Jump to content

motorul se incalzeste greu


Recommended Posts

mersi geo, ca de obicei, ai un raspuns corect, bun, deci nu il gasesc pentru ca nu il am, si atunci care e problema la mine? unde sa ma uit ce sa caut ce sa verific? am facut un drum de 10km, in afara orasului, si acul nu a ajuns la vertical, era pe aproape, ii mai trebuia un 15% ca sa ajunga drept. ceea ce in mod normal, acul era drept la acest drum. si la intors la fel, nu a scazut nici nu a crescut. aceasi pozitie, aproape de vertical. la dus am mers cu AC pe 25grade auto, iar la intors doar ventilatie la 25 grade manual. :poke: Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

mersi geo, ca de obicei, ai un raspuns corect, bun, deci nu il gasesc pentru ca nu il am, si atunci care e problema la mine? unde sa ma uit ce sa caut ce sa verific? am facut un drum de 10km, in afara orasului, si acul nu a ajuns la vertical, era pe aproape, ii mai trebuia un 15% ca sa ajunga drept. ceea ce in mod normal, acul era drept la acest drum. si la intors la fel, nu a scazut nici nu a crescut. aceasi pozitie, aproape de vertical. la dus am mers cu AC pe 25grade auto, iar la intors doar ventilatie la 25 grade manual. :poke:

Tu ai numai un termostat, schimba-l si ai rezolvat problema! Sa ai pregatit 3,5 l de antigel, ca atat vei pierde la inlocuirea lui! Succes!

Link to comment
Share on other sites

mersi de raspuns donaco, ai avut acealasi simptom? iti multumesc pentru informatia cu antigelul pierdut, ca sa ma pregatesc cu cat trebuie. am gasit la 190ron oe (cica are sigla bmw pe el, dar nu are de producator, e oare ok!?). si mai sunt si facet si erfi de la 170-200ron.

 

deci acest lucru imi apare din cauza termostatului (motivul pentru care acul imi ajunge greu vertical), nu din cauza ca nu am aerisita instalatia (am aerisit-o eu,cred, caci in momentul cand am desfacut surubul de ventilatie de langa locul unde completzi cu antigel a inceput sa curga antigel, nu mult 10 ml cred, si am scos si dopul pe unde completam si era sub presiune, toate acestea cu motorul rece, ar trebuii sa mai deschid vreun ventil pentru o aerisire completa?), sau alte probleme?

Link to comment
Share on other sites

Da, am avut si eu aceleasi simtome ! Eu iti recomand sa ti-l cumperi pe cel oem, are numai marca bmw pe corpul termostatului si´Made in Austria`,iar pe termostat marcat 88 grade.

La aerisire ai doua ventile, piesa 2 si 6... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3325&hg=11&fg=35

Edited by Donaco
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Salutare,

Ma alatur si eu acestui topic cu aceeasi problema: am impresia ca motorul se incalezste greu.

Acum problema e ca acesta e primul meu BMW ( un E46 320d 10/2000) si nu am mers iarna, nu stiu daca asa se comporata de fel sau nu.

Acum cand afara sunt aproximativ intre 6 si 10 grade acul de la temperatura apei ajunge destul de greu in pozitie verticala.

De pe zona albastra iese cred eu usor(cam in 5-7 minute) insa pana cand iese acul de pe albastru nu dau drumul la caldura pentru ca ii ia mai mult.

Insa daca abia a ajuns acul pe la prima linia alba ( la sfert sa zic asa) si dau drumul la caldura, mai scade putin temperatura (cam cu vreo 2 liniute).

 

De cand am cumparat masina stiu cam am probleme la senzorul de temperatura exterioara si la pompa auxiliara de apa. Mentionez ca am auxiliary heater (http://www.google.ro/imgres?hl=ro&safe=off&biw=1280&bih=899&tbm=isch&tbnid=aajCW6KuVbdd6M:&imgrefurl=http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl%3F1/05/68/43&docid=TmFLtufFOWjaeM&imgurl=http://tis.spaghetticoder.org/images/1/04/99/09.jpg&w=316&h=239&ei=w9-bUOrWIM73sgaFgYG4Cg&zoom=1&iact=hc&vpx=616&vpy=154&dur=522&hovh=191&hovw=252&tx=145&ty=109&sig=105967722775242188035&page=1&tbnh=141&tbnw=186&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:2,s:0,i:69)

 

Astept parerile voastre.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

E46 nu are pompa de apa auxiliara ! !

 

Poate fi si termostatul general defect ! A ramas blocat pe deschis dar nu la maxim , si atunci se incalzeste mai greu , daca creste si consumul mergi si schimba ambele termostate !

