sa fie in folosul Contempo chestia asta pana la urma. Transparenta conteaza enorm intr-o tara ca Romania
0

#27 User is offline   hornetb 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1131
  • Joined: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Severin

Posted 11 October 2010 - 18:52

Buna seara,

Mi-a lovit unul putin masina - http://www.bmwclub.r...showtopic=88230 .

Puteti sa-mi spuneti va rog cat m-ar costa o bara fata normala si cat m-ar costa una M paket ? Si cat ar fi pachetul M complet ? Ca daca diferenta n-ar fii mare rau, mai bine pun pachetul M complet. Masina este un BMW 320d din august 2006, cu seria PY63508.

Multumesc
0

#28 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 11 October 2010 - 20:16

buna seara
daca nu te superi pot sa-ti ofer maine toate informatiile cerute(cred ca putem sa gasim o solutie ca totul sa se faca cum vrei tu cu pachet M fara sa mai platesti foarte mult)
dar am si eu o conditie sa stai langa masina pana se va finaliza lucrarea (nu deasupra,nu dedesubt nu vorbesti,nu faci nimic)

era o gluma desigur.
Deci daca nu te grabesti foarte tare putem sa-ti facem maine o propunere avantajoasa. (pe pachet M) sau daca vrei ceva mai tare.
De la 01.10.2010 suntem colaboratori oficiali AC- Schnitzer,G-Power,Hartge, si urmeaza Hamann.
0

#29 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12175
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Posted 18 October 2010 - 07:42

:twoup:

va rog sa postati doar in legatura cu obiectul topicului... intrebari tehnice, nu aiureli de toate felurile sau mistocareli ieftine...

orice postare pe langa subiect, va fi stearsa, iar autorul avertizat... la recidiva, se lasa cu sanctiuni!

#30 User is offline   mmneg 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1092
  • Joined: 25-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 18 October 2010 - 21:22

buna seara,
am un mini cooper 2002, mi s-a aprins martorul de airbag (problema des intalnita la mini). am mai avut aceast tip de problema acum ceva vreme si stiu ca s-a schimbat un cablu de sub unul din scaune. sapt trecut am mers pe niste drumuri comunale si ma gandesc ca aprinderea martorului este strans legata de asta

pot trece zilele astea sa vedem la care scaun este problema, daca s-a miscat mufa si merge stearsa eroarea sau daca necesita inlocuirea cablului?

mersi
0

#31 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 19 October 2010 - 06:50

View Postmmneg, on 18/Oct/2010, 22:22, said:

buna seara,
am un mini cooper 2002, mi s-a aprins martorul de airbag (problema des intalnita la mini). am mai avut aceast tip de problema acum ceva vreme si stiu ca s-a schimbat un cablu de sub unul din scaune. sapt trecut am mers pe niste drumuri comunale si ma gandesc ca aprinderea martorului este strans legata de asta

pot trece zilele astea sa vedem la care scaun este problema, daca s-a miscat mufa si merge stearsa eroarea sau daca necesita inlocuirea cablului?

mersi

Buna dimineata
da prolema a fost destul de des intalnita dar in anumita circumstante.De cele mai multe ori cand se face curat in masina se impinge cu aspiratorul in cablajul de sub scaunele din fata.Este suficient sa se intrerupa pentru cateva secunde conexiunea de la priza si se aprinde martorul in bord.
Puteti sa ne contactati la telefonul 0731980301 Alexandru sau la tel 0731980305 dl Marius.

Multumesc si va asteptam.
Atentie suntem in alta locatie decat cea obisnuita pana la data de 01.12.2010 info www.bmw-bv.ro
0

#32 User is offline   Alex_wly 

  • RWD Driver
  • Group: Members
  • Posts: 5344
  • Joined: 19-May 09
  • Gender:Male
  • Location:TGV

Posted 20 October 2010 - 20:12

cel mai frumos lucru sa stiu ca pot sta langa masinuta cand ma voi duce peste o saptamana sau doua la acest service.
astept programarea dnului Alex si apoi vin cu un review aici.
Promit sa nu stresez mecanicii si pe cei care lucreaza la masina.
Si sper sa nu mi se intample ca la MHS :twoup:) ....sa curga vopseaua sau sa nu pice la linie nebunia aia de pachet :))...
oricum pana acum nu am vazut oameni nemultumiti de acest service :twoup:.
deci dnule Alex tot respectul pentru aceasta initiativa
0

