BMWClub: Clienti nemultumiti - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Clienti nemultumiti

#1 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 04 September 2010 - 21:11

Din dorinta de a cunoaste toate nemultumirile clientilor nostri (cei care doresc sa discute acest subiect si bineinteles daca sunt astfel de clienti) am creeat acest topic pentru a veni in intampinarea problemelor dvs. Este posibil ca unele sa fie la vedere si sa fie cunoscute iar altele sa fie lasate uitarii ceea ce creeaza o nemultumire pentru fiecare dintre noi.
0

#2 User is offline   xjust 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 29-October 08

Posted 11 April 2011 - 21:33

View PostContempo Cars Brasov, on 04 September 2010 - 21:11, said:

Din dorinta de a cunoaste toate nemultumirile clientilor nostri (cei care doresc sa discute acest subiect si bineinteles daca sunt astfel de clienti) am creeat acest topic pentru a veni in intampinarea problemelor dvs. Este posibil ca unele sa fie la vedere si sa fie cunoscute iar altele sa fie lasate uitarii ceea ce creeaza o nemultumire pentru fiecare dintre noi.


Buna ziua.

La telefon nu se raspunde cu 'mda' si ' te sun eu' ca nu vorbiti cu mama dumneavoastra.

Vroiam sa fac o revizie la voi si sa schimb niste piese da m-am 'razgandit'.

cu stima,
Un fost client.
1

#3 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 11 April 2011 - 21:36

Tu cu cine te certi? :unsure:

Daca ai vreo nemultumire, exprim-o clar, cu subiect si predicat, nu prin intrebari retorice.
0

#4 User is offline   LYM 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2177
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 April 2011 - 21:53

Care era intrebarea retorica? :)
0

#5

  • Group: Guests

Posted 11 April 2011 - 21:53

slabe sanse sa discuti aici cu persoana care ti-a raspuns la telefon :good:
0

#6 User is offline   xjust 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 29-October 08

Posted 11 April 2011 - 22:15

View Postzippo, on 11 April 2011 - 21:53, said:

slabe sanse sa discuti aici cu persoana care ti-a raspuns la telefon :good:


Sunt perfect de acord cu tine.
Prefer sa nu mai discut deloc cu bmw brasov din cauza angajatilor de 'maidan' pe care ii au :)
-2

#7 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 11 April 2011 - 22:19

Atunci nu ar fi trebuit deloc sa deschizi subiectul
Daca ai o nemultumire si daca tot ai ales sa ne informezi despre ea, este normal si dai toate detaliile.
1

#8 User is offline   xjust 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 29-October 08

Posted 11 April 2011 - 22:23

View Postpaul, on 11 April 2011 - 22:19, said:

Atunci nu ar fi trebuit deloc sa deschizi subiectul
Daca ai o nemultumire si daca tot ai ales sa ne informezi despre ea, este normal si dai toate detaliile.


Poate ca nu m-am facut inteles mai sus.
Nemultumirea era fix modul de discutat cu un posibil client care vrea sa apeleze la serviciile dvs.
-2

#9 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 11 April 2011 - 23:00

No, bine.
0

#10 User is offline   shmily 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 07-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 08 June 2011 - 09:55

Intotdeauna se acuza consultantul si niciodata nu se pune problema atitudinii clientului. Nu conteaza ca arunca arogant cheia, nu conteaza ca este arogant conteaza doar ca un consultant (poate cu inca 2 3 4 clienti in discutie) nu apuca sa indeplineasca toata "procedura".
0

#11 User is offline   Bogdy66 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 715
  • Joined: 20-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 22 November 2011 - 08:09

si marmota invelea ciocolata in staniol nu?
asta e metalitatea romanului, in tarile civilizate chiar daca ai 18 sau 16 ani din DVS nu te scot pt ca stiu ca de pe urma ta traiesc, aici e strict, dar strict problema sefilor ca le permit sa trateze in felul asta clientii!
Eu unul i-as da afara instant!
Luati exemplul celor de la Renault de pe calea Bucuresti, luati exemplu celor de la Subaru, Maxi Paint cu toate ca am avut divergente cu ei m-am tratat foarte frumos! Si as putea da exemple nenumarate!
Chiar sunt curios cand vin acasa o sa trec sa-mi comand niste piese, tare curios sunt de modul cum si-a schimbat sau nu comportamentul "nea caisa" de la receptie clienti !

Ce dracu fratilor sunt in 2011, avem pretentia sa ne numim tara EUROPEANA ... Candva, in viitor daca nu generatia mea, poate generatia copiilor mei o sa stie cum sa se poarte si cum sa trateze un om chiar daca vine sa puna o simpla intrebare sau chiar daca incheie o afacere de cate zecii de mii de euro.


Tot respectul pentru initiatorul postului
0

#12 User is offline   thunder rock 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 136
  • Joined: 15-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 22 November 2011 - 14:54

Relatii cu clientii,promptitudine la aducerea pieselor exista.....nu inteleg de ce nu se duce omul personal acolo.....poate s-ar pune altfel problema Asa dupa un telefon sau in spatele tastaturii suntem toti mari si tari....Poate aroganta a fost reciproca ....

This post has been edited by thunder rock: 22 November 2011 - 14:57

1

#13 User is offline   Bogdy66 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 715
  • Joined: 20-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 23 November 2011 - 03:28

View Postthunder rock, on 22 November 2011 - 14:54, said:

Relatii cu clientii,promptitudine la aducerea pieselor exista.....nu inteleg de ce nu se duce omul personal acolo.....poate s-ar pune altfel problema Asa dupa un telefon sau in spatele tastaturii suntem toti mari si tari....Poate aroganta a fost reciproca ....



eu vb de face to face nu vb de telefon sau mail etc, am fost de cateva ori si la fel am fost tratat de zici ca am mers la cersit ...
0

#14 User is offline   adi_fox07 

  • Pasionat
  • Group: Contributors
  • Posts: 1111
  • Joined: 22-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 November 2011 - 08:56

si eu lucrez cu clientii zi de zi, dar la mine in organizatie se pune extrem de mult accentul pe relatia cu clientul. este ca si stapanul nostru si nu conteaza ce probleme ai acasa, cand vii la serviciu uiti de viata personala si trebuie sa il pupi si in c*r pe client ca sa poti incheia o afacere cu el sau sa ii vinzi un produs.
3

#15 User is offline   claudius comsa 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 30-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 06 January 2012 - 15:55

Eu voi lua apararea angajatilor de la Contempo, datorita faptului ca am fost acolo si chiar am avut parte de multa amabilitate. Eu chiar sunt pretentios atunci cand vorbim de tratament asupra clientilor.
Nemultumirea mea este ca la partea de piese auto se ocupa o domnisoara. Eu am cumparat mai multe maruntisuri, iar o parte din ele au venit gresit, chiar daca i-am aratat punctual piesele pe masina. Nu le-am adus inapoi, dar ma gandesc de mai multe ori, cand doresc sa comand ceva piesa de la Contempo.
1

#16 User is offline   siulian 

  • Senior
  • Group: Banned
  • Posts: 977
  • Joined: 10-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(RO) / Brussels(BE)

Posted 03 March 2012 - 23:56

View Postclaudius comsa, on 06 January 2012 - 15:55, said:

Eu voi lua apararea angajatilor de la Contempo, datorita faptului ca am fost acolo si chiar am avut parte de multa amabilitate. Eu chiar sunt pretentios atunci cand vorbim de tratament asupra clientilor.
Nemultumirea mea este ca la partea de piese auto se ocupa o domnisoara. Eu am cumparat mai multe maruntisuri, iar o parte din ele au venit gresit, chiar daca i-am aratat punctual piesele pe masina. Nu le-am adus inapoi, dar ma gandesc de mai multe ori, cand doresc sa comand ceva piesa de la Contempo.


Imi pare rau dar aici tu ai gresit.
Daca ea ti-a comandat o piesa gresit trebuia sa ii spui lucrul asta. Cu ocazia asta mai invata si ea ceva si poate alti clienti n-ar mai fi fost nemultumiti.
Fiind vorba de marutisuri nu cred ca se punea problema sa nu ti le inlocuiasca cu exact ceea ce vroiai tu. Totodata nu cred ca era nici pentru service o piatra de moara daca celelalte ramaneau in stoc.

Parerea mea.

This post has been edited by siulian: 03 March 2012 - 23:57

0

#17 User is offline   ebenize 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 487
  • Joined: 31-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 29 November 2012 - 17:03

Salut!

Tocmai am scos masina de la Contempo service si sunt foarte multumit de serviciile lor. Am umblat din service in service si nimeni nu i-a putut da de cap ce probleme sunt la motor, in schimb cei de acolo le-au rezolvat fara probleme. Am si comandat acum cateva luni maruntisiuri si comanda a fost onorata fara probleme, fara nazuri. Eu personal am colaborat cu domnul Paul si am fost foarte multumit de felul cum a abordat problema si de amabilitatea lui.
Recomand cu caldura Contempo Cars si cu siguranta pe viitor voi mai apela la aceasta reprezentanta.

Viorel A.
1

#18 User is offline   AGF 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 22-September 15
  • Gender:Male

Posted 31 October 2015 - 08:15

am avut si eu o programare la contempo saptamana asta.. intervalul de schimb la lichidul de frana .. am cerut si o verificare la nivelul uleiului din cutie. pe langa astea am mai cerut si un istoric la service -ari , totul a decurs perfect. am fost preluat de domnul paul, conversatia a inceput prin a mi se oferii o cafea ( frumos gest) am facut actele si am fost intrebat cum platesc,daca accept sa se faca o proba la sistemul de franare si daca vreau sa mi se spele masina. (nu sa spalat deaoarece era curata) a durat vreo 5-6 ore deoarece uleiul din cutie trebuia sa ajunga la o anumita temperatura sa se poata masura-completa( au completat 2-300 grame.) cand am mers dupa masina mi sa spus ca sa facut si o constatare si nu sunt probleme la ea. Mai mentionez ca dupa predare am fost intrebat daca doresc sa mi se cheme un taxi. Concluzia: 100% multumit.
0

#19 User is offline   Alexaaandru 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 04-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Braila/Brasov

Posted 03 January 2016 - 22:20

View Postxjust, on 11 April 2011 - 21:33, said:

Buna ziua.

La telefon nu se raspunde cu 'mda' si ' te sun eu' ca nu vorbiti cu mama dumneavoastra.

Vroiam sa fac o revizie la voi si sa schimb niste piese da m-am 'razgandit'.

cu stima,
Un fost client.

Xjust - iti sustin afirmatia deoarece cu acelasi comportament am avut si eu neplacerea sa am de-a face la telefon,si cu aceeasi persoana m-am intalint apoi pentru a ridica comanda si am avut parte de acelasi comportament lipsit de respect!
Doar la CarTempo Brasov

View Postshmily, on 08 June 2011 - 09:55, said:

Intotdeauna se acuza consultantul si niciodata nu se pune problema atitudinii clientului. Nu conteaza ca arunca arogant cheia, nu conteaza ca este arogant conteaza doar ca un consultant (poate cu inca 2 3 4 clienti in discutie) nu apuca sa indeplineasca toata "procedura".


Shmily-nu cred ca o persoana care ar fi arogant sau ar avea un comportament neadecvat ar mai si avea tupeul sa spuna ca nu a fost tratat corespunzator.

This post has been edited by Alexaaandru: 03 January 2016 - 22:22

0

#20 User is offline   Soul77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 91
  • Joined: 03-November 15

Posted 10 January 2016 - 22:32

Si eu am fost la Contempo in data de 8.01.2016 pot confirma ca am fost tratat cu deosebit respect. Am facut revizia + update firmware la calculatoarele masinii. Sigur am sa revin e mai scump ca la un service noname dar calitatea servicilor este la nivel occidental, dealtfel eu au spus ca a fost prima reprezentanta bmw din Romania
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro