Jump to content

localizare releu bujii incandescente


Recommended Posts

Releul este sub galeria de admisie.

am dat admisia jos si nu vad nimik...am dat d o cutie unde intra toate fisele d la bujii dar nu sunt decat cablaje...nu e nici un releu...aveti cumva o poza sa vad cum, arata makr?:|

 

 

la diesel fise de bujii :twoup: :) :twoup:

alea de intra p capul bujiilor c st????/:twoup:

 

Nu am decat desfacut :twoup:

intra vreo mufa cv in el?

Link to comment
Share on other sites

Releul este sub galeria de admisie.

am dat admisia jos si nu vad nimik...am dat d o cutie unde intra toate fisele d la bujii dar nu sunt decat cablaje...nu e nici un releu...aveti cumva o poza sa vad cum, arata makr?:|

 

 

la diesel fise de bujii :twoup: :) :twoup:

alea de intra p capul bujiilor c st????/:twoup:

 

Nu am decat desfacut :twoup:

intra vreo mufa cv in el?

 

depinde care cap :twoup:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Releul pt buji incandescente se afla lanca ECU. Deschizi capota la motor si se afla in partea stanga a masinii in cutia cu capac negru ce este prins cu 4 suruburi ce le desfaci cu inbus de 5 sau 7 ( cutia aceea se afla langa pompa de frana, cea cu borcanul cu lichid de frana ).

 

Dupa ce desfaci suruburile si inlaturi capacul se vede releul de culoare alba ( asa era la un 320d/1999/136cp si la mine la fel la 520d/2002/136cp....la 525d/2002/163cp era negru )...ca sa-l recunosti mai usor, te uiti dupa un fir de culoare rosie care este legat de releu cu o piulita pt cheie de 10...firul de culoare rosie are grosimea cam de 4-5mm.

 

Pe firul acela trebuie sa fie curent de 12v tot timpul, indiferent daca e contactul pus sau cheia scoasa din contact....daca nu e curent, inseamna ca ai siguranta arsa....siguranta se afla sub torpedou in interiorul masinii si este singura de 100A. ( arata diferit, ea se prinde in doua piulite pt cheie de 8 )

 

Ca sa verifici bujiile, scoti mufa de pe releu si cu lampa de control, pe care o legi la +, mai exact cu varful lampei de control atingi firele mai groase din mufa, 4 la numar; ( ele merg direct la bujii, asta ca sa nu dai admisia jos ).

Deci, cu lampa legata la +, cand atingi firul gros ( cam 2mm ) din mufa si se aprinde becul din lampa, atunci bujia e buna....daca nu se aprinde becul inseamna ca bujia e arsa.

 

Din mufa, nu-mi dau seama la care piston e bujia arsa, asta se va vedea cu admisia demontata atunci, cand te duci direct pe bujie.

 

Cu metoda asta se va afla doar cate buji sunt arse.

Spor la treaba!

Edited by BeMWeistul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E prea complicat sa-l schimbi singur. Du-te la un mecanic. Uite o pagina din TIS, asa ca sa-ti faci idee (e in italiana):

post-24135-1285866593_thumb.jpg

 

ms frumos d informatii...il gasesc eu...makr stiu cum arata...

 

multumesc frumos...maine ma apuc ca e noapte...

 

Rleul pt buji incandescente se afla lanca ECU. Deschizi capota la motor si se afla in partea stanga a masinii in cutia cu capac negru ce este prins cu 4 suruburi ce le desfaci cu inbus de 7 ( cutia aceea se afla langa pompa de frana, cea cu borcanul cu lichid de frana ).

 

Dupa ce desfaci suruburile si inlaturi capacul se vede releul de culoare alba ( asa era la un 320d/1999/136cp si la mine la fel la 520d/2002/136cp....la 525d/2002/163cp era negru )...ca sa-l recunosti mai usor, te uiti dupa un fir de culoare rosie care este legat de releu cu o piulita pt cheie de 10...firul de culoare rosie are grosimea cam de 4-5mm.

 

Pe firul acela trebuie sa fie curent de 12v tot timpul, indiferent daca e contactul pus sau cheia scoasa din contact....daca nu e curent, inseamna ca ai siguranta arsa....siguranta se afla sub torpedou in interiorul masinii si este singura de 100A. ( arata diferit, ea se prinde in doua piulite pt cheie de 8 )

 

Ca sa verifici bujiile, scoti mufa de pe releu si cu lampa de control, pe care o legi la +, mai exact cu varful lampei de control atingi firele mai groase din mufa, 4 la numar; ( ele merg direct la bujii, asta ca sa nu dai admisia jos ).

Deci, cu lampa legata la +, cand atingi firul gros ( cam 2mm ) din mufa si se aprinde becul din lampa, atunci bujia e buna....daca nu se aprinde becul inseamna ca bujia e arsa.

 

Din mufa, nu-mi dau seama la care piston e bujia arsa, asta se va vedea cu admisia demontata atunci cand te duci direct pe bujie.

 

Cu metoda asta se va afla doar cate buji sunt arse.

Spor la treaba!

ms

Link to comment
Share on other sites

Releul pt buji incandescente se afla lanca ECU. Deschizi capota la motor si se afla in partea stanga a masinii in cutia cu capac negru ce este prins cu 4 suruburi ce le desfaci cu inbus de 5 sau 7 ( cutia aceea se afla langa pompa de frana, cea cu borcanul cu lichid de frana ).

 

Dupa ce desfaci suruburile si inlaturi capacul se vede releul de culoare alba ( asa era la un 320d/1999/136cp si la mine la fel la 520d/2002/136cp....la 525d/2002/163cp era negru )...ca sa-l recunosti mai usor, te uiti dupa un fir de culoare rosie care este legat de releu cu o piulita pt cheie de 10...firul de culoare rosie are grosimea cam de 4-5mm.

Daca nu stii, mai bine taci. La motorul de 150 de cai (320d E46 FL) nu este asa.

Link to comment
Share on other sites

Oarecum offtopic, cei care doriti sa cumparati SH de la dezmembrari, cautati releu bujii de Opel Movano sau Omega. Valabil la toate motorizarile 2.2 Dti de la Opel. Sint identice si ceva mai ieftine decat cele de Bmw.

am cautat releul.......nu e in cutia aia de la computer...:twoup:((si sub admisie nu l-am gasit...e o cutiuta in care se strang toate firele alea de vin de la bujii...atat:(((care aveti idee unde il gasesc....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.