Jump to content

achizitionare bmw seria 3 (e90)


stranger

Recommended Posts

sal. vreau sa achizitionez un bmw seria 3 (e90) da nu stiu nimic despre acest model avand anterior e36, e46 si e39, e60.

ma gandeam la un 330i cu suspensie sport, o masina buna si la drift, condus sport.

intrebari ar fi:

-ce motor de pe e90 credeti ca tine cel mai bine la condus f sport si km multi ca fac des romania-anglia.

-pe ce motorizari sa pus suspensie sport din fabica

-cam care e consumu la 330i oras-afara si ce norma de poluare are (euro4?)

-ce probleme (baguri) apar la e 90, dupa ce defecte sa ma uit cand o cumpar.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

vad ca nu prea sunt motorizari mari de e90 pe site

poate ma lamuriti cu alata dilema : am gasit un 330i, suspensie sport, scaune sport, piele, navigatie...si zice ca are si HiFi speaker o fi pro logic 7 dala>? ( exista mai multe feluri de muzica pe e90 sau decat 2, una stndard si una de top)

si daca stie careva pe e90 sa pus pe vreo motorizare (ianafara de M) autoblocant?

10x

Link to comment
Share on other sites

Hifi e o sonorizare medie dar se aude bine , mult mai bine decat standard , implica player Profesional cu MP3 . Deci nu are prologic daca scrie hifi . Cel mai mare bug poate fi cutia automata daca nu a fost servisata corect , adica schimb ulei . In rest poti avea probleme cu steering lock , care in prima faza se rezolva din soft ,oricum duci masina la un test preferabil la reprezentanta nu pe la nea Nicu in service . Nu stiu daca motorul asta a avut probleme cu HPFP , pornire grea , incercari esuate . La 335 a fost sigur problema asta
Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Hifi e o sonorizare medie dar se aude bine , mult mai bine decat standard , implica player Profesional cu MP3 . Deci nu are prologic daca scrie hifi . Cel mai mare bug poate fi cutia automata daca nu a fost servisata corect , adica schimb ulei . In rest poti avea probleme cu steering lock , care in prima faza se rezolva din soft ,oricum duci masina la un test preferabil la reprezentanta nu pe la nea Nicu in service . Nu stiu daca motorul asta a avut probleme cu HPFP , pornire grea , incercari esuate . La 335 a fost sigur problema asta

 

mersi de raspuns

caut sa iau cu cutie manuala

ce insemna HPFP?

Edited by stranger
Link to comment
Share on other sites

ce insemna HPFP?

 

High Pressure Fuel Pump - e un fel de consumabil :twoup: la 335i si 135i (motor N54). Glumesc, dar au avut f multe probleme cu ele. Am impresia ca se schimba ca si parte a unui recall. Nu am auzit sa afecteze si alte motoare.

Link to comment
Share on other sites

sal. vreau sa achizitionez un bmw seria 3 (e90) da nu stiu nimic despre acest model avand anterior e36, e46 si e39, e60.

ma gandeam la un 330i cu suspensie sport, o masina buna si la drift, condus sport.

intrebari ar fi:

-ce motor de pe e90 credeti ca tine cel mai bine la condus f sport si km multi ca fac des romania-anglia.

-pe ce motorizari sa pus suspensie sport din fabica

-cam care e consumu la 330i oras-afara si ce norma de poluare are (euro4?)

-ce probleme (baguri) apar la e 90, dupa ce defecte sa ma uit cand o cumpar.

multumesc

pt condus sport ti-as recomanda motorizare pe benzina, desi nici dieselurile nu-s departe. Dar daca conteaza si cum suna masina, apoi unde dieselul cere treapta superioara(pe la 4000-4500ture) benzinarul mai cere talpa, iar sunetul e pe masura.

daca faci drumuri lungi se mai compenseaza ca ai un consum mare specific pt benzina.

suspensie sport am si eu din fabrica cu jante de 17 la motor de 320d.-o recomand cu caldura sta in curbe un vis, si daca mergi cu grija si atent pana la urma te descurci si pe drumurile de 2 bani de la noi

pt un consum relevant mergi pe spiritmonitor.de

nu prea ai ce bug-uri sa urmaresti, recomand s-o duci la reprezentanta la o diagnoza mecanica si computerizata, plus masurile obisnuite la cumpararea unei masini second hand.

Edited by vladps
Link to comment
Share on other sites

sal. vreau sa achizitionez un bmw seria 3 (e90) da nu stiu nimic despre acest model avand anterior e36, e46 si e39, e60.

ma gandeam la un 330i cu suspensie sport, o masina buna si la drift, condus sport.

intrebari ar fi:

-ce motor de pe e90 credeti ca tine cel mai bine la condus f sport si km multi ca fac des romania-anglia.

-pe ce motorizari sa pus suspensie sport din fabica

-cam care e consumu la 330i oras-afara si ce norma de poluare are (euro4?)

-ce probleme (baguri) apar la e 90, dupa ce defecte sa ma uit cand o cumpar.

multumesc

pt condus sport ti-as recomanda motorizare pe benzina, desi nici dieselurile nu-s departe. Dar daca conteaza si cum suna masina, apoi unde dieselul cere treapta superioara(pe la 4000-4500ture) benzinarul mai cere talpa, iar sunetul e pe masura.

daca faci drumuri lungi se mai compenseaza ca ai un consum mare specific pt benzina.

suspensie sport am si eu din fabrica cu jante de 17 la motor de 320d.-o recomand cu caldura sta in curbe un vis, si daca mergi cu grija si atent pana la urma te descurci si pe drumurile de 2 bani de la noi

pt un consum relevant mergi pe spiritmonitor.de

nu prea ai ce bug-uri sa urmaresti, recomand s-o duci la reprezentanta la o diagnoza mecanica si computerizata, plus masurile obisnuite la cumpararea unei masini second hand.

 

am gasit un 330i, 2005, 61,000 miles, 4 months tax, MOT and transferrable BMW Emergency service cover. 4 door Saloon, Titanium silver, Petrol, 6 speed Manual, Full BMW service history with all receipts, Very good condition. Standard SE spec includes ABS, Controllable DSC, Auto air conditioning, Headlight washer jets, Automatic lights, Front fog lights, Rain sensor wipers, Multi-function steering wheel, Auto-dim rear mirror, Rear electric windows, External and Internal night light door package, Auxiliary iPod output, Service indicator and Cruise control. Extras include Ellipsoid 18" alloy wheels, Dakota black leather interior, Electric front seats and driver memory, Front seat heating, Electronic lumbar support, Navigation Professional with iDrive, Bluetooth, HiFi speaker system, 6 disc CD changer, Sports seats, Sports Suspension, Sports steering wheel, Brushed aluminium trim, Sliding front arm rest, Parking distance control, Through-load system and fitted mats.

zice ca mai are 4 luni garantie ca a fost cumparata de la BMW. nu are decat 2 proprietari primu fiind bmw si al doilea cel de la care vreau sa o cumpar. tinand cont ca e in garantie si nu are nici o eroare in bord, mai are rost sa o duc la un service sa o verific? ca ma duc sambata sa o vad si daca imi plece asi cumparao ca luni sa pot sa plec in concediu in RO (stau in UK).

mersi de raspunsuri si daca mai aveti ceva sfaturi de dat legat de 330i e90 astept cu interes :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am gasit un 330i, 2005, 61,000 miles, 4 months tax, MOT and transferrable BMW Emergency service cover. 4 door Saloon, Titanium silver, Petrol, 6 speed Manual, Full BMW service history with all receipts, Very good condition. Standard SE spec includes ABS, Controllable DSC, Auto air conditioning, Headlight washer jets, Automatic lights, Front fog lights, Rain sensor wipers, Multi-function steering wheel, Auto-dim rear mirror, Rear electric windows, External and Internal night light door package, Auxiliary iPod output, Service indicator and Cruise control. Extras include Ellipsoid 18" alloy wheels, Dakota black leather interior, Electric front seats and driver memory, Front seat heating, Electronic lumbar support, Navigation Professional with iDrive, Bluetooth, HiFi speaker system, 6 disc CD changer, Sports seats, Sports Suspension, Sports steering wheel, Brushed aluminium trim, Sliding front arm rest, Parking distance control, Through-load system and fitted mats.

