Jump to content

Tremurat plecare de pe loc


vidoq

Recommended Posts

Recidiveaza o problema mai veche. In sensul ca masina a mai facut asa acum vreo jumatate de an pentru circa 3zile dupa care si-a revenit fara sa ii fac ceva.

 

La plecatul de pe loc trepideaza. Uneori si la schimbatul treptelor din 1 in 2. Si asta numai cand e motorul cald. La rece nu se manifesta.

 

Ambreiajul nu patineaza, in treptele 2-3-4 accelerez pana taie injectia. Scartaie la schimbat 1-2.

 

Motorul are 122hp, iar componentele ambreiajului (conform realoem) au exact aceleasi coduri cu cele ale lui 320d 163hp fabricat in aceeasi luna, deci nu cred ca poate fi uzua ambreiajului (1- a fost gandit sa suporte cu 30% mai multa putere in limite de siguranta, si mai ganditi`va ca sunt si 320d chipate care merg f bine. 2 - am mers cu masina intr-un ritm ok, schimband mereu in jur de 2500 - 3000rpm. nu am facut niciodata cerculete cu ea, doar cate un derapaj mic in intersectii si cate un scartait la plecarea de pe loc - si asta 1 data pe luna.)

 

Ce ar putea avea totusi? a mai patit cineva asta? E ciudat ca i-a trecut de la sine atunci. Sa vedem daca si acum ii trece...

Link to comment
Share on other sites

se verifica la un service

da se poate; depinde mult si de stilul de mer s

treura rau cand dai cu spatele? daca da 80% e volnata

 

deloc. in marsarier nu face figuri.

 

doar la plecare de pe loc cu treapta 1 si la schimbatul intr-a 2a.

 

si in portiunea de sus unde tine ambreiajul, pe ultimul centimetru daca intelegi ce spun...

Link to comment
Share on other sites

deloc. in marsarier nu face figuri.

 

doar la plecare de pe loc cu treapta 1 si la schimbatul intr-a 2a.

 

si in portiunea de sus unde tine ambreiajul, pe ultimul centimetru daca intelegi ce spun...

km sunt reali ? masina ai luat-o de noua ?

 

afla daca ai volanta cu masa dubla sau daca este normala.

daca ai volanta normala nu poate exista astfel de problema la volanta fiindca ea nu pica. daca ai masa dubla la volanta pica atat ambreajul cat si volanta iar ele se schimba impreuna.

dupa ce mergi mult cu ea si o "freci" iti face problema asta ? se aude zgomot ceva mai ciudat ?

Link to comment
Share on other sites

nu am luat`o de noua dar de km sunt 100% sigur.

 

azi am mers vreo 40 min prin bucuresti. la rece nicio problema. apoi a inceput iar sa tremure. daca incercam sa patinez in treapta 2 si sa turez ca sa nu mai schimb in treapta 1 dupa incetinire in coloana dardaia chiar urat.

 

am plecat in alt oras, am mers 230 km majoritatea intre 3500 si 4000 rpm, am schimbat in 70% din cazuri aproape de rosu. nu a mirosit ambreiajul deloc.

 

cand am ajuns si am inceput fataiala prin oras, nu mai tremura deloc.

 

este twin mass flywheel... deci cu masa dubla. nu stiu ce mama draq are.

 

ma gandesc ca daca era volanta facea in fiecare zi, nu o data la 6 luni :|

 

nu face niciun zgomot. doar tremura si atat. daca schimb 1-2 la 4000 scartaie si nu patineaza in nicio treapta.

 

A MAI PATIT CINEVA ASA CEVA?

Edited by vidoq
Link to comment
Share on other sites

Aceleasi simptome sunt si la mine a mea fiind de 163 cai.Incearca asta;cand trepideaza,baga in viteza a treia si sa o ti putin patinata 2-3 semafoare la plecarea de pe loc.La mine functioneaza treaba asta si dispare acel tremurat.Din ce am citit cica se depun pe discul de ambreiaj niste impuritati.
Link to comment
Share on other sites

eu nu va inteleg de ce draq o luati asa pe bajbaite de parca ar fi dacia lu iliescu.

ce treaba are tampon/suport motor cu plecatul de pe loc si respectiv cu faptul ca ii face asa cand masina este frecata ceva km prin oras.

 

Tamponul motor iti va da trepitatii de la pornire si pana la oprire ca se duc tampeniile alea din interiorul lui iar la o masina cu 90 mii km este exclus un astfel de lucru. Personal mi se pare mai mult decat logic.

 

la relantii porneste masina, ridica campota, accelareaza la 3000-4000 si vezi daca ti se pare ca se misca rau motorul si atunci vei observa daca ai sau nu tampon dus. daca nu se misca rau nu exsita problema la tampon.

Link to comment
Share on other sites

Aceleasi simptome sunt si la mine a mea fiind de 163 cai.Incearca asta;cand trepideaza,baga in viteza a treia si sa o ti putin patinata 2-3 semafoare la plecarea de pe loc.La mine functioneaza treaba asta si dispare acel tremurat.Din ce am citit cica se depun pe discul de ambreiaj niste impuritati.

 

am patit si eu asta doar ca facea la rece la plecatul de pe loc si nu facea tot timpul.

 

am tras maxim frana de mana si am dat sa plec cu a doua de pe loc. Am facut asa un pic si apoi a disparut tremuratul...

Link to comment
Share on other sites

eu nu va inteleg de ce draq o luati asa pe bajbaite de parca ar fi dacia lu iliescu.

ce treaba are tampon/suport motor cu plecatul de pe loc si respectiv cu faptul ca ii face asa cand masina este frecata ceva km prin oras.

 

Tamponul motor iti va da trepitatii de la pornire si pana la oprire ca se duc tampeniile alea din interiorul lui iar la o masina cu 90 mii km este exclus un astfel de lucru. Personal mi se pare mai mult decat logic.

 

la relantii porneste masina, ridica campota, accelareaza la 3000-4000 si vezi daca ti se pare ca se misca rau motorul si atunci vei observa daca ai sau nu tampon dus. daca nu se misca rau nu exsita problema la tampon.

 

Imi pare rau, dar nu e neaparat cum spui tu. Cu un surub de la suportul motor m-am chinuit juma' de an. Mi-au spus ca e volanta, apoi ca e nush ce la ceva rulment. In fine, masina se comporta identic. N-am avut bani sa schimb volanta si bine am facut, ca o schimbam degeaba.

 

A fost un suport de motor care a cedat intr-un final de tot. Masina facea ca un tractor. Insa inainte, cand era doar slabit, imi facea asa din cand in cand.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Exact acelasi comportament l-am avut si eu. Masina e un E90 320 163 cai putere. Masina am luat-o de la MHS la 10.000km. Pe la 22.000 dupa cateva luni de utilizare, a inceput sa tremure la plecarea de pe loc. Am dus-o la ei, mi-au schimbat tampoanele motor, si intr-adevar, a disparut tremuratul complet. Dar, acum pe la 52.000 km, dupa 8 luni de utilizare, a inceput iar sa tremure. Mi-au zis la service sa desfaca cutia sa vada volanta ca e posibil sa pice.

Intrebarea este: Cum sa pice volanta la numai 52.000 km in conditiile in care nu am fortat masina, nu am facut plecari bruste de pe loc? E posibil sa pice tamponul de la motor asa de repede? Acum ma gandesc ca au schimbat atunci numai un tampon si nu pe amandoi, si acum s-o fi slabit celalalt, si tremura iarasi.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau, dar nu e neaparat cum spui tu. Cu un surub de la suportul motor m-am chinuit juma' de an. Mi-au spus ca e volanta, apoi ca e nush ce la ceva rulment. In fine, masina se comporta identic. N-am avut bani sa schimb volanta si bine am facut, ca o schimbam degeaba.

 

A fost un suport de motor care a cedat intr-un final de tot. Masina facea ca un tractor. Insa inainte, cand era doar slabit, imi facea asa din cand in cand.

noi nu vorbim de cazurile rare. asa am putea vorbi mult si bine despre o masina ca bmw-ul cum de i s-a rupt distributia pe lant la 150 mii km reali. astea sunt raritati.

 

Si ok inteleg sa fie tampon cum zici tu dar cum de nu face la rece nimic si face numai dupa ce masina este "frecata", asta nu inteleg eu si tot de aici trag concluzia ca daca masina are km reali nu ar trebui sa te lase nici tampon, nici ambreaj sau volanta.

Nu uitati ca o masina diesel este facuta ca pe treapta 1 sa plece singura desi ff putini fac asta iar plecatul cu scart mai tarziu sau mai devreme te va costa un nou kit volanta-ambreaj.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Exact acelasi comportament l-am avut si eu. Masina e un E90 320 163 cai putere. Masina am luat-o de la MHS la 10.000km. Pe la 22.000 dupa cateva luni de utilizare, a inceput sa tremure la plecarea de pe loc. Am dus-o la ei, mi-au schimbat tampoanele motor, si intr-adevar, a disparut tremuratul complet. Dar, acum pe la 52.000 km, dupa 8 luni de utilizare, a inceput iar sa tremure. Mi-au zis la service sa desfaca cutia sa vada volanta ca e posibil sa pice.

Intrebarea este: Cum sa pice volanta la numai 52.000 km in conditiile in care nu am fortat masina, nu am facut plecari bruste de pe loc? E posibil sa pice tamponul de la motor asa de repede? Acum ma gandesc ca au schimbat atunci numai un tampon si nu pe amandoi, si acum s-o fi slabit celalalt, si tremura iarasi.

ai idee ce sa intamplat cu masina ta pana la 10 mii la MHS ? de ce ai luat-o cu 10 mii km ? ei dc au vandut-o atunci ?

Link to comment
Share on other sites

Masina a fost Company Car, adusa din Germania de MHS. Am avut si garantie pe ea 2 ani de zile, si chiar mi-au rezolvat unele defectiuni pe garantie (inclusiv tampoanele motor, acum nu stiu daca le-au schimbat pe amandoua sau doar pe cel care era slabit). Masina arata ca noua, cand am luat-o, avea pana si mirosul de masina noua. Motorul merge impecabil, iar in afara de problema tremuratului altceva nu are. Prima revizie i-am facut-o eu. Acum ce o fi patit masina in cei 10.000 km la Munchen in Germania, nu pot sa stiu.

 

Ar trebui sa merg sa demonteze si sa verifice volanta, dar mi-e teama ca daca se apuca sa demonteze pe acolo mai rau o sa faca.

Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi problema de cateva zile. E90, 163cp. De cele mai multe ori,la plecarea de pe loc, indiferent ca e la rece sau la cald, simt acea trepidatie (ca si cum o roata a prins un teren mai moale si dtc-ul a intrat in actiune). Parca mai puternic la plecarile in forta. Culmea e ca uneori am senzatia ca se simte si la mers normal, in treptele superioare. Dar poate sunt paranoic. Ma gandesc la volanta, insa mai am cateva semne de luat in seama:de cateva saptamani, la franare, aud un zgomot, ca un zanganit de plastic, zgomot ce dispare odata cu incetarea franarii. Totodata, am constatat ca motorul balanseaza mai mult la oprire. Acestea m-au dus cu gandul la tampoane, la faptul ca motorul poate se inclina in fata la franare si ceva freaca si vibreaza. Dar parca nu-mi vine sa cred ca acele tampoane pot produce trepidatia de la plecare, motorul fiind practic "cabrat" de acceleratie si nu ar trebui sa balanseze. Am ridicat si masina pe elevator si am tras de tampoane. Exista un joc maricel, dar nu-mi dau seama daca e normal sau nu, tamponul avand o parte interioara a carei integritate nu se poate aprecia decat prin demontare (sau daca ai experienta).
Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi problema de cateva zile. E90, 163cp. De cele mai multe ori,la plecarea de pe loc, indiferent ca e la rece sau la cald, simt acea trepidatie (ca si cum o roata a prins un teren mai moale si dtc-ul a intrat in actiune). Parca mai puternic la plecarile in forta. Culmea e ca uneori am senzatia ca se simte si la mers normal, in treptele superioare. Dar poate sunt paranoic. Ma gandesc la volanta, insa mai am cateva semne de luat in seama:de cateva saptamani, la franare, aud un zgomot, ca un zanganit de plastic, zgomot ce dispare odata cu incetarea franarii. Totodata, am constatat ca motorul balanseaza mai mult la oprire. Acestea m-au dus cu gandul la tampoane, la faptul ca motorul poate se inclina in fata la franare si ceva freaca si vibreaza. Dar parca nu-mi vine sa cred ca acele tampoane pot produce trepidatia de la plecare, motorul fiind practic "cabrat" de acceleratie si nu ar trebui sa balanseze. Am ridicat si masina pe elevator si am tras de tampoane. Exista un joc maricel, dar nu-mi dau seama daca e normal sau nu, tamponul avand o parte interioara a carei integritate nu se poate aprecia decat prin demontare (sau daca ai experienta).

 

Schimba tampoanele si nu mai tremura .

Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi problema de cateva zile. E90, 163cp. De cele mai multe ori,la plecarea de pe loc, indiferent ca e la rece sau la cald, simt acea trepidatie (ca si cum o roata a prins un teren mai moale si dtc-ul a intrat in actiune). Parca mai puternic la plecarile in forta. Culmea e ca uneori am senzatia ca se simte si la mers normal, in treptele superioare. Dar poate sunt paranoic. Ma gandesc la volanta, insa mai am cateva semne de luat in seama:de cateva saptamani, la franare, aud un zgomot, ca un zanganit de plastic, zgomot ce dispare odata cu incetarea franarii. Totodata, am constatat ca motorul balanseaza mai mult la oprire. Acestea m-au dus cu gandul la tampoane, la faptul ca motorul poate se inclina in fata la franare si ceva freaca si vibreaza. Dar parca nu-mi vine sa cred ca acele tampoane pot produce trepidatia de la plecare, motorul fiind practic "cabrat" de acceleratie si nu ar trebui sa balanseze. Am ridicat si masina pe elevator si am tras de tampoane. Exista un joc maricel, dar nu-mi dau seama daca e normal sau nu, tamponul avand o parte interioara a carei integritate nu se poate aprecia decat prin demontare (sau daca ai experienta).

eu am avut aceea balansare la oprire si dupa ce am schimbat tampoanele tot a ramas. toata lumea la care am fost si cu care am vb si in mare parte persoane care au bmw au spus un singur lucru-volanta. Si da chiar asa este volanta a cedat, volanta face probleme la plecatul dupa loc atunci cand masina este deja incinsa si tot de la volanta masina are acel balans stanga-dreapta la oprirea motorului.

Simptomele de tampon uzat sunt sincer altele si va spun asta fiindca am trecut prin ambele atat cu tampoane uzare si dupa schimbate iar acum problema volantei pe care o voi schimba in curand.

Link to comment
Share on other sites

ai idee ce sa intamplat cu masina ta pana la 10 mii la MHS ? de ce ai luat-o cu 10 mii km ? ei dc au vandut-o atunci ?

Probabil ca era predare de leasing! Sau s-a facut un buy-back, ce intrebare e asta? Si ce legatura are cu subiectul? Nu sunt singurul caruia i s-a intamplat faza cu suportul de motor.

 

In fine, mie mi s-a intamplat la 77000 km. Normal ar fi, cum zici si tu, sa nu te lase suportii, volanta sau ambreiajul la km astia. Dar depinde si de stilul de condus. Daca omul a fortat-o sau daca a dat in niste gropi nasoale se poate intampla sa-ti pice suportii de motor si la 5000 km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.