Jump to content

116i problema noxe HC peste 100


Core

Recommended Posts

Sunt cu BMW 116i benzinã 1.6 la ITP la auto cobalcescu pe splai. La noxe la relanti e ok. La turaÞii HC iese 111 adicã peste 100. Aparatul lor zice presiune Înaltã. Maºina are 4993 km. Fabricat 7.2008. Doar eu am condus maºina. Vitezele am schimbat când Îmi zice shift point display adicã pe la 2000- 2400. A mai avut cineva problema asta?

A ĂŽncercat cu 2 aparate Âşi tot not ok. HC peste. 100 particule per milion. Hidrocarburi. Sunt -0.5 grade celsius. Zic cĂŁ nu au mai avut fi probleme cu maÂşini pe benzinĂŁ cu HC mare. A sunat niÂşte inspectori Âşi au zis sĂŁ nu ĂŽmi dea ITP dacĂŁ nu iese HC bun. Lambda a zis cĂŁ a ieÂşit 1.900 Âşi trebuie sĂŁ fie 1.030 maxim. Acum ĂŽncearcĂŁ sĂŁ mĂŁ scoatĂŁ din calculator de la RAR.

Link to comment
Share on other sites

Masina era incalzita bine cand ai facut testul?

 

Mergi la o diagnoza, sigur o sa iasa ceva.

Era incalzita destul de bine. La testul cu noxele cred ca s-au straduit oamenii vreo 2 ore si ceva.

La un moment dat stiu ca m-am gandit sa o turez la turatia de cuplu maxim adica 4250 dar nu stiu cum de am uitat. Am incercat cu turatii de 2200-2500, poate o singura data la 3000rpm.

Ma duc saptamâna viitoare la reprezentanta la Automobile Bavaria dar parca mi-e nustiucum sa imi ia masina pentru ITP si sa nu stau langa ea.

Link to comment
Share on other sites

Sunt cu BMW 116i benzinã 1.6 la ITP la auto cobalcescu pe splai. La noxe la relanti e ok. La turaÞii HC iese 111 adicã peste 100. Aparatul lor zice presiune Înaltã. Maºina are 4993 km. Fabricat 7.2008. Doar eu am condus maºina. Vitezele am schimbat când Îmi zice shift point display adicã pe la 2000- 2400. A mai avut cineva problema asta?

A ĂŽncercat cu 2 aparate Âşi tot not ok. HC peste. 100 particule per milion. Hidrocarburi. Sunt -0.5 grade celsius. Zic cĂŁ nu au mai avut fi probleme cu maÂşini pe benzinĂŁ cu HC mare. A sunat niÂşte inspectori Âşi au zis sĂŁ nu ĂŽmi dea ITP dacĂŁ nu iese HC bun. Lambda a zis cĂŁ a ieÂşit 1.900 Âşi trebuie sĂŁ fie 1.030 maxim. Acum ĂŽncearcĂŁ sĂŁ mĂŁ scoatĂŁ din calculator de la RAR.

 

Unde sa ma duc sa fac ITP? La Automobile Bavaria - aici nu am voie sa merg in statia ITP.

Sau sa merg la BMW Transporturi Auto Filaret - aici ma lasa sa stau langa masina.

Link to comment
Share on other sites

Sunt cu BMW 116i benzină 1.6 la ITP la auto cobalcescu pe splai. La noxe la relanti e ok. La turaţii HC iese 111 adică peste 100. Aparatul lor zice presiune înaltă. Maşina are 4993 km. Fabricat 7.2008. Doar eu am condus maşina. Vitezele am schimbat când îmi zice shift point display adică pe la 2000- 2400. A mai avut cineva problema asta?

A încercat cu 2 aparate şi tot not ok. HC peste. 100 particule per milion. Hidrocarburi. Sunt -0.5 grade celsius. Zic că nu au mai avut fi probleme cu maşini pe benzină cu HC mare. A sunat nişte inspectori şi au zis să nu îmi dea ITP dacă nu iese HC bun. Lambda a zis că a ieşit 1.900 şi trebuie să fie 1.030 maxim. Acum încearcă să mă scoată din calculator de la RAR.

Am fost astazi dimineata la Automobile Bavaria si am facut ITP

La 2370 rpm HC a fost 19 ! iar lambda a fost 1.470

Mi-au zis ca pentru anumite motoare se accepta lambda pana la 2.3

Aparatele italiene se pare ca nu citesc bine noxele masinilor nemtesti. :) Cand måsura noxele dl de la Autocob ii afisa Presiune inalta si ii oprea masuratorile.

Altceva nu a fost diferit - temperatura ambientala poate 2 grade celsius mai mare decat vineri si 8L benzina Alto 101 de la Rompetrol in rezervor.

Edited by Core
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Am fost sambata trecuta pe 25 pt ITP tot acolo, cu 20109 km la bord.

Erau 10 grade celsius.

Lambda a fost 2.7 si oxigen 11.

A zis ca pare ca e problema cu vreun senzor iar oxigenul ar fi ca si Cum AR fi toba Sparta. S-a uitat sub masina. A accelerat-o. A pus o carpa si a infundat esapamentul, tot mari erau cele 2 valori.

Mi-a zis sa merg la BMW la ei ca acum sunt si dealer BMW sa imi puna un clip.

Motorul era sufficient incalzit.

 

Am mers la BMW si mi-a zis ca e cu programare si cre' ca nu era nimeni sa diagnosticheze. Costa 70 lei doar cititul erorilor, pt citire/diagnosticare mai detaliata costul e mai mare.

 

Masina nu m-a lovit cu un consum mai mare, 14-15l/100 in oras e normal la ea cand e trafic nasol.

Motorul e 1.6 benzina 122 CP.

Inginerul mi-a zis ca poate fi de la filtre. Filtrele si uleiul sunt schimbate la dealership BMW. A zis ca poate fi de la faptul ca nu am mai iesit cu ea din oras de un an si jumatate si s-o fi infundat esapamentul si a recomandat sa ies si sa "ii dau in goarna".

A mai intrebat daca aveam benzina veche in rezervor.

 

Am observat in prima faza cand masina era cu spatele in afara incintei ca scotea un fum clar, poate putzin albastru, cum nu am mai vazut sa fi scos vreodata. Inginerul a zis ca nu e problema de la aparatele lor si ca a mai testat noxe si la alte BMW si nu au fost probleme la instrumentele lor.

Am un coleg care a facut itp tot acolo la un seria 3 ceva mai nou si nu au fost probleme cu lambda sau cu oxigenul.

 

in 2011, 2013 si 2015 am facut ITP la auto bavaria si nu mi-au zis nimic.

 

Ce imi recomandati, sa merg sa imi citeasca CB? In bord nu afisaza nimic. (decat cauciucul dar asta trebuie sa se rezolve cu reset)

 

Mersi

Edited by Core
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

am fost la automobile Bavaria Baneasa si am facut inspectia itp. 190lei + TVA. Am lasat-o pe 8.4 si am luat-o pe 11 aprilie.

 

mi-a zis ca a incins bine motorul si au iesit toate valorile ok, lambda, oxigen ...

 

am mers si pt un recall, resoftare -retrofit la vacuum si pt o probl la motoras geam. Era bine sa fi mers la programare la itp, sa fi fost motorul incalzit , nu sa stea sa incalzeasca ei motorul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.