BMWClub: Renovare Contempo Cars Brasov - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Renovare Contempo Cars Brasov Ce credeti ca ar trebui sa facem nou pentru dvs.

#1 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 04 September 2010 - 22:00

Uni dintre dvs. stiu deja alti probabil afla acum ca incepand din luna August 2010 Contempo Cars Brasov a intrat in renovare pentru o perioada de 2 luni(speram ca constructorul sa se tina de cuvant). Dorim pe aceasta cale sa aflam si opinia dvs. in ceea ce priveste noua imagine a Conntempo Cars Brasov. Ca info se vor inlocuii toate echipamentele de service cu cele de ultima generatie , se vor marii si moderniza spatiile de asteptare ,receptie,vanzari,receptie directa ,diagnosticare,ITP,tinichigerie,mecanica, electric,tuning auto profesional totul se va face dupa ultimul standard BMW .Este destul de dificil pentru noi in acest moment dar este necesar pentru ca BMW merge inainte .
Am creeat acest topic pentru a asculta si parerea celor care ne viziteaza si care ne pot oferi anumite sugestii cu privire la ce putem face in plus pentru clientii nostri ca acestia sa se simta ca la ei acasa.
Asteptam sugestiile si intrebarile dvs. pe aceasta tema.
0

#2 User is offline   Cosminbad 

  • posesor Bmw
  • Group: Members
  • Posts: 1883
  • Joined: 27-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Bmw , Jocuri PS4

Posted 07 September 2010 - 07:06

Buna ziua. O prima sugestie ar fi sa implementati un sistem (camere video, un geam, etc) prin care clientii sa vada ce se intampla in service cu masinile lor. Astfel asteptarea ar fi mai usoara si cred eu si ar fi un mare pas inainte pentru dealer-ul BMW, aratand ca poate da dovada de transparenta.
0

#3 User is offline   ionatan 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2383
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-P. Neamt tur-retur

Posted 07 September 2010 - 13:36

Buna idee, exista unitati service care au prevazute un salon cu acces vizual catre service. In acel salon se poate servi un suc, o cafea si in acelasi timp urmari interventiile la masina.
0

#4 User is offline   Marius Ionut 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 86
  • Joined: 29-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 07 September 2010 - 13:49

View PostCosminbad, on 7/Sep/2010, 08:06, said:

Buna ziua. O prima sugestie ar fi sa implementati un sistem (camere video, un geam, etc) prin care clientii sa vada ce se intampla in service cu masinile lor. Astfel asteptarea ar fi mai usoara si cred eu si ar fi un mare pas inainte pentru dealer-ul BMW, aratand ca poate da dovada de transparenta.


Inca un vot pentru aceasta idee. Cu atat mai mult cu cat sunt unul dintre nefericitii clienti care s-a trezit fara scutul motor dupa o vizita la Contempo Brasov. :-( :twoup:
0

#5 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 07 September 2010 - 13:50

View PostCosminbad, on 7/Sep/2010, 08:06, said:

Buna ziua. O prima sugestie ar fi sa implementati un sistem (camere video, un geam, etc) prin care clientii sa vada ce se intampla in service cu masinile lor. Astfel asteptarea ar fi mai usoara si cred eu si ar fi un mare pas inainte pentru dealer-ul BMW, aratand ca poate da dovada de transparenta.

Buna ziua,
multumesc in primul rand pentru interesul acordat acestui topic si in al doilea rand pentru sugestie.Este prevazuta in proiect o astfel de modificare si se va face si acces video si geamuri de vizitare in service(era si dorinta noastra de mai mult timp).
0

#6 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10889
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 07 September 2010 - 14:17

View PostMarius Ionut, on 7/Sep/2010, 14:49, said:

View PostCosminbad, on 7/Sep/2010, 08:06, said:

Buna ziua. O prima sugestie ar fi sa implementati un sistem (camere video, un geam, etc) prin care clientii sa vada ce se intampla in service cu masinile lor. Astfel asteptarea ar fi mai usoara si cred eu si ar fi un mare pas inainte pentru dealer-ul BMW, aratand ca poate da dovada de transparenta.


Inca un vot pentru aceasta idee. Cu atat mai mult cu cat sunt unul dintre nefericitii clienti care s-a trezit fara scutul motor dupa o vizita la Contempo Brasov. :-( :twoup:


si ce parere au avut ei?
0

#7 User is offline   Marius Ionut 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 86
  • Joined: 29-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 07 September 2010 - 15:33

View PostMyx, on 7/Sep/2010, 15:17, said:

View PostMarius Ionut, on 7/Sep/2010, 14:49, said:

View PostCosminbad, on 7/Sep/2010, 08:06, said:

Buna ziua. O prima sugestie ar fi sa implementati un sistem (camere video, un geam, etc) prin care clientii sa vada ce se intampla in service cu masinile lor. Astfel asteptarea ar fi mai usoara si cred eu si ar fi un mare pas inainte pentru dealer-ul BMW, aratand ca poate da dovada de transparenta.


Inca un vot pentru aceasta idee. Cu atat mai mult cu cat sunt unul dintre nefericitii clienti care s-a trezit fara scutul motor dupa o vizita la Contempo Brasov. :-( :twoup:


si ce parere au avut ei?

M-au sunat inainte sa apuc eu sa sun sa ma intrebe daca am fost multumit de servicii. Si cu aceasta ocazie le-am spus ca imi lipseste scutul de la motor, au spus ca o sa verifice ce s-a intamplat.
Apoi m-a sunat cel cu care am tinut legatura pentru reparatie, si mi-a spus ca in nici-un caz nu este la ei. Si uite asa am ramas fara scut.....
0

#8 User is offline   Rares 

  • fencer
  • Group: Members
  • Posts: 6357
  • Joined: 10-October 07
  • Gender:Male
  • Location:B R A S O V
  • Interests:B M W

Posted 07 September 2010 - 17:45

pai poate deja nu mai era la ei. :twoup:

on topic: buna ideea cu service-ul open, ar mai trebui mutata vopsitoria de la Sacele in noul sediu si trimiterea unor angajati la cursuri de conduita profesionala pe durata celor doua luni de renovare.
0

#9 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 07 September 2010 - 20:12

View PostRares, on 7/Sep/2010, 18:45, said:

pai poate deja nu mai era la ei. :twoup:

on topic: buna ideea cu service-ul open, ar mai trebui mutata vopsitoria de la Sacele in noul sediu si trimiterea unor angajati la cursuri de conduita profesionala pe durata celor doua luni de renovare.

Buna seara
Referitor la scutul de motor ( cunosc problema si din cate am constatat noi ulterior se pare ca nu a fost pe masina la momentul intrarii in service,dar neputand sa probam acest lucru ma simt in culpa si am propus ca la urmatoarea intrare in service a masinii sa montam un scut nou de motor).
Referitor la vopsitorie(am observat ca deranjeaza acest lucru pe foarte multa lume in special societati;le de asigurari).S-a luat in discutie si aceasta problema dar inca nu este finalizata(nu din motive materiale ci din cauza Campingului Darste si a avizelor de mediu in aceasta zona ne cam blocam).Dar va asigur ca vopsitoria cu care lucram in prezent are toate standardele de calitate cerute de BMW avand in vedere ca o parte din dotare ne apartine si s-au facut scolarizari cu personalul pe cheltuiala noastra.
Ultima si cea mai dureroasa problema pentru toata lumea este conduita:va asigur ca dupa revenirea in noul sediu se vor schimba foarte multe lucruri inclusiv <<conduita>> unor angajati. Sa nu uitam ca si clientii au cateodata o influenta foarte puternica in comportamentul angajatilor,dar clientul ramane intotdeauna client si trebuie tratat ca atare indiferent de comportament, deci tot noi trebuie sa ne facem temele si va dau dreptate. O sa ne conformam si va promit ca vom fi un model pentru orice service BMW din tara. Astept si alte sugestii indiferent de tema dar va rog sa folositi topicul conform subiectului. Reclamatiile au un topic separat aici doream sugestii daca se poate in vederea renovarii .
0

#10 User is offline   grozadan 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2108
  • Joined: 27-March 06
  • Gender:Male

Posted 07 September 2010 - 20:40

Orice dealer bmw poate trimite o piesa oe in garantie -cel putina asa e in Germania (nu e cazul sa o returneze la cumparator si sa il puna pe drumuri ). De ce este rea vointa in cazul in care clientul vine cu piesa cumparata din alta parte ? (in speta cumparata de la mine) . Inteleg ca se pierd bani prin nemarcarea unui profit.

