Jump to content

Temp apa BMW E90 320d


_radu_

Recommended Posts

am schimbat doar termostat motor. cnad merg cu masina prin oras si mai turata temperatura ajunge la 88-89 dar cand ies din oras si ii dau viteza scade temperatura ajunge chiar si la 70. cand ies din oras nu mai merg cu ea turata doar pana se schimba viteza si in rest merge sub 2 mii ture.(cutie automata). sa fie termostatul EGR prob?

 

 

 

aceeasi problema o am si eu cand ies pe autostrada. In oras imi sta temp la 85 de grade, insa pe autostrada scade la 65 grade. Eu am schimbat doar ala mic de la EGR, dar cred ca trebuie sa il schimb si pe ala mare. Am inteles ca de obicei se schimba amandoua odata.

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu cand ies pe autostrada. In oras imi sta temp la 85 de grade, insa pe autostrada scade la 65 grade. Eu am schimbat doar ala mic de la EGR, dar cred ca trebuie sa il schimb si pe ala mare. Am inteles ca de obicei se schimba amandoua odata.

eu l-am schimbat doar pe ala mare. se schimba greu cel EGR? trebuie golita instalatia de apa?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...

am si eu o mare dilema.

motorul in cauza N47.

vreau sa iau termostatul si o sa fie original cu codul, conform realoem, 11517805192.

stiu ca pe langa asta trebuie sa cumpar si garnitura cu codul 11517806975.

intrebarea mea este daca termostatul pe original vine si cu corpul termostatului sau fara.

Pana la urma cati ati schimbat termostatul cu corpul sau fara?

nu stiu daca trebuie si corpul sa il comand, pentru ca asa preturile ar fi exagerate.

termostatul 197 lei, garnitura 95 lei si corp termostat 180 lei.

voi cum ati procedat?

Edited by qwerty84
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

afara -0,5 grade C

masina lasata la relanti vreo 10minute am intrat in meniul secret temperatura la apa a urcat la 66 grade C

am deschis capota si am pus mana pe furtunul care intra in radiator de la termostat si era cald.

dupa asta am plecat cu masina si m-am plimbat vreo 5 km prin oras in viteza a doua si a treia temperatura la motor a inceput sa scada de la 66 cat era initial la cca 52 grade C

suspectez ca termostatul de la motor este defect temperatura la apa nu urca mai mult de 68grade

am mers inafara orasului azi cca 24km si apa la motor nu a urat mai nult de 67-68 grade

trebuie schimbat nu?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

am si eu o mare dilema.

motorul in cauza N47.

vreau sa iau termostatul si o sa fie original cu codul, conform realoem, 11517805192.

stiu ca pe langa asta trebuie sa cumpar si garnitura cu codul 11517806975.

intrebarea mea este daca termostatul pe original vine si cu corpul termostatului sau fara.

Pana la urma cati ati schimbat termostatul cu corpul sau fara?

nu stiu daca trebuie si corpul sa il comand, pentru ca asa preturile ar fi exagerate.

termostatul 197 lei, garnitura 95 lei si corp termostat 180 lei.

voi cum ati procedat?

:offtopic:

(..replica inutila la o dilema prea veche..)

Nu stiu cum e la N47 dar la m47 termostatul este montat pe pompa de apa.. Si foarte probabil asa e si la n47..

 

Garnitura merita schimbata.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Daca ai pompa/rezistenta auxiliara pentru incalzire te ajuta foarte mult la ... incalzirea mai rapida a habitaclului.

Daca temperatura nu ajunge la 90 nu vei putea face regenerari si de acolo alte probleme.

Din cate stiu Behr este folosit si la termostatele originale BMW, doar eticheta modificata, poate gresesc :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,

 

Datele problemei: Motor N47D20A 177CP, 320D, grilă cu flaps-uri. Cu clima pornită, temperatura apei stă undeva între 88-92c, ceea ce este optim. Cu clima oprită, pe vremea asta, dupa 30min de condus apa stă la 90-91c, ceea ce iar e optim, DAR după ~40min începe să urce rapid şi ajunge la 97-98, moment în care am văzut că porneşte termocupla foarte anemic, scade la 95c, după care în 2 minute iar creşte la 98c.

 

N-ar fi asta problema, doar că atunci când este la 97-98c şi intru într-o depăsire, ajunge la 99-101c, ceea ce mi se pare foarte mult. După ce ajunge la 101c, scade rapid la 92c (mă gândesc că se deschid şi flaps-urile, pe lângă aeroterma), dar uşor uşor creşte iar. NU face aşa mereu, are zile şi zile. Să fie de la DPF-ul care o fi în regenerare?

 

Menţionez faptul că ajunge la temperaturi de genul şi în oraş, dar şi la drum lung (în oraş mult mai repede). Azi a ajuns la maxim 99c după un drum de 35km, fără climă pornită. Am pornit clima şi a scăzut în 2-3min la 93c.

 

E normal acest comportament la N47? Mie mi se pare cam mult, iarna n-a sărit niciodată de 90c. Nu am erori sau alt tip de mesaje. Monitorizez temperatura apei non-stop, având un display special pentru treaba asta.

 

Mersi.

Edited by fullrespect
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.