Jump to content

nu porneste e39


Recommended Posts

Stiu ca s-a mai discutat probleme simlare dar vreau sa va aduc la cunostinta urmatoarele:

520d an 2000, 100kw prima data pe zi nu vrea sa porneasca decat la a5-a, a6-a cheie si asta tinuta fff lung. in acest timp nu scoate fum negru ci ma degraba unul alb. dupa ce reusesc sa pornesc masina si o tin 5min pornita nu mai am probleme cu pornire ori de cate ori as opri si porni.Porneste la sfert de cheie.

Am fost cu ea la test pe laptop si nu mi-a indicat nici o problema. totodata am schimbat furtunasele de retur pt ca unele erau imbatranite si pirdeau motorina si m-am gandit ca pe la ele ar putea sa prinda aer pe instalatie si de aici sa se desamorseze pompa. problema persista si dupa ce am schimbat aceste furtunase. ok, m-am gandit ca ar putea fi dusa pompa din rezervor, dar am verificat prin scoaterea furtunului de alimentare cu motorina chiar de la intrarea in filtru de motorina, pun contactul si incepe sa curga motorina, deci pompa din rezervor e ok, aduce motorina. gandul ma duce la bujiile incandescente dar afara astazi pe la 10 dimneata era foarte cald peste 12-14 grade. Vorbesc cu mecanicul despre asta si zice ca e destul de cald incat sa porneasca atat de greu din cauza bujiilor. Acum va intreb pe voi, care ar fi problema?

-- se desamorseaza pompa sau sa fie nu stiu ce modul de pe ea problema de genul asta sau asa ceva ( dar nu uitati ca ea porneste greu decat prima oara pe zi si nu se opreste in mers niciodata si mai mult de atat motorul nu are nici un fel de oscilatii dupa pornire)???

---releul de pe bujii?????

:twoup: :) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

injectoarele le-ai verificat?si eu am tot schimbat furtune de retur crezand ca pe la ele pierd motorina ,dar defapt aveam un injector varza si pe la el arunca motorina,si totusi masina pornea normal doar ca la mine sunt 6 cil si la tine 4,iar cel in 4 sufera mai mult cand are un injector stricat si posibil de aia sa nu porneasca la rece.
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa verifici presiunea pompelor. daca cea din rezervor nu-si face bine treaba poate fi asta problema. Toate astea le poti verifica insa dupa ce ai facut schimburile toate(eu patisem ca nu-mi iesea nici o presiune normala, filtrul infundat, pompa rezervor dusa). acuma mai urmeaza sa schimb bujiile sa vad daca apare o schimbare. Succes!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna!

Am un E39 din 2000 , 2000 diesel (520 D)

Dimineata gasesc aer in furtunul de alimentare intre pompa de injectie si filtru de motorina.Si bine-nteles nu porneste.

Ma poti ajuta cu un sfat . Am fost la BMW Filaret si n-au stiut ce sa faca am schimbat tot felul de piese aiurea si nici un rezultat.Poate fi de la Pompa de injectie? Pompa din rezervor aduce motorina la filtru , pompa sta are cumva vreo supapa care impiedica scurgerea motorinei in rezervor?. Dupa ce o pornesc toata ziua merge perfect ,dimineata gasesc iar aer in instalatie. pe test nu da nici o eroare.

Multumesc!

O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

Buna!

Am un E39 din 2000 , 2000 diesel (520 D)

Dimineata gasesc aer in furtunul de alimentare intre pompa de injectie si filtru de motorina.Si bine-nteles nu porneste.

Ma poti ajuta cu un sfat . Am fost la BMW Filaret si n-au stiut ce sa faca am schimbat tot felul de piese aiurea si nici un rezultat.Poate fi de la Pompa de injectie? Pompa din rezervor aduce motorina la filtru , pompa sta are cumva vreo supapa care impiedica scurgerea motorinei in rezervor?. Dupa ce o pornesc toata ziua merge perfect ,dimineata gasesc iar aer in instalatie. pe test nu da nici o eroare.

Multumesc!

O zi buna!

eu am av probleme exact ca tine insa s-a dovedid ca imi era infundat filtrul de motorina. Pe ce dadeam eu banii la revizii nush dar sigur filtrul de combustibil nu mi l-au schimbat niciodata pana m-am apucat eu de lucru. Doar ca mie nu imi mergea ok nici dupa ce reuseam sa o pornesc, avea momente cand se plafona sau simteam ca ceva imi taie puterea. Am schimbat filtrul si surpriza totul a mers perf. Sa verifici si dopuletul ala de pe filtru(poate sa fie dusa si garnitura aia si sa primesti aer). La fel se vedea si la min bule de aer pe furtunele ce merg de la filtru. Sper sa fie si la tine doar atat.

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Buna!

Am un E39 din 2000 , 2000 diesel (520 D)

Dimineata gasesc aer in furtunul de alimentare intre pompa de injectie si filtru de motorina.Si bine-nteles nu porneste.

Ma poti ajuta cu un sfat . Am fost la BMW Filaret si n-au stiut ce sa faca am schimbat tot felul de piese aiurea si nici un rezultat.Poate fi de la Pompa de injectie? Pompa din rezervor aduce motorina la filtru , pompa sta are cumva vreo supapa care impiedica scurgerea motorinei in rezervor?. Dupa ce o pornesc toata ziua merge perfect ,dimineata gasesc iar aer in instalatie. pe test nu da nici o eroare.

Multumesc!

O zi buna!

eu am av probleme exact ca tine insa s-a dovedid ca imi era infundat filtrul de motorina. Pe ce dadeam eu banii la revizii nush dar sigur filtrul de combustibil nu mi l-au schimbat niciodata pana m-am apucat eu de lucru. Doar ca mie nu imi mergea ok nici dupa ce reuseam sa o pornesc, avea momente cand se plafona sau simteam ca ceva imi taie puterea. Am schimbat filtrul si surpriza totul a mers perf. Sa verifici si dopuletul ala de pe filtru(poate sa fie dusa si garnitura aia si sa primesti aer). La fel se vedea si la min bule de aer pe furtunele ce merg de la filtru. Sper sa fie si la tine doar atat.

Numai bine

 

 

ok , o sa verific.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

mie problema mi-a aparut dupa ce am facut revizia. am bagat filtru de motorina nou. stiu sigur ca am stat langa mecanic. ma gandesc sa nu cumva sa-mi fi montat mecanicul filtrul de motorina gresit si sa prinda aer pe instalatie (intre filtru si pompa de injectie?). Voi ce spuneti?. aaaa.... si mai e ceva: cand am deschis acest topic aveam problema asta cu pornitul prima data pe zi , dupa vreo 3 zile de nervi , maisina nu a mai facut nici o problema timp de 2 saptamani si am zis ca s-a rezolvat de la sine( adica o fi prins niste aer pe instalatie si s-a eliminat mai greu, dar azi iar mi-a pornit foarte greu de dimineata ( la a5-a cheie) si dupa , toata ziua a pornit la sfert. ma duc luni sa verific filtrul de motorina. si nu stiu sigur dar trebuie sa mai observ .... parca problema apare cand imi scade motorina sub 30litri in rezervor , dar nu stiu sigur. trebuie sa urmaresc chestia asta mai mult timp. ok. intrebarea mea e initiala e: SE POATE CA FILTRUL DE MOTORINA SA FI FOST MONTAT GRESIT SI DE AICI SI PROBLEME? Sunt sigur ca nu e vorba de bujii , relee, pompe , ci faptul ca pe undeva prinde aer pe instlatie. spus asta pt ca in momentul in care nu porneste scoate un ful albicios( mecanicul spune ca asta e semn de motorina insuficienta

http://www.bmwclub.ro/forums/style_emotico...lt/bashwall.gif

Link to comment
Share on other sites

mie problema mi-a aparut dupa ce am facut revizia. am bagat filtru de motorina nou. stiu sigur ca am stat langa mecanic. ma gandesc sa nu cumva sa-mi fi montat mecanicul filtrul de motorina gresit si sa prinda aer pe instalatie (intre filtru si pompa de injectie?). Voi ce spuneti?. aaaa.... si mai e ceva: cand am deschis acest topic aveam problema asta cu pornitul prima data pe zi , dupa vreo 3 zile de nervi , maisina nu a mai facut nici o problema timp de 2 saptamani si am zis ca s-a rezolvat de la sine( adica o fi prins niste aer pe instalatie si s-a eliminat mai greu, dar azi iar mi-a pornit foarte greu de dimineata ( la a5-a cheie) si dupa , toata ziua a pornit la sfert. ma duc luni sa verific filtrul de motorina. si nu stiu sigur dar trebuie sa mai observ .... parca problema apare cand imi scade motorina sub 30litri in rezervor , dar nu stiu sigur. trebuie sa urmaresc chestia asta mai mult timp. ok. intrebarea mea e initiala e: SE POATE CA FILTRUL DE MOTORINA SA FI FOST MONTAT GRESIT SI DE AICI SI PROBLEME? Sunt sigur ca nu e vorba de bujii , relee, pompe , ci faptul ca pe undeva prinde aer pe instlatie. spus asta pt ca in momentul in care nu porneste scoate un ful albicios( mecanicul spune ca asta e semn de motorina insuficienta

http://www.bmwclub.ro/forums/style_emotico...lt/bashwall.gif

Iar a aparut aceasi problema,am pus valva unisens intre filtru si pompa de injectie deci motorina nu se mai duce in rezervor ,dimineata nu am mai gasit aer pe instalatie dar pompa este dezamorsata adica are aer in ea si tot nu porneste . Concluzia e ca pompa se dezamorseaza nu stiu pe unde dar trebuie sa aiba niste garnituri pe undeva .Daca buba ar fi intre pompa de injectie si injectoare ar da un senm ca vrea sa porneasca macar in celelalte,ca doar nu toate tevile prind aer. mai ales ca dupa ce porneste toata ziua merge perfect.

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema si la mine. 2 saptamani nu mi-a mai facut probleme dar de 3 zile iar a inceput. si la fel si la mine am vazut o mare bula de aer pe conducta, accea dintre filtru si pompa de injectie. L-am sunat pe mecanic si l-am intrebat daca e posibil sa fie de la filtru de motorina , dar m-a asigurat ca filtru e pus ok si i-a schimbat si nu stiu ce garnitura. offff. ce sa aiba? de unde vine aerul ala pe conducta? vine din pompa de injectie? va rog daca ii dati de cap postati si aici rezolvarea ca eu nu mai am bani sa le iau la rand si nici rabdarea necesara sa vad cu isi tot incearca mecanicii norocul. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

ar fi bine sa verificati si furtunele cu toate colierele ce sunt pe ele. Spalati bine masina si urmariti daca nu aveti scurgeri sau incercati sa bagati aer cu un compresor. In timp apar pori sau rupturi. Exista si posibilitatea ca pompa sa se dezamorseze pe la garniturile ce le are mi se pare ca dereglatu'' a patit ceva de genu. Em am patit ca mi s-a dezamorsat pompa din cauza ca nu am pus eu filtrul corect insa nu a mai pornit deloc indiferent cat am dat la automat. Si mie imi porneste greu, dupa aprox 6-8 sec dar numai la rece si fumul rezultat(alb la culoare) nu cred a fi de la motorina prea putina. Urmeaza sa schimb si eu bujiile sa vad daca apare vreo schimbare.Pornirea grea mai poate fi datorata si alternatorului. Sunt mai multe topicuri pe tema asta

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu schimbi aiurea piese incearca sa nu circuli cu mai putin de 30l motorina o perioada.daca nu mai face figuri schimba linistit pompa din rezervor

iti zic din experienta proprie nu din auzite.bafta

sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate? vreo 2 saptamani( perioada in care nu mi-a facut probleme masina) am avut peste 30litri de motorina in rezervor. cum am ramas sub 3o litri cum am probleme cu masina . ms mult.

Link to comment
Share on other sites

aceeasi probleme o am si eu doar ca la mine pornea dupa 5-6 sec iar acum, dupa schimbare bujiilor porneste un pic mai repede motorul merge rotund de la pornire nu mai tremura insa ma enerveaza pornirea asta greoaie.Am inteles ca poate fi si electromotorul dar nu stiu cum se poate verifica, de invartit invarte f bine. Ce ar mai putea fi??
Link to comment
Share on other sites

nu ai cum sa il verifici.doar dupa ce e demontat.nu ar strica sa revizionezi si electromotorul.are totusi 10 ani si are niste bucse de cauciuc care evident se deterioreaza in timp.eu l-am facut si am remarcat o imbunatatire in felul in care invartea dupa.
Link to comment
Share on other sites

ca sa nu schimbi aiurea piese incearca sa nu circuli cu mai putin de 30l motorina o perioada.daca nu mai face figuri schimba linistit pompa din rezervor

iti zic din experienta proprie nu din auzite.bafta

am circulat zilele astea numai cu peste 30l de motorina in rezervor si problema la pornire tot o am. cum o las mai mult de 12 ore nepornita nu vrea sa mai porneasca decat dupa ce o chinui fff mult ( 7-8 chei). am de asemenea o gramada de bule de aer pe conducta de alimentare , cea care iese din filtru. ma gandesc ca se dezamorseasa pompa de injectie totusi ( am inteles ca ar avea pe unde, pe la nu stiu ce garnituri.

Iar la mine lica , am inteles ca rezervorul nu are doua compartimente , fiind un 520, asa in cat sa nu poata face transferul pompa de motorina din rezervor.Daca greses sa ma contrazica cineva. Un mecanic ce lucreaza numa pe bmw mi-a spus ca pompa de motorina din rezervor ori merge ori s-a stricat si numai porneste deloc. asa ca .......pfff nu mai stiu ce sa mai zic. o iau si ma duc cu ea in service. cred ca o sa incep cu presiunea in pompe, verificare relee si ma departe ce ar mai fi? revizia abia i-am facut-o , adica filtrele sunt schimbate de curand. stie careva unde pot sa gasesc un tester pt pompe?

Link to comment
Share on other sites

nu cred.la mine ori pornea normal ori deloc.adica daca aveam motorina peste 30l pornea normal,iar daca scade sub 20l nu mai pornea nici intr-un fel.dupa ce am schimbat pompa nu am mai av probleme.porneste si cu autonomie sub 50km.

cu electromotorul nu e graba poti sa il faci cand vi in tara.oricum dupa 10 ani eu zic ca nu ii strica o revizionare

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu schimbi aiurea piese incearca sa nu circuli cu mai putin de 30l motorina o perioada.daca nu mai face figuri schimba linistit pompa din rezervor

iti zic din experienta proprie nu din auzite.bafta

am circulat zilele astea numai cu peste 30l de motorina in rezervor si problema la pornire tot o am. cum o las mai mult de 12 ore nepornita nu vrea sa mai porneasca decat dupa ce o chinui fff mult ( 7-8 chei). am de asemenea o gramada de bule de aer pe conducta de alimentare , cea care iese din filtru. ma gandesc ca se dezamorseasa pompa de injectie totusi ( am inteles ca ar avea pe unde, pe la nu stiu ce garnituri.

Iar la mine lica , am inteles ca rezervorul nu are doua compartimente , fiind un 520, asa in cat sa nu poata face transferul pompa de motorina din rezervor.Daca greses sa ma contrazica cineva. Un mecanic ce lucreaza numa pe bmw mi-a spus ca pompa de motorina din rezervor ori merge ori s-a stricat si numai porneste deloc. asa ca .......pfff nu mai stiu ce sa mai zic. o iau si ma duc cu ea in service. cred ca o sa incep cu presiunea in pompe, verificare relee si ma departe ce ar mai fi? revizia abia i-am facut-o , adica filtrele sunt schimbate de curand. stie careva unde pot sa gasesc un tester pt pompe?

 

 

uite asta tie rezervorul la 520d cu 2 compartimente http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=05

 

posibil sa primeasca aer pe la pompa de sub scaun?nu stiu, nu am patit.dar daca ne gandim logic pompa aia face o anumita presiune care e mai mare ca presiune atmosferica.atunci cum de intra aerul in pompa si nu iese motorina .eu zic ca aer pe furtune trage din rezervor cand nu este mortorina,ca daca aveai vreun furtun spart ma gandesc ca observai scurgeri de motorina.vezi ce rezolvi.bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.