BMWClub: Probleme E60 525D - BMWClub

Jump to content


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme E60 525D Acceleratie slaba Rate Topic: -----

#1 User is offline   WBF 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 16-October 08

Posted 23 February 2011 - 17:31

Salut.

Am si eu o problema cu E60-ul.
Brusc nu mai vrea sa accelereze, puterea a scazut drastic.
Am suspectat filtrul de motorina, l-am schimbat imediat si tot acelasi lucru.
Am fost la un test la AutoTransilvania si dupa ce am vazut cam ce cred ei ca este de facut, banuiesc ca nu sunt siguri de treaba si au ales varinata cu "sa schimbam tot ce apucam"

Pentru inceput filtrul de particule .
Ei zic ca este cu siguranta filtrul, masina zice ca mai are 25000 de km de facut cu el.
Banuiesc ca nu s-a infundat brusc, in decurs de 2 km.

Ei mai zic ca ar fi ok de schimbat galeria de admisie, o-ring intercooler/turbo (admisie/teava de presiune).
Am inteles treaba cu galeria, cu minunile de clapete, cu scapat ulei.
Treaba cu etanseitatea la turbo in schimb ma pune pe ganduri.Da, acolo vad un oring care sa cedeze si brusc sa ma trezesc din masina in caruta.

S-au mai gandit si la o inlocuire de releu EDC.
Sincer, nu am auzit de relee care "aprope sa functioneze".


Opinii?
0

#2 User is offline   kathalin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 582
  • Joined: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 February 2011 - 22:24

Ce valori a indiat pe tester la filtru de particule?Din putina mea experienta se poate oricare din cauzele enumerate de tine sa fie problema,dar galeria fie ea de evacuare sau de admisie la o inspectie vizuala se vede dc sunt probleme.Cat despre filtru de particule in functie de cele 2 valori masurate se poate treage concluzia dc e cazul sa il" SPELI".Se si inlocuieste dar e costa,este si pe forum o metoda de regenerare ,dar dc e imbacsit rau nu cred ca va da rezultate ci va trebuie sa il dai jos si curatat de tine sau trimis la un user parca din TM care le curata.
P.S.Mi-am amintit si de TULIP ,cauta pe google !Eu am vrut sa cumpar preventiv dar la 100 ml inca nu am gasit pe cineva sa aduca!
0

#3 User is offline   rmerisoiu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 09-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 March 2011 - 03:47

Salut,

Aceeasi problema am avut si eu la e60 530d. Am pus masina pe tester si dupa ce resetam toate erorile masinii prima eroare care aparea era filtrul de particule. Mentionez ca am facut asta in mers doarece, in cazul meu, masina se tura la maxim pe loc si pana la 2000-2500 in mers in functie de treapta de viteza.
Am fost la mecanic si nu a fost chip sa spal filtrul si asa ca l-am spart pe tot pana nu a mai ramas nimic decat carcasa de metal (filtrul de particule e facut din ceramica asa ca se poate sparge).
Poti sa mergi la un mecanic sa-l dea jos si sa bage aer cu presiune in el sa vezi daca iese cat de cat pe partea cealalata. Daca nu iese nimic e infundat bocna si nu mai ai ce sa-i faci decat sa iei unul nou sau sa spargi ceramica din el.

Bafta
0

#4

  • Group: Guests

Posted 18 March 2011 - 08:45

Filtrul de particule se poate curata cu solutie speciala de filtru de particule dar problema poate veni si din alta parte ( de exemplu de la debitmetru de aer,....).Trrebuie masurate cu un tester BMW valorile presiunii inainte de filtru de particule si dupa el si asa vezi daca este infundat.
0

#5 User is offline   baronu25 

  • fan BMW
  • Group: Members
  • Posts: 1773
  • Joined: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:S O M A L I A
  • Interests:bmw , pretty woman! life

Posted 18 March 2011 - 09:03

View Postfrick, on 18 March 2011 - 08:45, said:

Filtrul de particule se poate curata cu solutie speciala de filtru de particule dar problema poate veni si din alta parte ( de exemplu de la debitmetru de aer,....).Trrebuie masurate cu un tester BMW valorile presiunii inainte de filtru de particule si dupa el si asa vezi daca este infundat.


si daca ai presiune mare pe evacuare, sprgi dpf-ul si tot la fel se intampla, ce poate fi?
0

#6

  • Group: Guests

Posted 18 March 2011 - 09:45

View Postbaronu25, on 18 March 2011 - 09:03, said:

si daca ai presiune mare pe evacuare, sprgi dpf-ul si tot la fel se intampla, ce poate fi?

