Jump to content

probleme racire motor ( cresterea temperaturii apei )


Recommended Posts

Salut. Conduc un E46 2000 320 136 cp.

PROBLEMA : daca masina sta la relanti creste temperatura apei. Daca dau drumul la clima ...la cald, se raceste si revine acul spre jumate. Clima nu-mi baga rece decat la viteze mari. Din mers, fiind neatent mi-a crescut temperatura apei si mi s-a oprit motorul, asta dupa ce am sesizat ca nu mai tragea deloc in treapta a 2 a.

 

Intrebare : care poate sa fie cauza ? OPRIREA MOTORULUI .... inseamna ceva naspa ? ca e calat ? Mentionez ca dupa ce i-am dat la cheie, a pornit perfect.. si am ajuns cu masina pana acasa cu clima pornita LA CALD ...ca sa racesc apa.

 

VA ROG RASPUNS !

( Scuzati-mi lipsa exprimarii profi, nu sunt in domeniu, nu ma pricep la mecanica .... sper doar ca ati priceput ce am vrut sa zic prin limbajul meu rudimentar )

 

MULTUMESC

Link to comment
Share on other sites

Salut. Conduc un E46 2000 320 136 cp.

PROBLEMA : daca masina sta la relanti creste temperatura apei. Daca dau drumul la clima ...la cald, se raceste si revine acul spre jumate. Clima nu-mi baga rece decat la viteze mari. Din mers, fiind neatent mi-a crescut temperatura apei si mi s-a oprit motorul, asta dupa ce am sesizat ca nu mai tragea deloc in treapta a 2 a.

 

Cel mai probabil e de vina vascocuplajul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

confirm ce a spus colegul, ori termostatul este blocat ori termostatul egr eu stiu ca modelul tau are asa ceva. Si inca un lucru, nu te mai scuza pentru limbaj, este un forum nu asociatia expertilor bmw :twoup:

 

 

 

merci ptr raspunsurile prompte. in legatura cu oprirea motorului ... ? e ceva normal ? trebuie sa-mi fac probleme dupa eventualul schimb al piesei stricate??

Link to comment
Share on other sites

Salut. Conduc un E46 2000 320 136 cp.

PROBLEMA : daca masina sta la relanti creste temperatura apei. Daca dau drumul la clima ...la cald, se raceste si revine acul spre jumate. Clima nu-mi baga rece decat la viteze mari. Din mers, fiind neatent mi-a crescut temperatura apei si mi s-a oprit motorul, asta dupa ce am sesizat ca nu mai tragea deloc in treapta a 2 a.

 

Cel mai probabil e de vina vascocuplajul.

 

 

 

SALUT . am schimbat termocupla .. asta cica era defecta !!! acum am variante ... cineva imi zice ca nu are voie sa creasca temperatura apei din motor daca scot siguranta de la termocupla.... mie mi-a crescut. E ADEVARAT ? CA INDIFERENT DE SIGURANTA DE LA TERMOCUPLA APA DE PE BORD RAMANE LA JUMATE :???

Va rog raspuns !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, dupa ce de 2 zile m-am chinuit singur si tot nu am rezolvat toata problemele , m-am decis sa va cer sfatul...

Masina: bmw e36 320i '97 m52 cu clima, deci radiator mare, cu aerisitor pe el. lucrurile stau in felul urmator, s-a umflat radiatorul(fiind mai sensibil) si a cedat...tot pierdeam apa nu stiam pe unde si pana la urma am observat ca este fisurat radiatorul. L-am inclocuit am incercat sa fac aerisirea ca la carte toate buen si frumoase, dar dupa ce merg cu masina, instalatia este iar plina cu aer. verific termostatul(furtunul din motor in radiator(stanga jos) era rece, iar cel de sus umflat,fierbinte si plin de aer), deci termostat blocat. schimb termostatul iar aerisire aprox 14L apa folositi(nu bag antigel pana nu stiu sigur ca nu mai pierd nimic).acum furtunul de stanga jos cand deschide termostatul este cald, iar radiatorul la fel,deci este ok acum.

Marea mea problema!!!: furtunul de sus care vine la aerisitor este plin cu aer dupa ce merg cu masina, apa in vas este la nivelul bun, dar dac desfac busonul incepe sa bolboroseasca , ii adaug apa, desfac aerisitorul pana iese tot aerul... merg cu masina si iar este umflat si plin de aer... ce sa-i mai fac???? ca nu mai rezist , de unde atat aer in furtunul respectiv si de ce??? astept sfaturi multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut. Conduc un E46 2000 320 136 cp.

