Jump to content

Cateva intrebari despre BMW 318i e46


Teodor12

Recommended Posts

Salut!

 

De curand am cumparat un BMW 318i e46 anul 2000. Am cateva intrebari pentru ca sunt inca nou in ale BMW -ului.

 

Despre consum: imi consuma cam 10% prin Bucuresti iarna. este normal acest consum pentru acest motor si vechimea sa? Se poate sa mai scada dupa ce trece frigul?

 

Am nevoie de o noua cheie, nu este modelul diamant ci cel inainte de acesta. De unde as putea sa iau una noua, adica anunturile de pe net sunt ok sau existe pe undeva vreun magazin de unde sa iau o noua telecomanda?

 

Masina are casetofon care este destul de nasol, adica casetele nu se aud, cred ca este stricat capul de citire. Am vazut pe net pe 4tuning de vanzare cd-player BMW Business. Or fii bune de ceva sau imi iau teapa?

 

Momentan cam atat, multumesc pentru timpul acordat!

Link to comment
Share on other sites

si eu am un e46 din 99 318 si in oras " valcea imi i-a " 9.2 / 100 km si schimb l 2,500 - 3,000 turatii dar am observat ca este un consum standard;

de altfel si eu am cheie veche si ca sa schimbi intr-una noua, trebuie sa iei o cheie veche de " modelul facelift " si sa iei cip-ul din cheia ta si sa il pui in cheia de facelift. de altfel, nu sunt sigur " daca spun prostii, sa ma corecteze cineva " trebuie sa iei si cheia " fierul care intra in contact ".

 

si eu vreau sa imi pun u CD-Player ca sa imi mearga comenzile, dar din cate am auzit, nu ar citi tot felul de Blanck-uri. ceea ce am mai auzit si am sa ma documentez, ca ar fi niste mufe care ar compensa " comenzile de pe volan " pt orice alt cd-player.

 

cine are mai multe detalii, va rog sa interveniti

Link to comment
Share on other sites

eu pana acum nu am mai avut bmw, desi am avut mai toate natiile de masini " nu e motiv de lauda " si stiam de la bun inceput ca BMW-ul din fabrica papa 1 litru de ulei si consumul este putin mai mare fata de celelalte benzinare.

de altfel, eu il am de doar 1 luna si cand l-am luat imi lua si 10 % dar acum, dupa ce am schimbat filtrul de benzina, inclusiv cel de aer, polen, ulei si bineteles ulei original BMW, motorul suna mult mai silentios dar si consumul este in limita bunului simt.

ceea ce am vrut sa specific aici este ca " va recomand sa schimbati atat filtrul de benzina cat si cel de aer la jumtatea intervalui de schimb, revizie si veti avea consumul mult mai mic "

eu am avut numai diesel pana acum si 1 sau 2 pe benzina " cred " si eram obisnuit sa schimb la 3,000 - 35000 chiar 4,000 si acum, intradevar BMW-ul daca vrei sport, dupa 3,000 se simte bine dar automat consumul creste.

ceea ce vreau sa spun este ca " cu cat se schimba la Turatie Mare cu atat consumul creste; cu cat se Schimba la Turatie Mica, cu atat Consumul Scade "

 

acum, fiecare e liber sa faca cum doreste

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.