Jump to content

Termostat M47N (320D) E46


Recommended Posts

si la mine face la fel,din cauza acesta pot sa am un consum marit,de la 10% iarna la 15% ?

Si eu m-am confruntat cu problema asta.Schimba termostatul,e normal ca masina sa iti consume mai mult,chiar mult mai mult.Si eu ma speriasem.

Din moment ce motorul iti sta tot rece e clar ca automat creste si consumul de combustibil.

Eu dupa ce am schimbat termostatul consumul a revenit la normal,alta viata e acum :yahoo: .

Edited by Florinnnnn
Link to comment
Share on other sites

nici o foto nimik?va rog!

 

eu mi-am comandat termostatul la o firma cu 134 ron si este behr. pentru detalii puteti sa imi scrieti pm si va dau mai multe informatii

 

Atentie cu termostatul de la EGR ca este o diferenta intre cel de 136 si cel de 150:) cel de 136 are un stut si cel de 150 are un fel de surub.

 

Atasez si cate o poza cu termostatele:

 

in prima poza este vorba de termostatul pentru 136 si in a doua pentru cea de 150. si o poza cu termostatul nu stiu daca este vreo diferenta intre cele 2 tipuri.

post-24329-0-85755100-1299275370_thumb.jpg

post-24329-0-16611600-1299275381_thumb.jpg

post-24329-0-04796400-1299275584_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ajutatima! cred ca am si eu problema cu TERMOSTATU DE APA,motor M47,fara termostat EGR, sa va spun cum se comporta:

in 10km apa ajunge la 70,72,73 dupa mai mult de 10km ajunge la 75,76, problema este ca in mers la drum lung nu trece de 75 de grade niciodata! pot sa merg in blana numai la 4000rpm sa schimb sau sa merg constant,nu trece de 75.Cand aprind clima uneori de la 75 imi scade brusc la 65 iar apoi urca si se stabilizeaza in 72max.Am facut 140km azi in continu,nu a trecut de 78de grade,cand am ajuns in oras si am lasato la relanti,cat sa se duca cineva la magazin a inceput sa creasca,pana la 81,82,am pornit iar prin oras la relanti cand sa o bag in parcare a inceput sa creasca,89,90,91,92,93,94,95,96 si tot urca,venitlator nu a pornit si am oprito pana la urma,imi face si faza cu scadeerea acului de la temperatura putin sub jumatate cand pornesc clima,sau cand merg normal....

 

intrebarea mea este daca am termostatul bun sau nu,mentionez ca la 130 km am scos consum de 7.5-8%,in oras am consum de 10-11, in iarna aveam consum de 12 niciodata sub in oras,si afara 9...

 

este normal sa stea la 75grade la drum intins sau sa stea la 90 grade,apoi sa deschida,face circuitu prin radiator,inchide,si tot asa sa mentina la 90 grade apa tot timpu....

Link to comment
Share on other sites

@kerosen

termostaul la M47 deschide la 85 de grade

dupa ce ai postat mai sus nu ajungi la temperatura aia decat in stationare

concluzia - schimba termostatul

 

 

deci sa inteleg ca in timpul mersului la drum lung apa la masina trebuie sa varieze 85-90-95,niciodata 75 cum sta la mine,deci termostat stricat.E posibil ca masina sa aibe performante mai slabe,daca nu a ajuns niciodat ala temperatura optima de 75 grade? adica sa aibe putere mai mica..sa traga mai slab?

Link to comment
Share on other sites

Termostatul tau e stricat...a ramas blocat pe deschis,daca ai circulat cu el asa stricat si asta iarna,probabil nu aveai destula caldura in masina...

 

Consecinte:consum crescut de conbustibil,uzura la motor...

Edited by 535i
Link to comment
Share on other sites

par a fi avand prinderea metalica. ce firma eu? cumva WAHLER? cat a costat si de unde? ce cod are? pe ce masini se potriveste? este pentru 320d sau merge si pe 318d? a avut garnitura in pachet, banuiesc ca da, nu?

 

 

Tipuri de termostate Wahler:

1. Termostate clasice

2. Termostate integrate

3. Termostate cu supapă tip sertar

4. Termostate cu încălzire electrică

 

 

 

Durata de viaţă a unui termostat:

• Cerinţa producătorilor de motoare este ca un termostat să reziste la un număr de minim 30.000 cicluri.

• Un termostat deschide şi închide în cazul unui ciclu normal. Aceasta ar reprezenta 2 cicluri. Plecând de la această premisă, putem spune că un autovehicul va avea circa 4 cicluri pe zi adică 7.500 zile, sau 20 ani.

 

 

 

Wahler vă prezintă caracteristicile a două modalităţi de răcire!