This post has been edited by grozadan: 07 September 2010 - 20:41

0

#11 User is offline   claudiuBWR 

  • ...
  • Group: Contributors
  • Posts: 4915
  • Joined: 26-March 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 07 September 2010 - 20:46

View Postgrozadan, on 7/Sep/2010, 21:40, said:

Orice dealer bmw poate trimite o piesa oe in garantie -cel putina asa e in Germania (nu e cazul sa o returneze la cumparator si sa il puna pe drumuri ). De ce este rea vointa in cazul in care clientul vine cu piesa cumparata din alta parte ? (in speta cumparata de la mine) . Inteleg ca se pierd bani prin nemarcarea unui profit.



daca ai preturi mai competitive de aia nu se accepta :twoup:
0

#12 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 07 September 2010 - 20:49

View Postgrozadan, on 7/Sep/2010, 21:40, said:

Orice dealer bmw poate trimite o piesa oe in garantie -cel putina asa e in Germania (nu e cazul sa o returneze la cumparator si sa il puna pe drumuri ). De ce este rea vointa in cazul in care clientul vine cu piesa cumparata din alta parte ? (in speta cumparata de la mine) . Inteleg ca se pierd bani prin nemarcarea unui profit.


Nu prea are legatura cu subiectul din titlu dar daca imi dati mai multe detalii la rubrica piese originale vs aftermarket va dau toate raspunsurile dorite.Nu am inteles intrebarea clar.
0

#13 User is offline   claudiuBWR 

  • ...
  • Group: Contributors
  • Posts: 4915
  • Joined: 26-March 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 07 September 2010 - 20:50

View PostContempo Cars Brasov, on 7/Sep/2010, 21:49, said:

View Postgrozadan, on 7/Sep/2010, 21:40, said:

Orice dealer bmw poate trimite o piesa oe in garantie -cel putina asa e in Germania (nu e cazul sa o returneze la cumparator si sa il puna pe drumuri ). De ce este rea vointa in cazul in care clientul vine cu piesa cumparata din alta parte ? (in speta cumparata de la mine) . Inteleg ca se pierd bani prin nemarcarea unui profit.


Nu prea are legatura cu subiectul din titlu dar daca imi dati mai multe detalii la rubrica piese originale vs aftermarket va dau toate raspunsurile dorite.Nu am inteles intrebarea clar.



era vorba tot de piese originale; nu aftermarket
si scuze de off topic
0

#14 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 07 September 2010 - 20:57

View PostclaudiuBWR, on 7/Sep/2010, 21:50, said:

View PostContempo Cars Brasov, on 7/Sep/2010, 21:49, said:

View Postgrozadan, on 7/Sep/2010, 21:40, said:

Orice dealer bmw poate trimite o piesa oe in garantie -cel putina asa e in Germania (nu e cazul sa o returneze la cumparator si sa il puna pe drumuri ). De ce este rea vointa in cazul in care clientul vine cu piesa cumparata din alta parte ? (in speta cumparata de la mine) . Inteleg ca se pierd bani prin nemarcarea unui profit.


Nu prea are legatura cu subiectul din titlu dar daca imi dati mai multe detalii la rubrica piese originale vs aftermarket va dau toate raspunsurile dorite.Nu am inteles intrebarea clar.



era vorba tot de piese originale; nu aftermarket
si scuze de off topic


ok
ne mutam pe piese originale BMW este un subiect foarte interesant si pentru noi.
0

#15 User is offline   Rares 

  • fencer
  • Group: Members
  • Posts: 6357
  • Joined: 10-October 07
  • Gender:Male
  • Location:B R A S O V
  • Interests:B M W

Posted 07 September 2010 - 21:06

si intrarea aia din DN ar fi bine daca s-ar asfalta.
0

#16 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 07 September 2010 - 21:15

View PostRares, on 7/Sep/2010, 22:06, said:

si intrarea aia din DN ar fi bine daca s-ar asfalta.