zice ca mai are 4 luni garantie ca a fost cumparata de la BMW. nu are decat 2 proprietari primu fiind bmw si al doilea cel de la care vreau sa o cumpar. tinand cont ca e in garantie si nu are nici o eroare in bord, mai are rost sa o duc la un service sa o verific? ca ma duc sambata sa o vad si daca imi plece asi cumparao ca luni sa pot sa plec in concediu in RO (stau in UK).

mersi de raspunsuri si daca mai aveti ceva sfaturi de dat legat de 330i e90 astept cu interes :twoup:

 

 

330i din 2005 are 254 de cai

Fuel consumption 12.9/6.8/9.0 l/100km urban/extra-urban/combined = pentru cutia automata

suta in 6.6s

 

coupe`ul din 2007 sau sedanul din 2008 au motorizarea de 272cai

 

Fuel consumption 9.9/5.6/7.2 l/100km urban/extra-urban/combined = pt automata de asemenea

 

si suta in 6.3s

 

eu as cauta unul de 272 de cai, mai ales ca tu spui ca faci des RO - UK, diferenta de bani pe care o dai initial ti`o scoti din consum.

Link to comment
Share on other sites

de 2008 nu am bani ca am bagat in casa iar cutie automata nu mi-asi lua ca e plictisitoare, consuma si mai mult si nu poti face drift, daca se defecteaza costa scump sa o repari..

 

si eu prefer manuala. eu am scris acolo consumurile pentru automate ca sa iti faci o parere comparativa. (pt cel de 272hp nu gasisem datele pt manuala si de-aia am cautat automata pt ambele.)

Link to comment
Share on other sites

de 2008 nu am bani ca am bagat in casa iar cutie automata nu mi-asi lua ca e plictisitoare, consuma si mai mult si nu poti face drift, daca se defecteaza costa scump sa o repari..

 

 

nu ai de ce sa te feresti de automata , sunt de luat in calcul cateva lucruri la ea , consumul in plus cu 2 L /100km , service de 400 E la fiecare 60k km adica schimb ulei si filtru . Avantajul e ca masina e f confortabila si poti face si drift :twoup: . IAr in sport nu cred ca schimbi tu mai repede ca ea . Daca iei masina pt condus mult in trafic eu recomand automata . Nu are rost sa mesteci mamaliga . Poti conduce in manual si cu cutie automata si e chiar f ok . Vei fi multumit iar la kilometrajul ala nu ai de ce sa-ti faci griji , oricum toate benzinarele mari au in medie pana in 80 k km . Cred ca ai toate motivele ca la un motor puternic sa ai ambele maini pe volan :) Succes la achizitie .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am luat-o pe cea de mai sus si cred ca am facut o alegere buna, targe f bine, sta super bine in curbe si are o directie f precisa (asi putea spune peste e60).

Am sa incerc sa ajung si eu in weekendul asta la academia militara.

ce am sesizat ciudat la e 90 :

1 ca nu are joja de ulei si daca te duci la noi le reprezentanta( unde nu poti sa asisti la lucrari) risti sa iti reseteze uleiu si sa mergi cu cel vechi ca nu ii poti vedea culoarea, vascozitatea si mirosu..zic eu :twoup:

2 cand veneam spre casa (ploua ca de obicei in UK), stergatoarele mergeau pe automat si deodata s-au oprit desi ploua torential ( am incercat sa le dau sa stearga pe manual si nimic nu miscau),..am tras pe drepta, am oprit motoru, l-am repornit si au pornit si stergatoarele...ce poate fi stricat si de ce nu a aparut nici o eroare in bord?

Link to comment
Share on other sites

ce am sesizat ciudat la e 90 :

ca nu are joja de ulei si daca te duci la noi le reprezentanta( unde nu poti sa asisti la lucrari) risti sa iti reseteze uleiu si sa mergi cu cel vechi ca nu ii poti vedea culoarea, vascozitatea si mirosu..zic eu :)

 

cum sa nu aiba joja?

 

si eu am e90 si are, ca doar nu e bagata la optionale :twoup:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.