Jump to content

MHS Motors Militari ...... mai mult aprozar decat service BMW


Recommended Posts

Salutare ,

Incep povestea mea cu MHS :

in urma unor mici daune la 118D al firmei , o usa lovita ,una zgariata , barile atinse , o aripa zgariata superficial si un parbriz spart ....ma duc la "service" sa o repar pe Casco.

Ajung acolo , ma preia un tip , ii spun ce si cum , ii dau cheia , iesim la masina , vedem , notam , vorbim ...intram inauntru ...imi zice ca e totul ok , ca or sa comande piesele si cand vor ajunge sa aduc masina , il intreb cat dureaza conamda , el zice 2-3 zile lucratoare comanda pieselor.

Pana acum toate bune si frumoase ..... il sun dupa o saptamana si imi zice ca nu au venit piesele inca..... mai astept o saptamana si il sun ....imi spune ca au ajuns piesele de cateva zile (in timpul acesta nu m-a sunat nimeni sa imi zica sa aduc masina).

Ma duc cu masina , il intreb cat dureaza , imi zice ca intre 5 si 7 zile si ca ma suna el. Dupa o saptamana jumate' il sun eu , imi zice ca nu e gata , ca mai dureaza 2 zile. Dupa cele 2 zile il sun tot eu pentru ca ei nu binevoiesc sa sune.... imi zice ca mai dureaza 5 zile din cauza ca vopsitorul lor este bolnav si nu au alt vopsitor. Dupa inca 5 zile ce fac eu ?!?!......ati ghicit!!! , il sun pe tip , abia dau de el ...si mi zice .....ce?!?!!? ...ati ghicit din nou ...... ca ma dureaza inca o saptamana pentru ca au schimbat parbrizul si usa din fata si au vopsit-o , dar au vosit-o si pe cea din spate la care nu a iesit cuoarea ........ la raspunsul asta am ramas perpelx........ M-am urcat in masina , intr-o ora am ajuns cu acolo .....il rog pe respectivul sa ma duca la masina , imi spune ca nu se poate , ca nu am acces ca si client ...tip putin la el pentru ca deja nu mai aveam nervi ...... ma duce la masina si aci marea surpriza : masina NU avea parbrizul schimbat ... usa din fata era vopsita sub orice critica , cu scursuri si puncte de impuritati ... il intreb daca asa se vopseste profesional , si el imi raspunde ca : "iese la polish" .Am ramas fara cuvinte , pe langa faptul ca usa din spate abia o matuiau ...nu o vopsisera deloc. Ii spun ca vreau masina gata in 2 zile , imi raspunde ca o sa faca tot posibilul ....plec plin de draci de acolo . Dupa 2 zile il sun ...pentru ca el nu m-a sunat, si imi spune ca mai dureaza inca cateva zile ........ aici deja am cedat nervos ... Intr-un final ma duc sa iau masina ... avea urme de montaj de surubelnita la yala interioara , alte mici zgarieturi pe ea ... care au ramas sa fie remediate ulterior.... si ulterior a ramas. Plec cu masina de la aprozarul din Militari , si observ ca se blocheaza Idrive-ul si senzorii de parcare . Nemaiavand nervi sa ma intorc , plec.

Trebuia sa ii fac revizia ...si neavand incredere in aprozarele oficiale Bavaria din romania (scris intentionat cu litera mica) ma duc la vecinii nostri din Bulgaria de la Ruse . Ma primeste receotionerul de acolo , super baiat , imi spune tot istoricul masinii de la maimuta incoace , mai putin cel din romania , care culmea , nu este inregistrat in baza de date ....imi i-a masina si in 2 ore mi- da cu toate schimbate , mai putin partea de electronica care ramane pe o alta data , nefiind electronistul lor acolo (era la specializare in Germania) . Ca pret , mai ieftin ca la noi , la cere pot pune facturile . Plec de acolo mai fericit ca la orice alt service din tara . La a 2-a infatisare la BMW Ruse , las masina , imi spune ca dureza 2 zile (stiam asta dinainte) si ....... imi inmaneaza cheile de la un e36 , masina cu care sa ma duc acasa si sa imi fac treaba , toate astea GRATIS . Ma suna a 2-a zi la prima ora sa imi zica partea trista : problema de electronica este de la modulul de telefon (care nu l-am folosit niciodata si care culmea a crapat exact in service la MHS....de aici trag si concluzia ca , ca printr-o minune cel bun s-a schimbat cu altul stricat) . Dau drumul la treaba , a 2-a zi imi iau masina de acolo cu toate problemele rezolvate , cu 10% discount la toate piesele schimbate si garantia de rigoare de 2 ani .

 

In concluzie : am ajuns sa ne reparam masinile la bulgari si culmea ...sa fie mult mai bine ca aici .

Inchei aici cu un gust amar despre BMW Romania .

 

Cu stima ,

Andrei

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mda.

o poveste lunga,trsita si nu diferita de a voastra.am mai scris-o eu pe aici,dar nu o gasesc acum.

 

in urma unei vijeli zboara un cort peste masina mea.in urma acestui incident imi zgarie portbagaj,aripa spate dreapta,usa dreapta spate,plafon.aripa spate era si indoita putin.inspirat fiind nu am vrut sa vopsesc plafonul deoarece l-am scos la polish dupa ce am facut dosarul si portbagajul a ramas cu o dunga.de reparat doar aripa spate si usa spate dreapta.

imi fac dosarul casco la Tiriac si dupa vreo 3 zile imi sare si o piatra in parbiriz.ma duc iar la casco alt dosar si sun la MHS sa imi fac programare.

cand este termenul sa iau masina,ii sun,deoarece ei nu au sunat sa imi spuna daca este gata sau mai dureaza.bineinteles ca masina nu era gata.

aaaaaaa,parbirzul le-am cerut sa il puna pe cel cu bandoul pt soare achitand eu diferenta.era vreo 200 de lei din ce mi-au spus ei.

in fine,dupa zeci de tel si amenintari ca imi trebuie masina,ajung la ei.

1.parbriz normal cum am avut.si daca nu mentionasem de 3 ori cel putin ca vreau acel parbriz.mi-au spus sa revin altadata sa las masina sa mi-l schimbe.

2.vopseaua cursa pe aripa spate si usa dreapta.

3.tot ce s-a vopsit plin de pori.

4.masina gazata de jur imprejur.

5.stopurile,bara si garniturile de la busonul de la rezervor nu le-au demontat si erau si ele gazate si vopsite.

6.aripa spate dr care au vopsit-o cand au dezizolat luneta cred ca au facut-o cu un cutter ca deja era zgariata vopseaua.

 

mi-au spus ca iese la polish absolut totul.masina mea parca a fost reparata in gradinta :twoup:)

 

le-am facut reclamatie la opc si am aspteptat luni de zile.nu am primit nici un raspuns.

apoi am facut reclamatie la secretariatul general al guvernului-SGG.am primit raspuns de la ei:am trimis sesizarea dvs mai depate si veti fi contactat cat mai curand.

pana in ziua de azi nimic.si a trecut un an si ceva,timp in care nici nu am mai calcat pe la ei.

daca vreti pot sa vin cu dovezi.am dosarele casco,fisa de intrare in reparatie scanate,poze ale masinii,numere de inregistrare de la reclamatii.

acolo se fac bani pe RAHATURI.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca esti unul din cei putini si norocosi :twoup:

Nu tine de noroc. Eu vizitez BMW Filaret de mai multe ori pe an pentru diverse revizii si/sau alte mici probleme din 2006 si ma declar foarte multumit in general.

 

+1.

Si eu am calcat pe la Filaret de mai multe ori si de fiecare data m-am declarat multumit.

Link to comment
Share on other sites

pacat de cele intamplate,eu aveam o parere buna despre ei,

mi-am facut un upgrade de soft la ei,o revizie,o mica eroare cu senzorul de la centura,un schimb de lichid de frana si au fost ok,nu am avut ocazia sa am mai multe si nu imi doresc asa ca este regretabil ptr ce ai patit,reprezinta totusi o marca de valoare ,,BMW'' :) si asta ar trebui sa ii puna pe ganduri :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Marea problema la noi, si asta este valabil cred in orice service, este inconstanta serviciilor. Adica o data poti benefecia de servicii excelente, dar data viitoare iti pot face varza masina. Sau iti repara ceva perfect, dar iti strica altceva pe langa.

Nu au o calitate constanta si predictibila a serviciilor prestate.

 

Am patit-o si eu de cateva ori in Constanta.

Am avut de schimbat bara spate, capota, parbriz, vopsit bara fata. Vopsitoria a iesit perfect, cu o mica intarzire insa, dar doar de vreo 2 zile, nu mai mult.

 

Alta data mi-am schimbat lichidul de frana la ei. Pretul a fost extrem de bun - 130 de lei, lucrarea facuta rapid.

 

De curand insa mi-a crapat vasul de expansiune. Vasul de expansiune l-au schimbat, nu au fost probleme.

Dar :

Nu mi-au mai pus scutul de la motor la loc. Nu am observat pe loc, ca nu mi-a trecut prin cap sa ma bag pe sub masina, asa ca am ramas fara scut.

Mi-au spalat masina la exterior, dar nu au spalat plasticele de la motor stropite cu lichid de racire.

Pretul a fost putin mai mare decat cel comunicat initial, insa nu cu mult.

 

Una peste alta nu te poti baza pe faptul ca daca ai fost o data multumit de servicii, vei primi si pe viitor tot servicii de calitate.

Parca depinde prea mult de intamplare sau de bunavointa mecanicului sau de cat de fericit l-a facut nevasta cu o noapte inainte.

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am ĂŽncredere ĂŽn nici o reprezentanţă de la noi, nici ĂŽn BMW Filaret.

 

La Filaret cunosc pe cineva prin intermediul unui amic şi m-aş putea duce, ĂŽnsă fără să ştii pe cineva chiar nu merită, nu se ştie ce se poate ĂŽntâmpla.

Ăn orice caz, preţurile nu sunt pe măsură calităţii serviciilor prestate.

Decât să mergi la vopsitoria de la vreo reprezentanţă mai bine te duci direct la o vopsitorie specializată, sunt şanse mai mari să iasă bine.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ori noi suntem prea pretentiosi,ori service-urile sunt de cacao....

daca am fi noi pretentiosi am avea tot dreptul si dacie daca am avea..cred ca sunt ambele si mai multa cacao :twoup:)

eu fug de service ca de dracu.

 

nu suntem pretentiosi, dar avem masini premium, platim servicii premium, vrem servicii premium.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am luat masina de la MHS. Fiind masina second hand Company Car, atunci cand am luat-o, mi-au acordat 2 ani de zile garantie. In momentul cumpararii, am tot insistat cu intrebarile legate de garantie, si m-au asigurat ca e garantie din bara in bara timp de 2 ani si mai mult, cand mi-au dat masina, mi-au dat si un card de garantie, cu numele meu scris pe el si seria de sasiu a masinii. In schimb, in contractul de cumparare, nu scria nicaieri ca trebuie sa imi fac reviziile la ei. Toate bune si frumoase. Masina am luat-o in iunie 2009. Prin septembrie, dupa 3 luni, mi se strica senzorul de pozitie volan, si imi tot dadea eroare cu DSC failure. Ma duc la Bavaria in Baneasa (fiind mai aproape de locul meu de munca) prezint problema, le dau cardul de garantie, le las masina, si a doua zi sunt sunat sa o ridic. O gasesc spalata, cu problema rezolvata, cei de la receptie imi inmaneaza cheia, si imi ureaza drum bun, fara sa ceara nimic pentru reparatie. Am fost extrem de surprins si incantat de experienta petrecuta. Toate bune si frumoase. In iarna prin ianuarie, am constatat un tremurat la plecarea de pe loc a masinii, simptome care desii la inceput erau minore, au inceput sa se accentueze pana in martie. Merg in martie la Bavaria Baneasa sa fac schimbul de filtre, (mi-au bagat un deviz dublu ca pret fata de schimbul facut de mine in afara reprezentantei, dar am zis sa fiu baiat de treaba si sa rezolv si cu tremuratul). Le semnalez problema, si imi dau verdictul: tampoane motor de schimbat. In aprilie, am sunat la MHS sa le semnalez problema, si m-au programat in 2 zile la venire in service. Le arat foaia cu diagnosticul de la Bavaria Baneasa, si surprinzator, cel de la receptie devine brusc iritat si imi zice ca de ce am apelat la Bavaria Baneasa, ca doar nu de la ei am luat masina. Imi face apoi intrarea in service, ii dau cheile, urmand ca in 2 zile sa fie gata. Dupa 2 zile, ma suna sa imi spuna ca in cursul zilei pana seara, masina va fi gata, urmand sa platesc o suma pentru contravaloarea operatiunii de reparatie. Am crezut ca nu aud bine la inceput, dupa care le zic ca masina e in garantie, ei zic ca nu mai e, ca a expirat garantie demult. Dupa ce incerc sa il lamuresc pe respectivul la telefon, nu am succes, si ma infiintez la ei la receptie cu contractul de cumparare al masiniii si cu cardul de garantie (pe care il mai prezentasem si ii facusera deja o copie atunci cand au preluat masina). Dupa o ora de contraziceri, au ajuns la concluzia ca masina e in garantie, si au dat-o dupa colt cum ca ei credeau ca ma refer la garantia de fabrica, si de fapt e o altfel de garantie oferita de cei de la BMW Germania. Pana la urma, am luat masina, urmand sa fiu anuntat cand vin piesele din Germania (asta desi ei aveau piesele pe stoc, dar au zis ca dupa ce trimit cei din Germania piesele le vor monta). Am asteptat o luna jumate, nu au sunat, am sunat eu, piesele tot nu au venit. In cele din urma, in iunie am fost invitat sa vin la MHS sa imi rezolve problema. Am ridicat a doua zi masina, cu problema rezolvata, lipsind trepidatiile la plecarea de pe loc. Toate bune si frumoase (cu nervii de rigoare), iar dupa o luna, ma suna de la MHS un domn de la vanzari automobile rulate, si ma intreaba cine mi-a vandut masina, cine mi-a intocmit contractul de vanzare cumparare, imi solicita sa le trimit o scanare dupa cardul de garantie, in concluzie, doreau sa identifice persoana care s-a ocupat masina probabil pentru a o trage de urechi pentru garantia acordata. Le scanez cardul de garantie si contractul si dupa doua zile, ma suna tipul cu care vorbisem la cumpararea masinii si contrariat ma intreaba de ce am eu card de garantie si de ce mi-am permis sa fac revizia la Bavaria Baneasa, lamurindu-ma ca de fapt garantia nu e asa cum mi-au descris-o ei la inceput, si e doar la anumite componente, iar defectele reparate de mine pe garantie nu sunt chiar in garantie si ca reparatia a fost de data asta din partea casei dar nu va mai fi pe viitor. Deci uite garantia, nu e garantia. Mentionez ca in momentul de fata, la aproape 6 luni de la reparatie, a reaparut tremuratul la plecarea de pe loc ( si nu am fortat masina intre timp ), si ma gandesc ca ori au pus piese cu calitate indoielnica, ori au schimbat doar un tampon, ori se strica tampoanele astea asa repede si sunt consumabile, nu mai stiu. Ma gandesc ca beneficiez de garantia pe lucrarea executata si ar trebui sa ma duc sa le schimb iarasi tot pe banii lor. Dar ... alt timp pierdut si alti nervi, si e posibil sa ies mai bine platind singur reparatia.

 

Daca au ajuns si cei din Bulgaria sa fie mai sus ca noi, e fara sperante situatia. Imi pare rau ca in Bucuresti nu avem acces facil la serviciile celor din Austria , Germania sau Ungaria.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tocmai! Dar probabil ca functioneaza ca doua firme separate, si cu sefi diferiti, si vor fiecare sa iasa bine pe profit la sfarsitul anului. Oricum, ar trebui sa colaboreze intre ei fara nici cea mai mica problema, fiind doar din acelasi grup, deci sub acelasi patronaj. Dar.... nu e cazul la noi. Oricum, eu incerc sa ii evit. Iarna trecuta de exemplu, mi-a lovit bara spate cineva atunci cand era multa zapada pe strada, si a fost nevoie de revopsirea acesteia. Am rezolvat-o la Tulcea la reprezentanta Renault de acolo, unde vopsitoria este excelenta, si au fost prompti. Bara a iesit perfect, nu se observa diferenta de culoare (Au si montat-o corect, nu se observa practic ca a fost realizata o interventie la bara).Nu vreau sa fac reclama, insa am fost multumit de serviciile de vopsitorie. Poate vor angaja si cei de la Bavaria si MHS vopsitori calificati, la alte "case" se poate si nici nu au aceleasi preturi umflate ca la reprezentanta BMW.
Link to comment
Share on other sites

Iti dau un exemplu concret: Am facut geometria acum 1 an la Autosoft Fundeni si imi statea volanul stramb si am revenit din nou si aceeasi problema dupa, pana la urma m-am dus la Autosoft Dudesti m-au refuzat frumos spunand ca sunt aceleasi brand-uri ca fiecare au sefi lor si ca nu repara greselile altora.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Impins de necesitate am mers la acest service, autorizat de BMW, cu o dauna pt schimbare butuci si chei

 

Absolut dezamagit si incurcat pe deasupra:

 

1) Mi-au zis ca butucii si cheile de rezerva se aptovizioneaza in 3 saptamani si ma suna ei; dupa 4 saptamani am dat eu telefon ca sa-mi spuna ca au venit piesele

 

2) Initial mi-au spus la telefon ca operatiunea dureaza cca 2 ore. Cand am lasat masina (Joi dimineata) mi-au zis ca poate dura pana vineri dupa masa sau sambata dimineata

 

3) Vineri nu au sunat si dand telefoane sambata dimineata, sa vad care este stadiul, mi se spune de la reprezentanta ca service-ul este inchis in week-end desi pe website-ul lor este afisat programul 9-13; https://bmw-mhs.ro/contact-program/.

 

Si asa am ramas fara masina si incurcat in weekendul dinaintea Craciunului. Sa vedem luni...

Link to comment
Share on other sites

Asta cu comunicarea extrem de proastă cred că e problemă generală la toate reprezentanțele. Exact ce ar trebui să se întâmple măcar bine (pentru că au angajați specializați pe comuncarea cu clienții) - relația bună ? - și pe aia o fac pilaf. Că mecanicii buni clar au fugit demult. Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.