BMWClub: SONDAJ - Cum realizati economii de carburant ? - BMWClub

Jump to content

  • 14 Pages +
  • « First
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

SONDAJ - Cum realizati economii de carburant ?

Poll: Metode testate pe propriul autovehicul BMW (765 member(s) have cast votes)

Prin care dintre variantele de mai jos ati notoficat o scadere a consumului de combustibil ?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#241 User is offline   Rico24 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 259
  • Joined: 17-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sfantu Gheorghe, Covasna

Posted 21 April 2016 - 11:40

am uitat sa precizez diferenta de consum fata de mers normal spre sportiv: 6,5% vs 5.3%
0

#242 User is offline   cristianro 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2179
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 April 2016 - 12:46

@Rico24 Motorul nu a fost conceput pentru a putea fi folosit pe post de frana, pentru asa ceva s-a inventat pedala de frana, si nu pentru a lungi viata placutelor de frana,la un motor daca se strica distributia ,e mult mai scumpa decat de inlocuit placutele de frana, atunci cand faci frana de motor, in acele secunde , rotile vor invarti motorul si nu invers cum e normal, vibrochenul va invarti prin intermediul lantului toata distributia, iar daca distributia nu e buna ,atunci ai mari sanse sa strici tot ce urmeaza dupa ea.
-1

#243 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3889
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 21 April 2016 - 13:02

Eu NU cred ca frana de motor afecteaza cu ceva, nu stiu pe ce te bazezi. Ba chiar cand cobori de la o statiune de munte sau o inaltime mare, pe o bucata mai lunga de drum, e chiar indicat sa o folosesti pentru a preveni uzura f mare a franei, daca folosesti doar frana de picior risti cand ajungi jos sa constati ca trebuie sa schimbi discurile + placute.
0

#244 User is offline   cristianro 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2179
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 April 2016 - 13:25

View PostP.I.M.P., on 21 April 2016 - 13:02, said:

Eu NU cred ca frana de motor afecteaza cu ceva, nu stiu pe ce te bazezi. Ba chiar cand cobori de la o statiune de munte sau o inaltime mare, pe o bucata mai lunga de drum, e chiar indicat sa o folosesti pentru a preveni uzura f mare a franei, daca folosesti doar frana de picior risti cand ajungi jos sa constati ca trebuie sa schimbi discurile + placute.

Doar daca ai pe masina discuri si placute aftermarket, iar pentru asa ceva sau inventat si discurile ventilate.

This post has been edited by cristianro: 21 April 2016 - 13:31

0

#245 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3889
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 21 April 2016 - 13:36

Pe spate nu prea ai ventilate, iar la multi producatori, chiar in anul 2015 mai puneau tamburi. Chiar daca masinile sunt mai usoare, perechea aia de discuri de pe fata o termini pana cobori 20-30 km.
Eu n-am auzit pe nimeni sa-si rupa distributia in frana de motor, singurul caz e cand retrogradezi gresit in viteza a doua la 90-110kmh.
0

#246 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4284
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 21 April 2016 - 13:41

View Postcristianro, on 21 April 2016 - 13:25, said:

Doar daca ai pe masina discuri si placute aftermarket, ceace unii chiar au asa ceva pe masinile lor.



este ca si cum as spune, eu am logan, ieftin si bun, franeza calitate si pret excelent, discuri low Budget, placute valeo....etc

pe urma apari tu si spui, daa,, dar eu am BMW, Masina premium frane formula 2, abs,asc, esp, dynamic drive, etc si cand pun Frana ingheata

adica la un logan poti sa pui frane valeo de ex. si la un BMW daca pui aceleasi placute valeo automat esti un mare cocalar..... pe urma vorbim de costuri mari la masini premium care nu se merita pentru ca oricum sunt praf si pulbere....

PS

este prima data cand aud ca nu ai voie sa folosesti Frana de Motor pe Serpentine, in Rampe cu inclinatie de 16% samd :thumbsup:

This post has been edited by BOASKA: 21 April 2016 - 13:49

0

#247 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3671
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 21 April 2016 - 15:52

View Postcristianro, on 21 April 2016 - 12:46, said:

@Rico24 Motorul nu a fost conceput pentru a putea fi folosit pe post de frana, pentru asa ceva s-a inventat pedala de frana, si nu pentru a lungi viata placutelor de frana,la un motor daca se strica distributia ,e mult mai scumpa decat de inlocuit placutele .;.

