Jump to content

probleme pornire 520d


Recommended Posts

Am un 520d din 2001 si nu mai vrea sa porneasca.

A inceput prin a porni f. greu, (cand erau afara -25 grade a pornit greu, iar la 0 grade a doua zi nu a pornit deloc) , am crezut ca nu mai duce bateria (am luat alta baterie si a mers ok 2 zile. am pus bateria pe tester , incarca normal, la fel si bateria veche deci am cumparat baterie degeaba, cred ).

Am dus-o la un electrician care a verificat bujiile si electromotorul, nu sunt probleme. Ma gandesc sa o duc la tester la reprezentanta desi am citit pe forum ca problemele pot fi de la pompa de alimentare (sub scaun sofer sau sub bancheta spate??? ) sau releu sau senzor ax came si nu toate problemele astea apar pe tester.

 

Simptomele sunt ca nu porneste nici la rece nici la cald. Cand am impins-o a pornit usor, in 3 m. Dupa ce am pornit-o impinsa nu a mai facut nici un fel de probleme. Daca o opresc si pornesc imediat merge, dar daca sta in parcare ceva timp (cateva ore) nu mai porneste. Ce ma sfatuiti sa incerc inainte de a merge la reprezentanta?

Daca porneste impinsa si nu mai face probleme mai poate fi vorba de pompele de alimentare? Adica e nevoie de mai multa presiune la pornire decat in mers? Daca era una din pompe nu trebuia sa se opreasca in mers sau sa mearga neregulat, sa trepideze sau sa nu stea turatia la relanti?

Releul de care se vorbeste pe forum e in torpedou sau in spate la e39 520d ? Cum pot sa il verific singur?

Senzorul ax came ce rol are si ce simptome specifice indica ca e defect? pot sa il verific singur?

 

In afara de cele de mai sus , ce mai poate sa fie?

 

Multumesc

o zi buna tuturor

Link to comment
Share on other sites

Am un 520d din 2001 si nu mai vrea sa porneasca.

A inceput prin a porni f. greu, (cand erau afara -25 grade a pornit greu, iar la 0 grade a doua zi nu a pornit deloc) , am crezut ca nu mai duce bateria (am luat alta baterie si a mers ok 2 zile. am pus bateria pe tester , incarca normal, la fel si bateria veche deci am cumparat baterie degeaba, cred ).

Am dus-o la un electrician care a verificat bujiile si electromotorul, nu sunt probleme. Ma gandesc sa o duc la tester la reprezentanta desi am citit pe forum ca problemele pot fi de la pompa de alimentare (sub scaun sofer sau sub bancheta spate??? ) sau releu sau senzor ax came si nu toate problemele astea apar pe tester.

 

Simptomele sunt ca nu porneste nici la rece nici la cald. Cand am impins-o a pornit usor, in 3 m. Dupa ce am pornit-o impinsa nu a mai facut nici un fel de probleme. Daca o opresc si pornesc imediat merge, dar daca sta in parcare ceva timp (cateva ore) nu mai porneste. Ce ma sfatuiti sa incerc inainte de a merge la reprezentanta?

Daca porneste impinsa si nu mai face probleme mai poate fi vorba de pompele de alimentare? Adica e nevoie de mai multa presiune la pornire decat in mers? Daca era una din pompe nu trebuia sa se opreasca in mers sau sa mearga neregulat, sa trepideze sau sa nu stea turatia la relanti?

Releul de care se vorbeste pe forum e in torpedou sau in spate la e39 520d ? Cum pot sa il verific singur?

Senzorul ax came ce rol are si ce simptome specifice indica ca e defect? pot sa il verific singur?

 

In afara de cele de mai sus , ce mai poate sa fie?

 

Multumesc

o zi buna tuturor

atunci cand ai verificat bujiile ai verificat si releul?? poate fi si asta una din problemele pe timp mai rece. Ar trebui sa verifici circuitul de alimentare+pompe. Ai una sub bancheta,si pompa de injectie care e in fata(520d nu are sub scaun). Dupa un anumit nr de km apar probleme la garniturile de la pompa si primeste aer, sau a intrat murdarie in zona regulatorului. Incearca sa verifici daca nu ai aer pe furtunul ce iese din filtru,asta inainte de a verifica pompa de injectie. Referitor la senzori nush ce sa zic, daca ai avea pornire aleatorie ar fi o chestie, dar daca zici ca nu mai porneste deloc daca sta catva timp ar trebui sa iti apara eroarea si pe tester.

Link to comment
Share on other sites

Mi-a verificat mecanicu azi presiunea la furtunul de alimentare din fata, lanag filtru , si a zis ca vine motorina dar incet . Eu am inteles ca trebuie sa arunce pana la 2 m distanta. E valabil acest lucru si pt modelul 520d care se pare ca nu are acea pompa sub scaunul soferului?

Cum pot sa verific daca pompa din spate , de sub bancheta, e stricata ?? ( inainte de a comanda una noua).

Nu ma trimiteti la tester BMW ca mi-au raspuns ca e incepand cu 210 ron deci prefer sa mai caut .

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Si a verificat doar uitandu-se la furtun?? aer nu ai pe cel care iese din filtru?? nush exact cat trebuie sa aiba presiunea dar se verifica cu un aparat special. Si pompa poate sa bage presiune dar dupa ce sta un timp sa scape, ea are o valva unisens care in timp se duce. Oricum nu e asa de scumpa, in jur de 300ron doar ca trebuie sa ai grija cine ti-o monteaza. Daca ti se pare mult un tester bmw mergi la orice tester(cat sa iti verifice erorile in caz ca ai vreun senzor dus sau vreun releu, e bun si ala.) Pompa de injectie nush cum se verifica, mi se pare ca doar la bosch se ocupa cu asa ceva. La modelul asta nici injectoarele nu se pot verifica decat pe bancul de probe. Incearca sa pui o alta pompa de rezervor, de proba, si vezi daca nu-si revine. Fiind motorul mic, nu e nevoie de presiune extraordinar de mare,referitor la intrebarea ta. Pe ghicite nu poti rezolva problema decat pe un tester si probat tensiunea pompei, presiunea ce o baga si daca nu se dezamorseaza(in principiu cam asta ar fi problema principala daca zici ca porneste impinsa).
Link to comment
Share on other sites

salutare

bun: am dat jos pompa din rezervor. pusa la curent : invarte sau mai exact functioneaza in sessul ca trepideaza. Am bagat-o intr-un vas cu motorina sa vedem cat arunca :Big Grin: . nu arunca nimic, din contra face bule in interior, trage motorina prinr-o sita si o da afara printr-o supapa. are 2 furtunase dubios dispuse pt ca nu face presiune sa trimita motorina spre motor. Prin supapa o trimite inapoi in rezervor, face o egalizare am inteles ulterior , dar nu trimite motorina cu presiune. E corecta functionarea ei sau a mea s-a inversat sau ce mama draq ?????

Am fost la alt "mester" cu ea si ala a zia ca pompa aia la modelul meu nu face presiune ci doar egalizeaza nivelul in rezervor.Ii zic ca am citit pe net de pompa, bla bla .. si incepe ca toti citim pe net si numai povesti de adormit copii..........

bun. o pune pe tester. zice ca masina e ok dar bujiile sunt varza.

Ca la modelul meu se rup bujiile si ca sa semnez ca daca se rup nu raspunde el. Il las in cunoasterea lui si plec sa caut mester mai bun.

Alt atelier, am schimbat bujiile, toate 4. una intradevar s-a blocat dar i-a refacut filetul.

dupa, porneste dar greu.

Zice ca e bateria descarcata. Sa dau o tura ca se incarca :frantics:

Ii zic sa puna redresoru pe ea. porneste f greu, la 6-7 sec.

Zice ca alimentarea dar sa ii dau timp de gandire :yahoo: , omg, am si plecat de acolo, sa il las sa se gandeasca.

