Jump to content

Recommended Posts

salut!

Am un bmw e39 din 2001 cu facelift.

Are 4 chei din care 2 cu telecomanda. Am cumparat masina acum 2 ani si de atunci am folosit o singura cheie.

De o vreme telecomanda de la aceasta cheie a inceput sa faca figuri... cand merge cand nu merge (s-a rupt un contact in interior) si am hotarat sa o iau pe cealalta sa o folosesc.

Am citit tot pe forum ca trebuie reinitializata si am facut asta numai ca nu merge decat cu prima cheie.

Am inteles ca dupa o perioada indelungata in care nu este folosit, acumulatorul cheii se descarca asa ca am pornit masina cu cheia mai veche o perioada dar nu da niciun semn sa se reincarce. Are cineva vreo idee ce pot face? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu bateria se schimba, vezi daca pe spatele ei se vede ceva ca un capacel, daca nu se vede mi se pare ca se deschide de la jumate, dar sa se incarce din contact nu am auzit pana acum, te salut

 

nu are niciun capacel.

e modelul ala de cheie in romb.

stii cumva mai exact cum se desface de la mijloc? ca eu am incercat si pare a fi turnat plasticul ala... nu se cliteste deloc

ms mult

Link to comment
Share on other sites

Desfa prima cheie, cea la care zici ca ai probleme cu un contact. Nu trebuie s-o tai. Baga ceva ascutit, o lama de cutit in partea cu urechiusa a cheii, partea cu care o legi la breloc si incepi incet incet s-o "cracanezi". O sa vezi ca se desprind cele 2 capace. E drept ca n-o sa se mai lipeasca la loc decat cu un "super glue" sau altceva dar nu prea se observa. Odata ce-ai ajuns aici mergi cu cheie la un electronist priceput sa-ti refaca finut toate lipiturile de la contacte O sa vezi ca merge. Dupa ce-ai facut-o pe prima foloseste procedeul de reinitializare si la a doua cheie. Se face in decurs de cateva secunde de la initializareai primei chei. Era un topic pe aici dar nu-l gasesc acum. Si eu am avut probleme cu telecomanda unei chei si-am incercat sa schimb acumulatorul din telecomanda dar e mult mai complicat si nu rezolvi nimic daca nu faci si contactul imperfect. Incearca intai cum ti-am spus eu. Acumulatorii astia din cheie rezista multi ani dar e bine a le folosesti alternativ cheile astea. Bafta.
Link to comment
Share on other sites

salut. ca sa nu mai fac alt topic vin si eu cu o curiozitate. am doar o cheie(forma diamant) cu telecomanda si vreau sa mai imi fac una. am vazut ca se gasesc carcase de chei brute de cumparat pe okazii si chiar si pe forum. fratele meu lucreaza intr-un parc de dezmembrari auto si imi poate face rost de chei de la alte masini bmw. pot sa iau partea electronica din cheia veche si sa o initializez pe masina mea? bineinteles, sa porneasca si motorul.
Link to comment
Share on other sites

Cand reinitializezi o cheie,ai grija ca celelalte sa nu fie prin preajma,ca le anuleaza functiile.

 

Se reinitializeaza cheile una dupa alta altfel daca reinitializezi doar una o sa ai surpriza sa vezi ca cealalta nu mai merge. Atentie!!! Vorbim aici de functia de deshidere/inchidere centralizata din telecomanda cheii. Pornirea masinii din cheie nu e afectata. Eu asa pateam. reinitializam o cheie si cand reveneam cu cealalta nu mai mergea dechiderea/inchiderea. Pana ce nu le-am reinitializat pe amandoua una dupa alta la interval de cateva secunde n-am reusit sa le fac functionale pe amandoua.

Link to comment
Share on other sites

 bineinteles, sa porneasca si motorul.

