Jump to content

Articol: Cutii automate intretinere


DOMI

Recommended Posts

Poi si acum zici ca trebuie sa desac cutia?la rece merge perfect , de schimbat schimba perfect, doar ca la viteza 1-a si a 2-a se simte ca si cum ar trece peste denivelari, la a 3-a face foarte rar si slab.

 

Unde e linia intrerupta, acolo intrerupe asa ca si cum ai trece peste denivelari, sper sa intelegi (grafica) :frantics:

 

1-a._______----_________2-a___--___--___--______3-a____-___-____4-a_____________5-a_____________6-a___________

 

 

 

Azi am observat ca la mers foarte foarte incet la cald pe manual in viteza 1-a loveste o data

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

As vrea sa schimb si eu uleiul la cutie, insa nu stiu daca ar trebui sa fac si acel flush sau nu.

 

Initial am primit de la service-ul ZF doar pretul pentru operatiunea fara flush (450 euro), apoi am intrebat eu daca e inclus si flush-ul si mi-au raspuns ca nu, dar il pot face pentru inca 180 euro.

 

Intrebarea e daca ar trebui sa fac operatiunea cu flush sau fara? Si nu intreb din punct de vedere financiar, ci tehnic...care varianta ar fi mai buna?

Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Deci recomandarea ar fi sa fac si flush-ul, pentru a curata eventualele reziduuri (sper totusi sa nu fie) si pentru a inlocui tot uleiul.

 

Daca uleiul prezinta impuritati, atunci e semn ca exista ceva uzura si ar fi recomandat sa desfaca eventual cutia sa vada ce e pe acolo si sa schimbe, inainte sa puna uleiul nou nu?

 

Fiind un service autorizat ZF, sper sa stie aia ce e de facut...insa as vrea sa fiu si eu un pic in tema :)

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva daca, dupa resetare adaptari cutie trebuie activata functia "Teach in components".

Sau doar "Reset all adaptation values". Am atasat si o poza.

Sau mai exact daca activez "Teach in components", trebuie urmata vreo procedura de invatare cum este la cutia CVT de pe mini, de exemplu?

Am tot cautat dar nu gasesc nimic pentru steptronic.

Multumesc.

post-58909-0-00037500-1392636341_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

AM rezolvat cutia, prima data au reconditionat convertizorul, apoi ceva pipa au schimbat din cutie, plus ceva piese 1900euro si surpriza masina tot asa face...

 

Apoi au redesfacut cutia si au reglat ceva pe al valvele alea de la mechatronics si merge perfect :thumbsup: buna tiapa nu?

Link to comment
Share on other sites

AM rezolvat cutia, prima data au reconditionat convertizorul, apoi ceva pipa au schimbat din cutie, plus ceva piese 1900euro si surpriza masina tot asa face...

 

Apoi au redesfacut cutia si au reglat ceva pe al valvele alea de la mechatronics si merge perfect :thumbsup: buna tiapa nu?

Unde s-au efectuat reparatiile?

Link to comment
Share on other sites

Acum 4-5 zile, din noroc chior, am observat ulei curs sub masina.

Direct la service pe elevator am constat ca sursa era baia de ulei a cutiei de viteze.

Baia de ulei, care este din plastic ... DA PLASTIC, era fisurata - dar neatinsa - fara nici o urma de lovitura.

 

Masina mea - un 325xi din 2008 cu 115.000 km.

 

Am schimbat baia de ulei - care oricum vine cu tot cu filtru - deci s-ar fi schimbat oricum + 6 litri de ulei + un oring inlocuit preventiv.

 

In total 1650 Ron.

 

Care aveti cutii automate ZF - mare grija - este o problema foarte comuna la ele cu fisuri la baia de ulei si scurgeri la oringul ala.

 

Cu prima ocazie bagati un cap sub masina la cutia de viteze - puteti economisi cateva mii de euro.

Edited by MoFo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

salut,

poate au mai fost discutii pe aceasta tema...

 

CE ULEI PUNEM IN CUTIA AUTOMATA "ZF" IN LOCUL CUNOSCUTULUI SI

MAI ALES NEPRETUITULUI (70 ron/litru) ULEI "LT71141" ???

 

am gasit 2 producatori de uleiuri cunoscuti (motul si liqui moly)

care au in oferta lor produse cu aceeasi specificatie.

 

http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/149/original/Multi_ATF_%28GB%29.pdf?1394722943

pe siteuri se gaseste la pretul de 59 ron/litru.

 

http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3680.html?OpenDocument&land=GB

pret pe siteuri tot 59 ron/litru.

 

ce parere aveti ???

 

bafta !

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nu stie nimeni?

ZF recomanda schimbul intre 80k-120k in functie de exploatare.

Vineri am facut serviceul la cutie ZF 5 HP-30. Deoarece noua masina se apropie (760 F01 cu ZF 8 HP am fost curios sa vad cum e la modelul respectiv.

Apropos de serviceul la 5 HP-30 de pe 850 Ci: schimbat uleiul la diferential si cutie (inclsiv spalare) a costat € 620,00 incl. 1,5 l. Castrol SAF-HJ 75W140 pt. dif. si 15 l. ZF Lifeguardfluid 5.

Edited by docdennis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.