Atunci cel mai probabil ca ai si catalizatorul infundat.
0

#7 User is offline   WBF 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 16-October 08

Posted 22 March 2011 - 17:17

Mersi de raspunsuri

Pana una alta, am indoielei maxime ca este filtrul.
L-am dat jos si l-am suflat.Era destul de jegos.
Pus inapoi si nici o diferenta.
Dupa doua zile masina si-a revenit brusc.
A mers ok o saptamana, ieri in timpul mersului s-a dus naibii din nou.

O sa incerc sa vad debitmetru.
0

#8 User is offline   adi1500'63 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 81
  • Joined: 18-April 06
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:Auto, piese auto, scule ks

Posted 27 March 2011 - 00:21

Cand filtrul de particule se infunda si masina nu-l mai poate curata, apare eroarea referitoare la infundarea filtrului dar si limitarea turatiilor motorului in jurul valorii de 3000 rpm. Dupa curatare trebuie stearsa si eroarea respectiva, altfel masina nu-si revine la mersul normal. Pot aparea si o serie de alte erori referitoare la debitmetru, EGR, Throtle valve, incepeti cu desfundarea filtrului de particule....
0

#9 User is offline   serjinio 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 15-November 12

Posted 15 November 2012 - 19:41

View PostWBF, on 23 February 2011 - 17:31, said:

Salut.

Am si eu o problema cu E60-ul.
Brusc nu mai vrea sa accelereze, puterea a scazut drastic.
Am suspectat filtrul de motorina, l-am schimbat imediat si tot acelasi lucru.
Am fost la un test la AutoTransilvania si dupa ce am vazut cam ce cred ei ca este de facut, banuiesc ca nu sunt siguri de treaba si au ales varinata cu "sa schimbam tot ce apucam"

Pentru inceput filtrul de particule .
Ei zic ca este cu siguranta filtrul, masina zice ca mai are 25000 de km de facut cu el.
Banuiesc ca nu s-a infundat brusc, in decurs de 2 km.

Ei mai zic ca ar fi ok de schimbat galeria de admisie, o-ring intercooler/turbo (admisie/teava de presiune).
Am inteles treaba cu galeria, cu minunile de clapete, cu scapat ulei.
Treaba cu etanseitatea la turbo in schimb ma pune pe ganduri.Da, acolo vad un oring care sa cedeze si brusc sa ma trezesc din masina in caruta.

S-au mai gandit si la o inlocuire de releu EDC.
Sincer, nu am auzit de relee care "aprope sa functioneze".


Opinii?



Aceleasi probleme le am si eu !!! Cum si ce ai rezolvat cu ea ? Eu astazi am observat ca toba de esapament sau catalizatorul era incins fffffffffffff rau mai avea putin si lua foc, iar sunetul tobei era ca si cum ar fii sparta .. :-??
Ar putea fii catalizatorul ?? Se poate curata ??? :-s
0

#10 User is offline   branevl 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 584
  • Joined: 03-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm. Valcea/ Bucuresti

Posted 16 November 2012 - 00:35

View Postserjinio, on 15 November 2012 - 19:41, said:

Aceleasi probleme le am si eu !!! Cum si ce ai rezolvat cu ea ? Eu astazi am observat ca toba de esapament sau catalizatorul era incins fffffffffffff rau mai avea putin si lua foc, iar sunetul tobei era ca si cum ar fii sparta .. :-??
Ar putea fii catalizatorul ?? Se poate curata ??? :-s



Sa infundat dpf-ul, scoate-l fizic si elimina-l din soft risti sa strici turbina daca mergi asa, vezi cazuri pe forum...
1

#11 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 927
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 16 November 2012 - 00:38

DPF-ul.
0

#12 User is offline   serjinio 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 15-November 12

Posted 23 January 2014 - 19:53

View Postserjinio, on 15 November 2012 - 19:41, said:

Aceleasi probleme le am si eu !!! Cum si ce ai rezolvat cu ea ? Eu astazi am observat ca toba de esapament sau catalizatorul era incins fffffffffffff rau mai avea putin si lua foc, iar sunetul tobei era ca si cum ar fii sparta .. :-??
Ar putea fii catalizatorul ?? Se poate curata ??? :-s



Si mie mii sa intamplat la fel . Ma oprit un tip pe strada ca , cica imi ia foc masina . Faza e ca imi merge masina ,dar cateodata nu imi accelereaza pana in 2200 rpm .. apoi merge super bine . tu ce ai facut ??
0

#13 User is offline   mokanupepe 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 228
  • Joined: 16-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare
  • Interests:Ce-i frumos și lui Dumnezeu îi place!

Posted 23 January 2014 - 21:24

curata filtrul de particule!
0

#14 User is offline   serjinio 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 15-November 12

Posted 24 January 2014 - 16:22

View Postmokanupepe, on 23 January 2014 - 21:24, said:

curata filtrul de particule!


L'am curatat . In idrive imi arata ca trebuie sa il schimb in 190.000 km
0

#15 User is offline   Myx 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 8766
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 24 January 2014 - 17:26

View Postserjinio, on 24 January 2014 - 16:22, said:

L'am curatat . In idrive imi arata ca trebuie sa il schimb in 190.000 km


in cazul tau eu as renunta la filtrul particule , eliminat fizic si scos din soft .Curatarea nu face minuni
1

#16 User is offline   B-490-RZV 

  • El Diablo
  • Group: Members
  • Posts: 1821
  • Joined: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 January 2014 - 17:35

Sau cumperi alt filtru de particule, exista intotdeauna si varianta asta. Ca doar e pus si el acolo cu un scop..
-1

#17 User is offline   bmwbv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 145
  • Joined: 27-November 10

Posted 26 January 2014 - 14:17

Filtre de particule sunt intre 2100 - 2800 de lei depinde de filtru parca asa tin minte. De eliminat nu prea este recomandat.
Mai este si solutia curatarii, ceea ce am facut si eu, este o varianta mai ieftina, daca o sa il cureti sa nu uiti si de catalizator,
fiindca este acelasi pret la curatare, doar un pic mai mult la manopera dar merita, stii o treaba. Intradevar filtrele de particule poarta
mare vina i problemele la bmw e60, bineinteles la cele care il au :frantics:
0

#18 User is offline   Myx 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 8766
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 26 January 2014 - 14:21

View Postbmwbv, on 26 January 2014 - 14:17, said:

Filtre de particule sunt intre 2100 - 2800 de lei depinde de filtru parca asa tin minte. De eliminat nu prea este recomandat.

probabil aftermarket , original e ceva mai mult .

http://www.ebay.de/i...=item56607ea22d

http://www.ebay.de/i...=item461965dc5c

This post has been edited by Myx: 26 January 2014 - 14:34

0

#19 User is offline   sr alejandro 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-September 13
  • Gender:Male
  • Location:In locatii diferite din sistemul de operare.
  • Interests:De a proteja propria proprietate intelectuala.

Posted 26 January 2014 - 17:54

la banii astia, merita inlocuit. cam ieftin din ce-mi aduc eu aminte ca erau cele originale in jur de 2000 e, se poate sa ma insel eu
0

#20 User is offline   bmwbv 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 145
  • Joined: 27-November 10

Posted 27 January 2014 - 15:06

da vorbim de aftermarket, cel original e mult mai mult. Cred ca merita incercat de curatat cel original,la 450 de lei + transport cred ca merita, in pret intra si catalizatorul. Este mare bataie de cap cu aceste filtre de particule. Sunt curios la F10 au mai schimbat ceva la filtrul de particule ma refer la regenerare sau cum este si la alte marci, se adauga o solutie speciala pentru curatare .
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro