Jump to content

bmw foarte rar


INTERCEPTOR

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Iti respect parerea, insa Capri-ul e doar o caruta si nu se poate compara cu Mustangul care este intr-adevar o legenda. Capri a fost gandit ca o alternativa mai ieftina insa nu prea a fost un succes. In timp ce Mustangul detine inca recordul de vanzari in America pt masini sport, Capri nu a fost vandut decat in Europa....in America nu cred ca l-ar fi cumparat cineva cu motoarele alea penibile de pe el...
Link to comment
Share on other sites

Imi pun cenusa in cap.Am postat aiurea.Modelul acesta chiar imi place.Eu am crezut ca dau reply la alt topic,unde am vazut un model rar de bmw,o struto-camila. :blink:

P.S. Sau am postat eu bine si s-a dus pe o conducta gresita? :)

Oricum,am facut-o de oaie...Mii de scuze. :)

Link to comment
Share on other sites

Iti respect parerea, insa Capri-ul e doar o caruta si nu se poate compara cu Mustangul care este intr-adevar o legenda. Capri a fost gandit ca o alternativa mai ieftina insa nu prea a fost un succes. In timp ce Mustangul detine inca recordul de vanzari in America pt masini sport, Capri nu a fost vandut decat in Europa....in America nu cred ca l-ar fi cumparat cineva cu motoarele alea penibile de pe el...

139106[/snapback]

 

Eu nu ma gandeam la parte tehnica a lui Capri,ci doar la cea estetica,la formele caroseriei.

Cat despre motoare, eu stiam ca s-au pus si de 3000 cmc.,pe o editie limitata,ceeea ce nu era deloc rau pt. piata europeana de atunci.

Link to comment
Share on other sites

De fapt despre e12 ala ziceam eu ca e un rateu si am crezut ca ciupanezu se refera la primul post.Modelul acela imi place(cel postat de INTERCEPTOR),cat despre e12 raman la convingerea ca e o struto-camila... :blink: Edited by silvoitza
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

De fapt Capri-urile au dominat circuitul european fara drept de apel. A fost nevoie de BMW sa inventeze 3.5CSL care le-a pus capac si le-a scos din scena definitiv. Lupta insa nu a fost usoara si desi BMW-urile erau puternice nu reuseau sa le intreaca din cauza manvrabilitatii. Odata ce BMW a venit cu ideea aripii aceleia ridicol de mari ca sa tina masina in curbe pe traiectorie, joaca de-a Ford Capri s-a terminat. Si uite asa 3,5 CSL a fost consacrat in istorie drept "Batmobile" din cauza aripii.

Dar Capri n-a fost o masina obisnuita. Ba chiar a existat si un model 4x4 prezentat pe larg in "clasic and sports car", foarte interesant, insa ramas in stadiul de incercare, s-au construit parca vreo patru, dar rezultatele au fost foarte promitatoare mai ales pe zapada. Campionatul de raliuri pe care il vizau era insa dominat de masini mai usoare care scoteau timpi mai buni.

 

Frua, caci de la el pornise subiectul a carosat multe modele de masini. BMW-uri a reusit sa lanseze vreu doua tipuri doar, am impresia, 1600GT si 2000GT. 2002GT a ramas doar prototip. Firma care a folosit design-ul 1600GT si 2000GT a fost Glas, parca austriaca sau elvetiana, dar productia a fost minora. Daca aveti drum prin Austria, vizitati muzeul automobilului din Kaprun, este un 1600GT acolo.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.