Jump to content

Pornire grea


r0n1n

Recommended Posts

Aceeasi problema si simptome si la mine acum ceva timp. Dupa ce am facut revizia, la vreo 2 saptamani nu mai vroia sa porneasca. Am stat cu calculatorul pe ea ore insir. Am aflat toate cele ce ati enumerat pana acum ca potentiale cauza, de la mecanic, ideea era ca dupa ce pornea masina mergea si tragea bine, mai putin faptul ca aveam consum enorm. Pe calculator inregistra ca eroare "amestec bogat" sau ceva de genu. Mecanicul dupa ce a luat-o pe calculator din scoarta in scoarta pe unde a considerat ca poate fi cauza mi-a verificat presiunea in rampa de injectoare si surpriza presiune zero. Am schimbat filtrul de benzina care are regulatorul de presiune in el ( adica ala de costa 200 de lei, BOSCH ). Filtrul a tinut 2 saptamani, probabil defect de fabricatie. Mecanicul a gandit logic problema si a eliminat rand pe rand din eventualele cauze, nu zic ca si la tine sau la altii poate fi aceeasi chestie, vreau doar sa zic ca sa nu va luati dupa unul si altul si sa va apucati sa schimbati piese degeaba iar rezolvareasa sa fie una banala.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da...deci dimineata cand ii pun contactu se aprind bujiile, cand se sting porneste oke, dar imi fac treaba o las parcata 2-3ore dupa ce am mers cu ea si cand ii sa o pornesc iara incepe sa faca figura asta....si cand o ia intr-un final scoate un nor de fum in spate...:twoup:
Link to comment
Share on other sites

da...deci dimineata cand ii pun contactu se aprind bujiile, cand se sting porneste oke, dar imi fac treaba o las parcata 2-3ore dupa ce am mers cu ea si cand ii sa o pornesc iara incepe sa faca figura asta....si cand o ia intr-un final scoate un nor de fum in spate...:twoup:

fa si un test de compresie , deoarece cand incalzesti segmentie ei devin mai moi si se strang pe piston si automat scapa copresie in baie , daca e dusa supapa de retut de pe rampa de injectoare face figuri si in mers si pornire la rece, alimentare insuficenta da toata benzina pe retur nu face 2,5bari presiune in rampa de injectoare chiar daca e motorul rece sau cald doar daca e dusa pompa de benzina si cand se incalzeste automat face figuri si nu mai face presiune in instalatie si problema apare cand mergi cu rezervorul de benzina mai mult gol pompa merge fortat din doua moive se strica , unul caci nu are ce sa traga si merge in gol si al 2 lea e ca racirea ei este combustibilul, desi nu cred sa fie dusa pompa sau supapa de benzina

Link to comment
Share on other sites

Tocmai am schimbat senzor arbore cotit facea exact la fel pana cand nu a mai pornit ! Iti recomand un tester bun inainte.

 

 

Senzorii de la axa cu "scame" :)

 

Am aceleasi simptome, motorul moare la prima pornire (dimineata, sau dupa cateva ore de stat), si variatii de relanti la franare.

Ieri am fost la tester, eroare la senzorul de la axa cu "scame" :twoup: , astazi il schimb.

Sunt curios ce o sa iasa. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am 318i, M43. Din pacate nu am apucat azi sa schimb senzorul ala, iar acum s-a inserat. :)

Sper sa fie asta cauza, ca deja am trecut de faza de schimbat furtune (inclusiv celede vacum), curatat regulator relanti, valva pcv, daca nici asa nu se rezolva... trec la pasii urmatori :twoup:)

Link to comment
Share on other sites

Ce masina ai?

Eu de cand am schimbat bateria nu mai am probleme la pornire.

Dar inca imi osciliaza putin ralantiul pe franare.

Mie nu mi-a dat nici o eroare pe tester.

Sa ne tii la curent.

 

 

Cati ani avea bateria pe care ai schimbat-o ?

Cum ti-ai dat seama ca e bateria ?

Am aceeasi problema cu pornirea pe M54(3000cmc, benzina) si nu am idee ce as putea sa mai fac.

Am schimbat pompa cu alta OEM, apoi filtrul de benzina, injectoarele sunt ok dar masina nu porneste la prima cheie.

Pe tester nu apare nimic.

Am pus si o supapa de sens dupa filtrul de benzina.Porneste un pic mai bine dar tot trebuie sa las pompa sa faca presiune , indiferent daca motorul e oprit de cinci minute sau cu o zi inainte.

Dimineata pleaca putin balbait, in rest merge absolut ok.

Masina a stat o saptamana si intr-un service oficial BMW ( :twoup: )si nu i-au dat de cap !!

Chiar ma scoate din sarite faptul ca nu reusesc sa remediez problema !

Link to comment
Share on other sites

bateria s-ar vedea,oricum la cat ai schimbat nu vad ce ar mai strica o baterie :)

stai ca acum citesc,pleaca sau nu la prima cheie?(vad ca zici ca pleaca balbait) cu balbaitul ala am mai rezolvat (am intrat cu INPA si am sters adaptive values pe acolo,sincer numai tin minte unde :twoup:) oricum eu dupa ce o pornesc stau 30-40 secunde sa se "trezeasca" dar cum am zis de cand am sters valorile alea parca s-a mai ameliorat problema

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Imprumut una de pe alta masina ! :)

Cei de la service au trimis un request si la BMW in Germania si a venit raspuns ca trebuie sa las contactul pus pana se sting becurile si apoi sa pornesc ! :twoup:

Balbaiala am vaga senzatie ca e de la altceva(face doar la rece) si tine ~1 secunda.Este posibil in acelasi timp sa nu fie benzina suficienta pe circuit.

Masina are 133.000 km si bateria e cea originala, are sase ani si trei luni.

Link to comment
Share on other sites

din ce vad tu ai diesel. Daca iti face asta de cad s-a racit vremea cel mai probabil sunt bujiile. LA diesel nimeni nu le schimba sau se uita la ele dacat iarna cand nu mai porneste de loc. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

aceasi problema o am si eu da sa moara motorul cand apas frana dar dupa ce se incalzeste nu mai face figuri si porneste si balbait motorul tot la rece si saptamana trecuta am schimbat pompa de benzina bujiile bateria e noua pe tester nu imi da nici o eroare (a tinut fix o saptamana fara sa faca figuri si acum iar a inceput nu stiu de la ce poate fi ) :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Acum urmeaza problema actuala, intr-o dimineata ii dau cheie, da sa porneasca si moare motorul, ca si cum n-ar avea destula benzina.

Mentionez ca dc o ajut cu acceleratia nu mai moare motorul.

La a 2, 3, 4 cheie porneste normal.

Am observal ca doar dupa ce sta un timp mai indelungat face figuri la prima pornire.

 

Aceeasi problema o am si eu. Daca nu o accelerez dimineata cand ii dau cheie, se opreste. Dupa aceea porneste ok si in mers nu apar probleme.

Chestia e ca se intampla numai la temperaturi mai scazute :) Deci de cand a venit frigul imi tot face figuri d'astea :twoup:

 

Pe tester nu a aparut nici o eroare, dar mai multi mecanici mi'au spus ca poate fi de la:

 

-senzorul de temperatura din motor (nu stiu care e :twoup: ),

 

-pompa de benzina

 

-releu pompa benzina

 

-regulatorul de presiune

 

 

Acum ramane sa le iau prin eliminare :twoup:

 

Edit: Bateria am cumparat'o acum un an, deci problema nu cred ca poate fi de la baterie.

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce ar fi o problema bateria? atat timp cat motorul porneste si se mentine relantiul ajutand masina din acceleratie.

o problema asemanatoare am si eu, de o saptamana imi porneste greu invarte si dupa cca 30sec moare motorul, am incercat sa ajut cu acceleratia , nesemnimificativ, am schimbat filtrul de benzina, bujiile, verificat fisele, curatat regulatorul de relantiu, curatat clapeta acceleratie, am crezut ca e de la benzina , am bagat carerra 100 si la fel, precizez ca masina merge infranata dupa ce porneste dimineata, parca se pune in bot, la tester nu arata nimic, cum pot sa verific pompa de benzina?

masina e 316i compact din 96

Edited by cosmin_sb
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce ar fi o problema bateria? atat timp cat motorul porneste si se mentine relantiul ajutand masina din acceleratie.

o problema asemanatoare am si eu, de o saptamana imi porneste greu invarte si dupa cca 30sec moare motorul, am incercat sa ajut cu acceleratia , nesemnimificativ, am schimbat filtrul de benzina, bujiile, verificat fisele, curatat regulatorul de relantiu, curatat clapeta acceleratie, am crezut ca e de la benzina , am bagat carerra 100 si la fel, precizez ca masina merge infranata dupa ce porneste dimineata, parca se pune in bot, la tester nu arata nimic, cum pot sa verific pompa de benzina?

masina e 316i compact din 96

la mine s-ar putea sa fie bateria,pentru ca ,dimineata cand porneste mai greu,nu se deschide ,nu se porneste navi...decat dupa ce fac cativa km...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.