Am intrebat pe cineva cine se pricepe la frumusetile astea ale noastre, am vb cu omu , maine ma duc la el. cica e expert in BEMWEURI are si tester dedicat (asta inseamna original BMW sau ce?). Sper sa fie asa ca m-am saturat de presupuneri, mai bine mergeam la reprezentanta desi e pretul f mare.

Am mai bagat motorina sa am peste 30 litri, am parcat in panta, am lasat-o 30 minute si a pornit.mai greu dar a pornit. Am parcat pe loc drept, am intrat la frizerie si dupa 10 minute nu a pornit desi era motorul cald.

Sa fie totusi pompa aia din rezervor? oricum maine ma duc la un nou mester :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

daca ai avut bujiile varza ar trebui sa schimbi si releul de bujii, de obicei asa se procedeaza. Pompa 100% trimite motorina in fata insa nu stiu exact ce presiune trebuie sa aiba, gaseste pe cineva care sa stie cum si cu ce se mananca treaba asta.Mai poti avea sita aia infundata incat sa nu faca presiune suficienta insa mai bine schimbi pompa cu totul, macar stii o treaba. Verifica si releul atunci cand pui contactul, ar trebui sa auzi cum face un mic click.Tot cu rez deschis incearca sa vezi daca nu da inapoi motorina pe la pompa dupa ce iei contactul(valva unisens de care vorbeam). http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=16_0209&hg=16&fg=15&lang=es ai aici o imagine ca sa iti faci o idee.E o pompa mare(pozitia numarul 01)si mai e o pompa mica ce face egalizarea dintre cavitati(07). Si daca nu are habar ajuta-l tu cu imaginea respectiva, poate mai invata si meseriasii nostrii cate ceva. Multi vb aiurea din ceea ce interpreteaza vazand rezervorul desfacut insa putini se si uita la o schita de genu. Bafta!

 

Incearca prima data sa pui un releu de bujii bun, de proba, si vezi daca face tot asa. Daca nu se rezolva te apuci de alimentare.

Link to comment
Share on other sites

pai hai sa iti explic.

Am dat jos pompa aia din rezervor (01 din schema care mi-ai trimis-o). Pompa propriu zisa e incastrata in interiorul rezervorului intr-un suport de plastic si pe lateral are supapa aia unisens cred (era o supapa de culoare rosie).

In pompa intra 2 furtunase de plastic transparente parca, rezistente.

Daca te uiti la schema, deasupra pompei, langa mufa de curent , deci in afara rezervorului, sub bancheta spate, este un stuĂž care se conecteaza la un furtun de cauciuc. Initial , am crezut ca pe acolo trebuie sa trimta motorina catre motor, dar cand am conectat pompa la curent (scoasa si bagata intr-un vas cu motorina) nu facea presiune catre stuĂžu ala ci facea presiune in interior cred. adica facea bule de aer in vas. Am mers cu ea la alt mecanic si ala a zis ca la modelu asta nu are rol de a trimite cu presiune ci doar egalizeaza. l-am crezut pt ca am vazut ca pompa functiona dar nu stiu ce sa cred daca zici ca e alta pompita care egalizeaza.

Sa inteleg ca daca nu trimite motorina pe la stuĂž e pompa defecta?

Link to comment
Share on other sites

eu asa zic. altfel cum ajunge motorina in fata la filtru?? e sigur defecta pompa respectiva, ori e blocata(cu toate ca motorasul invarte) ori e dusa valva unisens si atunci se invarte degeaba. Si a mea face figuri si porneste dar invarte cateva sec buna pana isi da drumul si sunt sigur ca e pompa din rezervor pt ca o aud cum susoteste acolo motorina cand pun contactul, iar inainte nu se auzea nimic.
Link to comment
Share on other sites

am venit de la mecanic.

 

mi-a spus ca problema e de la electromotor. desi invarte , se pare ca nu reuseste sa faca suficienta treba pentru a porni.

L-am intrebat de pompa, a zis sa nu mai citesc atata pe internet ca masinile se repara in atelier nu pe net :hyper: se pare ca toti au o problema cu netu asta .

si el a zis ca pompa aia nu face decat sa egalizeze nivelul in rezervor, si se pricepe omu din cate am vazut. urmeaza sa vedem daca a avut dreptate.

Link to comment
Share on other sites

am venit de la mecanic.

 

mi-a spus ca problema e de la electromotor. desi invarte , se pare ca nu reuseste sa faca suficienta treba pentru a porni.

L-am intrebat de pompa, a zis sa nu mai citesc atata pe internet ca masinile se repara in atelier nu pe net :hyper: se pare ca toti au o problema cu netu asta .

si el a zis ca pompa aia nu face decat sa egalizeze nivelul in rezervor, si se pricepe omu din cate am vazut. urmeaza sa vedem daca a avut dreptate.

nu spun ca nu ar fi alternatorul de bai, dar nu stie deloc din ce e compus un sistem de alimentare combustibil. Daca pompa de care ti-am zis ar face exact ce ti-a zis mecanicul tau, atunci motorina vine la motor prin cadere?? :poke: si pe cutie, scrie ca trebuie sa aiba 0,5bari daca nu ma insel, insa nu sunt sigur ,dar am avut de a face cu asa ceva. Anunta-ne ce ai rezolvat ca sunt tare curios. De unde e mesterul asta al tau??

Link to comment
Share on other sites

nu spun ca nu ar fi alternatorul de bai, dar nu stie deloc din ce e compus un sistem de alimentare combustibil. Daca pompa de care ti-am zis ar face exact ce ti-a zis mecanicul tau, atunci motorina vine la motor prin cadere?? :poke: si pe cutie, scrie ca trebuie sa aiba 0,5bari daca nu ma insel, insa nu sunt sigur ,dar am avut de a face cu asa ceva. Anunta-ne ce ai rezolvat ca sunt tare curios. De unde e mesterul asta al tau??

 

e vorba e electromotor nu de alternator dar probabil e greseala de editare.

se pare ca la mine , de fapt la modelul 520d , pompa aia din spate dreapta nu trimite motorina. Cred ca e vorba de sisteme de alimentare si de functionare diferite (vb intre 525 si 520) pt ca inca un mecanic mi-a confrimat ca la modelul asta nu pompa de alimentare trimite cu presiune ci pompa de injectie face asta. eu nu ma pricep , am cerut pareri aici si se pare ca au dreptate si mecanicii astia cand zic sa mai lasam netu. poate ar fi bine sa vina cu solutii cei care au modelul asta sau se pricep bine ca altfel iese talmes balmes.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

:goodjob: am ras tare la faza asta. Probabil de asta s-au si chinuit atatia sa-ti raspunda :pardon: Daca nu cumva ai observat,sunt posesor de astfel de masina si sunt f putini pe forum cu 520d si mai putini acei care si viziteaza frecvent acest forum. Nu stiu de ce ma stresez sa-ti raspund, ca vad ca nu pricepi multe. Daca ai suficienta rabdare da-i un scan acestui forum si o sa descoperi mai multe. La nici un model nu trimite cu presiune mare motorina direct in motor, dar e nevoie de pompa din rezervor si la modelele cu motor mai mare si sub scaun, de o pompa, care sa trimita motorina pompei de injectie. Ca sa te convingi singur, scoate furtunul ce iese din filtru si lasa motorul sa se opreasca asa, din lipsa motorinei. Incearca apoi sa il pornesti, dupa stiintele specialistilor tai, punand inapoi furtunul si dand la automat. O sa ramai uimit :drinks:

Hai noroc, ca ai nevoie!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Prietene, mai bine asculta ce zice colegul Ani, pentru ca stie ce zice. Mecanici tai probabil nu au mai umblat la bmwuri de acest tip. Deci pompa din rezervor trebuie sa-ti faca ori 0.2, ori 0.5 bar presiune. (nu stiu exact) Deci daca pompa asta nu face presiunea suficienta ca sa ajunga motorina pana la compa de injectie (care face presiunea mare) atuncea nu iti merge bine masina. Deci daca vrei sa tii cu mecanici tai si sa nu te mai uiti pe internet (ce te crezi destept) atuncea nu ai ce cauta pe forumuri.
Link to comment
Share on other sites

uitativa la pomapa rezervor 525d aici

si aici 520d

 

vedeti vreo diferenta?eu nu.la 525d acea pompa doar trimite motorina dintr-un compartiment in altul al rezervorului.

atunci de ce pompa de la 520 ar avea rol si de a trimite motorina spre filtru?

ar fi bine sa si argumentati cand afirmati ceva.altfel induceti lumea in eroare.

 

@BN27USD-nu strica sa ii faci o revizie la electromotor.nu e nici tare scump.eu i-am facut desi imi pornea binisor,insa se simte mai vioi de atunci.

daca e dus releul de la bujii trebuie sa iti apara eroare de bujii arse ,chiar daca ai pus buji noi.asta verici usor cu un test de 30ron.

Link to comment
Share on other sites

lica, tu, ca esti om invatat, ar trebui sa stii ca 525 are pompa de sub scaun, iar 520-NU. Si daca totusi te pricepi asa de bine, scoate cablul de alimentare curent de la pompa de sub scaun, scoate apoi furtunul de intrare in filtru de motorina si pune-i contactul- o sa te uimesti pe tine insusi vazand ca totusi motorina urca singura pana la nivelul filtrului!!! :goodjob:
Link to comment
Share on other sites

ani- nu are rost sa ne contrazicem!eu am scimbat atat pompa din rezervor cat si pompa de sub scaun.deci vorbesc din experienta nu din auzite sau citite ca si tine.stiu ce rol are fiecare.

iar faza cu scos furtunul de la filtru si pus contact,chiar dat la automat am facut-o cand m-a last pompa de sub scaun.degeaba...nu a venit gram de motorina.is curios daca tu ai facut asa ceva sau de unde sti?

Link to comment
Share on other sites

daca tu ai incercat,inseamna ca ceva nu e in regula cu pompa ta, sau te contrazici singur si atunci nu au aceleasi principii de functionare!!!exact dupa ce am luat masina am schimbat singur filtrul de motorina insa nu l-am pus corect si mi s-a dezamorsat pompa de injectie, astfel incat masina nu mai pornea oricat am dat la automat. atunci am luat o pompa(de sub scaun)ce o aveam de la un seria 7, am UMPLUT o sticla de 2 litri de motorina de pe furtunul ce intra in filtru doar cu contactul pus,am legat pompa respectiva de furtunul ce merge in motor si i-am dat alimentare cu curent. Surpriza e ca masina a pornit imediat si nu am mai avut probleme de atunci. Asa ca nu mai sustine sus si tare o anumita chestie daca nu esti in cunostinta de cauza si patit cu 520d!!!
Link to comment
Share on other sites

problema mea a fost la electromotor (bucsi uzate , daca am retinut bine) si m-a costat 200 ron (o nimica la cate ganduri mi-am facut).

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat si revin cu afirmatia ca e bine sa posteze cei care conduc acelasi model si au avut aceleasi probleme (sincer eu am vrut sa imi comand o pompa de 350 ron pt ca eram sigur de cauza problemei si ..... o luam degeaba).

Nu trebuie sa se supere nimeni in cazul de fata, omul m-a sfatuit ca sa ma ajute si ii multumesc pt asta, dar se pare ca aceleasi simptome pot duce la cauze diferite.

o zi buna tuturor

Link to comment
Share on other sites

nu e mare presiune, dar la mine, cel putin, vine motorina pe furtunul respectiv de aici si deductia ca pompa respectiva aduce motorina si in fata, nu doar o transfera intre cele doua cavitati ale rezervorului; ca doar nu o veni din inertie :popcorn:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.