Jump to content

Sfaturi achititionare seria 7


mmitrut

Recommended Posts

Multumesc!

 

masina e de prin august 1994 si are 270mii km...

 

relanti-ul nu variaza... trage destul de bine... cutia schimba ok, nu se simt smucituri... iar consumul mediu e de la 9.5% in sus ... mentionez ca nu merg mult prin oras...

 

de vreo 2 zile a inceput sa cam vibreze masina cand sta la relanti,,, tremura si nu stiu de la ce e...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ah, deci e un e32.. foarte smechera a fost la vremea ei..si extrem de rare macar in stare sa treaca un ITP pe bune..

daca nu ai variatii la relanti poti verifica tampoane ceva pe la cutie si motor.

Sa faci schimbul de ulei la ctuie, merge orice compatibil Dexron III, e foarte ieftin uleiul, si se face schimbul la maxim 60k km, iti trebuie decat o garnitura eventual daca dai capacul de la baie jos.* nu e neaparat nevoie, eu l-as da jos macar odata ca e masina sh totusi cu ceva ani in spate..

Totodata, ramane valabil sfatul cu motorul M60, da jos baia de ulei, e foarte usor la motorul asta, si verifica suburile cu care e fixata pompa de ulei..

Link to comment
Share on other sites

este un E38.. din primele modele de fabricatie :D.. acum ii fac un topic de prezentare.... cutia automata,,,

 

e foarte bine ceea ce zici tu cu suuburile de la pompa de ulei ca azi mi-a aparut mesaj "stop engine, oilpressure" , dar nivelul uleiului pe joja e ok!

Link to comment
Share on other sites

daca e e38, sa te uiti atent la ce scrie pe cutie.. cam atunci s-a facut tranzitia la "lifetime" , ai ori eticheta neagra, caz in care e uleiul de care ti-am spus, ori e verde.. si e altceva, normal ai un part. no acolo..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

SĂŁ dai 14.000 Euro pe o mașinĂŁ care deja e trecutĂŁ de jumatatea ei de viațĂŁ, și are kilometri la care unii deabea așteptĂŁ sĂŁ scape de ea, ca de acum ĂŽn colo o sĂŁ tot schimbe piese la ea nu mi se pare o investiție așa bunĂŁ.

Dar pentru unii asta e singura șanșĂŁ sĂŁ aibĂŁ un BMW nou, seria 5, dacĂŁ ĂŽl iau cu `jdemii de kilometri, cĂŁ oricum conteazĂŁ exteriorul..nu ce se ascunde sub capotĂŁ, sau uzura mașinii

Link to comment
Share on other sites

cea mai mare problema a fost la anul ala cu valvetronicul.. vezi daca a beneviciat de garantie extinsa, si mergi la un tester.. e vreo 3000 de euro ala..

in rest ca la orice septar.. un mil de senzori si alerte de te apuca boala.. daca ai ghinion nu e saptamana sa nu se aprinda ceva in bord.

Dar poate ai noroc si au fost rezolvate in timp.

LA cutie nimic deosebit.. o verifici atent, faci schimb de ulei si ii dai bataie..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ah, deci e un e32.. foarte smechera a fost la vremea ei..si extrem de rare macar in stare sa treaca un ITP pe bune..

daca nu ai variatii la relanti poti verifica tampoane ceva pe la cutie si motor.

Sa faci schimbul de ulei la ctuie, merge orice compatibil Dexron III, e foarte ieftin uleiul, si se face schimbul la maxim 60k km, iti trebuie decat o garnitura eventual daca dai capacul de la baie jos.* nu e neaparat nevoie, eu l-as da jos macar odata ca e masina sh totusi cu ceva ani in spate..

Totodata, ramane valabil sfatul cu motorul M60, da jos baia de ulei, e foarte usor la motorul asta, si verifica suburile cu care e fixata pompa de ulei..

 

Vroiam sa adaug doar ca daca dai jos capacul la cutie si arunci uleiul de transmisie nu iese tot... ramane cam 30% ulei uzat inca in cutie ...

de asta la noi la garaje nu se mai foloseste metoda asta si mai degraba prin joja de test se insereaza un furtun subtire de plastic flexibil si apoi se pompeaza tot uleiul murdar afara si se pune ulei nou prin aceeasi pompa, procedura se repeta de 2 - 3 ori ( se consuma cam 12 litrii de ulei de transmisie ) dar pana la urma ramane curat... uleiul e trimis la o firma care il recicleaza.

Link to comment
Share on other sites

Vroiam sa adaug doar ca daca dai jos capacul la cutie si arunci uleiul de transmisie nu iese tot... ramane cam 30% ulei uzat inca in cutie ...

de asta la noi la garaje nu se mai foloseste metoda asta si mai degraba prin joja de test se insereaza un furtun subtire de plastic flexibil si apoi se pompeaza tot uleiul murdar afara si se pune ulei nou prin aceeasi pompa, procedura se repeta de 2 - 3 ori ( se consuma cam 12 litrii de ulei de transmisie ) dar pana la urma ramane curat... uleiul e trimis la o firma care il recicleaza.

 

joja de test ... poti fi te rog un pic mai explicit?

Link to comment
Share on other sites

joja de test ... poti fi te rog un pic mai explicit?

desigur, ma refeream la "dip stick" ori masura de nivel la uleiul din baia de ulei la transmisie, la noi in Banat ii mai zice si "joja" poate e un regionalism si nu mi-am dat seama ca l0am folosit.

 

Transmisia e o cutie inchisa nu ai access la ea decat daca ii dai jos capacul de la baia de ulei ... atunci cand schimbi si filtrul, dar o metoda mai putin invasiva este pomparea uleiului afara prin singura gura de access adica pe la masura de nivel...