 

Nu poti sa pornesti motorul cu alta cheie,initializarea unei chei este ptr. usi,geamuri;ptr. pornire este un cip in cheie,ala poti sa-l muti dintr-o cheie in alta.

 

 

Daca mai vrei o cheie,direct reprezentanta,costa 150-200euro,alta varianta nu este.

Link to comment
Share on other sites

Desfa prima cheie, cea la care zici ca ai probleme cu un contact. Nu trebuie s-o tai. Baga ceva ascutit, o lama de cutit in partea cu urechiusa a cheii, partea cu care o legi la breloc si incepi incet incet s-o "cracanezi". O sa vezi ca se desprind cele 2 capace. E drept ca n-o sa se mai lipeasca la loc decat cu un "super glue" sau altceva dar nu prea se observa. Odata ce-ai ajuns aici mergi cu cheie la un electronist priceput sa-ti refaca finut toate lipiturile de la contacte O sa vezi ca merge. Dupa ce-ai facut-o pe prima foloseste procedeul de reinitializare si la a doua cheie. Se face in decurs de cateva secunde de la initializareai primei chei. Era un topic pe aici dar nu-l gasesc acum. Si eu am avut probleme cu telecomanda unei chei si-am incercat sa schimb acumulatorul din telecomanda dar e mult mai complicat si nu rezolvi nimic daca nu faci si contactul imperfect. Incearca intai cum ti-am spus eu. Acumulatorii astia din cheie rezista multi ani dar e bine a le folosesti alternativ cheile astea. Bafta.

 

Nu cred că se desprind aşa cele două capace.

Eu am tăiat cheia cu un cutter şi am muncit destul de mult, plasticul ăla e foarte dur.

 

 

 

Cand reinitializezi o cheie,ai grija ca celelalte sa nu fie prin preajma,ca le anuleaza functiile.

 

Reiniţializarea trebuie făcută tuturor cheilor cu telecomandă, ĂŽn caz contrar nu vor mai funcţiona cheile care nu au fost reiniţializate.

 

Nu vor mai funcţiona = nu va mai funcţiona keyless entry-ul ĂŽn cazul acelor chei.

Pornirea motorului n-are legătură cu reiniţializarea.

 

N-are nici o legătură locul unde le ţii.

 

salut. ca sa nu mai fac alt topic vin si eu cu o curiozitate. am doar o cheie(forma diamant) cu telecomanda si vreau sa mai imi fac una. am vazut ca se gasesc carcase de chei brute de cumparat pe okazii si chiar si pe forum. fratele meu lucreaza intr-un parc de dezmembrari auto si imi poate face rost de chei de la alte masini bmw. pot sa iau partea electronica din cheia veche si sa o initializez pe masina mea? bineinteles, sa porneasca si motorul.

 

Nu poÞi face asta atât de simplu.

 

ExistĂŁ oameni care pot coda cip-uri, ĂŽnsĂŁ eu nu cunosc pe nimeni Âşi nici n-aÂş avea ĂŽncredere ĂŽn cineva care se ocupĂŁ cu asta pentru cĂŁ te poĂži trezi fĂŁrĂŁ maÂşinĂŁ din moment ce el ĂŽĂži cloneazĂŁ cip-ul din cheie.

Singura variantĂŁ viabilĂŁ este sĂŁ sacrifici o cheie fĂŁrĂŁ telecomandĂŁ, adicĂŁ sĂŁ iei cip-ul dintr-una dintre ele Âşi sĂŁ-l pui ĂŽntr-o cheie diamant nouĂŁ, cumpĂŁratĂŁ de pe okazii sau de pe eBay.

 

Sau sĂŁ iei o cheie nouĂŁ care costĂŁ 200 €.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu bateria se schimba, vezi daca pe spatele ei se vede ceva ca un capacel, daca nu se vede mi se pare ca se deschide de la jumate, dar sa se incarce din contact nu am auzit pana acum, te salut

 

nu are niciun capacel.

e modelul ala de cheie in romb.

stii cumva mai exact cum se desface de la mijloc? ca eu am incercat si pare a fi turnat plasticul ala... nu se cliteste deloc

ms mult

Uite ai aici atasata o procedura deschimbare baterie.....in engleza...dar cred ca nu e o problema cu limba!

Baterie_cheie_romb.pdf

Link to comment
Share on other sites

Asa este ciupazeu are dreptate initializarea cheii pentru inchiderea centrala este una si se face dupa procedura descrisa mai sus iar imperecherea cheii cu EWS-ul maisnii in cazul tau este altceva.Eu fac asa ceva ( adica alte chei in caz de defectare a cipului din cheie sau pierderea cheii dar doar daca proprietarul imi dovedeste cu acte ca este masina lui) si va spun ca nu este asa de simplu sa furi un BMW.Ceea ce se intampla la pornirea motorului la masinile cu EWS ( cele vechi ) CAS ( cele mai noi ) este urmatoarea:cand se introduce cheia in contact ea este citita de catre EWS/CAS prin intermediul unei bobine care se afla pe corpul contactului ( la cheile normale nu si la cele care se introduc in bord),odata ce este recunoscuta cheia de catre EWS/CAS,el trimite un cod criptat pe 24 biti la ECU ( calculatorul motorului ) se numeste ISN KEY,daca acest cod exista si in calculatorul de motor el da autorizarea de pornire dupa care calculatorul de motor genereaza un cod nou pe care il trimite EWS/CAS-ului pentru urmatoarea pornire,deci la fiecare pornire a motorului codul, ISN este altul.

Legat de chestia de se discuta mai sus cu furatul,dupa cum am descris nu este chiar asa ca,copiaza cheia si gata adica fara modulul de securitate adica EWS sau CAS nu poate sa introduca in el cheia noua adica si cheile trebuie inregistrate in modululk de securitate adica este cheia 1,2...10 si ultima este 10 deoarece nu se pot inregistra mai mult de 10 key.

O seara faina va doresc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Asa este ciupazeu are dreptate initializarea cheii pentru inchiderea centrala este una si se face dupa procedura descrisa mai sus iar imperecherea cheii cu EWS-ul maisnii in cazul tau este altceva.Eu fac asa ceva ( adica alte chei in caz de defectare a cipului din cheie sau pierderea cheii dar doar daca proprietarul imi dovedeste cu acte ca este masina lui) si va spun ca nu este asa de simplu sa furi un BMW.Ceea ce se intampla la pornirea motorului la masinile cu EWS ( cele vechi ) CAS ( cele mai noi ) este urmatoarea:cand se introduce cheia in contact ea este citita de catre EWS/CAS prin intermediul unei bobine care se afla pe corpul contactului ( la cheile normale nu si la cele care se introduc in bord),odata ce este recunoscuta cheia de catre EWS/CAS,el trimite un cod criptat pe 24 biti la ECU ( calculatorul motorului ) se numeste ISN KEY,daca acest cod exista si in calculatorul de motor el da autorizarea de pornire dupa care calculatorul de motor genereaza un cod nou pe care il trimite EWS/CAS-ului pentru urmatoarea pornire,deci la fiecare pornire a motorului codul, ISN este altul.

Legat de chestia de se discuta mai sus cu furatul,dupa cum am descris nu este chiar asa ca,copiaza cheia si gata adica fara modulul de securitate adica EWS sau CAS nu poate sa introduca in el cheia noua adica si cheile trebuie inregistrate in modululk de securitate adica este cheia 1,2...10 si ultima este 10 deoarece nu se pot inregistra mai mult de 10 key.

O seara faina va doresc!

Faza este ca trebuie tinuta cheia exact 3 secunde pe pozitia 1 a contactului la reinitializarea cheii.Reinitializarea trebuie sa mearga si daca o siguranta nu este buna..numa ca dupa 2-3 saptamini va face figuri din nou. Atunci verificati din tavanul torpedoului sigurantele 6,27 si 29 ( pt E39) daca sint ok.

post-1939-1289494528_thumb.jpg

post-1939-1289494573_thumb.jpg

post-1939-1289494583_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asa este ciupazeu are dreptate initializarea cheii pentru inchiderea centrala este una si se face dupa procedura descrisa mai sus iar imperecherea cheii cu EWS-ul maisnii in cazul tau este altceva.Eu fac asa ceva ( adica alte chei in caz de defectare a cipului din cheie sau pierderea cheii dar doar daca proprietarul imi dovedeste cu acte ca este masina lui) si va spun ca nu este asa de simplu sa furi un BMW.Ceea ce se intampla la pornirea motorului la masinile cu EWS ( cele vechi ) CAS ( cele mai noi ) este urmatoarea:cand se introduce cheia in contact ea este citita de catre EWS/CAS prin intermediul unei bobine care se afla pe corpul contactului ( la cheile normale nu si la cele care se introduc in bord),odata ce este recunoscuta cheia de catre EWS/CAS,el trimite un cod criptat pe 24 biti la ECU ( calculatorul motorului ) se numeste ISN KEY,daca acest cod exista si in calculatorul de motor el da autorizarea de pornire dupa care calculatorul de motor genereaza un cod nou pe care il trimite EWS/CAS-ului pentru urmatoarea pornire,deci la fiecare pornire a motorului codul, ISN este altul.

Legat de chestia de se discuta mai sus cu furatul,dupa cum am descris nu este chiar asa ca,copiaza cheia si gata adica fara modulul de securitate adica EWS sau CAS nu poate sa introduca in el cheia noua adica si cheile trebuie inregistrate in modululk de securitate adica este cheia 1,2...10 si ultima este 10 deoarece nu se pot inregistra mai mult de 10 key.

O seara faina va doresc!

Faza este ca trebuie tinuta cheia exact 3 secunde pe pozitia 1 a contactului la reinitializarea cheii.Reinitializarea trebuie sa mearga si daca o siguranta nu este buna..numa ca dupa 2-3 saptamini va face figuri din nou. Atunci verificati din tavanul torpedoului sigurantele 6,27 si 29 ( pt E39) daca sint ok.

sal..am luat si eu de curand, un e39, 525d-2001, si mi-a dat 2 chei tip romb cu telecomanda pe ele. una merge perfect, iar cea de-a doua nu merge telecomanda, dar pornirea merge. nu stiu cum sa o fac pe aceasta, cum se face reinitializarea? sau trebuie skimbata bateria din cheie? am inteles ca se desface greu cheia. multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
salut , de unde esti ? as vrea sa ajung cu masina mea la tine daca ai timp si chef , cu problema legata de cheile e39 , a mea pana alaltaieri a mers inchiderea-deschiderea din telecomanda , dar acum nu mai pot sa fac asta decat bagand cheia in butucul de la usa , de pornit nu e problema , porneste pana si cu cheia din plastic , insa butoanele de pe chei , nu merg :( ce pot sa fac ?
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Buna tuturor!

Sunt nou aici si sper sa fi postat la locul potrivit.

Problema e in felul urmator: un 525d (E39), chei tip romb, una merge bine (atat cheia cat si telecomanda) dar cealalta face figuri la telecomanda (functioneaza "unlock" si "portbagajul", insa butonul de "lock" nu functioneaza).

Am gasit pe youtube tutoriale in care e explicata procedura de schimb a bateriei din telecomanda (din cate am inteles, bateria originala e VL2020, insa functioneaza si cu VL2025; eu am tot cautat VL2020 sau VL2025 dar nu am gasit nicaieri...am cumparat una CR2025 insa sunt sceptic si inca nu am incercat sa schimb bateria).

Ce sfaturi imi puteti da? A mai patit cineva asa?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.