1. Răcirea cu apă cu sistem de răcire închis/ presurizat:

Îmbunătăţirea răcirii prin mărirea presiunii în instalatia de răcire. Sub presiune, temperatura lichidului poate creşte de la 100 °C la 115 °C datorită creşterii temperaturii de fierbere. Presiunea din circuitul de răcire poate avea valori între 1,0 - 1,5 bar.

Apare rezervorul de compensare (supraplin), cu un volum de 10 -15% din volumul total al sistemului de răcire, legat în paralel cu circuitul primar.

Termostatul cu burduf a fost înlocuit de termostatul cu elemente de ceară

Sistemul de răcire îşi micşorează dimensiunile de gabarit şi este mai eficient.

 

2. Răcirea controlată electronic:

Reglare conformă unui domeniu de valori

Temperatura de răcire va fi reglată în funcţie de regimul de funcţionare şi de valorile gazelor arse

Sarcină parţială → temperatură mai ridicată a agentului de răcire → consum redus de combustibil

Sarcină maximă → temperatură mai scăzută a agentului de răcire → grad de umplere mai bun, evitarea fenomenului de detonaţie

Managementul motorului reglează temperatura agentului de răcire

Funcţia termostatului se păstrează chiar dacă partea electronică se defectează (încălzirea elementelor de ceară)

Termostatul este reglat prin încălzirea tijei cu un element de încălzire

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

Termostatul tau e stricat...a ramas blocat pe deschis,daca ai circulat cu el asa stricat si asta iarna,probabil nu aveai destula caldura in masina...

 

Consecinte:consum crescut de conbustibil,uzura la motor...

 

da,ai dreptate,baga caldura dar niciodata nu frigea,era doar caldut si atat,dar nu ca sa ma sufoce,cum am vazut la alte masini...indiferent de temperatura la care dadeam venitlatorul sau gradele..

Link to comment
Share on other sites

daca te uiti pe net si cauti termostate Wahler, sigur gasesti si importator si magazine si tot. eu inca astept sa ne confirme daca are prinderea metalica. cat a costat si de unde? ce cod are? pe ce masini se potriveste? este pentru 320d sau merge si pe 318d? a avut garnitura in pachet, banuiesc ca da, nu?
Link to comment
Share on other sites

Daca te uiti la sistemul de prindere al supapei iti dai seama singur ..

 

 

da ai dreptate acum am vazut....e vorba de clemele acelea de plastic sunt mai tepene,mai groase si sitemul de prindere al arcului e diferit de cel oem...e mai bine asa,mda asta e bine gandit <_< ....pe cand la cel oem clemele alea de plastic au obiceiul sa devina casante si se rup.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu unde vezi u 535i ca acele cleme sunt din plastic, eu le vad din metal. deci daca intradevar sunt din metal, ar trebuii sa fie mult mai bun si sa tina mult mai mult decat cel oem.

 

asteptam sa vedem ce zice casilias, din ce sunt, si sa ne raspunda si la intrebarile de pe pagina anterioara.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

da asa e,clemele care tin arcul sunt de metal (si la cel oem),stiu asta...numai ca m-am exprimat eu gresit.

 

 

"ma refer la 'urechile' de plastic sunt mai tepene,mai groase si sitemul de prindere al arcului e diferit de cel oem...e mai bine asa,mda asta e bine gandit <_< ....pe cand la cel oem 'urechile' alea de plastic au obiceiul sa devina casante si se rup. "

 

am incercuit in poza 'urechea' de plastic care se rupe la cel oem si nu mai functioneaza...

Edited by 535i
Link to comment
Share on other sites

din poza facuta pare foarte durabil, acum depinde si de arcul lui si restul piesei cat de fiabila e. de unde ma kerosen, am zis si pe pagina din spate, daca citeai :popcorn:

 

maine am sa sun o firma sa vad cat e? asteptam sa vedem ce zice si casilias, si sa ne raspunda si la intrebarile de pe pagina anterioara. sper sa raspunda mai repede... 8)

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

din poza facuta pare foarte durabil, acum depinde si de arcul lui si restul piesei cat de fiabila e. de unde ma kerosen, am zis si pe pagina din spate, daca citeai :popcorn:

 

maine am sa sun o firma sa vad cat e? asteptam sa vedem ce zice si casilias, si sa ne raspunda si la intrebarile de pe pagina anterioara. sper sa raspunda mai repede... 8)

 

 

ai zis,m-am uitat inca 1 data,si tot nu stiu de unde pot achizitiona piesa,ma poti ajuta,scuzama dar chiar nu stiu unde ai scris de unde se poate cumpara?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.