Jump to content

E90 nu are roata de rezerva si nici spatiu pt ea


Recommended Posts

Salve,

Am achizitionat de curand mai exact pe 01.12.10 din Germania un Bmw E90 320d si am descoperit ca nu are roata de rezerva,cric si nici spatiu de depozitat (in caz ca vreau sa-mi cumpar o roata de rezerva).Sa inteleg ca astea se vand toate din fabrica cu cauciucuri run flat.

A mea nu are run flat pt ca am schimbat cauciucurile acolo cu unele de iarna si sunt cauciucuri obisnuite ambele seturi.

Ce e de facut?

Nu vreau sa-mi iau run flat ca am citit pe niste site-uri de afara ca dupa ce mergi cu ele cu pierdere de presiune trebuie sa le schimbi si este vreo 230 euro unu.

Rotiile de rezerva vechi de la E46 se potrivesc si la E90?

Link to comment
Share on other sites

Un coleg de pe forum confruntat cu aceeasi problema a cuparat roata de rezerva ingusta.

 

La un MB Vaneo din familie am aceeasi problema dar exista cricul, compresor si un kit de reparatie in masina, plus spatiul aferent de depozitare.

 

La drumuri lungi ar trebui sa ai la tine o roata de rezerva, incearca sa procuri un ingusta macar se gasesc si la dezmembrari cred ca se potriveste de pe mai multe modele.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Am descoperit ca gumele care le schimbasem in Germania cu unele de iarna erau runflat.Le-am pus acum vreo 2 saptamani,insa sunt complet nemultumit de ele cu toate ca sunt Michelin.

Cauciucurile rft fiind foarte dure numai preiau din socuri, astfel incat totul se muta pe amortizoare dand o senzatie de nesiguranta datorita balansului.

Singurul fapt care ma impiedica sa le schimb este pretul unora noi(vredestein de preferinta) si faptul ca rft-urile sunt destul de putin uzate.

Am mai vazut niste post-uri cu nemultumiri privind runflat asa ca se pare ca nemultumirile sunt generale.

Link to comment
Share on other sites

Mi-a zis cineva ca daca desfiletezi suruburile suportului din plastic din portbagaj dai de compartimentul pentru roata. Inca nu am avut curiozitatea dar daca o sa scot masca aceea de plastic si o sa gasesc un spatiu rotund pentru roata de rezerva o sa revin cu un post.

Spor!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Astazi am constatat si eu cat de folositoare e roata de rezerva, chiar si aia ingusta care da un aspect oribil masinii... De dimineata cand am coborat la masina, am gasit cauciucul dreapta-spate dezumflat. Primele lucruri la care m-am gandit au fost, ori are un cui si s-a dezumflat peste noapte, ori l-a dezumflat cineva din lipsa de ocupatie. A doua varianta a picat din start pentru ca era la locul lui capacelul de la valva. Am inceput sa dau telefon in stanga si-n dreapta pana am gasit un prieten care sa aiba cric si cheie la masina lui, plus ceva timp liber si un pic de bunavointa, asta pentru ca masina in cauza (e90) nu vine cu asa ceva din fabrica. Zis si facut, am dat roata jos, am dus-o la vulcanizare si surprize surprize...cand au bagat aer in ea baietii de la vulcanizare, a aparut pe lateral o taietura de vreo 3cm lungime, semn ca un meltean nu a avut pe ce sa-si verse nervii si a bagat suriul in bietul cauciuc. Asadar, una bucata pneu 255/40/17 cumparat in urma cu 3 luni, bun de aruncat...

Morala: cumparati-va rezerva, ca surprize apar la tot pasul! :thumbsup:

Edited by allex_nastase
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

As vrea sa readuc la viata topicul asta.

Inteleg ca sunt multi care au optat pentru roata de rezerva slim in portbagaj. Mi-am luat si eu azi, si mi se pare ca arata oribil aruncata asa in portbagaj. Ma gandesc sa caut sau sa ii fac o husa, poate arata mai decent.

As incerca sa desfac suruburile alea din portbagaj sa vad daca chiar ar fi acolo un loc cat sa intre uratenia..

Link to comment
Share on other sites

Eu am cauciucuri de iarna runflat, iar de vara normale, astfel incat am cumparat o roata de rezerva slim originala BMW second cu cric si cheie de roti (cric si cheie ce ma ajuta sa fac schimbul intre sezoane pentru ca am roti complete 16 pt. iarna si 18 pt. vara). Am preferat sa iau una second in locul uneia noi deoarece poti "nimeri" o chinezarie care te poate "ajuta" sa faci alte stricaciuni la auto. Pe langa faptul ca ocupa ceva spatiu in portbagaj (nu prea mult intr-adevar) si estetic nu "da" prea bine cred ca e folositoare pentru cei ce prefera cauciucurile normale. Referitor la spatiul ocupat, de exemplu, asta vara pt. mare, dar si pentru munte am reusit sa bag tot bagajul in portbagaj pentru 2 persoane + bebelus (patut, haine, jucarii, sterilizatoare etc. si au fost f. multe), inclusiv roata de rezerva.
Link to comment
Share on other sites

Eu am cauciucuri de iarna runflat, iar de vara normale, astfel incat am cumparat o roata de rezerva slim originala BMW second cu cric si cheie de roti (cric si cheie ce ma ajuta sa fac schimbul intre sezoane pentru ca am roti complete 16 pt. iarna si 18 pt. vara). Am preferat sa iau una second in locul uneia noi deoarece poti "nimeri" o chinezarie care te poate "ajuta" sa faci alte stricaciuni la auto. Pe langa faptul ca ocupa ceva spatiu in portbagaj (nu prea mult intr-adevar) si estetic nu "da" prea bine cred ca e folositoare pentru cei ce prefera cauciucurile normale. Referitor la spatiul ocupat, de exemplu, asta vara pt. mare, dar si pentru munte am reusit sa bag tot bagajul in portbagaj pentru 2 persoane + bebelus (patut, haine, jucarii, sterilizatoare etc. si au fost f. multe), inclusiv roata de rezerva.

