Jump to content

trepidatii in mers bmw525d e60


Recommended Posts

salutare,am o promplema la e60-ul meu la care nu am rezolvare,trepideaza la anumite viteze si nu stiu ce i as mai putea schimba.are mici trepidatii numai in mers la 50km/h,intre 90 si 100km/h,la 120km/h,la150 si170km/h si pe la 190,la 220 nu mai simt nimic.trepidatiile sunt ceva de genul roti strambe.ca oricine am inceput cu rotile,am inlocuit 4 seturi de roti,vara,iarna plus roti de pe la prieteni si face la fel,am facut geometria+inele de gkidaj la roti+echilibrat totul la autosoft,fara nici un rezultat,dupa care am inlocuit urmatoarele piese desii nu erau de schimbat:bucsile mari de la bratele pe fata(cele rotunde).2 brate pe spate(cele curbate)bucsi bara stabilizatoare,discuri frana pe fata+placute noi,verificat cardan,flansa cardan,rulment intermediar,mentionez ca masina nu mai are nici pic de joc in articulatii,dar trepideaza la fel,de 2 sapt ma chinui cu ea pe la mecanici si nu i dau de cap,am fost la bmw filaret,au mers cu masina in probe,ei la volan si eu in spate,pt ca erau doi mecanici si au ridicat din umeri,au spus ca nu imi pot spune nimic sigur.va rog daca cineva a mai patit asa ceva sau are vreo idee sa mi dea un raspuns,va multumesc bafta
Link to comment
Share on other sites

complicata problema. zici ca ai schimbat rotile cu altele noi sau cu ale altor persoane la care nu face figura asta?? eu din cauza jantelor am am probleme. Cand le puneam pe cele de iarna de tabla nu mai faceau nici o figura nimic. Acuma am schimbat cauciucurile si am pus noi la fel face figura cu echilibrat in multe locuri. Partea cu schimbatul pieselor nu am inceput de vreme ce la schimbarea rotilor dispare. Cauta un specialist care sa se uite atent la masina sa nu fi avut vreun impact care sa fi indoit ceva la jugul motor sau articulatii. De chestia asta am mai auzit, fara sa apara batai sau uzura vizibila.

Multa Bafta!

Link to comment
Share on other sites

s-ar putea sa nu fie geometria facuta cum trebuie,si eu am cam acceasi problema,numai ca la mine a inceput sa trepideze intre 90 si 110 dupa ce am luat o groapa,cand am fost in tara,am echilibrat rotile pe urma,nu a mai facut o perioada,acum iar se simte un pic,problema e ca la mine imi bate putin ceva, atunci cand urc si cobor o bordura de 5 cm in timp ce-mi parchez masina
Link to comment
Share on other sites

complicata problema. zici ca ai schimbat rotile cu altele noi sau cu ale altor persoane la care nu face figura asta?? eu din cauza jantelor am am probleme. Cand le puneam pe cele de iarna de tabla nu mai faceau nici o figura nimic. Acuma am schimbat cauciucurile si am pus noi la fel face figura cu echilibrat in multe locuri. Partea cu schimbatul pieselor nu am inceput de vreme ce la schimbarea rotilor dispare. Cauta un specialist care sa se uite atent la masina sa nu fi avut vreun impact care sa fi indoit ceva la jugul motor sau articulatii. De chestia asta am mai auzit, fara sa apara batai sau uzura vizibila.

Multa Bafta!

mda..nici eu nu mai stiu ce sa fac,bine ca la tine dispare,la mine este o trepidatie ciudata rau,nici din cutie nu este,cand o scot din drive in neutral nu este nici o schimbare,si face doar in mers si strict la vitezele pe care le am specificat.am mecanici destul de buni,care se pricep la bmw-uri...dar...ce ma doare ca nici cei de la bmw filaret nu au stiut...au presupus dar doar atat si la cate i am schimbat....nu stiu ca sa mai cred,ms bafta si tie

 

s-ar putea sa nu fie geometria facuta cum trebuie,si eu am cam acceasi problema,numai ca la mine a inceput sa trepideze intre 90 si 110 dupa ce am luat o groapa,cand am fost in tara,am echilibrat rotile pe urma,nu a mai facut o perioada,acum iar se simte un pic,problema e ca la mine imi bate putin ceva, atunci cand urc si cobor o bordura de 5 cm in timp ce-mi parchez masina

suta la suta geometria este ok.,rotile sunt ok..din moment ce am probat cu roti care pe alta masina merg ata,si in plus si ale mele sunt ok si cele de vara si cele de iarna,iar garantez ca nu am luat nici o groapa,masina este la mine de aproape 2 ani si stiu cum am mers cu ea,nu inteleg de ce trepideaza,nu mi bate volanul,este ceva care mi da si n volan dar trepidatia este ca si cum as merge pe un drum cu damburi(denivelari)...ciudata...oricum ms si daca cineva ma mai poate ajuta cu ceva...astept raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

poate vorbesc in necunostinta de cauza dar...ar putea fi un tampon motor? sau cutie..?

nu se vede nimic rupt,dar ele au un ulei in ele,posibil sa ai dreptate dar m am cam saturat crede ma ca am investit ceva pana acum si degeaba...dar si eu m am gandit la tampon motor dar de ce in ralanti nu trebideaza deloc si cand merg cu ea la 120km si o scot pe neutral..o las sa curga lin fara sa fie in drive...tot faca,stiu ca tampoanele le simti mai mult la pornire,oprire,ms

Link to comment
Share on other sites

poate vorbesc in necunostinta de cauza dar...ar putea fi un tampon motor? sau cutie..?

nu se vede nimic rupt,dar ele au un ulei in ele,posibil sa ai dreptate dar m am cam saturat crede ma ca am investit ceva pana acum si degeaba...dar si eu m am gandit la tampon motor dar de ce in ralanti nu trebideaza deloc si cand merg cu ea la 120km si o scot pe neutral..o las sa curga lin fara sa fie in drive...tot faca,stiu ca tampoanele le simti mai mult la pornire,oprire,ms

 

 

planetarele??? strambe??? cardanul descentrat? joc pe undeva pe la transmisie?? devreme ce ai schimbat atatea si face atatea eu zic ca ai o oscilatie pe undeva

Link to comment
Share on other sites

poate vorbesc in necunostinta de cauza dar...ar putea fi un tampon motor? sau cutie..?

nu se vede nimic rupt,dar ele au un ulei in ele,posibil sa ai dreptate dar m am cam saturat crede ma ca am investit ceva pana acum si degeaba...dar si eu m am gandit la tampon motor dar de ce in ralanti nu trebideaza deloc si cand merg cu ea la 120km si o scot pe neutral..o las sa curga lin fara sa fie in drive...tot faca,stiu ca tampoanele le simti mai mult la pornire,oprire,ms

 

 

planetarele??? strambe??? cardanul descentrat? joc pe undeva pe la transmisie?? devreme ce ai schimbat atatea si face atatea eu zic ca ai o oscilatie pe undeva

se simte doar pe fata,deci nu au legatura planetarele...este ca si cum as avea butuci de la roti starmbi...cardanul este vrificat..nu stiu,posibil tampoane dar daca le schimb si pe astea si face la fel..cred ca innebunesc

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut-o si eu, de vina au fost bratele inferioare fata, mai exact bucsile

la tine aveau joc..aveai joc in bucsile alea?..sau pur si simplu le ai schimbat pt ca nu mai aveai altceva de schimbat?la mine este tun articulatia,verificata la 3 service uri si s au uitat si la bmw pe elevator...este ciudata,am un prieten care are pb asta,dar la el chiar au joc bucsile,ms

 

aceeasi problema am avut-o si eu, de vina au fost bratele inferioare fata, mai exact bucsile

la tine aveau joc..aveai joc in bucsile alea?..sau pur si simplu le ai schimbat pt ca nu mai aveai altceva de schimbat?la mine este tun articulatia,verificata la 3 service uri si s au uitat si la bmw pe elevator...este ciudata,am un prieten care are pb asta,dar la el chiar au joc bucsile,ms

si ar mai fi ceva,tie iti tremura volanul stanga-draeapta din cauza bucsilor,sau masina?la mine face fara sa tremure volanul stanga dreapta...simt si ceva in volan dar parca este dat din masina o da din podea sub pedalier,asta e ca nimeni nu stie de unde vine trepidatie..si cudat este ca se simte si la 50 la ora..foarte putin dar se simte,la viteze mai mari se accentueaza

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mie imi juca si volanul dar numai la viteze mai mari de 120 km/h si numai la franare, mai mult pe partea stanga. in rest era aproape insesizabil. Azi am schimbat jantele intre ele si au disparut trepidatiile dinspre partea stanga inspre partea dreapta. Dupa ce am luat masina imi trepida la fel, am schimbat discurile de frana fata si au disparut vibratiile. Am mai auzit la cativa colegi la care dupa schimbarea rulmentilor au scapat de problemele astea. Poate or fi Bmw-urile mai sensibile(inainte am avut o calibra si jantele erau praf dar nu am avut delor trepidatii sau altceva. Acuma pare a fi janta de vina.
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut trepidatii pe fata insa erau de la anvelope. intre 80km si 120km masina se zdruncina de parca as fi mers cu o dacie veche. dupa ce am schimbat anvelopele si am roluit jantele, mai aveam trepidatii doar la franare. astea erau din discuri. am schimbat si discurile si nu am mai avut probleme
Link to comment
Share on other sites

azi am verificat din nou articulatia,brat superior ok,brat inferior ok,bucsi bara stabilizatoare ok,bielete directie ok,capete de bara ok,...tampoane motor ok,singurul lucru din care mai poate face sunt amortizoarele fata...stanga curs si dreapta mort..cade tija cand ridici masina pe crik..cred ca si flansele si rulmentul de sarcina...este singura posibilitate din care mai poate intre in vibratii,mai ales ca la 50 sunt insesizabile..iar la viteze mai mari se accentueaza dar fara a vibra volanul stanga-dreapta,este doar un tremurat al masinii si implicit al volanului..vreau sa stiu daca poate face asa din amortizoare,flanse....etc?bafta,ms
Link to comment
Share on other sites

bratele aveau joc in pivoti si o bucsa, se simtea doar pe la 110kmh si cateodata la 60, volanul juca stanga dreapta si era si oarecum instabila

3 mecanici mi-au spus ca bratele fata sunt beton, iar cand am mers la un amic de-al meu, mi-a pus-o pe standul de verificat pt ITP si abia acolo s-a vazut jocul, masina era pe suspensia ei, nu pe elevator

ar fi o solutie sa incerci si tu o constatare pe standul ITP, acolo se vad jocurile in articulatii, pe elevator e relativa treaba

Link to comment
Share on other sites

bratele aveau joc in pivoti si o bucsa, se simtea doar pe la 110kmh si cateodata la 60, volanul juca stanga dreapta si era si oarecum instabila

3 mecanici mi-au spus ca bratele fata sunt beton, iar cand am mers la un amic de-al meu, mi-a pus-o pe standul de verificat pt ITP si abia acolo s-a vazut jocul, masina era pe suspensia ei, nu pe elevator

ar fi o solutie sa incerci si tu o constatare pe standul ITP, acolo se vad jocurile in articulatii, pe elevator e relativa treaba

din pacate azi am constat ca am amortizoarele praf,asta pe fata,o sa incerc si o constatare pe un stand itp,asa am probat si ovaltatea discurilor si franele.eu pana la urma tind sa cred ca este vb de amortizoare eventual flanse...mie nu mi bate volanul stanga-dreapta doar ca si la viteze mari pe franare imi trepideaza tot bordul inclusiv volan,am crezut ca sunt discurile de vina si de aia am si luat decizia sa le schimb..azi prietenul meu care a avut pb exact ca a ta,a schimbat bratele inferioare cu totul,a lui facea exact ca a ta.la 60 si la 110..a schimbat si a rezolvat.eu trb sa le iau pe ghicite,cred ca o sa schimb si amortizoarele fata+flanse si o sa va tin la curent cu ce se intampla,sunt destul de nehotarat dar cam asta mi a ramasa de facut.

 

bratele aveau joc in pivoti si o bucsa, se simtea doar pe la 110kmh si cateodata la 60, volanul juca stanga dreapta si era si oarecum instabila

3 mecanici mi-au spus ca bratele fata sunt beton, iar cand am mers la un amic de-al meu, mi-a pus-o pe standul de verificat pt ITP si abia acolo s-a vazut jocul, masina era pe suspensia ei, nu pe elevator

ar fi o solutie sa incerci si tu o constatare pe standul ITP, acolo se vad jocurile in articulatii, pe elevator e relativa treaba

din pacate azi am constat ca am amortizoarele praf,asta pe fata,o sa incerc si o constatare pe un stand itp,asa am probat si ovaltatea discurilor si franele.eu pana la urma tind sa cred ca este vb de amortizoare eventual flanse...mie nu mi bate volanul stanga-dreapta doar ca si la viteze mari pe franare imi trepideaza tot bordul inclusiv volan,am crezut ca sunt discurile de vina si de aia am si luat decizia sa le schimb..azi prietenul meu care a avut pb exact ca a ta,a schimbat bratele inferioare cu totul,a lui facea exact ca a ta.la 60 si la 110..a schimbat si a rezolvat.eu trb sa le iau pe ghicite,cred ca o sa schimb si amortizoarele fata+flanse si o sa va tin la curent cu ce se intampla,sunt destul de nehotarat dar cam asta mi a ramasa de facut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu am gasit la mine unul din suporti la motor rupt,asa cand ne uitam nu parea nimic suspect,dar cand am incercat sa ridicam de motor am vazut ca era pur si simplu rupt un tampon la jumatate,nu se vedea nici de sus,nici sub masina....Posibil sa fie la fel si la tine,asa se explica vibratiile neregulate.. Edited by edutulici
Link to comment
Share on other sites

la cardan m am uitat,este ok,mie imi face cumva peste 100,imi da si putin in directie dar se simte foarte putin,la tampon motor cum ai verificat?ms

Pai tocmai iti scrisesem,de preferat suspendata la un atelier,cu un cric inalt fixat pe baia de ulei,cu grija,eventual cu o bucata de lemn care prinde toata baia,incearca sa ridici de motor,daca e rupt sau deteriorat cedeaza in partea unde mai slab...Nu trebuie mult,2 sau 3 cm din cric si deja se vede daca e bun sau nu.

Link to comment
Share on other sites

la cardan m am uitat,este ok,mie imi face cumva peste 100,imi da si putin in directie dar se simte foarte putin,la tampon motor cum ai verificat?ms

Pai tocmai iti scrisesem,de preferat suspendata la un atelier,cu un cric inalt fixat pe baia de ulei,cu grija,eventual cu o bucata de lemn care prinde toata baia,incearca sa ridici de motor,daca e rupt sau deteriorat cedeaza in partea unde mai slab...Nu trebuie mult,2 sau 3 cm din cric si deja se vede daca e bun sau nu.

la mine nu face nimic nici la pornire nici pe ralanti,daca merg cu 140 si o las pe neutral la viteza aia face la fel si la orice turatie.daca ating viteza respectiva la care trepideaza,face indiferent de turatie.tampoanele se vad bune adica motorul nu mi da impresia ca se ridica sau se misca prea mult,dar asa sa ridic de el cu un cric,nu am probat.

Link to comment
Share on other sites

Eu am mai simtit ceva trepidatii in mers,nu am dat atentie dar am schimbat caseta de directie.Ca sa o scoatem afara am slabit jugul si am ridicat de motor..surpriza,tampon rupt si nu se vedea nimic.E doar o sugestie,daca tot ai schimbat majoritatea,poate iti e de ajutor sa te uiti si in felul asta.
Link to comment
Share on other sites

Eu am mai simtit ceva trepidatii in mers,nu am dat atentie dar am schimbat caseta de directie.Ca sa o scoatem afara am slabit jugul si am ridicat de motor..surpriza,tampon rupt si nu se vedea nimic.E doar o sugestie,daca tot ai schimbat majoritatea,poate iti e de ajutor sa te uiti si in felul asta.

dar la tine facea pe ralanti si la pornire oprire?,sau facea decat in mers?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.