Jump to content

Sfaturi achititionare seria 7


mmitrut

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu vreau un E38....dar vreau unul impecabil si ca an 99-2001.....cu 5000 de euro greu vei gasi unul in stare cat de cat buna.....din toate cautarile mele de cateva luni de zile am gasit E38 cu istoric complet si in perfecta stare undeva intre 10000 si 14000 de euro cu navi mare...piele.... cu maxim de dotari!!!

Si tine cont ca am cautat doar 728i :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pe un 728i e normal sa gasesti foarte greu dotari peste medie.Degeaba o tineti aiurea cu preturile,fiecare isi cumpara masina dupa anumite considerente,cum spuneti ca e 12 mii-14 mii un e38 bun in acelasi fel ati putea spune ca si un E46 din 2000 e vreo 8000 asa,ca doar nah iei unul in stare foarte buna,in realitate insa probabil 0,5% din potentialii cumparatori ar da 8000 pe un E46 din 2000.Incercati sa vorbiti lucruri reale nu masini super ingrijite,de colectie as putea spune,la 300% peste pretul real,sunt foarte putini care cumpara astfel de masini.
Link to comment
Share on other sites

da alex, dar diferenta intre e38 si e46 e urmatoarea. Un e46 cu 2000 de euro il revosesti complet si ii rezolvi cam orice problema legata de motor si suspensie (gen inlocuire totala a suspensiei, mici chestii la motor un radiator poate, un termostat, o garnitura pe ici pe colo, maruntica) .

La e38 poti ajunge foarte usor la o suma de 3 ori mai mare doar sa il aduci pe linia de plutire. Si daca ai un dram de ghinion, dupa ce rezolvi tot, incep sa pice altele dupa inca un an de exploatare si ceva km.) Aici e diferenta dintre un e46 de 5k din 2000 si un e38 tot de 5k.

Un e38 la un 9-14k, cu istoric complet de service, luat de la BMW premium selection. , e pur si simplu o masina ok, care in mod normal, macar un an doi nu bagi decat consumabile in ea, si cand ai plecat cu ea pleci fara frica la orice drum din momentul inc are ai cheile in mana. Iar in banii astia unii dealeri ofera si garantie, care nu e chiar de colo la o masina de 10 ani sa zicem. La ea cand vei invarti de un buton nu vei simti miros de izoalatie arsa si totul va functiona pe ea. Ca in asta e toata smecheria intr-un septar, pe langa comfort si tinuta de drum. .. toate butoanele si butonasele alea care fac tot felul de minuni si care daca nu merg iti strica ziua.

Nu e de colectie. Alea sunt mai scumpe...

Nu intru la consumabile gen gume de e38 si consum. Nu are rost.

Dar cam asta e diferenta intre un e46 luat la 5k si un e38 luat la 5k.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate la noi nu merita sa iei un E38 de la premium selection super ingrijit din cauza taxei de prima inmatriculare.Te ajunge 20 000 euro un E38 si nu cred ca da nimeni atatia bani pe un E38.Asa ca ori gasesti unul bun inmatriculat dar te rupe impozitul sau il inmatriculezi pe Bg. Sa ii dau la cioc lui Boc , sa-si ia el si ma-sa logan :twoup: .
Link to comment
Share on other sites

Pe un 728i e normal sa gasesti foarte greu dotari peste medie.Degeaba o tineti aiurea cu preturile,fiecare isi cumpara masina dupa anumite considerente,cum spuneti ca e 12 mii-14 mii un e38 bun in acelasi fel ati putea spune ca si un E46 din 2000 e vreo 8000 asa,ca doar nah iei unul in stare foarte buna,in realitate insa probabil 0,5% din potentialii cumparatori ar da 8000 pe un E46 din 2000.Incercati sa vorbiti lucruri reale nu masini super ingrijite,de colectie as putea spune,la 300% peste pretul real,sunt foarte putini care cumpara astfel de masini.

 

Te inseli....am gasit 728i cu maximum de optiuni pentru un e38 ...si nu doar unul!!!

O masina super ingrijita nu-i de colectie......eu imi ingrijesc ca un nebun bmw-urile si poate doar ursu' sa zic c-ar fi de colectie :twoup:

Eu ma refer strict la o intretinere corecta...un istoric complet al masinii pentru ca in eventualitatea unei asemenea achizitii E38 nu-i o masina pe care s-o iei azi si s-o vinzi maine cum este cazul la E46 de exemplu.