#33 User is offline   4EST 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 485
  • Joined: 24-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov, RO

Posted 02 November 2010 - 23:29

Am fost la service la Contempo, si pot sa va spun ca am fost foarte bine tratat, deci nota 10
0

#34 User is offline   Alex_wly 

  • RWD Driver
  • Group: Members
  • Posts: 5344
  • Joined: 19-May 09
  • Gender:Male
  • Location:TGV

Posted 06 November 2010 - 19:15

View Post4EST, on 2/Nov/2010, 23:29, said:

Am fost la service la Contempo, si pot sa va spun ca am fost foarte bine tratat, deci nota 10

aceasi parere o am si eu...
d-nul Alexandru este o persoana de nota 10 si stie cum sa se comporte cu clientii.din partea mea toata stima si cu siguranta voi mai trece pe acolo in ciuda distantei.
prefer sa ma duc 300 de km pana la Contempo decat 100 pana la Bucurtesti la MHS sau altele.
In plus de asta in orice moment in care am vrut sa vad masina am intrat fara probleme si cel care s-a ocupat de masina foarte amabil.

In plus as avea ceva de comentat referitor la spalatorie:se poate mai bine si mult mai atent,dar probabil si faptul ca se terminase programul si a fost un efort sa rezolv sambata toata treaba si faptulca locatia este provizorie a influentat acest lucru.

oricum este un mic - si un foarte mare +. :twoup:
0

#35 User is offline   buldy 

  • Ing.Dipl.
  • Group: Members
  • Posts: 1384
  • Joined: 09-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Frankfurt

Posted 06 November 2010 - 19:57

as dori sa intreb contempo cars brasov daca se pot efectua lucrari de intretinere si reparatii cu materiale si piese oem ale clientului,precizez piese originale bmw,nu after market
0

#36 User is offline   claudiuBWR 

  • ...
  • Group: Contributors
  • Posts: 4915
  • Joined: 26-March 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 06 November 2010 - 19:58

View Postbuldy, on 6/Nov/2010, 19:57, said:

as dori sa intreb contempo cars brasov daca se pot efectua lucrari de intretinere si reparatii cu materiale si piese oem ale clientului,precizez piese originale bmw,nu after market



s-a raspuns ca nu se poate
0

#37 User is offline   bitzy 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 590
  • Joined: 27-May 09
  • Gender:Female
  • Location:Brasov, Romania
  • Interests:JUST4BMW

Posted 10 November 2010 - 16:20

Foarte bune serviciile celor de la COntempo Brasov,pe mine m-au ajutat foarte mult, mai ales Alex si pentru asta ii multumesc.

:twoup:
0

#38 User is offline   penad2007 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 17-December 10

Posted 27 December 2010 - 22:47

Buna Seara,
Am un BMW X5 E70 cu Pachet professional si magazie de 6 CD-uri in torpedeu.
In acelasi timp doresc instalarea interfetei pt. ipod, exista posibilitatea tehnica fara a renunta la magazia de cd-uri?
Cu Stima,
0

#39 User is offline   vartocp 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 487
  • Joined: 15-May 06
  • Gender:Male
  • Location:B.R.A.S.O.V
  • Interests:bmw bmw si totul despre bmw

Posted 04 January 2011 - 22:11

Buna seara am un e60 din2004 si asi dori un upgrade soft.Trebuie sa sun pt o programare sau pot sa vin cu masina direct.Si cam in cat timp se face?Multumesc
0

#40 User is offline   bmwviro 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 12
  • Joined: 23-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Vrancea
  • Interests:BmW

Posted 18 January 2011 - 19:59

Buna seara , am un bmw e60 , si pe el am navigatie bussines , am cumparat un sistem complet Lcd+ccc de pe un bmw e60 second hand , l -am montat , se aprinde , fad comenzile , dar nu are sunet si nu functioneaza joysticul , am inteles ca trebuie sa-l codez (ccc ul ) , cam cat ar costa o astfel de operatiune , si daca este posibila .
Va multumesc
0

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro