Jump to content

metode amorsare pompa motorina , tds


gaargea

Recommended Posts

salut

 

am ramas fara motorina la un bmw 525 tds, am fost si am alimantat 40 litri si tot nu porneste indiferent cat dau la automat

 

cum pot face sa amorsez din nou pompa de motorina?

 

pe furtunul de la filtru de motorina in pompa este motorina, si cand dau la automat scoate fum alb pe toba

Link to comment
Share on other sites

salut

 

am ramas fara motorina la un bmw 525 tds, am fost si am alimantat 40 litri si tot nu porneste indiferent cat dau la automat

 

cum pot face sa amorsez din nou pompa de motorina?

 

pe furtunul de la filtru de motorina in pompa este motorina, si cand dau la automat scoate fum alb pe toba

 

 

nu stie nimeni?

Link to comment
Share on other sites

salut

 

am ramas fara motorina la un bmw 525 tds, am fost si am alimantat 40 litri si tot nu porneste indiferent cat dau la automat

 

cum pot face sa amorsez din nou pompa de motorina?

 

pe furtunul de la filtru de motorina in pompa este motorina, si cand dau la automat scoate fum alb pe toba

 

 

nu stie nimeni?

 

Fumul alb iese din condensarea vaporilor formati in cilindri cand dai la automat, fiind toamna, deci e ok...

In mod normal pui contactul (pana cand se sting bujiile) de cateva ori ca pompa din rezervor sa impinga motorina care umple filtrul, apoi umple pompa de injectie si excesul il baga pe retur. Pompa din rezervor la diesel functioneaza doar putin timp.. apoi se opreste si motorul fiind pornit, pompa de injectie trage singura din rezervor. Daca aveai pompa din rezervor defecta di-nainte e posibil sa fi pornit mai greu mai ales daca masina statea mai multe zile.

Acum ca instalatia s-a dezamorsat, daca pompa din rezervor e defecta, pompa de injectie nu poate trage direct din rezervor.

NU mai da la automat pana omori bateria, motorina asigura si lubrefierea mecanismelor pompei de injectie, risti sa se produca span care sa strice si pompa de injectie, si injectoarele si alte nebunii.

Verifica sigurantele, poate ai vre-o una arsa, verifica pompa din rezervor, poate e defecta, verifica releele poate cel care comanda pompa din rezervoe e arsa.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

pe furtunul care iese din filtrul de motorina si duce in pompa de injectie e plin cu motorina

am slabit 3 conducte de la injectoarele 1,3,6 si am dat la automat si venea motorina pe ele

 

eu ma gandesc sa o tractez putin, e bine?

 

daca scot de la ultimul injector furtunul de retur si il las scos fara dop si ii dau la automat pana iese motorina nu se face aerisirea?

Link to comment
Share on other sites

incearca oirice posibilitate numai sa nu o tragi. sigur iasa mai nasol, la e60 2005 aerisirea se face cu cheia in contact in circa 5 min (probata de mine)

 

daca zici ca iasa fum alb e cam ciudat la mn nu iesea deloc fum :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sa nu fii bagat benzina in loc de motorina, fum alb iese si cand faci asa ceva.

se pare ca e amorsata cu motorina... fumul alb iese pentru ca ies vapori condensati, nu-i un mare bai...

pune-o pe un test sa vezi daca e vre-o eroare la calculator, alta sugestie.. verifica bujiile, si in ultima instanta verifica injectoarele, de preferat la un meserias ca poate s-au infundat cu ce miri ce a mai tras la final din rezervor, inclusiv apa...

de preferat nu o tracta ca fortezi distributia si o sa apara probleme mult mai mari mai apoi.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu fii bagat benzina in loc de motorina, fum alb iese si cand faci asa ceva.

se pare ca e amorsata cu motorina... fumul alb iese pentru ca ies vapori condensati, nu-i un mare bai...

pune-o pe un test sa vezi daca e vre-o eroare la calculator, alta sugestie.. verifica bujiile, si in ultima instanta verifica injectoarele, de preferat la un meserias ca poate s-au infundat cu ce miri ce a mai tras la final din rezervor, inclusiv apa...

de preferat nu o tracta ca fortezi distributia si o sa apara probleme mult mai mari mai apoi.

 

 

eu ma gandeam ca sa o trag, sa nu omor degeaba electromotoru , in sensul sa-i dau drumu usor la ambreiaj si dupaia daca are aer masina fiind in sarcina cand e tractata sal scoata afara in mers ca sa nu dau 20 minute la automat

Link to comment
Share on other sites

Sa nu fii bagat benzina in loc de motorina, fum alb iese si cand faci asa ceva.

se pare ca e amorsata cu motorina... fumul alb iese pentru ca ies vapori condensati, nu-i un mare bai...

pune-o pe un test sa vezi daca e vre-o eroare la calculator, alta sugestie.. verifica bujiile, si in ultima instanta verifica injectoarele, de preferat la un meserias ca poate s-au infundat cu ce miri ce a mai tras la final din rezervor, inclusiv apa...

de preferat nu o tracta ca fortezi distributia si o sa apara probleme mult mai mari mai apoi.

 

 

eu ma gandeam ca sa o trag, sa nu omor degeaba electromotoru , in sensul sa-i dau drumu usor la ambreiaj si dupaia daca are aer masina fiind in sarcina cand e tractata sal scoata afara in mers ca sa nu dau 20 minute la automat

 

tractarea duce la faramarea pompei de injectie (nu stiu exact daca ai) am patit-o pe pielea mea la o alta masina :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu mi-am aerisit pompa slabind piulita aia de 17 de pe capacul pompei,partea din spate(dinspre electromotor),in care intra conducta de retur de la primul injector(cel dinspre radiatoare),care pleaca mai departe in rezervor,si dand la automat(nu foarte mult-cca 10 la 15 sec) pana cand a inceput sa curga motorina pe acolo.dupa care ,am strans la loc piulita si am pornit motorul(prima data un pic mai greu iar dupa aia la sfert).asta in conditiile in care toate celelalte probleme gen bujii,relee,filtru de motorina,pompa din rezervor,etc sunt ok!

Nu stiam nici eu cum se aeriseste pana nu am fost nevoit sa imi schimb garniturile de la pompa,motiv pentru care a trebuit sa dau capacul de la pompa jos.Acel capac este prevazut ,pe interior,cu un orificiu care comunica cu acea piulita de 17 in care intra conducta de retur de la primul injector dinspre radiatoare,si din care pleaca(vorbesc de aceeasi piulita de 17!)conducta de retur spre rezervor.

Verifica tot ce ti-au spus cei dinaintea mea(relee,pompa rezervor,filtru,etc),dupa care procedeaza exact cum ti-am spus mai sus si trebuie sa porneasca.Succes!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.