Jump to content

Statie radio CB pe BMW - utilitate


laf_c

Statie radio  

335 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

am vazut foarte multi cu antene pe x5, x6, q7 ,daca pana si ei au... e bine sa fii informat din timp, nu stii ce e in trafic

 

Cum adica, daca pana si ei au ? Ce crezi, sunt profesori universitari, doctori docenti in masinile alea de trebuie sa ne luam dupa ei ?

Link to comment
Share on other sites

Zicea un coleg ca nu arata bine pe masina,de parka ne luam de cum arata sau ne luam de cat de utila este? cand dai bani sa ti recuperezi permisul sau sa ti achiti amenzile te gandesti ce bine ar fi fost daca aveam si eu ...

 

Zicea un coleg ca nu arata bine pe masina,de parka ne luam de cum arata sau ne luam de cat de utila este? cand dai bani sa ti recuperezi permisul sau sa ti achiti amenzile te gandesti ce bine ar fi fost daca aveam si eu ...

 

Zicea un coleg ca nu arata bine pe masina,de parka ne luam de cum arata sau ne luam de cat de utila este? cand dai bani sa ti recuperezi permisul sau sa ti achiti amenzile te gandesti ce bine ar fi fost daca aveam si eu ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

am vazut foarte multi cu antene pe x5, x6, q7 ,daca pana si ei au... e bine sa fii informat din timp, nu stii ce e in trafic

 

Cum adica, daca pana si ei au ? Ce crezi, sunt profesori universitari, doctori docenti in masinile alea de trebuie sa ne luam dupa ei ?

eu am pus statii radio pe tot felul de masini si au cumparat tot felul de oameni de la mine...nu exista nicun criteriu de selectie :)

singurul lucru de care se tine cont este locul unde va trebui amplasata statia in masina si viteza maxima cu care se circula cu respectiva masina... iar de chestiile astea depinde alegerea echipamentelor: statie, antena si talpa magnetica.