Jump to content

probleme e46 318 143 cp


Recommended Posts

va salut sunt din buc , si am si eu un e46 2001 318 e46 143 cp benzina, :) am vizitat o gramada de serviceuri , am facut vreo 4 testere , uni spun k ar fii sonda lambda bank2 senzor1 ,nu stiu ce sa zic , vreau sa imi recomandati si mie un mecanic bun , simptomele sunt uramatoarele , in special dimineata porneste greu sau dak merg cu ea 200 sau 300 de km , o opresc si stau 3 ore face la fel , cateodata la semafor trebuie sa apasa acceleratia odata altfel imi mere intrerupt , in rest masina merge bine , o singura problema mai este , la care nici un mecanic nu mi-a raspuns , se aude exact in zona pedalierului o vibratie , am uract masina pe elevator si am constatat k vine de la filtru de benzina , l-am schimbat si face la fel asata nu ar fii chiar o problema dar cateodata este enervant deoarece se aude in masina naspa parca aas merege cu o pisica in spate si ar mieuna incontinu, ma scuzati pentru greselile ortografice , va sunt rescunoscator daca ma puteti ajuta cu un mecanic bun , dak ar fii fost dupa mecanici la care am fost imi trebuaia cel putin 3000 de lei sa cumpar piese si tot nu se stia dak se rezolva problema :twoup:

post-40620-1290438628_thumb.jpg

Edited by makay
Link to comment
Share on other sites

daca ai fost la un tester si nu ti-a iesit nimic incearca la unul la BMW. De asemenea, din cate m-am documentat, valvetronic-ul pana prin 2003 a avut ceva probleme cu distributia sarind de la punct din cauza unor role si intinzatoare care trebuiau schimbate(are simptome inainte, gen mers neregulat, zgomot la pornire mai mare decat normal...), am citit despre asta intr-o revista de specialitate din UK(Total BMW Magazine), oricum este doar o parere, evident un mecanic sau un tester serios iti vor da un raspuns mult mai sigur. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

va salut sunt din buc , si am si eu un e46 2001 318 e46 143 cp benzina, :) am vizitat o gramada de serviceuri , am facut vreo 4 testere , uni spun k ar fii sonda lambda bank2 senzor1 ,nu stiu ce sa zic , vreau sa imi recomandati si mie un mecanic bun , simptomele sunt uramatoarele , in special dimineata porneste greu sau dak merg cu ea 200 sau 300 de km , o opresc si stau 3 ore face la fel , cateodata la semafor trebuie sa apasa acceleratia odata altfel imi mere intrerupt , in rest masina merge bine , o singura problema mai este , la care nici un mecanic nu mi-a raspuns , se aude exact in zona pedalierului o vibratie , am uract masina pe elevator si am constatat k vine de la filtru de benzina , l-am schimbat si face la fel asata nu ar fii chiar o problema dar cateodata este enervant deoarece se aude in masina naspa parca aas merege cu o pisica in spate si ar mieuna incontinu, ma scuzati pentru greselile ortografice , va sunt rescunoscator daca ma puteti ajuta cu un mecanic bun , dak ar fii fost dupa mecanici la care am fost imi trebuaia cel putin 3000 de lei sa cumpar piese si tot nu se stia dak se rezolva problema :twoup:

Fi atent. Ăti recomand un mecanic extraordinar de bun. Dar bĂŁiatul este din piteÂşti. Eu sunt din craiova si repar maÂşina numai la el. Nu mai arunca banii aiurea pe la testere Âşi reprezentanĂže bmw. Daca te hotaraÂşti lasa-mi Pm si ĂŽti dau nr lu de telefon. Garanta te rezolĂža. Este cel mai tare dupa parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

va salut sunt din buc , si am si eu un e46 2001 318 e46 143 cp benzina, :) am vizitat o gramada de serviceuri , am facut vreo 4 testere , uni spun k ar fii sonda lambda bank2 senzor1 ,nu stiu ce sa zic , vreau sa imi recomandati si mie un mecanic bun , simptomele sunt uramatoarele , in special dimineata porneste greu sau dak merg cu ea 200 sau 300 de km , o opresc si stau 3 ore face la fel , cateodata la semafor trebuie sa apasa acceleratia odata altfel imi mere intrerupt , in rest masina merge bine , o singura problema mai este , la care nici un mecanic nu mi-a raspuns , se aude exact in zona pedalierului o vibratie , am uract masina pe elevator si am constatat k vine de la filtru de benzina , l-am schimbat si face la fel asata nu ar fii chiar o problema dar cateodata este enervant deoarece se aude in masina naspa parca aas merege cu o pisica in spate si ar mieuna incontinu, ma scuzati pentru greselile ortografice , va sunt rescunoscator daca ma puteti ajuta cu un mecanic bun , dak ar fii fost dupa mecanici la care am fost imi trebuaia cel putin 3000 de lei sa cumpar piese si tot nu se stia dak se rezolva problema :twoup:

 

Salut, acelasi motor am si eu pe E46, N42B20A. Daca rezolvi problema sunt curios de le ce era. Mie inca nu imi face figuri dar e bine de stiut ce probleme e posibil sa apara si de la ce. Succes.

 

Legat de de bobinele de inductie, cand se arde una merge in 3 pistoane motorul, nu mai trage, se ineaca, apare "check engine" in bord...si nu isi mai revine - ala e un semn ca trebuie schimbate TOATE. Nu e recomandat sa se schimbe cate una. Iar bujiile eu stiu ca la motorizarea asta se schimba in jur de 50.000 - 60.000 Km.

 

daca ai fost la un tester si nu ti-a iesit nimic incearca la unul la BMW. De asemenea, din cate m-am documentat, valvetronic-ul pana prin 2003 a avut ceva probleme cu distributia sarind de la punct din cauza unor role si intinzatoare care trebuiau schimbate(are simptome inainte, gen mers neregulat, zgomot la pornire mai mare decat normal...), am citit despre asta intr-o revista de specialitate din UK(Total BMW Magazine), oricum este doar o parere, evident un mecanic sau un tester serios iti vor da un raspuns mult mai sigur.

 

Poate te referi la auxiliare , nu la distributie. Valvetronicul are distributia pe lant. Dar din cate stiu cureaua si rolele de la auxiliare nu se aliniaza "la punct".

Link to comment
Share on other sites

va salut sunt din buc , si am si eu un e46 2001 318 e46 143 cp benzina, :) am vizitat o gramada de serviceuri , am facut vreo 4 testere , uni spun k ar fii sonda lambda bank2 senzor1 ,nu stiu ce sa zic , vreau sa imi recomandati si mie un mecanic bun , simptomele sunt uramatoarele , in special dimineata porneste greu sau dak merg cu ea 200 sau 300 de km , o opresc si stau 3 ore face la fel , cateodata la semafor trebuie sa apasa acceleratia odata altfel imi mere intrerupt , in rest masina merge bine , o singura problema mai este , la care nici un mecanic nu mi-a raspuns , se aude exact in zona pedalierului o vibratie , am uract masina pe elevator si am constatat k vine de la filtru de benzina , l-am schimbat si face la fel asata nu ar fii chiar o problema dar cateodata este enervant deoarece se aude in masina naspa parca aas merege cu o pisica in spate si ar mieuna incontinu, ma scuzati pentru greselile ortografice , va sunt rescunoscator daca ma puteti ajuta cu un mecanic bun , dak ar fii fost dupa mecanici la care am fost imi trebuaia cel putin 3000 de lei sa cumpar piese si tot nu se stia dak se rezolva problema :twoup:
la rece imi face probleme , dak mreg cu masina si se incalzeste motorul o ia la sfert
Link to comment
Share on other sites

dupa cum vam spus singura eroare kare o afiseaza testerele la care am fost este sonda lambda bank2 senzor 1, doar eroarea sta imi da , iar cand am fost sa o iau nush care din ele sunt deoarece am5 si nu stiu care este ,bujiile leam schimbat recent de vreo 1500 km sunt bosch , si de aceea nu vreau sa cumpar vreo sonda degeaba mai ales k cea mai ieftina este 400 lei, si nici nu cunosc pe cineva cu acelasi motor k al meu sa pot sa le inversez sa le fac o proba sa vad sigur k este de la sonda
Link to comment
Share on other sites

mai nou de cand cu temperaturile astea scazute cu minus , masina porneste la sfert la prima cheie, iar dak o opresc si ii dau a doua cheie face iar figuri , nu stiu ce sa mai zi

de la pompa de benzina este si eu am avut aceasi problema am schimbat pompa si sa rezolvat.

 

acelas motor am si eu . 100% de la pompa

Link to comment
Share on other sites

+1 sunt si eu tot cu un N42 ... aceleasi simptome , toate filtrele schimbate... curand imi ajung si bujiile ngk ( o sa vad daca se schimba ceva ) ... la tester o eroare la axa cu came si o sonda lambda ... ( dar mergea ok )

 

acum cum a dat frigu cand pornesc dimineata merge foarte sacadat si intrerupt cred ca in 2 din 4 cate are ... prima zi doar a palpait check engine si in mers se stingea in mers ... mai nou a ramas aprins

 

dupa ce se incalzeste masina merge bine nu are nimic ...

 

am urcat masina pe rampa si am observat ca sonda dinainte de catalizator nu e ... ( a fost modificat traseul de vechiul propr. , eu am montat inapoi originalele dar teava dinainte catalizatorul nu avea nici gaura pt sonda , nici sonda .. ) afecteaza mult treaba asta ? ( 2-3 luni a mers ok fara nici o problema ... doar cand a dat frigu -10 -15 grade... face probleme...

 

ms

Link to comment
Share on other sites

+1 sunt si eu tot cu un N42 ... aceleasi simptome , toate filtrele schimbate... curand imi ajung si bujiile ngk ( o sa vad daca se schimba ceva ) ... la tester o eroare la axa cu came si o sonda lambda ... ( dar mergea ok )

 

acum cum a dat frigu cand pornesc dimineata merge foarte sacadat si intrerupt cred ca in 2 din 4 cate are ... prima zi doar a palpait check engine si in mers se stingea in mers ... mai nou a ramas aprins

 

dupa ce se incalzeste masina merge bine nu are nimic ...

 

am urcat masina pe rampa si am observat ca sonda dinainte de catalizator nu e ... ( a fost modificat traseul de vechiul propr. , eu am montat inapoi originalele dar teava dinainte catalizatorul nu avea nici gaura pt sonda , nici sonda .. ) afecteaza mult treaba asta ? ( 2-3 luni a mers ok fara nici o problema ... doar cand a dat frigu -10 -15 grade... face probleme...

 

ms

 

am schimbat azi bujii pus NGK , am verificat fiecare bobina ( este aci link

) , merg toate 4 ...

urm sa schimb sonda lambda si sa o pun pe tester ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 5 years later...

Salut am un 318 ci benzuna dun 2003.  La inceput ( vara facaea figuri la pornirea). Acum sunt in Italia , a inceput sa mi se opreasca in drum , trebuie sa stai 40-50 min pana si revine si pleaca din nou. Am schimbat clapeta de acceleratie in jur de 200 euro. Am zis ca pr e rezolvata. Ieri m- a lasat din nou. Pe tester nu da nimic cu toatae ca check engine e aprins. Stie cineva va rog muklt ce sa fac? Multumesc o zi buna 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.