Jump to content

SPRINT BOOSTER


c.sainz

Recommended Posts

Salut tuturor.

Tot alergand pe diverse site-uri cu si despre tuning, am gasit acest SPRINT BOOSTER. Ce-i cu el? Am citit ca este un device care imbunatateste programul standard de accelerare al masinii modificand variabil semnalul digital transmis de sistemul electronic de acceleratie catre unitatea de control a automobilului.

Ce se va intampla? Pai, masina va oferi un raspuns mai prompt la acceleratie si lag-ul specific sistemului de acceleratie electronica ETC ( Electronic Throttle Control ) va fi simtitor diminuat.

Adica, mai pe scurt, un diesel puturos ca al meu va sari imediat ce pisc acceleratia, ca o ...caprita pe benzina, aspirata!!!

Deocamdata, am comandat unul in Germania si ...a venit! (culmea, nu?). Asa ca, acum este in portbagaj, dar maine va fi pe masina!!!

Va tin la curent cu comportamentul masinii.

 

Daca are cineva instalat deja, sa-si spuna parerile, opiniile. Este un dispozitiv simplu, foarte usor de instalat (la masini cu ETC) si care ofera ...placere la condus! retineti, NU creste puterea sau cuplum motorului, ci ofera un raspuns rapid ....cazanelor noastre puturoase! :twoup:

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor.

Tot alergand pe diverse site-uri cu si despre tuning, am gasit acest SPRINT BOOSTER. Ce-i cu el? Am citit ca este un device care imbunatateste programul standard de accelerare al masinii modificand variabil semnalul digital transmis de sistemul electronic de acceleratie catre unitatea de control a automobilului.

Ce se va intampla? Pai, masina va oferi un raspuns mai prompt la acceleratie si lag-ul specific sistemului de acceleratie electronica ETC ( Electronic Throttle Control ) va fi simtitor diminuat.

Adica, mai pe scurt, un diesel puturos ca al meu va sari imediat ce pisc acceleratia, ca o ...caprita pe benzina, aspirata!!!

Deocamdata, am comandat unul in Germania si ...a venit! (culmea, nu?). Asa ca, acum este in portbagaj, dar maine va fi pe masina!!!

Va tin la curent cu comportamentul masinii.

 

Daca are cineva instalat deja, sa-si spuna parerile, opiniile. Este un dispozitiv simplu, foarte usor de instalat (la masini cu ETC) si care ofera ...placere la condus! retineti, NU creste puterea sau cuplum motorului, ci ofera un raspuns rapid ....cazanelor noastre puturoase! :twoup:

Cu stima

 

o sa sesizezi diferenta. de curiziotate .... pretul?

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

am eu asa ceva,pe scurt imbunatateste cel putin in cazul meu raspunsul acceleratiei,un fel de intindere a cablului de acceleratie la Dacia 1310 :twoup:

 

al meu a fost 900 ron.

Eu l-am luat din Germania si a fost 200 euro. Dar poti sa-l iei si de aici, la 900 lei, ai dreptate! Doar ca eu nu am fost atat de ....iute la citit si nu am vazut dealer-ul din Romania!!!

Asa ca, l-am luat in ...."blind"! Dealer-ul grecilor in Romania, ti-l ofera spre test si, daca-ti place, il cumperi!! E un mare avantaj! Dar, daca nu am cascat ochii, am cascat punga!!!

Nu stiu cum functioneaza, dar ...AFLU EU MAINE!!! Abia astept!!!

Link to comment
Share on other sites

pai da ,eu l-am avut pt teste vreo 2 sapt :),ma rog stiam "dealerul" ,in mod normal o sa iti placa,apoi o sa te obisnuiesti cu el si o sa dai banii si pe resoftare :twoup:

Da, stiu! Te referi la dealer-ul din Bucuresti? Am luat si eu legatura cu el pt ca am inteles ca, la E 90, e mai dificl de montat din cauza spatiului mic de langa pedala de acceleratie!

 

A fost deosebit de amabil si mi-a spus ca-l monteaza ...GRATIS!! Le-am spus ca NU l-am luat de la ei, deci.... A spus ca nu are importanta. M-a invitat maine la ei, la cafea si-n timpul asta il monteaza!! Imi plac oamenii amabili si saritori(cui nu-i plac???). Asa ca, maine il montez si va spun ce si cum!!!

Dar tu, daca il ai pe masina, de ce nu scrii impresiile? Macar o poveste, ca ...Ion Creanga!!!!

Curaj!

