Jump to content

bujii arse sau releu stricat?


Rsp16

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu am si bujiile schimbate si releul iar pe tester imi da in continuare eroare :twoup:

 

pai ai sters erorile vechi?

 

Da, am stera eroarea si a aparut din nou...

 

8 glow device

Error frequency : 51

 

Engine speed 0.00 [1/min]

Kuehlmitteltemperatur 10.00 [Grad C]

Betriebstundenzaehler 0.50 h

Engine speed 846.00 [1/min]

Kuehlmitteltemperatur 31.00 [Grad C]

Betriebstundenzaehler 0.30 h

 

Glow plugs also Glow relay defect

Error currently not available

 

Errorcode: 08 08 33 00 32 C8 BA 24 47 C8 BC

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

exact...am mers 60k in doar o bujie si se vedea la frig cand pornea mergeau doar 2 pistoane si dupa cateva secunde o luau si celelate...

 

da.. clar asta mi se intampla si mie.. cand e frig porneste prost si peste cateva secunde incep sa mearga si celelalte pistoane normal.. si totul e ok..

Link to comment
Share on other sites

exact...am mers 60k in doar o bujie si se vedea la frig cand pornea mergeau doar 2 pistoane si dupa cateva secunde o luau si celelate...

 

da.. clar asta mi se intampla si mie.. cand e frig porneste prost si peste cateva secunde incep sa mearga si celelalte pistoane normal.. si totul e ok..

 

 

pai schimba bujiile , eventual releul de bujii pana nu dai in alte probleme mult mai grave

Link to comment
Share on other sites

exact...am mers 60k in doar o bujie si se vedea la frig cand pornea mergeau doar 2 pistoane si dupa cateva secunde o luau si celelate...

 

da.. clar asta mi se intampla si mie.. cand e frig porneste prost si peste cateva secunde incep sa mearga si celelalte pistoane normal.. si totul e ok..

 

 

pai schimba bujiile , eventual releul de bujii pana nu dai in alte probleme mult mai grave

 

asta am sa fac. o sa schimb bujiile si sper ca totul sa fie ok.. ce probleme mai grave ar putea aparea?

Link to comment
Share on other sites

exact...am mers 60k in doar o bujie si se vedea la frig cand pornea mergeau doar 2 pistoane si dupa cateva secunde o luau si celelate...

 

da.. clar asta mi se intampla si mie.. cand e frig porneste prost si peste cateva secunde incep sa mearga si celelalte pistoane normal.. si totul e ok..

 

 

pai schimba bujiile , eventual releul de bujii pana nu dai in alte probleme mult mai grave

 

asta am sa fac. o sa schimb bujiile si sper ca totul sa fie ok.. ce probleme mai grave ar putea aparea?

spart piston, supape strambe , chestii deastea

Link to comment
Share on other sites

Un senzor defect al temp. lichidului de racire poate da informatii eronate, totul se da peste cap. Ecu stie ca motorul e cald si nu mai da comanda releului de bujii. Trebuie luat in calcul si posibilitatea asta. Recent m-am confruntat cu asa ceva.

 

 

Perfect de acord cu tine, dar senzorul asta de temperatura nu e si cel care indica temperatura in bord ?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e la e90. La unele marci sint doi senzori separati, unul transmite info la Ecu si unul la bord. La altele acesti doi senzori sint capsulati intr-unul singur.

 

Eu am e46, dar m-am bagat in topicul asta pentru ca aparent al meu are ciuma.

 

Oricum am aflat mai multe aici decat in cel deschis de mine...

 

Deci ai idee cum e la e46, are 1 sau 2 senzori ?

Link to comment
Share on other sites

Calitatea BMW "a lui peste prajit".

 

Anul trecut am inlocuit releul si bujiile.

Acum de plictiseala mi-am bagat testerul si surpriza.

Dupa ce toata vara n-am avut erori pe bujii acum iar am erori pe toate bujiile.

Iar mai scot niste bani sa mai inlocuiesc odata releul.

Oricum eu n-am sa inteleg de ce au plasat releul ala prins DE MOTOR...oricat din ebonita ar fi releul ala..tot se duce dreqului de la temperatura.

 

Dar asta e...

Link to comment
Share on other sites

Calitatea BMW "a lui peste prajit".

 

Anul trecut am inlocuit releul si bujiile.

Acum de plictiseala mi-am bagat testerul si surpriza.

Dupa ce toata vara n-am avut erori pe bujii acum iar am erori pe toate bujiile.

Iar mai scot niste bani sa mai inlocuiesc odata releul.

Oricum eu n-am sa inteleg de ce au plasat releul ala prins DE MOTOR...oricat din ebonita ar fi releul ala..tot se duce dreqului de la temperatura.

 

Dar asta e...

 

chestie de consum

bagi masin ala reprezenta se invarte banu'

Link to comment
Share on other sites

Eu macar nu am releul sub galerie :twoup:

 

Ciudat este ca el functioneaza... i-am dat comanda de activare/dezactivare din GT1 si se aude clar click click... pana la urma e posibil sa am probleme cu senzorul de temperatura care chiar e sub galerie (totusi senzorul imi indica bine in bord aparent cu toate ca am mai gasit masina dimineata cand pun contactul sa-mi indice acul putin ridicat pe zona albastra).

 

Daca stau bine si ma gandesc (si va rog sa ma contraziceti daca e cazul), chiar daca senzorul a luat-o razna si indica aiurea, de ce mai primesc eroarea ca nu e functional releul sau nici una din cele 4 bujii ?? ...singura repercursiune a faptului ca senzorul a luat-o razna ar trebui sa fie ca DDE-ul nu mai da comanda de activare a bujiilor si nicidecum ca acestea nu sunt functionale.

Link to comment
Share on other sites

Un releu care face click-click nu inseamna neaparat ca e si bun. Poate are contactele arse. Degeaba face el clic daca nu asigura un contact perfect.

 

Releul este nou.. eu ziceam de click-ul ala in ideea ca el primeste si executa comanda.

Link to comment
Share on other sites

Calitatea BMW "a lui peste prajit".

 

Anul trecut am inlocuit releul si bujiile.

Acum de plictiseala mi-am bagat testerul si surpriza.

Dupa ce toata vara n-am avut erori pe bujii acum iar am erori pe toate bujiile.

Iar mai scot niste bani sa mai inlocuiesc odata releul.

Oricum eu n-am sa inteleg de ce au plasat releul ala prins DE MOTOR...oricat din ebonita ar fi releul ala..tot se duce dreqului de la temperatura.

 

Dar asta e...

 

exact in aceeasi situatie sunt si eu :twoup:(

Link to comment
Share on other sites

Dimineata, ca niciodata pana acum, la +1 grad becul de la bujii a stat aprins 3-4 secunde ceea ce ar trebui sa fie bine, dar pornirea a fost cea nai greoaie de pana acum... masina statea nepornita de 2 zile.

 

eu cu erori pe toate bujiile la -2 grade mi-a pornit la sfert fara sa maraie, numai ca primele cateva secunde face urat ca si cum ar porni in 3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.