Jump to content

Achizitie M3 E36


r0n1n

Recommended Posts

Va salut!

Ma gandesc sa achizitionez un M3 E 36 cabrio an 98.

As vrea sa stiu dc merita, care sunt costurile de intretinere, dc sunt fiabile, punctele slabe, dotari, cam tot....

As aprecia mult niste pareri de la posesori.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu imi amintesc de ce spui, niciodata nu am incercat sa denigrez acest model.

Proprietarul poate sa schimbe volanul contra sumei de 1000E.

Masina e de Anglia.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Daca ai pe cineva de incredere in Bulgaria sau Anglia pana la urma merita daca are pret bun,mai repede in Bulgaria pentru ca in Anglia e destul de scump cred,aia au multe chestii gen daca e a 2-a masina platesti foarte mult (cine ti-o ia pe numele lui o sa plateasca si mai mult pentru asigurarea lui) fiind un motor mare si masina destul de veche costa ceva asigurarea.

 

Cert e ca trebuie sa fii constient ca o sa scapi tare greu de ea,cu mutatul volanului si inmatriculatul in alta tara etc te mai duce ceva bani fata de costul ei initial,nu mai zic de cati bani bagi in intretinere daca vrei sa o ai in stare foarte buna plus benzina,e totusi un M,daca are un pret bun merita altfel eu nu vad de ce ai face asta,doar ca sa piezi niste bani,poate peste 2 ani vrei sa scapi de ea si cand tragi linie o sa vezi ca ai pierdut niste miare bune de euro pe acest moft,insa tu stii mai bine ce vrei :twoup:

Link to comment
Share on other sites

este o investitie proasta din start.

 

o s-o tii in service sa-ti mute bordul deci timp si bani irositi, nu o vei putea inmatricula, orice piesa va fi scumpa, indiferent ca este e36, pentru ca este un M, te va rupe la consum, este cabrio si M = 2 motive in plus pentru a fi furata, daca vei vrea sa o vinzi din varii motive o vei vinde greu si in pierdere, mai ales ca romanii, pe langa ca se feresc acum de motoare mari si numere straine, mai apare si ca masina de Anglia cu modificari.

 

astea sunt cateva motive care imi vin in minte. insa am observat ca argumentele rationale pier cand celui in cauza ii cade cu tronc o masina sau i se pare ca face o afacere.

Link to comment
Share on other sites

nu iese nimic daca iei doar motorul.

Un M in stare buna indiferent de tara si an e minim 15k. euro. In Anglia sunt preturi mai mici in general, datorita pietei limitate, dar un M intretinut are aceasi valoare peste tot. Tu ai impresia ca odata ce desfaci un bord la vreun BMW ala va mai fi bord intreg ?

Eu nu cunosc pe nimeni care a reusit treaba asta inca.

Link to comment
Share on other sites

@alex si piratu: mersi pt pareri.

 

@maq ma costa prea mult.

 

Singurul lucru care ma ingrijoareaza este intretinerea respectiv reparatiile unei masini forjate de 10 ani vechime.

O sa merg f putin cu masina in oras, deci ma astept la un consum extraurban de maxim 15%, ceea ce nu mi se pare ff mult pt ce ofera masina.

Cu inmatriculatul inca nu m-am lamurit.

Transferul volanului de pe dreapta pe stanga ii face chiar proprietarul.

Asta e masina M3.

 

@domi: nu inteleg exact la ce te referi, bordul nu e detasabil?

Doar nu e sudat de caroserie... ma gandesc ca imi pune alt bord de M3 cu volan pe stanga.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Mutarea volanului nu e doar iei coaja de bord si gata,se mai schimba conducte de frana,pedalier,instalatie electrica,caseta de directie,si alte chestii gen faruri (la UK bate stangul mai puternic), fetze de usi (comenzile or sa iti ramana pe usa pasagerului daca nu le schimbi), cotiera plus alte detalii,nu mai zic de partea tehnica ca nu ma pricep insa daca nu vrei improvizatii o coste ceva bani schimbul asta.
Link to comment
Share on other sites

@alex230ro: la interior de acor da pielea arata cam rau, dar exterior cred ca e doar murdara.

 

@alex4tuning: proprietarul a zis ca se ocupa el cu transferul volanului si costa 1000E, detaliile gen comenzi, faruri, cotiera, etc pot sa le fac si dupa, dc nu sunt incluse.

Link to comment
Share on other sites

e detasabil teoretic. Ai desfacut vreun bord de BMW ? sunt 1 mil de clipsuri si cleme si kkturi din plastic, tot felul carpe si buretei antifonici care odata desfacute dupa ce a iesit el din fabrica nu se vor mai alinia in vecii vecilor si o sa ai la el 1 mil de greieri si chestii strambe.

 

un citat dintr-un link postat de cineva pe alt topic

"Once you take the dashboard apart you will NEVER get the glovebox door to line up perfectly again." .. e de pe BMW e36 blog. As spune ca e valabil pentru multe modele de BMW.

 

Ca sa dai jos torpedoul la un e36 e treaba de 2h. Nici nu vreau sa ma gandesc la bord schimbat si schimbat partea electrica de pe stanga pe dreapta...

 

Ce ai tu in imagine este un cabrio care vine cu problemele lui specifice si s-a mai discutat asta. Sa ai motor M pe un cabrio cu care nu poti merge mai mult de 140 km/h mi se pare o nebunie..

Treaba ta.

Costuri de intretinere ai ca la orice M.. mari.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare putin 1000 euro cu piesele lui, sa nu faca improvizatii gen ajustari,taieturi,lipituri,nebunii.Masina nu se prezinta rau,se vede ca nu a fost foarte ingrijita dar se rezolva,discuta cu el sa iti faca un pret pentru toate cele adica sa zicem ii dai 6000 cu tot cu schimbul volanului,sau 5500,daca nu te pricepi bine la acte sa iei pe cineva care se pricepe,sa nu ai alte surprize.

 

Oricum 6000 nu face,cu 6000 iti iei cu volan pe stanga,probabil negocieaza mult la pret.

Link to comment
Share on other sites

mai bine faci tu schimbul volanului si ce mai trebuie, macar stii o treaba si vei fi atent la detalii.

 

insa masina nici macar nu arata foarte bine. o investitie de genul asta o faci la sigur, sa stii tot despre masina si istoria ei. altfel te vei trezi cu o gaura neagra care suge bani, bani si iar bani. acum 2-3 ani 6000 de euro nu insemna mare lucru. acum sa ai 6000 euro cash inseamna ca ai niste bani pusi deoparte. daca vrei sa iasa ca lumea, sub 10000 de euro nu cred sa te coste. eu zic sa mai cauti si intre timp mai pui niste bani deoparte.

 

succes!

Link to comment
Share on other sites

in principiu orice M este ok daca ai un portofel pe masura.. cam asta e tot.. restul e cancan. Daca la o masina ca a mea mai inghit ca scartaie ceva, ca altceva nu e perfect.. la un M devine si periculus si astepti cu totul altceva. Nu se pune problema ca astepti sa cada bratele cu totul sau cureti bujiile cu peria. Pentru ca in momentul ala exact asa va merge, ca o troaca. Si vei simti imediat si vei fi dezamagit.

ai un 325i si nu porneste usor iarna ii dai niste pasti si dumnezei schimbi o bujie , te trage un prieten si asta e. La un M eu astept altceva.. il iei ca vrei sa fii cu gura pana la urechi, nu sa te enervezi ca nu merge una alta si sa faci atac de cord ca se strica ceva la el si s-a dus dracului vancanta planuita..nici o masina nu merita asta.

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La cum arata masina ta eu nu l-as lasa cu mai putin de 2500 euro diferenta.Gandeste-te ca se vinde cu greu una ca a ta,dar un M3 E36 de anglia,daca tot esti hotarat sa o iei negocieaza realist cu el,daca tu iti iei 1000 euro diferenta practic ii pui masina in 7000 euro ceea ce e foarte mult,era la vanzare acum ceva timp un M3 e36 din 95 parca, inmatriculat Ro volan normal 6800 neg,cu 6000 il luai.

 

El poate a luat M3-ul asta pe 3500-4000 lire.E criza si in Anglia, taxele pentru asa ceva sunt foarte mari,plus ca masina nu arata exceptional.

Link to comment
Share on other sites

Sunt constient de costurile de intretinere mai mari fata de un e36 nonM, mi se pare normal, dar nici sa fie pe acolo cu cele la M5 E39, ca sincer m-a speriat ce scoruri spunea @thedrunkenmonkey.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.