Jump to content

BMW SERIA 5 E12 1981 "RECHIN"


B777MEN

Recommended Posts

BMW SERIA 5 E12

AN FABRIUCATIE 1981

CULOARE "POLARIS METALIC" COD 060

CARBURATOR SOLEX4A1 "DUBLU CORP"

MOTOR 6 CILINDRI LINIE, 2316CMC

FRANE DISCURI: VENTILATE FATA-DISCURI SIMPLE SPATE

SERVODIRECTIE

SERVOFRANA

PARBRIZ, LUNETA SI GEAMURI LATERALE CU TENTA VERDE

INTERIOR PIELE NEGRU

VOLAN SI SPOILER "MOTORSPORT",PRIMUL "M"-SERIA 5

TRAPA MANUALA

FETE DE USI CU ORNAMENTE DIN INSERTIE LEMN

OGLINZI ELECTRICE

JANTE BBS 15"

CAPACITATE REZERVOR CARBURANT 70 LITRI

IN CURS DE RESTAURARE B)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

-"SERPII HARTGE",originali,din INOX, pentru motor de 2.300CMC, ii am deja si se "leaga" bine cu motorul meu!

-Doar "serpii" ii montez, pana-n intermediara..., in rest nu modific nimic!

-Toata evacuarea este originala si noua!

-Adica, intermediara de foc si finala, raman nemodificate!

-Nu cred ca afecteaza cu nimic faptul ca va avea "serpi"... :rolleyes:

-Nu-i mare tuning..., doar sunet deosebit si o evacuare a noxelor mai usoara..., despre CP, nu stiu ce sa spun!

-Vom vedea dupa ce-mi refac complet motorul...sper intr-un an!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

MEN , masina e deosebit de frumoasa, iar din poze vad ca arata foarte bine, roti,interior, motor,overall look...Bravo ai un bijou f.f. frumos!.

( Nu te stresa foarte tare cu serpii si alte modificari, pentru ca sunt costisitoare si rezultatele nu sunt spectaculoase).

Te rog sa ne tii la curent, cu bijuteria.

 

Respekt,

rico

Link to comment
Share on other sites

MULTUMESC!

NU-I MARE DERANJ CU "SERPII", CA-I AM DEJA SI TREBUIESC DOAR LEGATI DE INTERMEDIARA, DAR ASTA SE VA INTAMPLA CAND VOI DA MOTORUL JOS, PENTRU SEGMENTARE SI TOT "TACAMUL"!

ORICUM, SUNT CURIOS, CE EFECT VA AVEA ADAUGAREA LOR, LA ACEST MOTOR CU CARBURATIE!

DACA, CAREVA DINTRE VOI A FACUT DEJA ACEST EXPERIMENT, SCRIETI-MI SI MIE IMPRESIILE PE CARE VI LE-A LASAT! :rolleyes:

NU AM DE GAND SA O MAI "OMOR", CI DOAR SA ARATE BINE, SA MEARGA SI SA SE AUDA BINE!

DUPA PAREREA MEA MODELELE CLASICE, DIN ACEEASI MARCA, NU AR TREBUII SA LIPSEASCA DE LA ADUNARI! :in_love: EU UNUL, M-AS BUCURA DACA NE-AM STRANGE TOTI LAOLALTA, FARA FIGURI, ACCIDENTE, LA DISCUTII INTERESANTE SI PLACUTE SI FARA ASA ZISELE "BISERICUTE"! NU NUMAI IN SPATELE UNUI MONITOR SI A UNEI TASTATURI!

MI-AR PLACEA SA VAD INTRUNIRI, CA CELE DIN ALTE PARTI ALE GLOBULUI! :cheers:

M-AR INTERESA SA O INSCRIU, LA "RETRO-CLUB-ROMANIA", DUPA CE O RESTAUREZ!

DACA CUNOASTE-TI MODALITATEA DE INSCRIERE, CONDITII, SAU DACA DEJA CINEVA, A INSCRIS O ASTFEL DE MASINA, VA ROG SA-MI SPUNETI!