S-a asfaltat deja saptaman trecuta si se va modifica si intrarea in curte.
Noi am dorit sa facem acest lucru de mai multe ori dar apartine primariei Sacele si ca sa faci o modificare la DN ai nevoie de zeci de autorizatii si la final primesti raspunsul nu sunt bani .Pe bani tai nu prea ai voie sa faci decat pe ascuns(asa am mai peticit de cateva ori noaptea).
Dar acum este ok primaria si-a facut treaba.(era cel mai bun drum pentru probarea masinilor la plecarea din service)
0

#17 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 08 September 2010 - 05:51

View Postgrozadan, on 7/Sep/2010, 21:40, said:

Orice dealer bmw poate trimite o piesa oe in garantie -cel putina asa e in Germania (nu e cazul sa o returneze la cumparator si sa il puna pe drumuri ). De ce este rea vointa in cazul in care clientul vine cu piesa cumparata din alta parte ? (in speta cumparata de la mine) . Inteleg ca se pierd bani prin nemarcarea unui profit.



Daca dvs. cumparati un produs de la Metro puteti cere garantie pentru el de la Carrefoure pe baza facturii de la Metro numai pentru ca acelasi produs se vinde in ambele magazine?Eu cred ca nu si motivul este simplu orice garantie se acorda in baza unei facturi emisa de catre un vanzator care are contract cu producatorul produsului .Dvs. daca achizitionati piesele de la o alta societate ,probabil din alta tara trebuie sa va adresati lor pentru garantie intrucat cu ei ati incheiat un contract de vanzare -cumparare .Este foarte usor sa intermediezi vanzarea unui produs si mai departe sa se ocupe cel care ti-a vandut tie produsul de garantia lui iar tu sa faci ,,profit,, fara sa te mai intereseze ce vinzi si cui si in plus sa nu ai nici responsabilitatea produsului vandut.
0

#18 User is offline   idx 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 221
  • Joined: 28-April 08
  • Location:Brasov

Posted 17 September 2010 - 18:49

Doua sunt lucrurile asupra carora ma voi opri, chiar daca am avut mai multe interactiuni cu Contempo Bv si, din pacate, o parte dintre acestea au fost sub asteptarile mele.

1) Atitudine - s-a mai discutat mai sus, a fost acceptat ca si issue si am inteles ca se va lucra la asta, deci nu insist. Adaug doar ca nu se aplica la toti angajatii si ca eu personal am intalnit si exceptii.


2) Aglomeratie / incarcare - asta se traduce prin programari facute la distanta de 2 - 3 saptamani, termene de rezolvare nerespectate sau lucrari de calitate proasta.

Este drept ca ajung la voi masini si din judetele invecinate, motiv pentru care service-ul este in permanenta plin in ciuda perioadei prin care trecem, insa daca aleg sa fac masina la voi, constient fiind ca voi plati mai mult decat la alte service-uri, ma astept ca lucrarea sa fie facuta bine din prima, atent si fara graba.
Ori acest lucru se va intampla mai greu atunci cand exista o problema de resurse (fie ca vorbim de personal sau ca ne referim la echipamente/spatiu).

Multumesc.

This post has been edited by idx: 17 September 2010 - 18:53

0

#19 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 17 September 2010 - 19:09

Tocmai asta incercam sa facem sa marim capacitatea si sa diversificam echipamentele. Problema de resurse se reduce in cazul nostru la spatiu si personal. Speram sa le eliminam in perioada urmatoare.
Oricum accept orice idee indiferent ca este aplicabila sau nu in cazul nostru doresc sa fiu cat mai aproape de realitate si asta cred ca va ajuta si pe dvs.
0

#20 User is offline   Bogdy66 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 715
  • Joined: 20-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 16 October 2010 - 02:52

Foarte buna ideea DVS , eu unul ma bucur sincer ca avem si noi cu cine sa vb si pe cine sa tragem de (maneca) sa-mi permit si o gluma !

La subiect :
1 ATITUDINEA : v-am calcat pragul de 3 ori pt a cumpara anumite piese , programari , intrebari legate de masina pe care o conduc ... Sincer m-am simtit ca un ultim om dupa ce Dl. de la receptie clienti mi-a vorbit si a avut un comportament EXECRABIL!

PS : Stiti standaredele din Germania sau US banuiesc , Oamenii aia de cand le intrii pe usa nu stiu ce sa-ti mai faca si ce sa-ti mai dea numai sa fii multumit , sper macar sa reusiti sa faceti clientii sa se simta bine macar 20% din cat reusesc ei sa o faca!

2 TRANSPARENTA : De ce nu incercati sa faceti service-ul exact cum au cei de la Renault? Sau cum zic si colegii , un Geam , o camera video ...

Oricum FELICITARI pentru initiativa si sper intr-o zi sa ma simt mandru posesor al masinii ce o conduc si la DVS in service!
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro