Jump to content

NU MAI PORNESTE 525D


alyn_xxl6

Recommended Posts

am un bmw 525 disel, din 2001, 120 kw, 163 cai, A inceput sa porneasca din ce in ce mai greu, la un moment dat nu a mai pornit deloc, am schimbat bujiile, aveam 5 arse, tot degeaba, nimic nici un simtom de a porni, faza tare este k porneste impinsa f f repede , intr-un metru porneste, ma puteti ajuta cu o sugestie...., Va Multumesc Anticipat!!!
Link to comment
Share on other sites

am un bmw 525 disel, din 2001, 120 kw, 163 cai, A inceput sa porneasca din ce in ce mai greu, la un moment dat nu a mai pornit deloc, am schimbat bujiile, aveam 5 arse, tot degeaba, nimic nici un simtom de a porni, faza tare este k porneste impinsa f f repede , intr-un metru porneste, ma puteti ajuta cu o sugestie...., Va Multumesc Anticipat!!!

 

Ai verificat releul de la bujii?

Link to comment
Share on other sites

daca porneste impinsa imediat iar bateria este buna, verifica releul de bujii la un tester. In caz ca releul este OK verifica electromotorul, incearca sa verifici pompa de inalta presiune. Cauze pot fi multiple, cel mai bine ar fi sa mergi la un service cu masina. Eu am avut o problema la E39 din semnatura cu pompa de sub scaunul soferului, imi pornea NUMAI cand masina era mai rece. Daca motorul era cald puteam sa ii dau la automat 1 ora ca nu pornea. Initial am crezut ca este pompa de inalta presiune dar decat sa ma apuc sa caut babeste am preferat sa duc masina in service unde testerul a spus "fuel delivery pump". La mine odata pornit motorul nu se mai oprea, dar nu avea forta, nu tragea liniar (dupa 3000 RPM avea goluri in demaraj "datea in nas"). Am inlocuit pompa si masina merge perfect. Edited by mada_linn
Link to comment
Share on other sites

am inlocuit azi pompa de sub scaun, am luato de la un amic k ca avea una rezerva, si nimic acelas simtome, avand timp liber, am dar tel si m-am programat la un test, acolo mi-a zis k poate fii pompa de sub scaun, pompa din rezervor, sau sonda de la pompa de nalte, nu a putut sa imi precizeze exact pt k senzorul de pe filtru de motorina nici ala nu mai functioneaza:(, oricum va multumesc
Link to comment
Share on other sites

am inlocuit azi pompa de sub scaun, am luato de la un amic k ca avea una rezerva, si nimic acelas simtome, avand timp liber, am dar tel si m-am programat la un test, acolo mi-a zis k poate fii pompa de sub scaun, pompa din rezervor, sau sonda de la pompa de nalte, nu a putut sa imi precizeze exact pt k senzorul de pe filtru de motorina nici ala nu mai functioneaza:(, oricum va multumesc

sa ne spui si deznodamantul te rugam.ce a fost pana la urma de vina.............

Link to comment
Share on other sites

nu am mai pornit masina de 3 zile. si azi cand sa o pornesc, bineinteles ca mi-a pornit foarte greu, mi-a aparut eroarea "drive contr. sys. Drive moderatly!" iar in bord imi aparea semnul de la DTC/DSC. a aparut doar cand ii dadeam la cheie sa porneasca. de la ce este eroarea asta?
Link to comment
Share on other sites

sa va spun si eu problema mea :

bmw 530d din 2002 , merge de numa numa , dar din cand in cand dupa ce o opresc nu mai vrea sa pornesca , deshii dau la automat pana behaie :twoup: , am pus diagnoza pe mashina si mi-a dar ca pre supply pump problema , banuiesc ca aia ii pompa de joasa presine de sub scaunul sofer , si mi-a mai dat o eroare la terminal 30 , aia nu imi dau seama ce poate fi , va multumesc pentru ajutor anticipat

Link to comment
Share on other sites

nu este bateria de vina, knd am fost la tester mi-a zis k orieste presiunea de joase, adica pompa din rezervor si a de sub scaun, ori este de la pompa de inalte, nu a putut sa imi spuna precis deoarece nu aveam senzorul de pe filtru de motorina functional, am asteptat sa imi vina senzorul, si acum o sa ma duc sapt viitoare cu ea din nou la verificat k nu am avut timp de nimic, el acolo mi-a pornito acolo cu un spray de pornire.... deci toata chestia pana la urma este din presiune.... multumesc pentru sugestii!!
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am avut si eu probleme cu pornirea, parca invartea dar nu pornea...am schimbat bateria si tot facea, pana la urma am dat electromotorul jos si l-am verifict...erau duse bucshele de la rotor si fura curent, atingea rotorul de pereti... ma costat 30 lei sa fac 3 bucshe la strung...

Link to comment
Share on other sites

din cate cunosc eu regulatorul de presiune este inauntrul pompei de inalta nu ?! ( poate ca spun o prostie si daca da imi cer scuze anticipat ) gasesti alta pompa second pe forum .. undeva intre 300 si 500 europeni

sa ne tzii la curent cu ce se intampla

Link to comment
Share on other sites

cei de la test mi-au zis k este regulatoru de presiune de pe pompa de inalta, dar faza tare este k nu gasec aest regulator de presiune separat, ei de la bavaria au cerut 5500 pe toata pompa. va multumesc pt sfat

Se gaseste si separat, dar cauta-l dupa codul de Bosch; cam intre 700-750ron ar costa.

post-28479-0-70441300-1298140728_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.