Intretinerea este scumpa la un asemenea model....am gasit de exemplu si 750iL din luna 11/1994 care avea suspensii EDC si care sunt foarte scumpe(asta legat de e38-uri mai vechi)

Taxa de prima inmatriculare la un 728i cu euro3 (care s-a introdus la acest model in luna 10/1998 pana la aceasta data fiind euro2) este undeva in jur de 3000 de euro....din acest motiv m-am uitat in principal la acest motor nu pentru ca nu mi-ar place un 740i de exemplu :)

In Romania foarte greu vei gasi un septar bun....pentru ca cei care au intr-adevar E38-uri in stare foarte buna nu le vand din pacate :twoup:

Link to comment
Share on other sites

da alex, dar diferenta intre e38 si e46 e urmatoarea. Un e46 cu 2000 de euro il revosesti complet si ii rezolvi cam orice problema legata de motor si suspensie (gen inlocuire totala a suspensiei, mici chestii la motor un radiator poate, un termostat, o garnitura pe ici pe colo, maruntica) .

La e38 poti ajunge foarte usor la o suma de 3 ori mai mare doar sa il aduci pe linia de plutire. Si daca ai un dram de ghinion, dupa ce rezolvi tot, incep sa pice altele dupa inca un an de exploatare si ceva km.) Aici e diferenta dintre un e46 de 5k din 2000 si un e38 tot de 5k.

Un e38 la un 9-14k, cu istoric complet de service, luat de la BMW premium selection. , e pur si simplu o masina ok, care in mod normal, macar un an doi nu bagi decat consumabile in ea, si cand ai plecat cu ea pleci fara frica la orice drum din momentul inc are ai cheile in mana. Iar in banii astia unii dealeri ofera si garantie, care nu e chiar de colo la o masina de 10 ani sa zicem. La ea cand vei invarti de un buton nu vei simti miros de izoalatie arsa si totul va functiona pe ea. Ca in asta e toata smecheria intr-un septar, pe langa comfort si tinuta de drum. .. toate butoanele si butonasele alea care fac tot felul de minuni si care daca nu merg iti strica ziua.

Nu e de colectie. Alea sunt mai scumpe...

Nu intru la consumabile gen gume de e38 si consum. Nu are rost.

Dar cam asta e diferenta intre un e46 luat la 5k si un e38 luat la 5k.

 

+1

eu nu inteleg de ce unii,cu un buget de 5k euro,probabil si aia stransi, vor masini ce noi au costat poate si 100k euro;nu este evident ca o astfel de masina nu o poate intretine oricine

Link to comment
Share on other sites

da alex, dar diferenta intre e38 si e46 e urmatoarea. Un e46 cu 2000 de euro il revosesti complet si ii rezolvi cam orice problema legata de motor si suspensie (gen inlocuire totala a suspensiei, mici chestii la motor un radiator poate, un termostat, o garnitura pe ici pe colo, maruntica) .

La e38 poti ajunge foarte usor la o suma de 3 ori mai mare doar sa il aduci pe linia de plutire. Si daca ai un dram de ghinion, dupa ce rezolvi tot, incep sa pice altele dupa inca un an de exploatare si ceva km.) Aici e diferenta dintre un e46 de 5k din 2000 si un e38 tot de 5k.

Un e38 la un 9-14k, cu istoric complet de service, luat de la BMW premium selection. , e pur si simplu o masina ok, care in mod normal, macar un an doi nu bagi decat consumabile in ea, si cand ai plecat cu ea pleci fara frica la orice drum din momentul inc are ai cheile in mana. Iar in banii astia unii dealeri ofera si garantie, care nu e chiar de colo la o masina de 10 ani sa zicem. La ea cand vei invarti de un buton nu vei simti miros de izoalatie arsa si totul va functiona pe ea. Ca in asta e toata smecheria intr-un septar, pe langa comfort si tinuta de drum. .. toate butoanele si butonasele alea care fac tot felul de minuni si care daca nu merg iti strica ziua.

Nu e de colectie. Alea sunt mai scumpe...

Nu intru la consumabile gen gume de e38 si consum. Nu are rost.

Dar cam asta e diferenta intre un e46 luat la 5k si un e38 luat la 5k.

