Jump to content

despre restaurari


INTERCEPTOR

Recommended Posts

la ora asta nu mi vine a comenta.

totul a inceput la meciul steaua cu nu mai stiu cine.din toamna acum 2 ani.

la pauza mi au furat numerele de la masina.am zis ce naiba pana le dau furate cat m atine dovada hai sa incep sa dau jos sa o vopsesc asa de suprafata .de la ce am vrut sa fac la ce am ajuns este cale lunga.am gasit multa rugina soo am zis ca ce naiba /bani de dasta noua nu am asa ca hai ca nu o sa ma coste prea mult tinighigeria ca nu e mult de munca.de unde schimbat pragurile partile de jos de la usi pedalierul pasajele spate la roti oalele la amortizoare spate aripile contra aripile.asa pe exterior masina arata bine.dar asta sa gasit sub vopsea.soo am dat drumul la un an 10 luni si ceva de munca numai la tinichigerie.din lipsa de bani a durat ceva mai mult.am vandut cam tot ce aveam prin casa tv dvd play station ceasul de mana si tot ce am mai gasit dispensabil.

initial am plecat de la premiza ca o fac si o vand ca nu o tin mult.soo trebuia carpita romaneste.din fericire nu am rezistat si nu am vrut sa mai fac asa ceva .chestii cu bani putini.si tinichigii ( nea COSTEL SI TELI) au zis fa o ca lumea ca e pacat sa o faci la misto.si de atunci a inceput distractia.nu adidasi nu mare nu discoteca nu fete prin oras nimic.fiecare suta de mii pusa deoparte pt piese .voi pune si un set de poze cu partea de tinichigerie.dupa tinichigeria a urmat vopsitoria.alta zi alta poveste

azi am adormit. (scuze pt greseli de ortografie si alte chestii ) detalii minore

Link to comment
Share on other sites

masina are .....diferential autoblocant 3.45

1st (3.85:1)

2nd (2.08:1)

3rd (1.375:1)

4th (1.00:1)

cutie in 4 trepte

,discuri ventilate fata spate(etrier 4 pistonase fata etrier 2 pistoane spate) servo si nimic mai mult.

4700 lungime

1750 latime

1450 inaltime

1400 kg gata de drum cu rezervorul plin (plin fff rar)

211 km h 0 100 7,8

2985 cmc 200 ps la 5500 sistem d jetronic. injectie multipunct bosch an 1972

67 ps pe 1000 cmc

277 nm la 4300

diametru piston 89 cu 80

viteza piston 14,66 metri pe sec la 5500 rpm

sau produs din 1971-1977, 56172 bucati (total: 32567 3.0S; 20310 3.0Si; 3022 3.3L)

la 7000 rpm cu 255 40 18 in viteza a 4a cu dif 3.45 masina prinde 155.7 mile pe ora.acuma asa a calculat site u cu bmw e 3..cu motorul beton

 

 

 

plictisitor asa e???

Link to comment
Share on other sites

Felicitari, Interceptor, din ce mi-ai mai povestit nu reiesea ca atunci cand te-ai apucat de masina ea cu greu putea fi numita asa!

Te apreciez ca ai reusit sa o faci sa arate cum e acum, mai ales ca ai renuntat la atatea.

Tu esti pasionat si ai dovedit-o, pe langa tine eu sunt doar un "chibitz" :blink: .

Succes in continuare! :)

Edited by 525da
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.