DIY spalatoare faruri OEM
#41
Posted 22 March 2013 - 03:30
#42
Posted 28 April 2013 - 15:20
Pe unde e traseul furtunului ca eu am incercat prin fata radiatorului si e prea scurt si nici nu reusesc sa montez farul din drepata din cauza furtunului.Trebuie dus furtunul intre radiator si motor?
#43
Posted 13 May 2013 - 12:55
furtunul trebuie tras prin spatele traversei cu forma de V inversat, care il protejeaza de inghet in cazul rulajului cu viteza mare la temperaturi scazute (vezi traseul rosu in foto de mai jos)
Attached File(s)
-
furtun faruri.JPG (32.99K)
Number of downloads: 271
#45
Posted 13 May 2013 - 13:07
#46
Posted 13 May 2013 - 13:15

#47
Posted 13 May 2013 - 13:17
This post has been edited by Krebs: 13 May 2013 - 13:18
#48
Posted 01 November 2013 - 13:08
#49
Posted 01 November 2013 - 13:45
aici nu stiu cati citesc ce problema "locala" ai tu

daca erai in Bucuresti sau imprejurimi te ajutam eu
#50
Posted 01 November 2013 - 13:50
singura chestie sa-ti faci si codarea.
This post has been edited by Krebs: 01 November 2013 - 13:51
#51
Posted 01 November 2013 - 14:10
#52
Posted 14 November 2013 - 13:32
#53
Posted 14 November 2013 - 15:47
mai degraba sa legi butonul S de la o maneta de stergatoare cu asa ceva, pe functia de spalare faruri...

#56
Posted 14 November 2013 - 18:33
ALFABET, on 14 November 2013 - 13:32, said:
sau ma simplu poti lega pompa de la spalatorul de far la cea de la parbriz si prin intermediul unui releu pompa de la faruri sa porneasca doar cand ai farurile aprinse
#57
Posted 14 November 2013 - 21:44

@mario318ci: butonul S este pentru spalare intensiv (valabil in general pe masini cu senzori de ploaie/lumina... si pt mofturosi)
eu vreau sa fac o schema separata de alimentare a instalatiei de spalare faruri, actionata din acel buton