Link to comment
Share on other sites

desigur, ma refeream la "dip stick" ori masura de nivel la uleiul din baia de ulei la transmisie, la noi in Banat ii mai zice si "joja" poate e un regionalism si nu mi-am dat seama ca l0am folosit.

 

 

:rolleyes:

mai stiu si eu ce este .. o joja.

despre ce model de cutie/masina este vorba?

exista asa ceva pe e38/e65/e66 ?

Link to comment
Share on other sites

sunt doar vreo 2-3 service-uri in RO cu pompa automata de flush, si de cele mai multe ori se conecteaza la furtunele care duc la radiator., depinde de masinuta automata. sunt vreo 2 metode.

 

De dat jos capacul la baie oricum il dai ca schimbi filtrul si cureti magnetii aia..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

sunt doar vreo 2-3 service-uri in RO cu pompa automata de flush, si de cele mai multe ori se conecteaza la furtunele care duc la radiator., depinde de masinuta automata. sunt vreo 2 metode.

 

De dat jos capacul la baie oricum il dai ca schimbi filtrul si cureti magnetii aia..

sa fiu sincer nu stiu de ce nu sunt mai multe service centers care sa ofere serviciul asta, e mult mai simplu si mai putin invaziv, decat sa desfaci 10-12 suruburi de la capacul de la transmisie!

Pompa e de vanzare si pentru utilizare rezidentiala ( personala ) costa numai 15 dolari US. Uite aici cum arata :

post-29483-0-52361400-1305293374_thumb.jpg

Edited by banateanul
Link to comment
Share on other sites

Nu s-ar mai simti astia de la noi bine daca nu ar fi murdari de ulei pe haine si nu ar strange suruburile alea de la baie mai rau ca pe alea de la chiulasa! Ca sa te duci la 3 schimburi cu gaurile la majorat de imbecili ce sunt! Scuzati-mi determinarea dar asa simt ca stau lucrurile pe la noi.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut, daca doriti un E38 stiu eu unul super bun de vanzare, pun aici cateva dotari si informatii despre masina. Vanzatorul este o cunostinta si nu pot pune anunt in numele lui, pot da fotografii pe mail pt doritori si se poate stabili o vizionare a masinii. Masina nu este inmatriculata in Romania, este pe Germania deoarece proprietarul este stabilit in DE de foarte mult timp, mai jos lista cu dotari.

 

- faruri xenon

 

- jante 18 inch cu cauciucuri noi de vara, jante 18 inch cu roti de iarna

 

- senzor ploaie (nu stiu daca are si senzor lumina)

 

- asistent parcare fata si spate

 

- tapiserie piele

 

- incalzire scaune

 

- navigatie mare

 

- televizor

 

- auxiliar in pt linia audio

 

- telefon (cred ca are si modul bluetooth, deci se poate suspenda telefonul masinii)

 

- oglizi laterale anti orbire, heliomate si rabatare electrica

 

- dublu climatronic cu comenzi individuale st/dr (ventilatie, directionare flux aer si temperatura)

 

- suporturi bauturi

 

- webasto

 

- ventilatie auxiliara

 

- 10 air bag

 

- DSC

 

- inchidere/deschidere buton pt portbagaj

 

- magazie 6 cd

 

- plus altele

 

ca si intretinere, masina a fost in service numai la BMW Ulm Germania de noua, vanzatorul este primul proprietar.

Link to comment
Share on other sites

Este o masina buna un E38 din 1997 2.5 TDS ? Am avut inainte un E39 2.5 TDS si cea mai mare problema am avut-o cu pompa de injectie...

Ce parere aveti deste el ? merci!

 

 

din cate cunosc ... motorizarea este la fel, masina un pic mai grea, iar dotarile sunt minimale pe 725.

din anul 1997 ... probabil vei avea ceva de schimbat la ea iar piesele nu sunt chiar ieftine.

directia nu prea rezista mult la drumuri relativ deteriorate.

 

Va salut, daca doriti un E38 stiu eu unul super bun de vanzare, pun aici cateva dotari si informatii despre masina. Vanzatorul este o cunostinta si nu pot pune anunt in numele lui, pot da fotografii pe mail pt doritori si se poate stabili o vizionare a masinii. Masina nu este inmatriculata in Romania, este pe Germania deoarece proprietarul este stabilit in DE de ca si intretinere, masina a fost in service numai la BMW Ulm Germania de noua, vanzatorul este primul proprietar.

 

 

poate ne incanti privirea cu ... date despre motorizare, an, pret, ...etc.

Link to comment
Share on other sites

din cate cunosc ... motorizarea este la fel, masina un pic mai grea, iar dotarile sunt minimale pe 725.

din anul 1997 ... probabil vei avea ceva de schimbat la ea iar piesele nu sunt chiar ieftine.

directia nu prea rezista mult la drumuri relativ deteriorate.

 

Aha, masina are ceva dotari, piele,scaune cu memorii-incalzite, portbagaj cu vacum etc., cica a fost masina de corp diplomat in Italia...

Link to comment
Share on other sites

...portbagaj cu vacum

 

optiunea in cauza se numeste soft-close.

 

Aha, masina are ceva dotari, piele,scaune cu memorii-incalzite, portbagaj cu vacum etc., cica a fost masina de corp diplomat in Italia...

 

daca a fost fabricata pentru CD se poate verifica dupa seria sasiului.

incalzire in scaune ... optiune mai rar intalnita in insorita italie. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

optiunea in cauza se numeste soft-close.

 

 

 

daca a fost fabricata pentru CD se poate verifica dupa seria sasiului.

incalzire in scaune ... optiune mai rar intalnita in insorita italie. :thumbsup:

 

cu soft-close asa mi-a zis omul... dar unde as putea verifica dupa seria sasiului ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.