 

atunci asta ce este?

si mie aceleasi simptome. nu mai imi baga cald deloc.

cineva mi-a zis ca ar fi de la piesa asta. o sa o cumpar sa vad daca intr-adevar de acolo este problema.

 

 

 

Edited by DragosVl
Link to comment
Share on other sites

atunci asta ce este?

si mie aceleasi simptome. nu mai imi baga cald deloc.

cineva mi-a zis ca ar fi de la piesa asta. o sa o cumpar sa vad daca intr-adevar de acolo este problema.

 

 

 

aceea este pompa auxiliara de apa, din cate stiu.

Eu o am defecta. Nu am schimbat-o nici acum. Cred ca aceasta piesa ajuta auxiliary heater - ul, probabil prin cresterea debitului de apa ce trece prin el.. Poate gresesc dar aceasta este banuiala mea.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu acceasi promblema la un BMW 320 D din 1999 de 136 CP. Mentionez ca am si webasto, senzorul de la temperatura exterioara nu il mai am si imi arata pe bord -40 grade, asa ca i-am scos mufa de la webasto sa nu mai mearga degeaba.

De vreo 2 zile cand s-a lasat racoarea mai tare, am facut un drum de 70 km si pot sa spun ca temperatura motorului ramane rece, acul de la temp nu trece de albastru. Oare care sa fie problema ? Astazi am incercat sa ma uit la termostatul general, dar m-am descurajat ca nu am mai putut desface un ultim surub de la el si am renuntat. Nu sunt sigur ce trebuie sa schimb !?

Apropo, mi-a curs tot antigelul, sau asa cred eu... si am bagat inapoi doar apa simpla pentru cateva zile ca vreau sa ma apuc intr-una din zilele astea de dimineata sa duc treaba pana la capat, nu am facut nici un fel de aerisire pentru ca nu stiu si am mai pus busonul de la radiator la loc, l-am mai dat jos, am mai completat cu apa pana cand mi-am dat eu seama ca e complet. Dar e foarte complicat sa dai jos termostatul asta, are 4 suruburi si la unul din ele chiar nu ai acces. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?! Sa fie din cauza termostatului ?! sau o sa ma muncesc degeaba ?!

Dupa ce am completat cu apa, vedeam in vasul de la radiator spuma alba, oare dc ? Ce ma sfatuiti voi sa fac ?! nu vreau sa o duc la service ca ma rup astia de bani ! Va atasez si cateva fotografii . . . Multumesc!

 

imi cer scuze, mai aveam si poza asta, dar nu mergea sa o incarc in acelasi top

post-62358-0-11505100-1384812857_thumb.jpg

post-62358-0-92267700-1384813293_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am si eu acceasi promblema la un BMW 320 D din 1999 de 136 CP. Mentionez ca am si webasto, senzorul de la temperatura exterioara nu il mai am si imi arata pe bord -40 grade, asa ca i-am scos mufa de la webasto sa nu mai mearga degeaba.

De vreo 2 zile cand s-a lasat racoarea mai tare, am facut un drum de 70 km si pot sa spun ca temperatura motorului ramane rece, acul de la temp nu trece de albastru. Oare care sa fie problema ? Astazi am incercat sa ma uit la termostatul general, dar m-am descurajat ca nu am mai putut desface un ultim surub de la el si am renuntat. Nu sunt sigur ce trebuie sa schimb !?

Apropo, mi-a curs tot antigelul, sau asa cred eu... si am bagat inapoi doar apa simpla pentru cateva zile ca vreau sa ma apuc intr-una din zilele astea de dimineata sa duc treaba pana la capat, nu am facut nici un fel de aerisire pentru ca nu stiu si am mai pus busonul de la radiator la loc, l-am mai dat jos, am mai completat cu apa pana cand mi-am dat eu seama ca e complet. Dar e foarte complicat sa dai jos termostatul asta, are 4 suruburi si la unul din ele chiar nu ai acces. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?! Sa fie din cauza termostatului ?! sau o sa ma muncesc degeaba ?!

Dupa ce am completat cu apa, vedeam in vasul de la radiator spuma alba, oare dc ? Ce ma sfatuiti voi sa fac ?! nu vreau sa o duc la service ca ma rup astia de bani ! Va atasez si cateva fotografii . . . Multumesc!

 

imi cer scuze, mai aveam si poza asta, dar nu mergea sa o incarc in acelasi top

 

Din ce spui tu, si eu cred ca ai probleme cu termostatul. La mine trece de albastru destul de repede, doar ca pana sa ajung acul pe verticala dureaza mai mult, si mai stiu ca nu faci bine sa pui doar apa, mai ales ca se cam raceste vremea.

Mai multe detalii nu cunosc. Poate te mai ajuta vre un coleg de pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Termostatele sunt duse si foarte rau ai facut ca ai pus doar apa, anitigelul are rol si de lubrefiere, saraca pompa de apa, ce o zice ore. Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Termostatele sunt duse si foarte rau ai facut ca ai pus doar apa, anitigelul are rol si de lubrefiere, saraca pompa de apa, ce o zice ore.

 

nu am mai mers cu ea...decat vreo 5 km. azi am desfacut si galeria de admisie sa o fierb in soda caustica cum am vazut aici pe forum. a iesit superb.

maine o sa merg sa cumpar termostatul si antigel.

Cati litrii sa iau de antigel ? si ce fel de antigel ? ma poti sfatuii ?!

Link to comment
Share on other sites

Antigel nu mai stiu siigur 3 sau 4 litri si tot atatia si de apa distilata doar sa iei unul din cei aprobati de BMW oricare alegi sunt ok si toti au culoare ALBASTRA si nume de COD G48 echivalentul lui G11. Eu la a mea am, pus EVOX Extra G48 gasesti la ortice peco MOL.

 

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/EVOXG48Albastru1_zpsef1640a7.jpg

 

 

http://tis.bmwcats.com/doc1049607/ pune linkul in google translate ca sa iti fie mai usor de inteles si selectezi sa il traduca din rusa in romana.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Antigel nu mai stiu siigur 3 sau 4 litri si tot atatia si de apa distilata doar sa iei unul din cei aprobati de BMW oricare alegi sunt ok si toti au culoare ALBASTRA si nume de COD G48 echivalentul lui G11. Eu la a mea am, pus EVOX Extra G48 gasesti la ortice peco MOL.

 

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/EVOXG48Albastru1_zpsef1640a7.jpg

 

 

http://tis.bmwcats.com/doc1049607/ pune linkul in google translate ca sa iti fie mai usor de inteles si selectezi sa il traduca din rusa in romana.

 

Butzy, am cumparat un bidon de 4 l exact ca in imaginea ta. Restul sa pun apa ? Ca asta de la peco mi-a spus ca antigelul asta este deja concentrat! Dar pe bidonul este identic cu al tau! Si nu ma pricep deloc la aerisirea aia afurisita. Astazi am comandat si termostatele amandoua, cel principal si cel de la egr.

Dar, te rog mult, explica-mi cu exactitate cum se face aerisirea asta la modelul meu de bmw (320D 136 CP, 2000cmc, an fabricatie luna 10, 1998), ca am vazut o gramada de aerisitoare pe furtunasele alea. Spune-mi te rog pe care trebuie sa le tin deschise, daca trebuie cu motorul pornit sau doar cu contactul pus. Am citit N variante si nu-mi merge nici una. Mersi mult de intelegere si rabdare !

Edited by onix_flo
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca antigelul e si versiunea cum am pus eu poza adica Concentrat la care trebuie adaugata apa distilata si nu se gaseste decat la bidoane de 1 L si mai e varianta gata diluat pe care cred ca ai luat-o tu si nu mai trebuie pus nici un gram de apa, in cazul asta e prea putin 4 litri o sa ai nevoie de 7 litri.

 

Aerisirea se face cu motorul oprit deschizi toate robinetele de pe furtunuri la maximum si incepi sa pui antigel pana incepe sa curga pe la toate aerisitoarele dupa care le stragi pornesti motorul dai clima la maximum pe caldura si il lasi sa mearga pana ajunge sa deschida si termostatul principal pe la 90 de grade, dupa care opresti motorul il lasi sa se raceasca desfaci iar toate aerisitoarele si pui din nou antigel pana da pe dinafara, le stragi la loc si gata.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

:( am schimbat deocamdata doar termostatul general si am aerisit de 2 ori ieri si inca odata astazi, dar tot nu se ridica apa la motor, trece foarte putin de albastru. Am incercat cateva variante:

- se ridica apa aproape ca acul sa fie vertical doar daca stau pe loc cu afisajul electric de la clima oprit;

- si inca o varianta, cu mufa scoasa de la aeroterma, dar doar daca stau pe loc sau merg incet prin oras, daca ies in afara, revine acul langa albastru :( . In ambele cazuri trebuie sa o ambalez un pic, adica nu urca ea de la sine singura la relanti.

Am verificat clapetele alea din spatele aerotermei si stau inchise, am verificat antigelul, nivelul, am efectuat aerisirea cum trebuie.

Diseara o sa primesc si termostatul egr, sa vad ce mama naiba o mai vrea apoi ?!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.