BMWClub: Martor ca o spirala se aprinde cand e frig - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Martor ca o spirala se aprinde cand e frig BMW seria 3 E91 Touring

#1 User is offline   eduard.stoica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 04-December 10

  Posted 18 December 2010 - 20:26

Salut,

Cand las masina afara mai mult, pentru ca de obicei o tin in garaj, in momentul cand o pronesc imi aparare un martor luminos ca o spirala si nu se aude motorul foarte frumos. Porneste la prima apasare de buton dar putin mai greu. Pe urma acest martor luminos dispare dupa ce masina a pornit, motorul se aude in continuare rau ... dar pe masura ce merge si se incalzeste putin suna normal. Imi poate da cineva vreo explicatie.

Multumesc frumos.
0

#2 User is offline   DanS 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2812
  • Joined: 05-October 08
  • Gender:Male

Posted 18 December 2010 - 20:31

Incearca o scanare.
Posibil ca releul de comanda al timpului de expunere al bujiilor sa nu fie in apele lui. Daca este asa, este normal ca odata ce se incalzeste sa mearga bine...
Bafta.
0

#3 User is offline   speedyandyzy 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 134
  • Joined: 16-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2010 - 20:51

Bujiile!
0

#4 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 18 December 2010 - 21:04

Faceti misto de noi?
0

#5 User is offline   eduard.stoica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 04-December 10

Posted 18 December 2010 - 21:40

bartro2 nu face nimeni "misto" pur si simplu am semnalat o problema pe care o am. M-am gandit ca ar putea fii bujiile dar idrive imi arata spark OK. Spark stiu ca sunt bujiile , plus ca dupa ce merge putin nu mai sunt probleme, motorul merge ceas, iar martorul se aprinde doar in timpul pornirii motorului dupa care se stinge.
0

#6 User is offline   baronu25 

  • fan BMW
  • Group: Members
  • Posts: 1781
  • Joined: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:S O M A L I A
  • Interests:bmw , pretty woman! life

Posted 18 December 2010 - 21:51

martorul ala luminos presupun ca e de culoare galbena.
indica faptul ca bujiile incandescente functioneaza cand pui contactul si trebuie sa ii dai la automat doar dupa ce se stinge.
de obicei apare cand temperatura este sub -5 grade celsius.

nu e o problema ce iti apare tie.

This post has been edited by baronu25: 18 December 2010 - 21:51

0

#7 User is offline   daniel LNC 

  • X - ulescu
  • Group: Contributors
  • Posts: 1234
  • Joined: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest West / Ilfov

Posted 18 December 2010 - 21:54

 baronu25, on 18/Dec/2010, 11:51, said:

martorul ala luminos presupun ca e de culoare galbena.
indica faptul ca bujiile incandescente functioneaza cand pui contactul si trebuie sa ii dai la automat doar dupa ce se stinge.
de obicei apare cand temperatura este sub -5 grade celsius.

nu e o problema ce iti apare tie.


la fel se intampla si la mine la E87,cand temp este sub -4/5 grade apare spirala ptr bujia incandescenta si dupa ce dispare apas butonul de start,asa ca nu este nimic de rau.... :twoup:
0

#8 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 18 December 2010 - 22:00

 eduard.stoica, on 18/Dec/2010, 21:40, said:

.. "misto" ..

Da, ai dreptate. Ideea e ca eu, venind din universul meu, ma gandesc ca acel indicator inseamna ca bujiile sunt activate in moment asta. Greu de imaginat pentru mine ca s-ar putea sa inseamna alceva.
0

#9 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 18 December 2010 - 22:06

eduard.stoica - ai citit manualul de folosire al masinii ? de obicei ajuta...
0

#10 User is offline   eduard.stoica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 04-December 10

Posted 18 December 2010 - 22:10

brownshark am citit manualul dar nu am gasit specificat asa ceva.

Oricum va multumesc mult pentru raspuns, inainte am avut audi si nu aveam aceata problema.
Martorul e de culoare portocalie.

Inca odata va multumesc.
0

#11 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 18 December 2010 - 22:12

gasesti ceva scris la descrierea martorilor din bord si la pornire.

daca motorul nu se aude "rotund", poate asa cum te-ai obisnuit sa se auda la pornirile de vara, unele dintre bujii s-au plictisit....

This post has been edited by brownshark: 18 December 2010 - 22:15

0

#12 User is offline   eduard.stoica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 04-December 10

Posted 18 December 2010 - 22:20

Chiar m-am uitat peste tot pe unde scrie spark si nu am gasit, daca gaseam nu mai intrebam.
Cred ca forumul este util si pentru cei care nu sunt experti in masini, doar le conduc.

P.S. Daca tot sunt la acest capitol service, mai am o mica problema, daca nu este ok ca o adresez aici voi deschide alt topic.

Cand bag masina in viteza 1 intra foarte greu. Daca o bag odata si pe urma urmeaza viteza 2, 3 si revin treptat la 1 merge fara probleme. Problema apare cand o bag prima data. Daca pun pe liber si bag iar in viteza 1 iar am probleme. Deci de fiecare data cand pun pe liber si bag in viteza 1 intra foarte greu. La fel daca incerc sa bag prima data in viteza 2 sau 3. Concluzie cand masina e pe liber si incerc sa o bag intr-o viteza o fac foarte greu, pe urma nu sunt probleme si cutia merge perfect. Am incercat sa apas de 2-3 ori ambreajul si pe urma sa bag in viteza si tot greu merge prima data. Multumesc.
0

#13 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 18 December 2010 - 22:23

in ce limba este redactat manualul pe care il ai la masina ta ?
0

#14 User is offline   DanS 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2812
  • Joined: 05-October 08
  • Gender:Male

Posted 18 December 2010 - 22:27

 eduard.stoica, on 18/Dec/2010, 12:20, said:

Cand bag masina in viteza 1 intra foarte greu. Daca o bag odata si pe urma urmeaza viteza 2, 3 si revin treptat la 1 merge fara probleme. Problema apare cand o bag prima data. Daca pun pe liber si bag iar in viteza 1 iar am probleme. Deci de fiecare data cand pun pe liber si bag in viteza 1 intra foarte greu. La fel daca incerc sa bag prima data in viteza 2 sau 3. Concluzie cand masina e pe liber si incerc sa o bag intr-o viteza o fac foarte greu, pe urma nu sunt probleme si cutia merge perfect. Am incercat sa apas de 2-3 ori ambreajul si pe urma sa bag in viteza si tot greu merge prima data. Multumesc.


user-ul @bogdyy printre alte erori, a intalnit aceeasi problema, si te poate ajuta
Da-i un PM

This post has been edited by DanS: 18 December 2010 - 22:28

0

#15 User is offline   Robert.M 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 230
  • Joined: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 18 December 2010 - 22:38

e super normal cand e frig sa se aprinda martorul de bujii. problema e daca apare si nu se mai stinge deloc. si ca se aude motorul putin mai tare este de la soc, numai ca este electronic. daca se aude mai tare o perioada pana se incalzeste nu e problema.

This post has been edited by Robert.M: 18 December 2010 - 22:40

0

#16 User is offline   DanS 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2812
  • Joined: 05-October 08
  • Gender:Male

Posted 18 December 2010 - 22:42

 Robert.M, on 18/Dec/2010, 12:38, said:

e super normal cand e frig sa se aprinda martorul de bujii. problema e daca apare si nu se mai stinge deloc.


+1
Sau daca se stinge dupa ce a pornit motorul :twoup: .....M-as fi gandit la debitmetru, dar e masina prea noua si chiar daca asta in general se schimba preventiv, nu cred ca este cazul la el... :)

This post has been edited by DanS: 18 December 2010 - 22:44

0

#17 User is offline   eduard.stoica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 04-December 10

Posted 18 December 2010 - 23:11

 brownshark, on 18/Dec/2010, 22:23, said:

in ce limba este redactat manualul pe care il ai la masina ta ?


In limba engleza il am.
0

#18 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 18 December 2010 - 23:53

Audi tot motor diesel avea? Trebuie sa exista si la ei ceva semanator.
0

#19 User is offline   eduard.stoica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 04-December 10

Posted 19 December 2010 - 00:01

 DanS, on 18/Dec/2010, 22:27, said:

user-ul @bogdyy printre alte erori, a intalnit aceeasi problema, si te poate ajuta
Da-i un PM


Multumesc, ii scriu.

This post has been edited by eduard.stoica: 19 December 2010 - 00:03

0

#20 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 19 December 2010 - 09:58

eduard.stoica - cred ca trebuia sa specifici ca ai pb asta la break-ul sotiei, n-ai scris nicaieri ca e vb despre o masina diesel, am presupus noi.
fiind vorba despre o motorizare diesel, adica MAC, (mot. cu aprindere prin compresie), nu aveai de ce sa cauti "spark", asta e valabil la MAS, (mot. cu aprindere prin scanteie). cred ca ai sa gasesti formularea "glow plugs". cel mai simplu la descrierea bordului vezi ce scrie pt martorul ala cu "spirala".

daca audi era diesel, aveai si acolo asa un martor, poate nu functiona de nu l-ai vazut never. bart are dreptate.

This post has been edited by brownshark: 19 December 2010 - 09:58

0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro