Jump to content

eliminare catalizator e46 320d 136 cai


RazvanCRD

Recommended Posts

Nu vreau sa deschis un topic nou, deaceea voi intreba aici.

Motorul 2.0d 150CP M47N Euro 4 are doua catalizatoare? Suspectez ca fumul negru in accelerare se datoreaza unui catalizator spart si as vrea sa stiu cum sa verific asta.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa deschis un topic nou, deaceea voi intreba aici.

Motorul 2.0d 150CP M47N Euro 4 are doua catalizatoare? Suspectez ca fumul negru in accelerare se datoreaza unui catalizator spart si as vrea sa stiu cum sa verific asta.

Multumesc anticipat.

Salut!La masina ta poti anula catalizatorul de sub scaunul pasagerului,mai ai unul chiar inainte de turbina.Fumul negru nu are treaba cu catalizatorul spart,mai degraba cu aerul,vine prea putin in motor,cauta eventuale furtune de aer sparte ,verifica intercoolerul sa nu se fi fisurat,EGR-ul,si daca torul este ok verifica injectoarele sa fie in toate mintile.Bafta!

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Diferenta e sesizabila cu o remapare, se preteaza foarte bine..in rest..tot ce ati citit negativ despre eliminare catalizatoare, is mituri aiurea, backpressure si alte prostii de care turbina nu are nevoie. Acea 'back-pressure' de care se tot zice, mai mult rau face la motor, presiunea ramananad mai mult in cilindri decat e nevoie, nu doar pe ciclul de admisie, astfel strica si calitatea exploziei, evacuarea trebuie sa fie cat mai putin restrictiva.

Deci eliminare catalizatoare + remapare la ~170cp 350NM+ facuta cu cap + eliminare EGR => masina zboara fara nici o problema de fiabilitate, desigur ca nici n-o abuzez precum copiii tampiti, folosesc puterea acolo unde e nevoie, adica reprize depasiri.

Singura chestie e ca-mi tremura ceva mai tare teava de esapament pentru ca noua teava n-am putut s-o fixez prea bine cum era cea cu catalizator prinsa..plus tampoanele motor cam obosite, in rest doar bine face la motor + fluieratul turbinei care iti da senzatia de decolare :D

 

is prosti tare astia de la bmw, eu zic sa-ti faci un bewerbungsmappe la ei :flowers:

Link to comment
Share on other sites

La fel si eu am eliminat catalizatorul ala de la mijloc,si undeva in fata motorului o chestie de 10cm ce tinea toba,era rupta si se auzea urat.Am scapat de huruitul tobei...DAR dimineata cu motorul rece cand pornesc motorul si sa la relanti se aude foarte tare in masina dupa ce plec cu ea nu se mai aude,sa fie o problema asta?
Link to comment
Share on other sites

E46 320d, '98, 136 cp.... Pornesc dimineata... Si plec la drum... Astept sa urce acu la 90 de grade.... Ii dau Putin in gura.... Vb vine... Si in a treia tin pedala in podea .... La un moment dat plafoneaza.... Consumu rãmâne la 12 si nu vrea sa mai urce acu... Isi pierde puterea... Dupa vreo 10 km isi revine si mãnâncã din asfalt.... Poate fi din catalizator? Ms
Link to comment
Share on other sites

E46 320d, '98, 136 cp.... Pornesc dimineata... Si plec la drum... Astept sa urce acu la 90 de grade.... Ii dau Putin in gura.... Vb vine... Si in a treia tin pedala in podea .... La un moment dat plafoneaza.... Consumu rãmâne la 12 si nu vrea sa mai urce acu... Isi pierde puterea... Dupa vreo 10 km isi revine si mãnâncã din asfalt.... Poate fi din catalizator? Ms

 

furtunele de vacuum fisurate ar fi prima cauza

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Is verificate.... Da ma baga in ceata ca isi revine dupa cativa km..... Încă cv... Am reglat avansu era la -3.... Acuma e la zero.... Acolo ar trebui sa fie? Ms mult

 

era bine la -3....-2 , asta la cald, trebuie sa faci testul din dis pentru verificare avans, in cazul in care nu este in parametrii trebuie remediat, in cazul in care este + / - 1...3 grade peste marja admisa o sa ai aceste caderi de putere mereu, mai ales la cald, st insotite de o eroare de avans in dde

 

vp44 sunt foarte sensibile

 

ps.

