Jump to content

problema pilot automat e39


Recommended Posts

salut, de o sapt mi-am achizitionat un 520i e39, prima zi si a 2 a am tot mers pe drumurile din tara si din cand in cand pe pilot automat

la 3 zile...cand am vrut din nou sa cuplez pilotul automat..am apasat pe butonul din bord, s-a aprins martorul in bord dar nu merge pilotul...nici plus nici minus...nimic..doar se aprinde un bord martorul.

precizez ca daca apas pe butonul de pilot de pe volan nu porneste...doar din bord...

va rog sa ma ajutati ca nu cunosc multe despre pilot ca nu am mai avut pana acum.

va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

salut, de o sapt mi-am achizitionat un 520i e39, prima zi si a 2 a am tot mers pe drumurile din tara si din cand in cand pe pilot automat

la 3 zile...cand am vrut din nou sa cuplez pilotul automat..am apasat pe butonul din bord, s-a aprins martorul in bord dar nu merge pilotul...nici plus nici minus...nimic..doar se aprinde un bord martorul.

precizez ca daca apas pe butonul de pilot de pe volan nu porneste...doar din bord...

va rog sa ma ajutati ca nu cunosc multe despre pilot ca nu am mai avut pana acum.

va multumesc!

nu ai nici un alt martor luminos aprins in bord?? eu am patit ca nu imi mergea, dar numai cand am avut probleme cu asc-ul sau cu abs-ul. incearca sa scoti bornele de baterie si pune-le inapoi. poti avea ceva contacte imperfecte, desi ma indoiesc sa fie doar din asta.

Edited by ani
Link to comment
Share on other sites

nu ai nici un alt martor luminos aprins in bord?? eu am patit ca nu imi mergea, dar numai cand am avut probleme cu asc-ul sau cu abs-ul. incearca sa scoti bornele de baterie si pune-le inapoi. poti avea ceva contacte imperfecte, desi ma indoiesc sa fie doar din asta.

 

nici un martor nu e aprins in bord....poate sa fie ca imi da in nas cateodata asa? parca ramane fara benzina...si la semafor s-a oprit de vreo 2 ori sapt asta...sa fie ceva cin acceleratie?

Link to comment
Share on other sites

nici un martor nu e aprins in bord....poate sa fie ca imi da in nas cateodata asa? parca ramane fara benzina...si la semafor s-a oprit de vreo 2 ori sapt asta...sa fie ceva cin acceleratie?

asta cu siguranta. incepe cu filtrele de aer si benzina, si alimenteaza de la o alta pompa. E posibil sa nu ai presiune suficienta in rampa si atunci nu se activeaza nici pilotul. Incearca sa vezi daca iti merge dupa ce-i dai cateva sprinturi pe o distanta asa mai mare. Daca nu se modifica nimic nici dupa ce schimbi filtrele atunci verifica presiunea pompei, mai mult ca sigur de acolo vine toata treaba.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

asta cu siguranta. incepe cu filtrele de aer si benzina, si alimenteaza de la o alta pompa. E posibil sa nu ai presiune suficienta in rampa si atunci nu se activeaza nici pilotul. Incearca sa vezi daca iti merge dupa ce-i dai cateva sprinturi pe o distanta asa mai mare. Daca nu se modifica nimic nici dupa ce schimbi filtrele atunci verifica presiunea pompei, mai mult ca sigur de acolo vine toata treaba.

Bafta!

 

deci tu zici sa ma duc sa o pun pe tester sa verific presiunea de benzina in pompa? in rampa?

mi-a mai zis cineva treaba asta...o sa ma duc sa verific atunci si mai vedem. din spusele fostului propietar filtrele au fost schimbate , aer respectiv benzina...acu nu ramane decat sa verific.

ms,

bafta

Link to comment
Share on other sites

a mers faza cu scosu bornelor...dar ramane un semn de intrebare....de ce???? ma rog funtioneaza acuma...astept sa faca iar vreo faza de genu sa se opreasca la semafor sau sa dea in nas...si daca iar nu merge..aia e ...presiunea din rampa...ok, ms si tinem legatura
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca ti-am fost de ajutor. Reviziile le-ai facut?? E primul lucru ce trebuie facut cand cumperi o masina sh. Nu te baza pe ce iti spune fostul proprietar decat daca ai pusa eticheta de revizie sau daca are vreo factura. La masinile astea mai vechi sunt multe trucuri pe care le inveti in timp, nu mai au cum sa fie ca si la inceput. Oricum faza cu scosul bornelor e ca un fel de reset. Daca mai apare problema, treci la verificatul sigurantelor, a releului si apoi al pompei. Multi se fac cu pompe bune prin service din cauza asta. Numai bine!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si eu am pilot automat [e volan dar numi functioneaza , nam idee de ce ,

ma poate lamuri careva ce sa verific ?

 

sunt multe cauze din cate am auzit...incearca ca mine sa scoti bornele lasele scoase putin apoi mergi cu ea peste 50 si incearca din nou...

daca nu merge....sub volan pe acolo un modul MFL ceva de genu din cate stiu eu e modulul ptr comenzile pe volan..

Link to comment
Share on other sites

si eu am pilot automat [e volan dar numi functioneaza , nam idee de ce ,

ma poate lamuri careva ce sa verific ?

ti se aprinde in bord martorul de pilot cand apesi pe buton?? daca nu se aprinde deloc cel mai probabil e montat aiurea volanul si nu ai defapt pilot. Daca in schimb stii sigur ca are si nu ai nici un alt martor aprins in bord(gen-abs sau asc) atunci te poti pune pe verificat. Ai mai sus primele sfaturi. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salutari.Nici la la mine nu merge pilotul automat.Martorul se aprinde in bord in momentul in care activez pilotul insa nu se cupleaza nici in a patra sau a cincea indiferent de viteza cu care circul.Se poate reseta ceva cu o interfata de diagnoza sau e ceva mecanic defect??
Link to comment
Share on other sites

Salutari.Nici la la mine nu merge pilotul automat.Martorul se aprinde in bord in momentul in care activez pilotul insa nu se cupleaza nici in a patra sau a cincea indiferent de viteza cu care circul.Se poate reseta ceva cu o interfata de diagnoza sau e ceva mecanic defect??

mecanic nu e nimic, totul tine de partea electrica. Incearca si u sa scoti bornele de pe baterie, o lasi asa cateva minute apoi o pui la loc. Uneori functioneaza. Se intampla sa ai o anumita eroare, de exemplu presiune scazuta,sau injector defect chiar daca in bord nu iti apare nimic sau daca ai martorulabs/asc(dsc)aprins si atunci nu merge.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si eu am pilot automat [e volan dar numi functioneaza , nam idee de ce ,

ma poate lamuri careva ce sa verific ?

ai acest buton din imagine pe masina?

 

http://img20.imageshack.us/img20/8393/92627493.jpg

 

 

daca nu, inseamna ca ai doar un volan cu comenzi, nu si pilot automat.

 

 

cum ii dai tu drumul la pilot automat?

Link to comment
Share on other sites

@turmentatu--tin sa te contrazic! nu stiu la ce foloseste butonul marcat la tine cu rosu, dar eu zic ca nu e cel original, eu cel putin nu am mai vazut asa ceva la E39.

incepand, de jos in sus, o sa iti explic comenzile, editate cu albastru:

1- pornit/oprit

2-scaderea vitezei in timp ce e activ pilotul automat

3-activarea vitezei sau marirea vitezei dupa ce a fost activat

4-un fel de resume, adica revine la viteza setata initial,in caz ca a fost dezactivata functia, prin folosirea pedalei de frana sau a ambreiajului.

post-39860-0-89836200-1299766092_thumb.jpg

Edited by ani
Link to comment
Share on other sites

@turmentatu--tin sa te contrazic! nu stiu la ce foloseste butonul marcat la tine cu rosu, dar eu zic ca nu e cel original, eu cel putin nu am mai vazut asa ceva la E39.

incepand, de jos in sus, o sa iti explic comenzile, editate cu albastru:

1- pornit/oprit

2-scaderea vitezei in timp ce e activ pilotul automat

3-activarea vitezei sau marirea vitezei dupa ce a fost activat

4-un fel de resume, adica revine la viteza setata initial,in caz ca a fost dezactivata functia, prin folosirea pedalei de frana sau a ambreiajului.

presupun ca al tau este facelift, nu?

atunci, tu pornesti/opresti tempomatul doar de la volan.

la pref., de la trim ii dai drumul la pilot, de unde ai scris tu 1 de acolo revii la viteza setata daca esti nevoit sa apesti frana/acceleratia.

 

le: acum am vazut ca ai scris de jos in sus.

butonul acela cu 0 are o functie putin mai complicata....retine o anumita viteza salvata de tine, daca setezi tempomatul de 3 ori la viteze dif, cand apesi pe 0 revine la vit. nr 1.

 

sper ca ai inteles, numai acum nu's bun de explicatii :aww:

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

ai acest buton din imagine pe masina?

 

http://img20.imageshack.us/img20/8393/92627493.jpg

 

 

daca nu, inseamna ca ai doar un volan cu comenzi, nu si pilot automat.

 

 

cum ii dai tu drumul la pilot automat?

 

acela e pentru presiune pneuri(RDC).

sau pune o poza cu detaliu.

nu cred ca retine in memorie 3 setari de viteza.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

acela e pentru presiune pneuri(RDC).

sau pune o poza cu detaliu.

nu cred ca retine in memorie 3 setari de viteza.

 

 

pagina din manual:

 

1: eu de acolo ii dau drumul la pilot

2: ma rog, nu chiar 3, dar acel buton tinea minte o viteza setata, asta este clar.

 

m-ai facut curios cu pornirea pilotului la masina ta.

fa o poza sa vedem ce si cum.

 

o viteza memoreaza sigur.

 

@turmentatu, ce tip de volan ai pe masina?

o sa postez imediat o poza cu doua variante de volan in 4 spite(cu comenzi).

post-5744-0-11839500-1299769561_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

presupun ca al tau este facelift, nu?

atunci, tu pornesti/opresti tempomatul doar de la volan.

la pref., de la trim ii dai drumul la pilot, de unde ai scris tu 1 de acolo revii la viteza setata daca esti nevoit sa apesti frana/acceleratia.

 

le: acum am vazut ca ai scris de jos in sus.

butonul acela cu 0 are o functie putin mai complicata....retine o anumita viteza salvata de tine, daca setezi tempomatul de 3 ori la viteze dif, cand apesi pe 0 revine la vit. nr 1.

 

sper ca ai inteles, numai acum nu's bun de explicatii :aww:

te inseli, este prefacelift si e exact cum iti spun. Butonul 0 e exact pt pornire/oprire, nimic altceva. Nu memoreaza decat o singura viteza, adica,faci o pauza-opresti motorul-il pornesti din nou, activezi pilotul de pe 0- si apesi butonul de resume. El iti reia ultima viteza setata inainte de oprirea motorului. Eu nu stiu de existenta butonului de care zici u,decat ceea ce a zis colegu de mai sus, respectiv pt presiunea pneurilor.

Edited by ani
Link to comment
Share on other sites

stanga ... comanda pentru recirculare aer.

dreapta .... incalzire in volan.

in rest..pilotul automat..este identic.

mai este varianta cu adaptive cruise control, o optiune rara la e38(voi prezenta un articol ce va cotine si date despre ACC). nu stiu daca a fost montat si pe e39. ma documentez ...si o sa apara detalii in articolul respectiv.

post-5744-0-47604500-1299769945_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

stanga ... comanda pentru recirculare aer.

dreapta .... incalzire in volan.

in rest..pilotul automat..este identic.

mai este varianta cu adaptive cruise control, o optiune rara la e38(voi prezenta un articol ce va cotine si date despre ACC). nu stiu daca a fost montat si pe e39. ma documentez ...si o sa apara detalii in articolul respectiv.

 

alta fila din manual:

 

cred ca este demential iarna cu volan incalzit :)

 

 

:rolleyes:

alternativa: park heating!

post-5744-0-10117900-1299770748_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

presupun ca al tau este facelift, nu?

atunci, tu pornesti/opresti tempomatul doar de la volan.

la pref., de la trim ii dai drumul la pilot, de unde ai scris tu 1 de acolo revii la viteza setata daca esti nevoit sa apesti frana/acceleratia.

 

le: acum am vazut ca ai scris de jos in sus.

butonul acela cu 0 are o functie putin mai complicata....retine o anumita viteza salvata de tine, daca setezi tempomatul de 3 ori la viteze dif, cand apesi pe 0 revine la vit. nr 1.

 

sper ca ai inteles, numai acum nu's bun de explicatii :aww:

 

o poza cu butonul de unde pornesti ... pilotul automat?

Link to comment
Share on other sites

salut!

nu am mai avut timp aseara sa intru.

eu am volan exact ca in poza postata de mine, si cu acel buton pe trim.

acel buton pe trim are un desen pe el; exact ca acela de pe volan pt. revenirea la viteza (ceasul cu sageata).

eu nu am apasat niciodata pe 0 sa il pornesc (de fapt nici nu am incercat, o sa incerc :p), eu il pornesc de pe trim. restul comenzilor sunt aceleasi.

 

la facelift stiu ca au comenzile doar pe volan, numai ca in loc de butonul 0, este scris ceva de genul 1/0.

de fapt, nu este vb. de masina in sine facelift, am mers cu 330 d 1999 (deci pref.), dar avea volan cred de facelift, cu toate comenzile pe volan.

daca sunteti din buc. poate ne intalnim sa o vedeti, daca nu o sa incerc sa fac un filmulet :D

 

 

 

le: acum am vazut poza postata de unvicont cu volanul, de pe pag. anterioara:

 

deci, dupa cum spuneam, voi aveti pe volan butonul 1/0, la mine e desenat doar 0.

 

sper ca v-am lamurit.

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

se pare ca pe e39 au fost instalate mai multe variante de pilot automat, una dintre ele fiind cea prezentata de tine-@turmentatu.

te rog, cand ai timp sa postezi o poza cu volanul si butonul de pe trim de unde pornesti pilotul. cel putin eu sunt curios cum arata comenzile de pe volanul tau.

o sa caut codul oem al butonului incercuit de tine in poza sa il postez.

se pare ca ai dreptate.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.