 

+1

eu nu inteleg de ce unii,cu un buget de 5k euro,probabil si aia stransi, vor masini ce noi au costat poate si 100k euro;nu este evident ca o astfel de masina nu o poate intretine oricine

Asta e cu referire la mine banuiesc, tot nu incetezi contabile, veniturile mele nu sunt problema ta, nici nu trebuie sa iti dai seama de ce vreau o masina care a costat 100.000 eur, vreau masina care imi place, si vreau sa ma urc cu rotile peste capul tau. Unde lucrez eu imi permit o masina de genu, si sa mai am pe langa ea si o masina de oras. Vezi asta e problema romanului frustrat, sa isi bage nasul in gardul vecinului. Ti-am cerut tie bani? Nici macar nu erai obligat sa scrii aici, dar asta esti tu, un frustrat si un papagal care este curios sa vada ce este in buzunarele altora, in casele altora. Astea sunt probleme pentru tine? In loc sa iti vezi frumos de treaba ta daca nu ma poti ajuta cu privire la informatiile cerute. Te rog mult ceva, fa uitat topicul asta, treci cu vederea peste el de fiecare data cand intri pe forum, ca si cand nu ar fi deschis vreodata, ca si cum nu ar exista, si te duci la urmatorul. Numai ca este cam imposibil pentru tine, prea mare tentatia sa imi raspunzi inapoi cu cine stie ce: Ca nu intelegi totusi ce este in mintea mea...(de ce nu imi da banii mie), sau cine stie ce vrei tu, BAI este problemea MEA ce fac cu banii mei, fie stransi , fie furati, fie falsi.

Link to comment
Share on other sites

iti permiti pe dracu',daca iti permiti de ce nu iti iei un e38 in mintile lui,unu cu istorc ,eventual de la premium selection,cauti numai cazaturi la 3-4-5000e,dar pana ta te vede lumea cu septar

 

frustrare,prietene te incadrezi mai bine decat mine in acest tipar; fudulia cu bani se tine !

 

hai mai taie de la gura ca sa mai economisesti inca 5-10e pt viitoarea ta bijuterie,pardon cazan

 

pacat,astfel de persoane strica imaginea bmw,asta e singura mea problema

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut !

 

Fara sa-ti discreditez pozitia si parerea legat de ce s-a discutat, chiar te-as indruma sa iei in considerare si opiniile colegilor de mai sus ...

 

Personal , am detinut un E38 pentru o perioada de 5 luni : 730i , V8 , 1996.

In afara de cutie, care a picat, ( cum a spus Piratu' , cauta o "manuala" daca se poate ) alte probleme nu am intampinat.

Masina se apropia de 300.000 km. , la mine a rulat aproximativ 20. 000 .

Daca a fost intretinuta corespunzator si istoricul e concludent in aceasta privinta, consider modelul o alegere excelenta.

 

Succes !

Link to comment
Share on other sites

la 5000 un e38 .... daca e bun ... il cumpar eu maine !!!

pe www.7er.com a-ti putea vedea masini intretinute si ce preturi de vanzare/cumparare au !

si multi nemti au instalatii de gaz pe benzinare :twoup: .

de curiozitate, sunt posesori aici de e38 care si le ingrijesc. cu cat le-ar scoate la vanzare?

 

la 5000 sigur mai bagi cateva mii in ea daca vrei sa o tii pentru tine.

sa nu ne k-k-m, nu este ieftin la intretinere.

daca iti place, cumpar-o!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sal

nu stiu daca ti-ai luat sau nu masina

nu vreau sa intru in polemici cu lumea de pe forum

recomandarea mea e sa iti iei un 725 tds daca il tii inscris pe tara(de asta am eu) si ii foarte agil indiferent de ce zice lumea eu il am de 2 ani si is foarte multumit de el

daca nu un 728 ii suficient are190 cai adica 1cp per kg ca un BMW 320

725si 728 is motoare testate de foarte multe persoane si is foarte reusite plus ca is in 6 pistoane in linie si e mult mai usor de lucrat la ele

daca o sa ai vreodata pb la cutie da un mesaj pe forumul din cluj adica intruniri cj si o sa primesti informatii cu un service foarte bun si foarte ieftin (incredibil) service care rezolva orice in materie de cutie automata

parerea mea

Link to comment
Share on other sites

in 2 ani jumate (80--90k km) am cam alimentat cam de vreo 4-5000 euro (si era doar un728iA) in oras ultima data consumul era la 20,3-20,5l/100km ( trafic destul de mare de cand vin studentii la Cluj) in afara consumul era intre 7,5 -9L, iar intretinerea a fost mult sub banii dati pe combustibil.

 

De preferat este sa-ti iei ceva intre anii 99-01 cu facelift iar ca motorizare nu-i vad rostul la un 4.4 L la ce bani trebuie sa dai pe impozit.

 

 

Daca nu ai pretentia ca 7er sa fuga ca si un M de la linia de start poti alege o motorizare mai mica, decat sa dai 2500 euro pe impozit mai bine ii dai pe benzina/motorina.

 

O masina in mintile ei nu prea gasesti sub 4-5k si daca o iei din DE mai ai doar cateva zile la dispozitie ( asta in cazul in care vrei sa ai NR de Romania).

 

Un 730 din 2001 ar fi o alegere potrivita din pct meu de vedere, eu acum imi caut un 730-740D 2000-2001 .

Link to comment
Share on other sites

daca omu e pasionat de masinile vechi si cu motor mare , ce aveti cu el?

@ionut_marius, de unde stii ce buget detine omul? esti cumva un frustrat ca nu ai bani sa iti cumperi si tu seria 7 ? de cand atata grija de cati bani da pe intretiinerea masinii?eu zic ca e treaba lui, daca nu il poti ajuta cu informatii concrete, de ce mai scrii pe topicul asta? doar ca sa iti arati frustrarile?

nu mai are voie omul sa aiba o pasiune( asa costisitoare cum e) ca apar papagali alde ionut-marius sa ii zica omului ca nu are bani de intretinut.

tipic roman invidios genu care iti zgarie masina cu cheia de ciuda ca nu are si el..

Edited by Ehknaton
Link to comment
Share on other sites

Sunt de-a dreptul invidios,plang pt ca intr-adevar nu voi avea niciodata un 7er obosit.

 

Preietene,nu am nimic cu cineva care isi cumpara un 7er ingrijit,care detine suficente fonduri pt a exploata in mod corect ac tip de bmw,dar am ceva cu toti cei care viseaza la V8-uri si se imprumuta ca sa-si cumpere anvelope si alea sh ,cu toti cei care au in cap numai BG,dezmembrari,folii cat mai negre si vor folosi masina de 3-4 ori pe luna datorita consumului,cu toti cei care pateaza imaginea acestei marci.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
SALUT . eu am un 750 il 1996 extra full si sunt foarte multumit de masina , acum conteaza si in ce stare o gasesti , au fost niste masini foarte reusite dar consumul iti spun pe proprie piele se cam simte . sfatul meu nu iti loa 2.5 tds am multi prieteni care au avut probleme sunt niste motoare proaste rau .
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sunt de-a dreptul invidios,plang pt ca intr-adevar nu voi avea niciodata un 7er obosit.

 

Preietene,nu am nimic cu cineva care isi cumpara un 7er ingrijit,care detine suficente fonduri pt a exploata in mod corect ac tip de bmw,dar am ceva cu toti cei care viseaza la V8-uri si se imprumuta ca sa-si cumpere anvelope si alea sh ,cu toti cei care au in cap numai BG,dezmembrari,folii cat mai negre si vor folosi masina de 3-4 ori pe luna datorita consumului,cu toti cei care pateaza imaginea acestei marci.

 

Eu am BMW E38 735i, "neobosit" si inscris pe Bulgaria. Si nu ma deranjeaza! Prefer o masina dintr-o clasa mai buna, inscrisa altundeva decat la noi, deoarece cu banii pe care-i dai la impozit in Romania iti poti permite sa suplinesti diferenta de pret a masinii, eventualele repatatii si ceva la combustibil!!! Daca pt. unii e un motiv de lauda ca nr. de inmatriculare incepe cu B, CT, BH etc. e treaba lor! Parerea mea e ca n-ar trebui sa fii asa de "rasist" si nici sa-i bagi pe toti in aceeasi oala.

Si inca ceva! Ce parere ai avea de un nr. de inmatr. B3230AX, cu initiale de EU? Sigur nu ti-ai da seama ca e inscrisa la vecini, nu? E doar o problema de "optica" sau de "incapatanare prosteasca"! Sau "frustrare" cum zicea un alt participant...

Referitor la consum, pana nu conduci o masina cel putin 1.000-2.000 de km., nu cred ca e cazul sa faci afirmatii gratuite! Vrei detalii? Viziteaza asta: http://www.autoevolution.com/cars/

Link to comment
Share on other sites

@ionut_marius, de unde stii ce buget detine omul? esti cumva un frustrat ca nu ai bani sa iti cumperi si tu seria 7 ?

Asta e de pus in rama :hyper:

 

Dude! omul are X6 4.0d, si tu il faci frustrat pe un seria 7 de 5000E? :poke:

Link to comment
Share on other sites

problema nue inmatricularea pe BG, toata lumea cauta sa scape de taxe.. daca iei niste milionari in euro de gat si afli cat platesc aia taxe o sa te cutremuri, tu crezi ca paradisul fiscal, private banking, liote de avocati specializati in taxe si offshore a fost inventat pentru salariata de la APCA ?

Sau pentru toti smecherasii in Bentley ?

 

ce tot va fandositi cu inmatriculatul pe Bulgaria.. mare smecherie.. problema e ca un e38 il cumperi relativ usor si il intretii mai greu, si din experienta mea un e38 nu are cum sa fie accetabil la 5000, si nici foarte ingrijit.

Spre deosebire de un e36 unde nu daca nu e accidentat total cu 2000 de euro rezolvi absout totul de la motor, cutie, tabla, revopsire completa, bucsaraie si amortizaore, la e38 costul sa il aduci la linia de plutiere si intretinerea curenta daca faci ceva km e mult mai mare.

Numai un set de gume noi potrivite costa de la 120 de euro bucata in sus..si daqca tu ai impresia ca la cat e masina aia de grea, motor de la 730D in sus storci din ele mai mult de 20k km te inseli..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

 

ce tot va fandositi cu inmatriculatul pe Bulgaria.. mare smecherie.. problema e ca un e38 il cumperi relativ usor si il intretii mai greu, si din experienta mea un e38 nu are cum sa fie accetabil la 5000, si nici foarte ingrijit.

Spre deosebire de un e36 unde nu daca nu e accidentat total cu 2000 de euro rezolvi absout totul de la motor, cutie, tabla, revopsire completa, bucsaraie si amortizaore, la e38 costul sa il aduci la linia de plutiere si intretinerea curenta daca faci ceva km e mult mai mare.

Numai un set de gume noi potrivite costa de la 120 de euro bucata in sus..si daqca tu ai impresia ca la cat e masina aia de grea, motor de la 730D in sus storci din ele mai mult de 20k km te inseli..

 

- foarte slabe elementele de directie pentru e38; bieletele antiruliu nu ma tin mai mult de 15 mii km in romania; bratele inferioare se duc extrem de repede daca ai parte de gropi.

- cauciucuri ... iti trebuiesc cu indice de greutate minim 98 si nu sunt ieftine defel. la 120 euro bucata...sunt cu indice (de greutate) 92, eventual 94. la cat este de grea masina...se duc "repede" gumele.

Link to comment
Share on other sites

problema nue inmatricularea pe BG, toata lumea cauta sa scape de taxe.. daca iei niste milionari in euro de gat si afli cat platesc aia taxe o sa te cutremuri, tu crezi ca paradisul fiscal, private banking, liote de avocati specializati in taxe si offshore a fost inventat pentru salariata de la APCA ?

Sau pentru toti smecherasii in Bentley ?

 

ce tot va fandositi cu inmatriculatul pe Bulgaria.. mare smecherie.. problema e ca un e38 il cumperi relativ usor si il intretii mai greu, si din experienta mea un e38 nu are cum sa fie accetabil la 5000, si nici foarte ingrijit.

Spre deosebire de un e36 unde nu daca nu e accidentat total cu 2000 de euro rezolvi absout totul de la motor, cutie, tabla, revopsire completa, bucsaraie si amortizaore, la e38 costul sa il aduci la linia de plutiere si intretinerea curenta daca faci ceva km e mult mai mare.

Numai un set de gume noi potrivite costa de la 120 de euro bucata in sus..si daqca tu ai impresia ca la cat e masina aia de grea, motor de la 730D in sus storci din ele mai mult de 20k km te inseli..

 

Daca si E38 e masina de milionari inseamna ca s-a dat lumea peste cap , sau inca suntem in 1998 :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.