ACUM, MASINA ESTE IN GARAJ, LA PASTRARE, PANA SE STRANGE BUGETUL NECESAR RESTAURARII TOTALE.MAI ALES CA MOTORUL IL VOI REFACE CU PIESE DE LA "BAVARIA". :unsure:

STIU CA O SA-MI SPUNA CAREVA, CA-I SCUMP, DAR AM VAZUT DIFERENTA DE CALITATE A COMPONENTELOR, INTRE PRODUCATOR SI AFTERMARKET! :hmm: DAU UN SINGUR EXEMPLU, TEAVA DE SAXOFON AFTERMARKET, DUPA CATEVA LUNI DE FOLOSIRE, ARATA SI SUNA CA UNA DE 30 DE ANI(ARSA, RUGINITA), PE CAND CEA ACHIZITIONATA DE LA "BMW-BAVARIA", ESTE CA SI NOUA!ELE FIIND ACHIZITIONATE IN ACEEASI PERIOADA! :(

NU FAC RECLAMA ASCUNSA CI DOAR AM CONSTATAT ASTA..

STITI CUM SE SPUNE..."SUNTEM PREA SARACI, CA SA NE PERMITEM LUCRURI IEFTINE"..

DIN PACATE ESTE ADEVARAT... :hmm:

PROMIT CA VA TIN LA "CURENT" DE LA INCEPUTUL PANA LA SFARSITUL RESTAURARII SI POATE VOI REUSII SA-MI FAC VAZUTA MASINA, LA INTRUNIRILE PE CARE LE ORGANIZATI! :gathering:

 

MULTUMESC TUTUROR, PENTRU APRECIERI! :blush:

SI VA SALUT SI EU, CU ACELASI RESPECT! :punk:

Edited by B777MEN
Link to comment
Share on other sites

Condiţiile necesare pentru obţinerea „Atestatului de vehicul istoric"

 

 

• Perioada trecută de la data incetării fabricaţiei modelului respectiv trebuie să fie mai mare de 30 de ani . Prin model se înţelege un ansamblu caroserie-motor . Nu se admit replici de vehicule istorice.

 

• Vehiculele nu trebuie destinate folosirii zilnice . Aceste vehicule sunt folosite ocazional la manifestări ale vehiculelor istorice sau pentru hobby , mentenanţă, inspectii RAR.

 

• Vehiculele trebuie să fie originale sau restaurate original , sunt in perfectă stare de funcţionare şi au un aspect estetic şi tehnic conform cu cerinţele unui vehicul care să facă parte din patrimoniul tehnic şi cultural naţional. Nu sunt eligibile vehiculele utilitare sau cu destinaţii speciale (ambulanţe , maşini mortuare etc.) care sunt folosite uzual in acest scop.

 

• Culoarea autoturismului trebuie să fie corespunzătoare paletei de culori originale. Aceeaşi cerinţă se impune şi pentru partea interioară a vehiculului (tapiţerii, mochete, capitonaje). Nu se admite inscripţionarea respectivelor vehicule în scop comercial.

 

• La şedinţele de atestare, comisia tehnică a RCR va face observaţii cu privire la operaţiunile de restaurare care se impun pentru o eventuală atestare a respectivului vehicul. Observaţiile şi recomandările comisiei tehnice a RCR trebuie urmate ca atare neputând să fie atacate.

 

• Comisia tehnică va comunica respingerea sau admiterea, dupa caz, a cererii de atestare pentru vehiculul respectiv, decizia fiind irevocabilă.

 

• Modificarea unui vehicul după atestare se face pe propria răspundere a posesorului şi se poate considera ca fals in declaraţii şi uz de fals . Orice modificare descoperită duce automat la anularea Atestatului de Vehicul Istoric, la sesizarea Registrului Auto Român şi a organelor de abilitate. (sursa: www.retromobil.ro)

 

Mai multe aici: http://www.retromobil.ro/

Poti beneficia de asistenta gratuita. Au reprezentanti in mai toate colturile tarii.

bafta!

 

sfatul meu:

1*nu monta serpisorii sau alte acareturi de tuning daca doresti sa o inscrii ca si vehicul istoric;

2*nu asculta povesti de la unii si altii despre masinile isorice...ia legatura cu un reprezentant de la retromobil;

 

Bafta!

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

cum se prezinta acum masina?

 

Chiar acum cateva minute am gasit o pereche de serpi Hartge pe ebay.de, frumos "croiti", cat ai platit pt ai tai?

 

sfatul meu:

1*nu monta serpisorii sau alte acareturi de tuning daca doresti sa o inscrii ca si vehicul istoric;

serpii hartge sunt pt modelul E12, cum firma exista de peste 40 de ani, cu siguranta acestia sunt un bonus din epoca E12-ului, modificarile/tuningul din perioada masinii, se accepta la atestare.

Edited by florin_cars
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.