Jump to content

bmw 320 d termostat stricat ...riscuri?


17rdu

Recommended Posts

salut. si eu am exact aceeasi problema, cu diferenta ca la mine inafara localitatii imi scade cateodata pana la 0 ... ca si cum abia as fi pornit motorul (rece). Ce vreau sa va intreb... sigur e cel de la egr sau cel de la apa? Sa nu ma apuc sa il schimb pe unu si sa fie celalalt. mersi

 

 

Hmm la tine nu stiu ce sa zic,nu as spune ca e cel de egr pentru ca la mine in afara localitatii nu scadea temperatura sub nici o forma pana la 0 grade adica sub linia albastra.

Totusi ca sa nu schimbi degeaba termostatul egr poti sa-l desfaci, e relativ usor sau te duci la un mecanic si ti-l da jos apoi sufli prin el si daca aerul trece usor ca printr-un pai atunci e dus daca nu atunci e termostatul de apa.

Acum,un termostat egr costa 80 roni i=si cred ca daca te duci la un mecanic sa faca operatia asta demontat-verificat-montat iti i-a vreun 50 roni,deci....:aww:

 

 

Totusi la tine tind sa cred ca e termostaul de apa. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult @535i, ai fost foarte explicit, in w/e daca voi avea timp ma voi ocupa de termostatul de la EGR de schimbat personal si astfel sper sa scap de problema.As mai vrea sa te intreb daca este necesar sa cumpar o anumita marca de termostat sau daca trebuie sa tin cont de anumite detalii.

 

LE: cumva mi se pare mie sau influenteaza si consumul faptul ca motorul nu ajunge la temperatura optima?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult @535i, ai fost foarte explicit, in w/e daca voi avea timp ma voi ocupa de termostatul de la EGR de schimbat personal si astfel sper sa scap de problema.As mai vrea sa te intreb daca este necesar sa cumpar o anumita marca de termostat sau daca trebuie sa tin cont de anumite detalii.

 

LE: cumva mi se pare mie sau influenteaza si consumul faptul ca motorul nu ajunge la temperatura optima?

 

Este o singura marca din cate stiu eu la termostatul egr si anume exact ca cel pe care il ai pe masina BEHR,in schimb la cel de apa sunt mai multe firme,eu am cumparat oem-ul.

 

 

 

535i mersi

 

 

Cu placere si ma bucur ca am v-am putut fi de folos. :)

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu o problema cu termostatul banuiesc si am aceste simptome: Pornesc, circul prin oras, in acest timp acul se ridica foarte greu la mijloc (se ridica ceva mai repede daca inchid caldura , clima) sa zicem ca intr-un final se ridica aproape de mijloc insa daca merg in viteza a3a sau a4a incepe sa se raceasca si sa scada temperatura . Daca stau pe loc cu motorul pornit dupa ce circul putin, acul se ridica la jumatate insa la fel, scade dupa ce incep sa merg. Ce termostat trebuie inlocuit exact? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

hmmm nu stiu ca nu am iesit cu ea , o am de max 1 luna, dar am mers cu ea si in a5a constant noaptea prin oras si scade temperatura. I-am dat o data si forja si nu s-a incalzit aproape de juma, statea undeva intre juma si albastru. Am zis ca poate vine caldura si poate aman pana in toamna dar .. dupa cum se vede ... a venit iar iarna. Cel EGR am inteles ca e mai ieftin fara de cel de apa.

 

dar dupa cum scrie aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/93403-termostat-m47n-320d-e46/ vad ca sunt tot asa simptomele...

Link to comment
Share on other sites

hmmm nu stiu ca nu am iesit cu ea , o am de max 1 luna, dar am mers cu ea si in a5a constant noaptea prin oras si scade temperatura. I-am dat o data si forja si nu s-a incalzit aproape de juma, statea undeva intre juma si albastru. Am zis ca poate vine caldura si poate aman pana in toamna dar .. dupa cum se vede ... a venit iar iarna. Cel EGR am inteles ca e mai ieftin fara de cel de apa.

 

 

Da e 80 roni...si da mai mult ca sigur e cel termostatul egr defect,poti afla foarte simplu daca e cel egr defect...in posturile anterioare am explicat cat de cat cum il poti demonta..

Link to comment
Share on other sites

am editat inainte sa vezi probabil... dar conform postului acesta http://www.bmwclub.ro/forums/topic/93403-termostat-m47n-320d-e46/ se pare ca e celalalt stricat sau e tot egr si cel din postul acela? scz nu prea le am sunt beginner:D

 

 

Da si eu am citit postul acela chiar cand imi incepuse sa faca figuri acul de la tempeartura...apoi am gasit in alt post care nu avea legatura cu temostatele ...precum cineva avea probleme si altcineva i-a spus ca e posibil sa fie cel egr...in fine,am decis sa-l lasa asa si eu,sa nu-l schimb pentru ca nu stiam care din termostate este defect in primul rand si in al doilea rand nu vroiam sa pierd antigelul pentru ca il schimbasem la inceputul toamnei... <_<

Dar dupa ce am citit in postul acesta cum ca poate sa iti afecteze motorul(apare uzura mare,creste consumul)daca nu schimbi termostatul atunci am zis sa ma ocup de problema si la mine dupa simptomele pe care le-am descris in posturile anterioare si dupa cum vezi seamana cu ale tale,termostaul egr a fost defect! :shifty:

 

Acum ramane la latitudinea ta cum vei proceda,asa cum am facut si eu,am citit posturile apoi am decis sa depistez problema,am verificat termostaul egr,era stricat,l-am schimbat si acum e totul normal si la vara urmeaza sa il schimb si pe cel de apa preventiv ;) .

 

P.S. si eu sunt incepator :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Am un e 46 320 D nfl sta ĂŁla sub jumĂŁtate se ridica ma jumate doar dacĂŁ merg tare cu ea.Care ar putea fi cauza?

As schimba mai intai termostatul EGRului. E cel mai usor si mai ieftin.

Apoi l-as schimba si pe cel de apa daca nu se schimba nimic.

 

Dupa 7 ani de folosinta le-am schimbat invers, dar lectia mi-e invatata.

Link to comment
Share on other sites

Am un e 46 320 D nfl sta ĂŁla sub jumĂŁtate se ridica ma jumate doar dacĂŁ merg tare cu ea.Care ar putea fi cauza?

As schimba mai intai termostatul EGRului. E cel mai usor si mai ieftin.

Apoi l-as schimba si pe cel de apa daca nu se schimba nimic.

 

Dupa 7 ani de folosinta le-am schimbat invers, dar lectia mi-e invatata.

Link to comment
Share on other sites

As schimba mai intai termostatul EGRului. E cel mai usor si mai ieftin.

Apoi l-as schimba si pe cel de apa daca nu se schimba nimic.

 

La 320 FL m-am uitat recent termostatul EGR 60 lei (Behr)iar cel de apa 153 (Behr sau Gates) La mine a fost de ajuns cel EGR si temperatura trebuie 'monitorizata' din meniul ascuns pentru valori corecte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.