Jump to content

Martor ca o spirala se aprinde cand e frig


eduard.stoica

Recommended Posts

Salut,

 

Cand las masina afara mai mult, pentru ca de obicei o tin in garaj, in momentul cand o pronesc imi aparare un martor luminos ca o spirala si nu se aude motorul foarte frumos. Porneste la prima apasare de buton dar putin mai greu. Pe urma acest martor luminos dispare dupa ce masina a pornit, motorul se aude in continuare rau ... dar pe masura ce merge si se incalzeste putin suna normal. Imi poate da cineva vreo explicatie.

 

Multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bartro2 nu face nimeni "misto" pur si simplu am semnalat o problema pe care o am. M-am gandit ca ar putea fii bujiile dar idrive imi arata spark OK. Spark stiu ca sunt bujiile , plus ca dupa ce merge putin nu mai sunt probleme, motorul merge ceas, iar martorul se aprinde doar in timpul pornirii motorului dupa care se stinge.
Link to comment
Share on other sites

martorul ala luminos presupun ca e de culoare galbena.

indica faptul ca bujiile incandescente functioneaza cand pui contactul si trebuie sa ii dai la automat doar dupa ce se stinge.

de obicei apare cand temperatura este sub -5 grade celsius.

 

nu e o problema ce iti apare tie.

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

martorul ala luminos presupun ca e de culoare galbena.

indica faptul ca bujiile incandescente functioneaza cand pui contactul si trebuie sa ii dai la automat doar dupa ce se stinge.

de obicei apare cand temperatura este sub -5 grade celsius.

 

nu e o problema ce iti apare tie.

 

la fel se intampla si la mine la E87,cand temp este sub -4/5 grade apare spirala ptr bujia incandescenta si dupa ce dispare apas butonul de start,asa ca nu este nimic de rau.... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Chiar m-am uitat peste tot pe unde scrie spark si nu am gasit, daca gaseam nu mai intrebam.

Cred ca forumul este util si pentru cei care nu sunt experti in masini, doar le conduc.

 

P.S. Daca tot sunt la acest capitol service, mai am o mica problema, daca nu este ok ca o adresez aici voi deschide alt topic.

 

Cand bag masina in viteza 1 intra foarte greu. Daca o bag odata si pe urma urmeaza viteza 2, 3 si revin treptat la 1 merge fara probleme. Problema apare cand o bag prima data. Daca pun pe liber si bag iar in viteza 1 iar am probleme. Deci de fiecare data cand pun pe liber si bag in viteza 1 intra foarte greu. La fel daca incerc sa bag prima data in viteza 2 sau 3. Concluzie cand masina e pe liber si incerc sa o bag intr-o viteza o fac foarte greu, pe urma nu sunt probleme si cutia merge perfect. Am incercat sa apas de 2-3 ori ambreajul si pe urma sa bag in viteza si tot greu merge prima data. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cand bag masina in viteza 1 intra foarte greu. Daca o bag odata si pe urma urmeaza viteza 2, 3 si revin treptat la 1 merge fara probleme. Problema apare cand o bag prima data. Daca pun pe liber si bag iar in viteza 1 iar am probleme. Deci de fiecare data cand pun pe liber si bag in viteza 1 intra foarte greu. La fel daca incerc sa bag prima data in viteza 2 sau 3. Concluzie cand masina e pe liber si incerc sa o bag intr-o viteza o fac foarte greu, pe urma nu sunt probleme si cutia merge perfect. Am incercat sa apas de 2-3 ori ambreajul si pe urma sa bag in viteza si tot greu merge prima data. Multumesc.

 

user-ul @bogdyy printre alte erori, a intalnit aceeasi problema, si te poate ajuta

Da-i un PM

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

e super normal cand e frig sa se aprinda martorul de bujii. problema e daca apare si nu se mai stinge deloc. si ca se aude motorul putin mai tare este de la soc, numai ca este electronic. daca se aude mai tare o perioada pana se incalzeste nu e problema. Edited by Robert.M
Link to comment
Share on other sites

e super normal cand e frig sa se aprinda martorul de bujii. problema e daca apare si nu se mai stinge deloc.

 

+1

Sau daca se stinge dupa ce a pornit motorul :twoup: .....M-as fi gandit la debitmetru, dar e masina prea noua si chiar daca asta in general se schimba preventiv, nu cred ca este cazul la el... :)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

eduard.stoica - cred ca trebuia sa specifici ca ai pb asta la break-ul sotiei, n-ai scris nicaieri ca e vb despre o masina diesel, am presupus noi.

fiind vorba despre o motorizare diesel, adica MAC, (mot. cu aprindere prin compresie), nu aveai de ce sa cauti "spark", asta e valabil la MAS, (mot. cu aprindere prin scanteie). cred ca ai sa gasesti formularea "glow plugs". cel mai simplu la descrierea bordului vezi ce scrie pt martorul ala cu "spirala".

 

daca audi era diesel, aveai si acolo asa un martor, poate nu functiona de nu l-ai vazut never. bart are dreptate.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Salut! Pun si eu o intrebare pe aceeasi tema. La E90 320d-ul meu, in cele trei ierni de cand o am, nu am vazut niciodata aprinsa aceea spirala a bujiilor, chiar daca au fost temperaturi foarte scazute. O vreme, obisnuit cu vechiul Golf, mi s-a parut ciudat, dar atata timp cat masina a pornit bine, am considerat ca la BMW o fi altfel ca la VW. Citind cele de mai sus, incep sa imi pun probleme referitoare la acest aspect. Mentionez ca masina porneste bine (evident ceva mai greu decat vara) si e putin mai zgomotoasa, dar numai pentru un timp scurt, normal pentru vremea actuala. E de bine? E de rau?
Link to comment
Share on other sites

e de bine. ce se aude la tine este socul numai ca acum este electronic si nu trebuie sa mai tragi de el ca la vechiile dacii. ii da avans mai mare pana se incalzeste putin motorul. toate masinile fac asa la frig. de rau va fi cand nu va mai porni deloc si ai sa te uiti la ea. :twoup: Edited by Robert.M
Link to comment
Share on other sites

e de bine. ce se aude la tine este socul numai ca acum este electronic si nu trebuie sa mai tragi de el ca la vechiile dacii. ii da avans mai mare pana se incalzeste putin motorul. toate masinile fac asa la frig. de rau va fi cand nu va mai porni deloc si ai sa te uiti la ea. :twoup:

 

Nu la zgomot ma refeream, stiu ca e normal, ci la faptul ca nu apare aceea spirala specifica bujiilor...La voi, cei cu e90, se aprinde cand este frig? La mine, nu.

Link to comment
Share on other sites

acum am downloadat manualul pentru e90 deoarece nu stiu sa iti zic sigur daca este ceva in neregula sau nu. ma uit sa vedem ce zice la manual, dar dupa logica mea cred ca e ceva in neregula cu DDE-ul din moment ce la toate masinile se aprinde la frig si la a ta nu se aprinde. o testare nu ar strica. e posibi sa fie vreo siguranta ceva .... nu stiu .... daca aflu mai multe revin. Edited by Robert.M
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.