Un alt aspect merita comparat: un accident iminent evitat datorita unor discuri oarecum fierbinti si cu "frana" motorului folosita, sau accident pentru ca, coborand deal nu ai mai putut frana datorita franelor supra-incalzite (nu mentiona din nou de discuri gaurite ca 95% din masini nu le au..)? Ce este mai "ieftin"?

90 % din motoare au distributia pe curea. Iti dai seama cata tensiune interna sta in acele curele?? Hmm
Simt ca nu stapanesti subiectul.

This post has been edited by bimmer90f30: 21 April 2016 - 16:01

2

#248 User is offline   Bosniacu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 81
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:B a r c e l o n a

Posted 06 May 2016 - 11:01

View PostP.I.M.P., on 21 April 2016 - 13:02, said:

Eu NU cred ca frana de motor afecteaza cu ceva... [...]... e chiar indicat sa o folosesti pentru a preveni uzura f mare a franei, daca folosesti doar frana de picior risti cand ajungi jos sa constati ca trebuie sa schimbi discurile + placute.


:excl: E indicat sa folosesti frana de motor, dar nu pt a preveni uzura placutelor, ci pt a preveni supraîncălzirea acestora ceea ce ar duce la diminuarea performantelor la o franare de urgenta.
1

#249 User is offline   minicoop 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 22-August 16
  • Gender:Male

Posted 07 September 2016 - 13:11

ultima varianta sau iti cumperi masina electrica
0

#250 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 159
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 07 November 2016 - 18:08

n-am cum sa fac "economii" la carburant! ori merg cu masina ori o iau pe jos sau la mijloc de transport in comun!
si n-am vreo racheta V8 de 4.4litri benzina ci un amarat de M20B20 din 1990 pe un 520i!
dar as vrea un 735i cu motorul M3OB35 macar sa stiu ca merg cu masina si in conditii foarte confortabile!
Viata-i scurta,nu-mi bat joc de ea!

p.s.: prefer motoarele cu 6 cilindri in linie mai mult decat orice alt motor! Poate cu un 6.0 litri V12 pus pe un ASTON MARTIN m-ar convinge sa renunt la frumusetea de motor 6 in linie!
V8-urile ma scarbesc si sunt dezamagit de ele!

This post has been edited by gowriel1982: 07 November 2016 - 18:09

0

#251 User is offline   six in line 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1831
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 November 2016 - 18:13

Daca vreau sa economisesc cu adevarat, o las in parcare. Nu o sa merg cu ea subturata sa omor turbina si DPF ca sa economisesc 2-3l. Economisesc 2-3 l si dupa dau banii pe turbine si DPF-uri :D Nu mi se pare vreo afacere.
2

#252 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 159
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 07 November 2016 - 19:36

View Postsix in line, on 07 November 2016 - 18:13, said:

Daca vreau sa economisesc cu adevarat, o las in parcare. Nu o sa merg cu ea subturata sa omor turbina si DPF ca sa economisesc 2-3l. Economisesc 2-3 l si dupa dau banii pe turbine si DPF-uri :D Nu mi se pare vreo afacere.

:drinks: ce dreaqu e ala DPF?! la cat de complexe, zgomotoase si scumpe sunt diesel-urile moderne, sa mor daca va inteleg cand va cumparati masini diesel scumpe... prefer sa ma tiganesc cu GPL dar sa am motor de 5-6.0l ,silentios si rafinat! Nu tractor sub capota... cred ca-i mai ieftin sa repari si sa intretii un tractor modern decat "chestiile" astea diesel de pe limuzine si SUV-urile de azi...
suna cam la fel ambele ,dupa urechea si capul meu...
0

#253 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3030
  • Joined: 26-March 16

Posted 07 November 2016 - 20:50

Nu te supara...dar urechea ta e formata pe undeva pe la tara. Vorbesti de motoare 5.0-6.0, dar esti sigur ca ai bani sa platesti impozitul avand in vedere ce masina conduci acuma? nu vreau sa te jignesc, dar cam bati campii...sau vrei un 6.0 pe gpl si pe bulgaria? aia inseamna sa fii ROMAN ADEVARAT!!
1

#254 User is offline   six in line 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1831
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 November 2016 - 20:59

View Postgowriel1982, on 07 November 2016 - 19:36, said:

:drinks: ce dreaqu e ala DPF?! la cat de complexe, zgomotoase si scumpe sunt diesel-urile moderne, sa mor daca va inteleg cand va cumparati masini diesel scumpe... prefer sa ma tiganesc cu GPL dar sa am motor de 5-6.0l ,silentios si rafinat! Nu tractor sub capota... cred ca-i mai ieftin sa repari si sa intretii un tractor modern decat "chestiile" astea diesel de pe limuzine si SUV-urile de azi...
suna cam la fel ambele ,dupa urechea si capul meu...



Din neferire, inca nu-mi permit un V8, V10 sau V12. Cand mi-l voi permite va merge pe benzina si va fi inscris in Ro :D Mie astea cu motor mare si pus pe GPL mi se par niste parvenisme romanesti, gen sa parem ceea ce nu suntem. Fiecare face cum vrea, eu ma multumesc cu al meu motor de 3000cc diesel care nu e asa de tractor, e chiar performant si trage bine la cei 258 de caluti ai lui.
0

#255 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1651
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 November 2016 - 21:38

Aoleo cati justitiari pe forum.. " Mie astea cu motor mare si pus pe GPL mi se par niste parvenisme romanesti".. Ca voi toti faceti reviziile in reprezentanta. Sau ar trebui sa catalogam 90% suta din forum parveniti?
Gpl-ul polueaza mai putin decat un diesel, ofera consum mai mic decat un diesel daca echivalezi in benzina etc. Dar na , numai magnati pe forumul asta, gpl ne pute, dar dpf off nu mai e parvenitism :))
0

#256 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3030
  • Joined: 26-March 16

Posted 07 November 2016 - 23:03

Cavaliere, am un opel astra h 1.6 cumparat din germania cu gpl pe el pe care il folosesc cam de maxim 1 an masina fiind luata in 2009, nu a mers din cauza unui senzor si nu ma interesat sa-l fac sa mearga pana nu m-am angajat aici unde sunt momentan unde montam si instalatii de gaz Landi Renzo ceea ce am eu pe masina. Numai ca nu poti sa zici ca momentan conduci un bmw din 90' da tu nu suporti V8-urile si ai vrea un V12 sau un 5-6 mii benzina...laso incolo, daca zicea Acero sau altcineva taceam din gura. COlegul de mai sus spune ca mai degraba conduce un 5.0 benzina decat un diesel, dar habar nu are cat ar fi un impozit la 5.0 6.0 ...sau stie si se da in stamba pe aici.
Jeep-ul tau cumva are gpl pe el? (nu flamuiesc, doar intreb pentru ca te-ai cam impacientat degeaba). Nu dpf off nu e parvenitism sincer, daca masina numai mergea decat cu alt dpf nou cei cu diesel aveau majoritatea benzinare si aia era rezolvarea. Eu doar mor pe cei care zic ca , "cum sa scoti dpf-ul de pe masina...e eco" si ei poate au un diesel si daca pica dpf ghici ce fac?
0

#257 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1651
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 November 2016 - 23:41

da am gpl pe jeep si mai am pe un cazan din 1993 cu care merg la vanatoare. Dar si daca ar crapa dpf la x1 sau e90 le-as schimba cu unul nou, e opinia mea. Dar astora carora le pute gpl-ul, de zici ca ei sunt seici arabi nu alta, atata ipocrizie de te doare mintea. Si tot astia te trezesti pe aici ca le-o ia mintea razna la preturile la niste piese oe.
0

#258 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 159
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 08 November 2016 - 07:09

View PostWIN60, on 07 November 2016 - 20:50, said:

Nu te supara...dar urechea ta e formata pe undeva pe la tara. Vorbesti de motoare 5.0-6.0, dar esti sigur ca ai bani sa platesti impozitul avand in vedere ce masina conduci acuma? nu vreau sa te jignesc, dar cam bati campii...sau vrei un 6.0 pe gpl si pe bulgaria? aia inseamna sa fii ROMAN ADEVARAT!!


Urechea mea e formata pe la Focsani unde am crescut/copilarit pana pe la 18 ani,dupa care am cam plecat in lume,cu diverse treburi! Acum locuiesc in Ramnicu-Sarat tot din diverse motive,dar pana la urma toti am plecat de la tara :rolleyes: Cu statul RROMan am terminat-o definitiv! Sunt scarbit de el si daca se iveste ocazia imi iau si alta cetatenie,eventual chiar bulgara ,ca de RROMani mi s-a acrit!
Am sa platesc taxe cui doresc si mai ales statului care MERITA!

View Postsix in line, on 07 November 2016 - 20:59, said:

Din neferire, inca nu-mi permit un V8, V10 sau V12. Cand mi-l voi permite va merge pe benzina si va fi inscris in Ro :D Mie astea cu motor mare si pus pe GPL mi se par niste parvenisme romanesti, gen sa parem ceea ce nu suntem. Fiecare face cum vrea, eu ma multumesc cu al meu motor de 3000cc diesel care nu e asa de tractor, e chiar performant si trage bine la cei 258 de caluti ai lui.


motoarele V8 sunt= kacat! Si nu o spun din auzite ci din experienta! Singurele motoare ce inca mai merita "bagate in seama" sunt 6 in linie si V12! Restul sunt precum un comprimat efervescent: pana sa te pishi au si disparut/s-a ales praful de ele! daca ma intelegi...

View Postcavaliere, on 07 November 2016 - 21:38, said:

Aoleo cati justitiari pe forum.. " Mie astea cu motor mare si pus pe GPL mi se par niste parvenisme romanesti".. Ca voi toti faceti reviziile in reprezentanta. Sau ar trebui sa catalogam 90% suta din forum parveniti?
Gpl-ul polueaza mai putin decat un diesel, ofera consum mai mic decat un diesel daca echivalezi in benzina etc. Dar na , numai magnati pe forumul asta, gpl ne pute, dar dpf off nu mai e parvenitism :))


sa iti faci cont pe un forum RROManesc si sa mai si postezi pe el,iti trebuie CURAJ si tupeu... E greu cu RROManii,deja m-am convins si in 90% din cazuri ,ZIC CA EI! normal ca le pute GPL/LPG ,majoritatea n-au nici cunostinte elementare de CHIMIE si nici nu stiu pe ce lume traiesc(carbon 12 si lumina+chimie organica sunt baza din nefericire...). GPL-ul reprezinta un ameste de molecule mult mai simple si relativ simplu de oxidat,unde mai pui ca sunt deja in stare gazoasa sau se gazeifica muuult mai usor decat un lichid precum benzina sau motorina... dar asa-i cand unii nu stiu cat de utile si eco sunt propanul sau butanul... LE PUTE :thumbsup:

View PostWIN60, on 07 November 2016 - 23:03, said:

Cavaliere, am un opel astra h 1.6 cumparat din germania cu gpl pe el pe care il folosesc cam de maxim 1 an masina fiind luata in 2009, nu a mers din cauza unui senzor si nu ma interesat sa-l fac sa mearga pana nu m-am angajat aici unde sunt momentan unde montam si instalatii de gaz Landi Renzo ceea ce am eu pe masina. Numai ca nu poti sa zici ca momentan conduci un bmw din 90' da tu nu suporti V8-urile si ai vrea un V12 sau un 5-6 mii benzina...laso incolo, daca zicea Acero sau altcineva taceam din gura. COlegul de mai sus spune ca mai degraba conduce un 5.0 benzina decat un diesel, dar habar nu are cat ar fi un impozit la 5.0 6.0 ...sau stie si se da in stamba pe aici.
Jeep-ul tau cumva are gpl pe el? (nu flamuiesc, doar intreb pentru ca te-ai cam impacientat degeaba). Nu dpf off nu e parvenitism sincer, daca masina numai mergea decat cu alt dpf nou cei cu diesel aveau majoritatea benzinare si aia era rezolvarea. Eu doar mor pe cei care zic ca , "cum sa scoti dpf-ul de pe masina...e eco" si ei poate au un diesel si daca pica dpf ghici ce fac?

Masinile BMW din anii 1990 au si motoare COMPETENTE FIABILE dar si un "look" deosebit/arata mai original decat BMW-urile mai noi! multi vor fi de acord cu mine,mai ales cei ce "inca" mai conduc "vechituri de-astea" din anii 1990! Impozitul pentru un motor de 5.0 litri in RROMania este de 8400 lei/ron iar pentru un motor de 6.0 litri 10096 lei/ron! IMPOZITE DE-ASTEA SA PLATESTI TU! chiar te rog! statul are nevoie de BANI DIN HOTII/FURATI de la cetateni! ... Si mai stiu pentru ca are un amic un range rover VOGUE L322 de 4.4 litri si mai stiu si cate mii/zeci de mii de euro a bagat in acea masina SI MOTOR,motor V8 care acum la nici 230000 km nu are compresie deloc pe cilindrul 5(nu stiu daca a schimbat motorul inca sau a rezolvat problema...). Motoarele cu 6 cilindri in linie SAU V12 sunt perfect echilibrate,fiabile si unde mai pui ca au un sunet superb la relanti sau turate bine! CINE/CE ESTE ACERO?! :blink: ma scuzi ca "ma dau in stamba" p-aici! Te anunt cand o sa-mi cumpar masina cu motor V12! De fapt,chiar o sa fii primul pe lista! Si vorbesc serios acum! totusi,ce dreaqu e ala DPF?! mai ales off? cand o piesa se strica o schimbi cu alta noua! mergi tu cu DPF OFF la TUV in germania si sa-mi zici si mie cum te dau aia afara ,pardon,ce-ti spun dupa constatare! in loc sa fiti corecti si sa pastrati masina 100% functionala si nepoluanta o faceti sa scoata pe toba mai ceva ca ARO 244 motor de brasov...

View Postcavaliere, on 07 November 2016 - 23:41, said:

da am gpl pe jeep si mai am pe un cazan din 1993 cu care merg la vanatoare. Dar si daca ar crapa dpf la x1 sau e90 le-as schimba cu unul nou, e opinia mea. Dar astora carora le pute gpl-ul, de zici ca ei sunt seici arabi nu alta, atata ipocrizie de te doare mintea. Si tot astia te trezesti pe aici ca le-o ia mintea razna la preturile la niste piese oe.


cam asta-i comportamentul RROManului de rand, ce alcatuiesc vreo 90% din popor! care mai e INCA p-aici are sigur motive temeinice...
greu de trait p-aici dar ne adaptam... si eventual ii educam pe restul :wacko:
0

#259 User is offline   six in line 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1831
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 November 2016 - 10:30

Gowriel1982, am inteles. Noi astia care mergem cu diesel si DPF functional suntem niste prosti. Unii din noi facem reviziile la reprezentanta ca na, avem si service inclus 200K km si 5 ani garantie. E clar ca noi suntem niste fraieri deoarece cumparam piese originale si nu plangem langa masina cand pica ceva. Tu nu ti-ai pus GPL ca sa nu poluezi, tu ti-ai pus GPL pt ca nu-ti permiti consum de motorc 5000cc benzinar, punct. Nu ne lua cu vrajeli ieftine de Berceni din astea, ca nu punem botu'. E prea fumata duma asta, cred ca de prin '98. Noi, fraierii astia care am cumparat masini noi in 2013 de la reprezentanta suntem niste fraieri, stim cu totii asta. Mergi cu cu GPL, pana da un bou in tine cu 160km/h pe autostrada cum s-a intamplat pe A2 zilele trecute si vei arde ca sobolanu cu tot cu GPL tau ;) Ai grija, traim intr-o lume periculoasa, plina de fraieri cu masini diesel noi, performante si DPF montat legitim si functional ;) Tin sa pariez pe faptul ca V12 tau sau ce ai e inscris pe numele vreunei rude cu handicat grad accentuat si nu platesti impozit sau taxa pe ea. Platesti asigurarea la euroins si aia e. Allah U Akbaaar!

This post has been edited by six in line: 08 November 2016 - 10:43

0

#260 User is offline   hf_now 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 268
  • Joined: 31-March 16
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 08 November 2016 - 11:39

Sa vorbesti pe forum dedicat "bmw" despre consum ... pai noi vorbim aici de 16 in linie si motoare de 13.0 si le punem intr-un topic despre consum ?!
De Renault Megan motor 1.5 dci a auzit careva sau e mai important aspectul + gaz ca oricum nu se vede ?

O ardeti aiurea ca masinile noi de la BMW nu mai consuma ca si "tractoarele" vechi, dar cat costa o masina noua BMW ? nu ai bani de combustibil in conditiile achizitionarii unui astfel de exemplar ?!

Daca va zic ca am vazut ieri la benzinaria de langa mine, un Porsche Caynne care alimenta cu gaz ... ce sa mai zici.
Economii de consum ... ocolesti sigla "bmw" si te indrepti catre ceva "non-premium" !!!
0

Share this topic:


  • 14 Pages +
  • « First
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro