Jump to content

SONDAJ - Cum realizati economii de carburant ?


EdY D

Metode testate pe propriul autovehicul BMW  

780 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Din ce stiu eu sticlele astea de pe rafturi de la noi doar maresc cifra octanica a benzinei ,de acolo si efectul de "motor mai puternic".

 

O solutie care chiar curata sistemul de alimentare cu benzina trebuie sa contina si ceva detergenti speciali,cum ar fi Lucas sau Techron din USA.

 

Incearca sa folosesti Shell V Power si vei avea acelas efect si va ajuta la curatarea injectoarelor daca nu au depuneri exagerate.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu sticlele astea de pe rafturi de la noi doar maresc cifra octanica a benzinei ,de acolo si efectul de "motor mai puternic".

 

O solutie care chiar curata sistemul de alimentare cu benzina trebuie sa contina si ceva detergenti speciali,cum ar fi Lucas sau Techron din USA.

 

Incearca sa folosesti Shell V Power si vei avea acelas efect si va ajuta la curatarea injectoarelor daca nu au depuneri exagerate.

 

am pus STP pentru ca tocmai aveam de facut ceva km si liqui moly nu venise inca... Iti dai seama ca o sa folosesc mereu la fiecare alimentare mai "consistenta"(minim 40 litri) ca nu mi se par scumpe solutiile astea si pana la urma,la cum functioneaza motorul asta,chiar merita ingrijit,atat cat o sa mai functioneze ca e vechi si are si vreo 250000 km facuti! o sa incerc si ce mi-ai spus tu,de fapt cred ca le voi incerca pe toate posibile/existente pe piata! :cool: da' ieri am reusit sa pun mana pe liqui moly! :D

http://i67.tinypic.com/24wt2lz.jpg

Edited by gowriel1982
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

daca doresti cu adevarat ceva premium la benzina foloseste millers petrol power ecomax , 10 ml /10 litri benzina , absolut ultra calitate si ajunge la 500 litri /benzina

nu ma refer neaparat la economie cat la intretinere ,folosesc varianta de la diesel si este the best ,peste wynns,liqui,stp,protec si multe alte tipuri pe care le am folosit

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Prin 2000 am avut un alfa romeo care papa cam 15-18% , mai jos nu vroia decat impinsa :)) dupa un opel kadet care ala papa cam 5-6% dar tragea sa moara ... ca magaru in panta :) , un fiat punto ala nu vroia sa mearga nici sa o f... fara 12-13% , pe urma am avut un mini cooper care si ala tot asa 12-13% lejer .. parca aveam motor de 2.5 nu de 1.6 :)), pe urma bmw e87 care papa cam 7-8% ! minune ! , acum la fel ... e90 ... minune ... tot asa .. 7-8%

Daca vrei sa nu consume atunci o urci pe platforma sau ii dai foc si mergi cu bicla ... sau pe jos ca e sanatos :))

 

Acum pe bune , o masina consuma atat cat ii trebuie , depinde de constructor si de tacanitul dintre volan si scaun :)

Edited by wtww
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si "factura la lumina? unde e ?

 

sa spuna si cei cu electrice

Sa se faca topic separat.

Ca electronii nu sunt carburant!

 

Wtww, ai uitat sa zici ce talpa grea ai.

Eu nu scot consumul ala decat daca conduc doar sportiv. (E doar un E90, nu masina de rally.. constructiv)

Sa imi consume 7-8 jur ca as schimba-o repede. Ca doar nu conduc dubita.. (nu ca nu mi-ar trebui una..)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da da ! chiar si asa ! :)

 

I3-ul este o masina inaintea timpului ei, fiind construita din fibra de carbon si aluminiu. Ca atare greutatea mai mica cu aprox 300kg decat concurenta se vede la consum. Primavara-toamna ia cam 12-13kwh, iarna cam 15-16kwh. In medie vorbim de echivalentul a 2 litri de benzina. Eu incarc gratuit (priza la birou, CCS oferit gratuit de BMW Romania si panouri fotovoltaice acasa), dar ziceam sa aveti o idee de masura fata de termice. Practic costul cu alimentarea este la un sfert fata de termice. Mai pe romaneste, in loc sa pierzi si devalorizare, si cost combustibil/piese/consumabile aditionale (bujii, placute etc), pierzi numai devalorizare. Iar valoarea de revanzare la electrice sta bine.

Link to comment
Share on other sites

Primavara-toamna ia cam 12-13kwh, iarna cam 15-16kwh. In medie vorbim de echivalentul a 2 litri de benzina. /quote]

 

Consumurile astea nu ai cum sa le obtii decat in niste conditii speciale de mers. Probabil mergi in afara orelor de varf, undeva in afara orasului, si eventual mai faci si preheating la baterie. Ca altfel, iarna pe distante scurte in oras poti linistit sa ai 24-27kwh. La fel si in restul anului, consumul de mers in trafic e mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Primavara-toamna ia cam 12-13kwh, iarna cam 15-16kwh. In medie vorbim de echivalentul a 2 litri de benzina.

 

Consumurile astea nu ai cum sa le obtii decat in niste conditii speciale de mers. Probabil mergi in afara orelor de varf, undeva in afara orasului, si eventual mai faci si preheating la baterie. Ca altfel, iarna pe distante scurte in oras poti linistit sa ai 24-27kwh. La fel si in restul anului, consumul de mers in trafic e mai mare.

 

La fel s-ar putea spune si ca DACA toti ceilalti soferi ar fi disciplinati si toti am merge cu viteza constanta fara sa ne grabim, masina electrica ar obtine economiile alea, dar si celelelte nu ar mai polua atat de mult si obtine chiar consumuri decente..

 

Asa ca mgi, nu mai fi rau si critica o masina care e inaintea timpului sau. ;)

 

Nu a-ti observat ca soferii de electrice fie sunt cu ochii pe contoarul masinii, adica conduc cat se poate de incet si econom fie ceilalti soferi de electrice care se bucura din plin de 2sec/100km..

 

Cel mai bine se "vede" pe autostrada, cand participa de ceva timp la acelasi trafic..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Domnilor, eu stau, lucrez si locuiesc in Bucuresti. Am consum de 12-13% la 40-50 de km de mers doar in oras. De 3 zile sunt la Timisoara (Dumbravita) si merg cam 20 km/zi. Consumul nu scade sub 19%, nu stiu de ce. Traficul e intens la ore de varf, dar nu se compara cu cel din Bucuresti. Aici au si semafoare sincronizate. Asa consum mare n-am avut niciodata la masina. Este vorba de un F10 535xdrive. Cum realizez economii? O LAS IN PARCARE :D
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nici sotia, care este un battery killer, nu a reusit sa scoata mai mult de 22kwh in iarna. Si are 1 stea (din 5...) la eficienta. E un consum preponderent suburban, fara pre-heating, in timpul orelor de varf. Nu are treaba ora de varf cu o electrica. Consumul tau este zero la semafor. Bine, doar incalzire, lumini, d-astea.

 

Si oricum, in contextul pretului electricitatii, e ca si cum ai dezbate daca iti consuma 2 litri sau 2.5...

 

Atasez consumul pe ultimii 2000 km, in conditiile in care a fost o primavara friguroasa. Personal costul meu cu combustibil de la data achizitiei este zero, dar nu am avut cum sa bifez treaba asta in chestionar. Savings: cam 5,500-6,000 ron numai combustibil (odo 14k km), dar pe vremea cand aveam termica treceam deja de primul schimb de ulei, deci alte cheltuieli salvate (ulei, filtru aer, filtru ulei, manopera).

 

 

Ca o paranteza, compensam cu consumul nevestii, 15% pentru un x6m50i. Iar o electrica este orice numai lenesa nu. Practic daca nu vreau sa-mi stea ceva in fata, acest lucru nu se va intampla. A incercat intr-o zi un cinciar sa stea dupa mine si pana la urma s-a lasat pagubas. In alta zi tot asa, s-a simtit lezat un cls450 ca-l dau la o parte de pe banda de viteza. A incercat sa tina ritmul si l-am lasat si pe acesta in urma. Singurele cu care nu am avut nici o sansa au fost un slr gt si taycan turbo.

post-97203-0-17978700-1619680728_thumb.jpg

Edited by C_R_G
Link to comment
Share on other sites

Suburban, asta e cel mai important lucru, pe care nu l-ai mentionat initial. In Bucuresti, consumurile sunt cele pe care le-am spus eu :)

 

Da, la electrica costul cu combustibilul e oarecum irelevant, daca incarci acasa. Daca incarci la statiile cu plata, devine cam ca la un diesel mic. Consumul insa afecteaza autonomia - dar asta e alta discutie si nu e cazul aici..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.