Jump to content

problema senzori presiune roti


Alex_wly

Recommended Posts

problema este urmatoarea....in urma cu cateva luni am schimbat pe casco o janta originala star spoke 155.cand mi-au dat de la service noua janta mi-au dat-o fara valva.valva la jantele este diferita.adica pe interiorul jantei are o cutie dreptunghiulara in care nu stiu exact ce se afla.

 

acum 10 minute am dezumflat roata aceea si nu mi-a apraut avertizarea cum ca as avea pana.nu am mai incercat sa dezumflu si alta roata care are acea valva originala sa vad daca imi da eroare.

 

Intrebarea mea este urmatoarea:pe acea roata nu imi vede daca am pana din cauza acelei valve?

daca nu este asta problema,atunci de ce nu imi apre in bord avertizarea de pana?

 

ciudat este ca asta iarna cand am pus rotile de iarna<jante de tabla cu valve normale si fara runflat> mi-a aparut aceea avertizare in bord.am resetat si totul a fost OK.

altadata cand ma luat un surub in roata si am facut pana pe cele runflat mi-a apraut mediat avertizarea.acum am mers vreo 5 km cu masina si nimic.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Din cate stiu eu la E90 presiunea se calculeaza altcumva, adica nu exista senzori in roti. Eu am roti de iarna de tabla de pe E46, cele de vara sunt jante dar am schimbat cauciucurile la ele si nu am observat niciun senzor. In plus acum am alta janta originala de E90 si are valva dar nu am observat sa exista senzor.

PS: In plus zice ca senzorii functioneaza doar daca ai RFT-uri. Mi s-a aprins senzorul si cand aveam de iarna si de vara (bineinteles fara sa am pana), cu cauciucuri normale.

Edited by shimano
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu la E90 presiunea se calculeaza altcumva, adica nu exista senzori in roti. Eu am roti de iarna de tabla de pe E46, cele de vara sunt jante dar am schimbat cauciucurile la ele si nu am observat niciun senzor. In plus acum am alta janta originala de E90 si are valva dar nu am observat sa exista senzor.

PS: In plus zice ca senzorii functioneaza doar daca ai RFT-uri. Mi s-a aprins senzorul si cand aveam de iarna si de vara (bineinteles fara sa am pana), cu cauciucuri normale.

pai pe runflat le-am testat acum si nimic.vrei sa spui ca ai valve normale pe masina si functioneaza senzorii?

sa se duce dracu de senzori.nu aveam draci pe ziua de azi.mai bine nu dezumflam roata :twoup:(

Link to comment
Share on other sites

Presiunea o calculeaza computerul de ABS,nu e nici un senzor in roata

alex asa stiam si eu,dar azi am vazut ca u este asa.nu am timp maine,dar sambata asta voi face.dezumflu alta roata care are valva de care ziceam.si vad daca imi apare in bord.

apoi cand pun prile pe 17 fara runflat si valve "OEM" voi dezumfla o roata sa vad ce se intampla.de fapt de azi nu mai am incredere in senzorii aia.cu toate ca am avut o data pana si ai-au facut treaba

Link to comment
Share on other sites

cand dezumfli o roata (dar nu de tot) mergi putin cu masina ca asa iti va aparea eroarea, nu pe loc.

Nu exista senzori de presiune, ci senzorii de ABS monitorizeaza rotatia fiecarei roti in parte. Daca o roata este mai dezumflata decat celelalte automat va avea diametrul mai mic si va face mai multe rotatii decat celelalte, si atunci iti apare eroarea.

Valvele n-au nicio treaba.

Link to comment
Share on other sites

cand dezumfli o roata (dar nu de tot) mergi putin cu masina ca asa iti va aparea eroarea, nu pe loc.

Nu exista senzori de presiune, ci senzorii de ABS monitorizeaza rotatia fiecarei roti in parte. Daca o roata este mai dezumflata decat celelalte automat va avea diametrul mai mic si va face mai multe rotatii decat celelalte, si atunci iti apare eroarea.

Valvele n-au nicio treaba.

iulian stiam si eu ca asta e principiul,dar intrasem in ceata cand am dezumflat roata de tot sa ii arat unui prieten cum se comporta runflat-ul si nu mi-a dat eraore.

Link to comment
Share on other sites

iulian stiam si eu ca asta e principiul,dar intrasem in ceata cand am dezumflat roata de tot sa ii arat unui prieten cum se comporta runflat-ul si nu mi-a dat eraore.

si dupa ce ai dezumflat-o ai mers cu masina macar 10-20m ca sa-ti dea eroare?

:twoup:))))))))))))

am mers 5 km cel putin si cu viteze de pana la 100 :)

Link to comment
Share on other sites

fa presiunea la toate rotile si cu motorul pornit pe loc drept initializeaza RPA.

la e60 am rotile de iarna normale nu RFT si e ok cu monitorizarea asta a presiunii.

am schimbat rotile.am facut reinitializare de fiecare data.

o sa fac iar acum reset la senzori ca am revenit la cele pe 17 non runflat.sper sa mearga senzorii ca nu mai pun runflat in viata mea pe masina.

Link to comment
Share on other sites

fa presiunea la toate rotile corect,reseteaza presiunea din calculatorul de bord si o sa mearga,

Nu are nici un senzor pe roata sau janta,si nu iti indica pana sau desumflari spontane , te avertizeaza doar cand se desumfla treptat ca esti sub presiunea pe care ai setat-o.

Link to comment
Share on other sites

fa presiunea la toate rotile corect,reseteaza presiunea din calculatorul de bord si o sa mearga,

Nu are nici un senzor pe roata sau janta,si nu iti indica pana sau desumflari spontane , te avertizeaza doar cand se desumfla treptat ca esti sub presiunea pe care ai setat-o.

am inteles .

am facut presiunea pe 2 atm.am resetat.pe viitor sper sa mearga.

e adevar ca m-am gandit sa fie problema pt ca am dezumflat roata cu morotul oprit si apoi am plecat.

Link to comment
Share on other sites

fa presiunea la toate rotile si cu motorul pornit pe loc drept initializeaza RPA.

la e60 am rotile de iarna normale nu RFT si e ok cu monitorizarea asta a presiunii.

am schimbat rotile.am facut reinitializare de fiecare data.

o sa fac iar acum reset la senzori ca am revenit la cele pe 17 non runflat.sper sa mearga senzorii ca nu mai pun runflat in viata mea pe masina.

ai renuntat la run-flat? inseamna ca ai roata de rezerva...

Link to comment
Share on other sites

fa presiunea la toate rotile corect,reseteaza presiunea din calculatorul de bord si o sa mearga,

Nu are nici un senzor pe roata sau janta,si nu iti indica pana sau desumflari spontane , te avertizeaza doar cand se desumfla treptat ca esti sub presiunea pe care ai setat-o.

am inteles .

am facut presiunea pe 2 atm.am resetat.pe viitor sper sa mearga.

e adevar ca m-am gandit sa fie problema pt ca am dezumflat roata cu morotul oprit si apoi am plecat.

 

 

nu stiu sigur daca este din cauza asta,ideea este ca 2atm este cam putin cred,pe stalpul masini sunt mentionate toate valorile pt fata si pt spate, variand dupa dimensiunile rotii si numarul mediu de pasageri,orienteaza-te dupa alea.

succes.

Link to comment
Share on other sites

in nici un caz nu bag mai mult de 2 atm in roti....devin prea rigide si la drumurile noastre este dificil.

oricum daca toate rotile au aceasi presiune si acelasi diamentru,conform principiului de functionare al acestui sistem ar trebui sa functioneze.

 

nu ai sa reusesti cu 2 atm pt ca deja la 2 atm senzorul de presiune detecta eroarea deci daca tu faci presinea de la inceput cu 2 atm senzorul nu o sa iti inregistreze nimic

eu am facut presiunea acum vreo 8 luni cu 2,4 si nu am avut nici o problema pana acum vreo doua saptamani in urma cand senzorul sa aprins si mia zis sa veritic presiunea am oprit la o vulcanizare sa fac presiunea sau sa vad daca este pana ,nu a fost pana a fost doar o pierdere de presiune la o roata care imi arata da are doar 2,1 atm am umflat roata la 2,4 si am plecat nu am avut nici un fel de probleme de atunci , sa nu uit eu nu am rfl

Deci te-as sfetui sa incerci cu 2,4 initializezi senzorul mergi ceva timp pt ca senzorul nu se va reinitializa daca nu o sa se invarta roata apoi dezunfla una din roti (sa zicem la 1,8)si apoi mai mergi putin asa sa vezi daca iti apare eroarea

Presupun ca nu te-am plictisit

Link to comment
Share on other sites

in nici un caz nu bag mai mult de 2 atm in roti....devin prea rigide si la drumurile noastre este dificil.

oricum daca toate rotile au aceasi presiune si acelasi diamentru,conform principiului de functionare al acestui sistem ar trebui sa functioneze.

 

nu ai sa reusesti cu 2 atm pt ca deja la 2 atm senzorul de presiune detecta eroarea deci daca tu faci presinea de la inceput cu 2 atm senzorul nu o sa iti inregistreze nimic

eu am facut presiunea acum vreo 8 luni cu 2,4 si nu am avut nici o problema pana acum vreo doua saptamani in urma cand senzorul sa aprins si mia zis sa veritic presiunea am oprit la o vulcanizare sa fac presiunea sau sa vad daca este pana ,nu a fost pana a fost doar o pierdere de presiune la o roata care imi arata da are doar 2,1 atm am umflat roata la 2,4 si am plecat nu am avut nici un fel de probleme de atunci , sa nu uit eu nu am rfl

Deci te-as sfetui sa incerci cu 2,4 initializezi senzorul mergi ceva timp pt ca senzorul nu se va reinitializa daca nu o sa se invarta roata apoi dezunfla una din roti (sa zicem la 1,8)si apoi mai mergi putin asa sa vezi daca iti apare eroarea

Presupun ca nu te-am plictisit

nu m-ai plictisit si am intels foarte bine ce spui tu.

numai ca senzorul nu detecteaza ce presiune am in roti.nu are cum,logic vorbind prin ce procedeu detecteaza atata timp cat nu exista senzor e roata.

 

principiul de funcionare este urmatorul<sau cel putin eu asta il stiu>:

 

rotile cand sunt umflate toate 4 la o presiune identica,poate fi de la 1,5 la 3 atm sa zicem la automobile,au acelasi diametru.atunci cand una dintre ele pierde presiune i se misoreaza diametrul si automat in timp ce alea 3 roti cu presiune identica fac o rotatie completa cea dezumflata face o rotatie si putin.la un numar mult mai mare de rotatii diferenta este foarte mare si de acolo se detecteaza o eventuala problema la roti.

 

sper ca nu te-am plictisit nici eu. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.