 

mi se pare ca -1.7 trebuie sa ai cu apa la 90 grd

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Avansul de pornire trebuie sa fie intre 1 si 3, iar la 3000rot/min trebuie sa fie intre 4 si 7 grade, si la ralanti cam -1,5 grade. Se regleaza doar avansul de pornire si se poate verifica cu dis-ul cum se vede in film de la minutul 13:30
Link to comment
Share on other sites

era bine la -3....-2 , asta la cald, trebuie sa faci testul din dis pentru verificare avans, in cazul in care nu este in parametrii trebuie remediat, in cazul in care este + / - 1...3 grade peste marja admisa o sa ai aceste caderi de putere mereu, mai ales la cald, st insotite de o eroare de avans in dde

 

vp44 sunt foarte sensibile

 

ps.

 

mi se pare ca -1.7 trebuie sa ai cu apa la 90 grd

Când era la -3 se balbaia la pornire.... Acuma porneste la sfert.... Dar are pierderi ca si Înainte de reglaj.... Sa Încerc sa covor avansu la -1.7 la cald? Asta ar putea remedia problema?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca are inceput de sfarsit electrovalva de acceleratie; asta e o piesa sensibila de la mizeriile si depunerile din motorina. Atat pe pompele de injectie VP cat si pe pompele de inalte de la common rail, cand electrovalva asta nu mai lucreaza in parametrii, motorul nu mai trage de la turatii mici si are lag/pierderi de putere dupa schimbarea treptei de viteza.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca are inceput de sfarsit electrovalva de acceleratie; asta e o piesa sensibila de la mizeriile si depunerile din motorina. Atat pe pompele de injectie VP cat si pe pompele de inalte de la common rail, cand electrovalva asta nu mai lucreaza in parametrii, motorul nu mai trage de la turatii mici si are lag/pierderi de putere dupa schimbarea treptei de viteza.

Aia unde ii localizata?

 

Aia unde ii localizata?

Ideea e ca la mine trage când e subturata.... Merge rotund.... Si la un moment dat se opreste din avansare.... Coboarã instantu la 12% ....

Link to comment
Share on other sites

daca nu e pusa bine la punct da eroare de avans, am mai zis odata, fa testul ala din dis, daca acolo e ok atunci nu are nimic pompa de injectie

 

-1.7 are la cald cu motorul la 90 grade, la rece ai +6,+7grd la prima pornire

Ok, o sa vad in dis.... Ms mult

Link to comment
Share on other sites

@BOASCKA

 

Cred ca stii si tu ca o masina are multe compromisuri facute pentru noxe, injectia, egr, setarea avansului , decalarea distributiei a axelor cu came, tot tot se leaga foarte mult de a scoate noxele in limite, nu are nici o legatura cu ce zici tu si lumea nu intelege de ce anumite piese is acolo, dar poate ca nici nu trebuie sa inteleaga.

 

@gio88

Cat despre pierderea de putere, daca se intampla dupa eliminare catalizator eu zic sa verifici presiunea in turbina, poti sa ai overboost si automat limp mode, iti urca prea agresiv.

Edited by JuiCe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@BOASCKA

 

Cred ca stii si tu ca o masina are multe compromisuri facute pentru noxe, injectia, egr, setarea avansului , decalarea distributiei a axelor cu came, tot tot se leaga foarte mult de a scoate noxele in limite, nu are nici o legatura cu ce zici tu si lumea nu intelege de ce anumite piese is acolo, dar poate ca nici nu trebuie sa inteleaga.

 

@gio88

Cat despre pierderea de putere, daca se intampla dupa eliminare catalizator eu zic sa verifici presiunea in turbina, poti sa ai overboost si automat limp mode, iti urca prea agresiv.

Presiunea tot pe tester mã gândesc ca se verifica.... Da de ce isi revine????? Ca o iau razna....

Link to comment
Share on other sites

se blocheaza turbina , asta inseamna ca nu mergi cum trebuie cu masina, si nu are tot ce trebuie, electrovalvele sau furtunele de vacuum nu mai lucreza corect

Are 320'u un mod anume in care se conduce? Furtunele is in regula...... Electrovalva de la turbo e noua... Cea de la egr e ok.... Am pus una aproape noua..... La fel merge....

Link to comment
Share on other sites

Are 320'u un mod anume in care se conduce? Furtunele is in regula...... Electrovalva de la turbo e noua... Cea de la egr e ok.... Am pus una aproape noua..... La fel merge....

 

furtunele nu is in regula decat cand le pui noi, asculta-ma pe mine, pot avea o microfisura si pe deasupra sa arate ca noi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.