Sa vezi distractie daca faci o pana cu portbagajul plin,trebuieste sa scoti tot din porbagaj pe marginea drumului ca sa poti scoate rezerva.Personal am patit-o cand veneam din concediu si am trebuit sa golesc tot porbagajul pe marginea drumului.Parca eram tiganul cu cortul.

Link to comment
Share on other sites

Sa vezi distractie daca faci o pana cu portbagajul plin,trebuieste sa scoti tot din porbagaj pe marginea drumului ca sa poti scoate rezerva.Personal am patit-o cand veneam din concediu si am trebuit sa golesc tot porbagajul pe marginea drumului.Parca eram tiganul cu cortul.

Asa e. Hai ca roata o pusesem deasupra bagajelor, dar cricul si cheia erau jos in cutie.

Link to comment
Share on other sites

Asta ca asta, dar ce te faci cu roata pe care o inlocuiesti? Unde o bagi? Ca din portbagaj scoti una de 16 slim si trebuie sa o inlocuiesti cu una de 17 sau 18 wide, ca sa zic asa..

Ma gandeam sa incerc sa o ancorez de tavanul portbagajului, dar presimt ca o sa vina putin in afara si n-o sa se poata inchida..

Link to comment
Share on other sites

Asta ca asta, dar ce te faci cu roata pe care o inlocuiesti? Unde o bagi? Ca din portbagaj scoti una de 16 slim si trebuie sa o inlocuiesti cu una de 17 sau 18 wide, ca sa zic asa..

Ma gandeam sa incerc sa o ancorez de tavanul portbagajului, dar presimt ca o sa vina putin in afara si n-o sa se poata inchida..

La asta nu ma gandisem...din pacate. Daca ai portbagajul gol nu-i problema, daca-l ai plin trebuie sa-ti lasi destul loc in interiorul autoturismului pentru a muta o mare parte din bagaje acolo.

Intr-adevar cand te gandesti la toate etapele devine foarte nepotrivita aceasta metoda cu roata de rezerva (din fericire nu am avut pană pana acum si sper sa nu am, ceea ce va doresc si voua). Pe de alta parte la denivelarile soselelor noastre cauciucurile runflat nu prea se preteaza, ca sa nu mai amintesc de pret.

Edited by bimmerdriver
Link to comment
Share on other sites

Solutia este sa ramai la RFT! Mi se pare aiurea sa stai acum cu cauciucuri in portbagaj daca nu exista spatiu dedicat! Intr-adevar sunt mai rigide RFT-urile, asta fiind principalul dezavantaj, dar eu zic ca avantajele compenseaza acest lucru! Pe vara am RFT de 16 si sincer sa fiu fata de cele normale de iarna tot pe 16, eu nu resimt o diferente chiar atat de mare! Nu stiu cum este la 17 ori 18, cu siguranta ca sunt si mai rigide din cauza talonului mai ingust, dar la fel este si la cele normale de 17, 18 in comparatie cu unul de 16! La iarna viitoare vreau sa-mi iau tot RFT! Ma ingrozeste gandul sa ma prinda ceva vreme tipica iernii prin nu stiu ce pustietate, noaptea, ninsoare si eu sa stau sa schimb la cauciucuri pe marginea drumului! Am kit de pana, dar ce te faci daca gaura este mai degraba un "gauroi"! Pe de alta parte RFT-urile iti ofera siguranta si in caz de explozie! De fapt RFT-urile nu explodeaza in comparatie cu unul normal!

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

200 lei. Sunt asa necajit de cum arata in portbagaj ca imi vine sa-i dau foc!

salut! poti sa imi spui si mie de unde ai luat roata de rezerva pentru e90 ? si eu caut de ceva timp si am luat ca fraierul una de e46 dar care nu se potriveste ... tu ai incercat-o ? se potriveste ? roata slim pentru e46 se atinge de etrier

Link to comment
Share on other sites

salut! poti sa imi spui si mie de unde ai luat roata de rezerva pentru e90 ? si eu caut de ceva timp si am luat ca fraierul una de e46 dar care nu se potriveste ... tu ai incercat-o ? se potriveste ? roata slim pentru e46 se atinge de etrier

 

Eu am luat una de e46 aseara, i-am facut proba si nu atinge nicaieri

Stiam ca sunt doua modele una de latime 3,5 si una de 3, eu am luat-o pe cea de 3

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Cele de iarna le am si eu runflat. Dar pentru vara vreau normale. Sunt mai confortabile, au indici mai buni (consum combustibil, aderenta pe ud si nivel zgomot) si sunt considerabil mai ieftine.

 

Daca e pe 15 nu incape. Eu am luat pe 16 si i-am facut proba pe fata si se potriveste fara probleme. Da-mi un pm si iti dqu nr de tel al unuia care are, la acelasi pret. Eu am sunat la mai multi si am gasit la doi aceeasi roata, acelasi pret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.