Link to comment
Share on other sites

cu Relu cred ca ai vorbit,eu la E46 l-am montat eu,de povestit nu stau acum oricum ideea e ca initial m-am contrat cu ei neavand mare incredere in produs,apoi mi s-a propus sa il testez 2 saptamani si uite asa mi-am luat si eu unul.Nu stiu daca face banii care i-am dat pe el dar ideea e ca face ceea ce promite (sau la mine a facut).Produsul in sine il stiam de ceva timp ,ce mi-a placut la el ca ai cele 3 setari:fabrica , "verde" unde se altereaza un pic raspunsul acceleratiei si "rosu" unde raspunsul acceleratiei e alterat undeva catre maxim.Personal acum merg pe "verde" in cazul meu nefiind o diferenta extrem de mare intre "rosu" si "verde".In teste am pus in masina cativa prieteni care stiau destul de bine masina si le-am cerut parerea,opinia generala a fost ca e un gadget interesant si ca daca am banii sa il iau.Mai multe impresii nu am ce sa scriu,cel mai bine cine vrea se duce vorbeste face o tura de test si se hotaraste,cum am zis si eu am fost sceptic si pana nu am testat nu prea am crezut in ceea ce face. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

cu Relu cred ca ai vorbit,eu la E46 l-am montat eu,de povestit nu stau acum oricum ideea e ca initial m-am contrat cu ei neavand mare incredere in produs,apoi mi s-a propus sa il testez 2 saptamani si uite asa mi-am luat si eu unul.Nu stiu daca face banii care i-am dat pe el dar ideea e ca face ceea ce promite (sau la mine a facut).Produsul in sine il stiam de ceva timp ,ce mi-a placut la el ca ai cele 3 setari:fabrica , "verde" unde se altereaza un pic raspunsul acceleratiei si "rosu" unde raspunsul acceleratiei e alterat undeva catre maxim.Personal acum merg pe "verde" in cazul meu nefiind o diferenta extrem de mare intre "rosu" si "verde".In teste am pus in masina cativa prieteni care stiau destul de bine masina si le-am cerut parerea,opinia generala a fost ca e un gadget interesant si ca daca am banii sa il iau.Mai multe impresii nu am ce sa scriu,cel mai bine cine vrea se duce vorbeste face o tura de test si se hotaraste,cum am zis si eu am fost sceptic si pana nu am testat nu prea am crezut in ceea ce face.

Da, cu Relu am vorbit. Acum, problema e simpla: daca te multumeste comportamentul masinii cu el montat, merita banii. Din cate inteleg, acum nu mai renunti la el!

Astept si eu ziua de maine chiar daca am multa treaba! Ai cutie automata sau manuala?

Link to comment
Share on other sites

GATA!!! In fine, l-am instalat pe ...cazan!! Multumiri lui Relu!! L-a montat excelent; nici nu se vede!(ma rog, un angajat tanar si ....nelinistit al lui, dar le multumesc amandurora!!)

Prima impresie este ...ok. Adica, de la el de la garaj si pana la mine la birou (Sala Palatului-Unirii) am mers bara-n bara. Asa ca.... Dar, pe micile portiuni cu liber, am constatat ca in D(drive) masina se comporta identic cu DS stock! Este exact aceeasi senzatie! (precizez ca am mers cu el doar pe VERDE!). Ceea ce e un lucru tare bun! Astept sa plec diseara si voi testa si ROSU, apoi o trec si in DS sa vad ce si cum!

Una peste alta, imi place. Aveti rabdare sa mai umblu prin oras!

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu 2 zile unul in test, cred ca acelasi model cu led si setari . Mie nu mi-a placut, e cam haotic . Prietenul de la care l-am imprumutat il avea pe un 523 si era ok.

La mine facea ca dracu cutia pe setarea medie, cand plecai de pe loc ( am vaga impresie ca pleaca cu a-3-a ) . Intai retrograda 2, 1 si dupa aia pleca tare si schimba in ture, si e aiurea rau in trafic.

Rosu + DS = kick down la 30-40 % apasare pe pedala. E bun doar cand vinzi masina ca sa impresionezi cumparatorul :twoup: . Macar modelul asta poate fi dezactivat din buton.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu 2 zile unul in test, cred ca acelasi model cu led si setari . Mie nu mi-a placut, e cam haotic . Prietenul de la care l-am imprumutat il avea pe un 523 si era ok.

La mine facea ca dracu cutia pe setarea medie, cand plecai de pe loc ( am vaga impresie ca pleaca cu a-3-a ) . Intai retrograda 2, 1 si dupa aia pleca tare si schimba in ture, si e aiurea rau in trafic.

Rosu + DS = kick down la 30-40 % apasare pe pedala. E bun doar cand vinzi masina ca sa impresionezi cumparatorul :twoup: . Macar modelul asta poate fi dezactivat din buton.

Pai, depinde ce motor si cutie ai! Sunt diferite pt benzina si diesel, cutie manuala-automata, motoare mari si mici. Nu merg puse de la una la alta, daca nu sunt PENTRU acel tip!

Al meu merge perfect! Nu am apucat sa fac mai nimic, pt ca am venit acasa BARA IN BARA!!! Am zis ca inebunesc!!

Link to comment
Share on other sites

Pai, depinde ce motor si cutie ai! Sunt diferite pt benzina si diesel, cutie manuala-automata, motoare mari si mici. Nu merg puse de la una la alta, daca nu sunt PENTRU acel tip!

Al meu merge perfect! Nu am apucat sa fac mai nimic, pt ca am venit acasa BARA IN BARA!!! Am zis ca inebunesc!!

Eh, nu-i chiar asa de complicat. Diferenta e intre automate si manuale, gradul de amplificare. M-as mira sa difere rezistenta la potentiometrul ala de la pedala in functie de motor.

Sprint boosterul ala era pana acum cativa ani o simpla rezistenta pe care plateai 200 euro, acum s-au mai perfectionat au componente active.

Tine si de fiecare, eu personal prefer sa am control fin, ca la automata n-ai cum s-o tii din ambreiaj, de aia e si raspunsul mai sensibil si are oarecare lag.

Link to comment
Share on other sites

900 ron :twoup: , la resoftare se lucra si la pedala de acceleratie in plus de asta si la alte harti de gestiune ...

 

pretul SB nu este departe de resoftare, in + cu resoftarea chiar ai putere reala nu numai raspuns mai rapid la pedala de acceleratie

Link to comment
Share on other sites

900 ron :twoup: , la resoftare se lucra si la pedala de acceleratie in plus de asta si la alte harti de gestiune ...

 

pretul SB nu este departe de resoftare, in + cu resoftarea chiar ai putere reala nu numai raspuns mai rapid la pedala de acceleratie

Sunt doua chestii diferite! SB iti ofera doar raspuns mai bun, deci o conducere mai placuta! NU adauga CP la ceea ce ai din fabrica!!

Nu intervine asupra softului, nu ...stricca nimic! Dar, se poate face SI o resoftare! (una n-o exclude pe cealalta!!)

Pana acum , eu sunt multumit de SB. Sincer! Dar, nu prea am apucat sa merg! Tot prind aglomerarie mare la ora cand termin treaba la birou, deci ....nu prea am testat jucaria! Dar, in weekend, spes sa fie mai liber si .....va tin la curent!!

Link to comment
Share on other sites

900 ron :twoup: , la resoftare se lucra si la pedala de acceleratie in plus de asta si la alte harti de gestiune ...

 

pretul SB nu este departe de resoftare, in + cu resoftarea chiar ai putere reala nu numai raspuns mai rapid la pedala de acceleratie

da pretul este destul de mare,eu am testat am zis ca merita luat si aia a fost,pana la urma tine de fiecare sa aprecieze daca merita sau nu,oricum cat de curand o sa incerc si o resoftare si apoi sa vad daca sunt diferente intre masina cu resoftare fara sprint booster si masina cu resoftare si sprint booster.

@DSF difera doar manuala de automata,nu cred sa fie diferente la motoare

edit:cum am zis asta mi-a convenit si mie ca ai 3 moduri pe astea noi fata de cele vechi care doar modificau

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

da pretul este destul de mare,eu am testat am zis ca merita luat si aia a fost,pana la urma tine de fiecare sa aprecieze daca merita sau nu,oricum cat de curand o sa incerc si o resoftare si apoi sa vad daca sunt diferente intre masina cu resoftare fara sprint booster si masina cu resoftare si sprint booster.

@DSF difera doar manuala de automata,nu cred sa fie diferente la motoare

edit:cum am zis asta mi-a convenit si mie ca ai 3 moduri pe astea noi fata de cele vechi care doar modificau

Eu am inteles de la Relu ca e diferit: diesel-benzina, nu doar : manual-automat! Dar, se poate intreba direct la ei!

Si, este super combinatia: SB + soft!! Dar, aveti putintica rabdare, monser! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

da pretul este destul de mare,eu am testat am zis ca merita luat si aia a fost,pana la urma tine de fiecare sa aprecieze daca merita sau nu,oricum cat de curand o sa incerc si o resoftare si apoi sa vad daca sunt diferente intre masina cu resoftare fara sprint booster si masina cu resoftare si sprint booster.

@DSF difera doar manuala de automata,nu cred sa fie diferente la motoare

edit:cum am zis asta mi-a convenit si mie ca ai 3 moduri pe astea noi fata de cele vechi care doar modificau

 

indiferent unde iti faci resoftarea iti recomand sa nu modifice harta de la pedala, pentru ca ai deja SB si poate ca nu o sa se pupe cele doua, cu urmari de smucituri,pedala ultra sensibila sau erori in ecu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.