Jump to content

O idee pt asa ceva are cineva ?


Nate

Recommended Posts

Buna . Iarna a trecut..... ( aproape ) si la pisoiul meu a cam dat rugina in unele parti . O idee de rezolvare fara sa schimb toata aripa fata ? are cineva ....... :twoup: Am pus 2 poze cu partile ruginite . Pe spate o pot rezolva nu cu foarte multa munca , dar pe fatza in partea dreapta am deja gaura , azi mi-am spalat masina si cand a dat cu jetu ala a intrat inauntru o bucata de tabla ruginita ..... e varza acolo tare :) . Ideei ? sau care e cea mai buna treaba sa o fac , dar sa nu-mi mai rugineasca .

 

Eu m-am gandit la o faza : i-mi cumpar un set de praguri M de plastic , cele vechi de pe masina le dau cu terosol sa nu mai am treaba cu rugina , partea din fata de la aripa o tau jos sa nu urce rugina in continuare si peste pun pragurile de plastic , e o idee buna ? sau........

post-30616-0-71406700-1297774963_thumb.jpg

post-30616-0-53888400-1297775046_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e asa mare problema. Cauta un tinchigiu bun ...se curata locurile cu rugina pana iese la suprafata metalul curat ..dacaa e grav se decupeaza cu flex-ul (fara autogen) si se sudeaza alata bucata de metal se slefuieste se chituiese....vopsea lac si gata...

Daca la aripa e nasol mai bine o schimbi..

Link to comment
Share on other sites

eu am reparat pragurile ,am pus vaselina pe ele cam de un deget grosime si am montat praguri de fibra...sper sa nu pice pragu :))

Asa vroiam sa fac si eu .Is foarte expuse pragurile in zona din poza si daca nu sunt protejate nu au cum sa reziste la conditiile din Romania.

Link to comment
Share on other sites

Pragurile de fibra nu mi se par deloc o idee buna. Va rugini pe sub ele si mai repede pentru ca pastreaza umezeala.

 

 

Daca izolezi calumea pragurile din fabrica , si bagi ulei in praguri le dai cu teroson si dupaia le vopsesti poti pune linistit praguri din fibra cu cleme calumea cu garnitura totot frumos . I-ti zic eu ca tine :cool:

Link to comment
Share on other sites

Decat sa merg cu uleiul taras pe strada mai bine dau 10-20 de milioane si schimb pragurile cu totul ! SINCER ! Si mie mi-au aparut cateva puncte de rugina la usa fata dreapta si nu am desfacuto ca sa o umplu cu vaselina cum se facea la dacie , am fost la un atelier specializat au dat usa jos au sablato au curatato si au vopsito integral si acum este noua !
Link to comment
Share on other sites

cristiansan7 - la orice masina cavitatile / chesoanele se protejeaza cu ceva gen ceara/parafina +vasilina(ulei).

in cazul prezentat, cred ca ar fi ok sa verifice si daca nu-s ceva scurgeri infundate si / sau vreun plastic de protectie din pasajul rotii lovit / rupt sau mutat d la locul lui.

fie ca sudeaza sau nu, o protectie noua a interiorului pragului, chiar facuta doar cu ulei, nu poate decat sa-i faca bine masinii la anii astia. in mod normal eu as curata , usca ,revopsi pragurile la interior dar nu cred ca-i e la indemana colegului asa ceva.

 

de fapt, vad ca nici n-a mai dat pe aici....mai mult ne batem noi de musca de masina lui decat el...

 

cristimm - e bine sa pui si la bmw de nou, nu ai d c sa astepti 15 ani, de obicei e prea tarziu...

 

DEST - daca te referi la suprafata exterioara, care se "sableaza" cu materialul antiderapant de pe carosabil, aceasta se poate acoperi preventiv cu o vopsea antiexfoliere, speciala pt zonele astea. de fapt, E36 are asa ceva de fabrica, lipseste doar la masinile cu aripile fata inlocuite "la urgente" si vopsite tot asa, sau "billiger"....

Edited by brownshark
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum le-am dat cu vaselina ...de 1 deget grosime si prinse pragurile de M in autoforrante in lateral si pe dedesuptul masinii cred ca ii Ok plus ca are si garnitura pragu de fibra,si daca ajunge apa sub pragu de fibra apa oricum nu prea sta ca ii vaselina groasa...deja au si pisicutele ceva vechime si trebuie si rugina sa iasa :))
Link to comment
Share on other sites

brownshark ! , mai uitete odata MAI bine la topic , si apoi spune ca nu dau pe aici :getlost: . Eu nu am vazut pe net nicaieri prag de bmw din tabla ca cel original pus pe masina , sa il tau pe cel vechi si sa il sudez pe cel nou ...... Tot va tineti toti mari si tari tinichigii auto , dar nu e asa :thumbsup: , cea mai mare prostie sa sudezi pe masina !! sudura patrunde si pe cealalta parte a tablei ( interiorul pragului ) acolo cine suparari o mai protejeaza ? ramane tabla goala nevopsita nu nimic .... se face condens si poc, apare rugina , sa nu mai zic daca intra apa in praguri , atunci e jale. APA e imanicul nr 1 al masinilor , si in cel mai mic locas ajunge apa si in cateva luni da rugina ori cat de galvanizata e tabla , si aici ajungi la renumitul ULEI !! pui ulei ma tata ma , ca tot 150 caluti are masina , nu ingreuneaza cu nimic , doar ajuta la impiediracea ruginirii . Nu stiu care a spus mai sus ... CUM SA CURGA DUPA TINE ULEIUL MAAA ? pff , deci tu nu ai bmw ! sigur ai duster ,,,,,, ca numa ala e plin de gauri .

Va dau un exemplu cu a doua masina amea , care e un Oltcit Club 12 TRS din 95 , din fabrica a fost dat cu teroson , in 2006 am mai dat-o eu inca odata cu teroson peste tot si praguri si tot , avand in vedere ca e masina romaneasca de rahat nici acum in 2011 nu am nici o picatura de rugina dedesuptul masinii , nici macar compartiment motor ( la multe masini am vazut multa rugina pe acolo )

 

Si am scris topicul asta sa i-mi dati o idee utila/buna/si cu un pret bun nici mare nici mic , orice idee e bine venita . Pana in primavara se aduna ceva ideei bune si voi pune in aplicare una dintre ele cand se incalzeste , deocamdata nu am timp de masina si nici vremea nu i-mi permite ...........

 

ps: sa nu uitam ca masina e din 93 , sunt suficient de multumit cum arata pe dedesupt la anii ei :cool:

Edited by Nate
Link to comment
Share on other sites

Nate - p'astea ; " fie ca sudeaza sau nu, o protectie noua a interiorului pragului, chiar facuta doar cu ulei, nu poate decat sa-i faca bine masinii la anii astia. in mod normal eu as curata , usca ,revopsi pragurile la interior ... " nu le-ai vazut ?

 

Explica si tu procesu asta de curatare ( ce sa cureti ? ) si uscare ( cum aica sa usti si ce sa usti ? ) si revopsire ...... ce ? prag ruginit sau resturile de prag ........

Link to comment
Share on other sites

se curata scurgerile din prag, se indeparteaza mizeria din interiorul lui, se usuca, se vopseste la interior, dupa ce se usuca bine vopseaua se poate da cu un amestec gen parafina de la teroson sau macar cu ulei. asta se face de preferat la praguri cat mai bune dar si la cele atacate de rugina se poate face, depinde cat de atacate sunt...
Link to comment
Share on other sites

E36 nu are o protectie prea buna impotriva ruginii...

Asa ca cine vrea sa o tot vopseasca...n-are decat! :)

Poate in romanica n-are protectie...imi pare rau ca nu poti sa vezi masina mea pt ca sincer te-as fi lasat s-o desfaci bucati sa vezi daca e ruginita,iar daca gaseai ceva,ti-o dadeam gratis!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.