PROBLEMA : daca masina sta la relanti creste temperatura apei. Daca dau drumul la clima ...la cald, se raceste si revine acul spre jumate. Clima nu-mi baga rece decat la viteze mari. Din mers, fiind neatent mi-a crescut temperatura apei si mi s-a oprit motorul, asta dupa ce am sesizat ca nu mai tragea deloc in treapta a 2 a.

 

Cel mai probabil e de vina vascocuplajul.

 

 

 

SALUT . am schimbat termocupla .. asta cica era defecta !!! acum am variante ... cineva imi zice ca nu are voie sa creasca temperatura apei din motor daca scot siguranta de la termocupla.... mie mi-a crescut. E ADEVARAT ? CA INDIFERENT DE SIGURANTA DE LA TERMOCUPLA APA DE PE BORD RAMANE LA JUMATE :???

Va rog raspuns !

 

Intre 60 si 120 grade apa pe bord sta la jumatate - asa e proiectat bordul.

Link to comment
Share on other sites

O intrebare am si eu

Cum pot sa imi dau seama daca e stricata termostatul EGR sau celalat?

Ca simptome: mi s-a intamplat de 2 ori sa imi scada temperatura cam la 1/3, in mers. O data anul trecut pe la -10 grade si a doua oara vara asta pe niste serpentine la coborare, la o temeperatura exterioara de vreo + 10 grade. E clar ca unul din ele este defect, dar cum pot sa aflu care? Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

O intrebare am si eu

Cum pot sa imi dau seama daca e stricata termostatul EGR sau celalat?

Ca simptome: mi s-a intamplat de 2 ori sa imi scada temperatura cam la 1/3, in mers. O data anul trecut pe la -10 grade si a doua oara vara asta pe niste serpentine la coborare, la o temeperatura exterioara de vreo + 10 grade. E clar ca unul din ele este defect, dar cum pot sa aflu care? Multumesc anticipat

verifica fortunul care iese din termostat si ajunge in radiator, knd este la jumatate acul din bord ssi baga caldura, daka este cald termostatul deschide, acum problema e ca poate este blocat pe deschis, in general cand este blocat pe deschis, apa din circuitul de racire incepe sa se raceasca prin radiator

 

 

ca update la problema mea :

gasit por in radiator, sudat,acum merge sa aerisesc, pornesc, las motorul pornit, nu fierbe motorul!, dar dupa un timp incepe sa bolboroseasca apa din vasul de expansiune(Sa fiarba) si ca urmare a fieberii aburul urca spre aerisitor si in furtunul de sus...mentionez ca termostatul deschide, se incalzeste furtunul dar nu ca cel de sus de nu poti tine mana pe el...ma gandesc la pompa de apa k nu are forta sa impinga apa prin radiator si prin motor iar, si daia fierbe doar in partea cu aerisitorul unde ajunge mereu apa din chiulasa???sa fie pompa?

Link to comment
Share on other sites

zn_tavy @ la cat ai tot muncit pe acolo, ce mare deranj era sa verifici si pompa? macar stai linistit la iarna.

pai le-am luat prin eliminare, acum am demontat si pompa, este tzipla cum era si anul trecut, este cea originala bmw de metal, la rece merge perfect, maine o sa o incing sa vad dak se invarte pe ax sau nu...dak si asta e buna... ma dau batut si ma apuc de poezii :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Salut. Conduc un E46 2000 320 136 cp.

PROBLEMA : daca masina sta la relanti creste temperatura apei. Daca dau drumul la clima ...la cald, se raceste si revine acul spre jumate. Clima nu-mi baga rece decat la viteze mari. Din mers, fiind neatent mi-a crescut temperatura apei si mi s-a oprit motorul, asta dupa ce am sesizat ca nu mai tragea deloc in treapta a 2 a.

 

Intrebare : care poate sa fie cauza ? OPRIREA MOTORULUI .... inseamna ceva naspa ? ca e calat ? Mentionez ca dupa ce i-am dat la cheie, a pornit perfect.. si am ajuns cu masina pana acasa cu clima pornita LA CALD ...ca sa racesc apa.

 

VA ROG RASPUNS !

( Scuzati-mi lipsa exprimarii profi, nu sunt in domeniu, nu ma pricep la mecanica .... sper doar ca ati priceput ce am vrut sa zic prin limbajul meu rudimentar )

 

MULTUMESC

 

Si eu am aceeasi problema, doar ca la mine, chiar si cu clima inchisa tot se ridicĂŁ temperatura apei. Chiar as vrea sa rezolv problema si daca tu ai reusit, spune-mi te rog cum . Cheers

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.