BMWClub: Probleme pornire e90 320d - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme pornire e90 320d Electromotorul porneste, dar motorul nu

#1 User is offline   bo6dan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 17-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 10 March 2011 - 20:03

Salut!
Acum 2 saptamani in timp ce conduceam mi s-a oprit brusc masina si s-a aprins engine light in bord. Dupa ce am incercat in repetate randuri sa o pornesc, si nu am reusit, a trebuit sa o duc pe platforma la un service bmw. Acolo am aflat ca "presiunea in rampa" e 1.5 bar in loc de 4, dar nu stiau care e cauza. Din cauza costurilor extrem de ridicate am decis sa iau masina de acolo si spre uimirea mea, totul mergea ok. Timp de 5 zile a mers perfect pana cand nu a mai pornit deloc. Am dus-o intr-un service autorizat unde dupa 2 zile de teste au ajuns la concluzia ca ar putea fi "pompa de inalta presiune" si posibil, "valva de control a pompei". Le-au inlocuit cu unele noi dar masina refuza sa porneasca. Are cineva idee ce ar putea fi ? Presiune e ok pana la pompa de inalta presiune, dar de acolo nu se mai intampla nimic.
Multumesc!
0

#2 User is offline   lucian81v 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1312
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 11 March 2011 - 00:39

Cred ca nu ai inteles bine cu "presiunea pe rampa", ori locatia ori valorile, presiunea in rampa e de minim 250bar in timpul pornirii, cand invarte doar electromotorul.
Poate au ei au zis ca e 1.5 in loc de 4 dar nu se refereau la bari, ci la procente din maxim sau stiu eu ce.
Daca a mai mers si dupa prima intmplare eu zic ca NU e pompa de inalta.
Ai grija pe unde mergi sa nu probeze careva cu mufa de la valva scoasa pentru ca nu mai are ce sa descarce presiune din rampa si se to acumuleaza pana se strica ceva sau se sparge vreo teava.

This post has been edited by lucian81v: 11 March 2011 - 00:56

0

#3 User is offline   bo6dan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 17-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 11 March 2011 - 14:48

 lucian81v, on 11 March 2011 - 00:39, said:

Cred ca nu ai inteles bine cu "presiunea pe rampa", ori locatia ori valorile, presiunea in rampa e de minim 250bar in timpul pornirii, cand invarte doar electromotorul.
Poate au ei au zis ca e 1.5 in loc de 4 dar nu se refereau la bari, ci la procente din maxim sau stiu eu ce.
Daca a mai mers si dupa prima intmplare eu zic ca NU e pompa de inalta.
Ai grija pe unde mergi sa nu probeze careva cu mufa de la valva scoasa pentru ca nu mai are ce sa descarce presiune din rampa si se to acumuleaza pana se strica ceva sau se sparge vreo teava.


E foarte posibil sa nu fi inteles bine. Am schimbat pompa de inalta, senzorul de presiune, releul de presiune. Am testat injectoarele si toate erau bune. Mecanicul zice ca ori e ceva banal ori e calculatorul masinii. E posibil sa fie o siguranta ceva ? Oricum el a refuzat sa mai continue cu masina pentru ca nu isi da seama.

Din cate am citit pe forum e foarte posibil sa fie axul cu came. L-am sunat pe mecanic si a zis ca nu are legatura cu presiunea de la pompa de inalta. E adevarat ?
0

#4 User is offline   lucian81v 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1312
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 11 March 2011 - 15:36

Este adevarat, nu are treaba cu presiunea.
Deci tu ai platit o pompa de inalta presiune degeaba? Sau le-ai dat-o inapoi? Daca ai schimbat-o inseamna ca s-au uitat si daca lantul e intreg, adica daca pompa este antrenata de vibrochen.
Senzorul de presiune de pe rampa functioneaza ok? sau nu v-ati atins de el?

Ca sa fiu sigur ca vorbim de acelasi lucru asta-i pompa de inalta, antrenata de vibrochen pe unul din pinioane si de pe celalat pleaca un lant la unul din axele cu came
http://bmwfans.info/..._pressure_pump/

Din ce an e masina?

Masina nu da nici un semn ca vrea sa porneasca? sau pare ca porneste si dupa aia "moare"

This post has been edited by lucian81v: 11 March 2011 - 15:40

0

#5 User is offline   srb_alex 

  • 318D 11/2004
  • Group: Members
  • Posts: 2153
  • Joined: 23-November 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 11 March 2011 - 16:15

mai degraba pare a fi pompa de motorina
0

#6 User is offline   bo6dan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 17-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 11 March 2011 - 20:39

 lucian81v, on 11 March 2011 - 15:36, said:

Este adevarat, nu are treaba cu presiunea.
Deci tu ai platit o pompa de inalta presiune degeaba? Sau le-ai dat-o inapoi? Daca ai schimbat-o inseamna ca s-au uitat si daca lantul e intreg, adica daca pompa este antrenata de vibrochen.
Senzorul de presiune de pe rampa functioneaza ok? sau nu v-ati atins de el?

Ca sa fiu sigur ca vorbim de acelasi lucru asta-i pompa de inalta, antrenata de vibrochen pe unul din pinioane si de pe celalat pleaca un lant la unul din axele cu came
http://bmwfans.info/..._pressure_pump/

Din ce an e masina?

Masina nu da nici un semn ca vrea sa porneasca? sau pare ca porneste si dupa aia "moare"

Au luat-o inapoi. Dupa ce au pus-o au verificat daca lantul e ok si era. Senzorul l-a schimbat cu unul nou si niciun rezultat.
Da. E identica cu cea din imagine.
07/2007
Pur si simplu motorul nu mai vrea sa porneasca deloc. Doar electromotrul incearca sa il porneasca, dar fara rezultat.

 srb_alex, on 11 March 2011 - 16:15, said:

mai degraba pare a fi pompa de motorina

Pompa de motorina din rezervor e ok. Cea intermediara e ok. Si cea care vine exact langa motor (din imaginea de mai sus) pare a fi ok. Pana la pompa de inalta presiune, presiunea e ok. Dupa pompa de inalta presiune, nu mai e ok.
0

#7 User is offline   bo6dan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 17-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 12 March 2011 - 00:09

E posibil sa fie din cauza cheii ? Ma gandesc sa nu o recunoasca (tin sa precizez ca mi-a cazut de cateva ori pe jos). Am auzit de ceva imobilizator la motor sau ceva de genul.
0

#8 User is offline   lucian81v 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1312
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 12 March 2011 - 00:20

Pompa ok, senzor presiune ok, valva control presiune ok.
Trebuie sa te asiguri daca ai sau nu presiune pe rampa cu un manometru dar unul cu peste 250 (sare lejer de mie daca porneste cumva) bar gasesti doar la cei ce se ocupa cu injectoare/pompe de injectie iar adaptarea la rampa doar sa gasesti pe cineva sa faca ceva custom, nu cred ca tine cineva asa ceva.
Mai simplu si ar putea face oricine ar fi sa demontezi un injector si sa-l cuplezi din nou la rampa dar scos din cilindru. Daca vrei sa faci asa ceva si participi si tu sa-l pui intr-o sticla ceva si sa nu-l ti sub nici o forma de diuza, motorina poate trece prin piele si e toxica ajunsa direct in sange.

Mai pune-i sa verifice si tensiunea la injectoare.

Ar mai fi comada injectoarelor care e cam dubios sa pice toate comenzile odata, daca au masa e comuna e posibil sa fie asta intrerupta, dar asta ar trebui sa dea eroare, stiu sigur ca scurt-circuitul da eroare.
Deci de verificat si continuitatea conductorilor injectoarelor.

Daca ai intr-adevar presiune pe rampa, din pacate si eu tind sa cred spre o problema la calculator.

Stiu ca am sugerat chestii ca-n epoca de piatra dar ma gandesc ca eu as fi dispus la orice ca sa-i dau de cap.
Succes sa-i dai de cap.
0

#9 User is offline   bo6dan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 17-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 12 March 2011 - 00:46

 lucian81v, on 12 March 2011 - 00:20, said:

Pompa ok, senzor presiune ok, valva control presiune ok.
Trebuie sa te asiguri daca ai sau nu presiune pe rampa cu un manometru dar unul cu peste 250 (sare lejer de mie daca porneste cumva) bar gasesti doar la cei ce se ocupa cu injectoare/pompe de injectie iar adaptarea la rampa doar sa gasesti pe cineva sa faca ceva custom, nu cred ca tine cineva asa ceva.
Mai simplu si ar putea face oricine ar fi sa demontezi un injector si sa-l cuplezi din nou la rampa dar scos din cilindru. Daca vrei sa faci asa ceva si participi si tu sa-l pui intr-o sticla ceva si sa nu-l ti sub nici o forma de diuza, motorina poate trece prin piele si e toxica ajunsa direct in sange.

Mai pune-i sa verifice si tensiunea la injectoare.

Ar mai fi comada injectoarelor care e cam dubios sa pice toate comenzile odata, daca au masa e comuna e posibil sa fie asta intrerupta, dar asta ar trebui sa dea eroare, stiu sigur ca scurt-circuitul da eroare.
Deci de verificat si continuitatea conductorilor injectoarelor.

Daca ai intr-adevar presiune pe rampa, din pacate si eu tind sa cred spre o problema la calculator.

Stiu ca am sugerat chestii ca-n epoca de piatra dar ma gandesc ca eu as fi dispus la orice ca sa-i dau de cap.
Succes sa-i dai de cap.

Injectoarele au fost testate cu un fel de "paharele" si totul a iesit bine. Mecanicul, tot spre calculator s-a referit dar sper sa nu fie. E posibil sa fie din cauza imobilizatorului? Problema e ca eu sunt acum in Anglia si luni ar fi trebuit sa plec spre casa si de asta sunt foarte grabit sa o fac.
0

#10 User is offline   bo6dan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 17-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 27 March 2011 - 23:06

Am rezolvat-o la Bmw Pitesti. Problemele au fost: pompa de inanta, pompa din rezervor si ceva la imobilizator.
Multumesc pentru sfaturi!
0

#11 User is offline   vladmury 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 550
  • Joined: 08-August 14
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Posted 01 January 2016 - 23:18

Salutare, am o problema cu un bmw 320d E90 163 cp automat. Masina are 316 000 si functioneaza perfect cel putin pana azi dimineata cand am incercat sa pornesc. Apas butonul start, electromotorul invarte normal dar nu porneste am incercat de 2 ori cate 10 secunde si nimic. Inainte pornea la juma de secunda.

Apoi am pus INPA sa vad ce tensiune are bateria (a fost schimbata acum 2 ani) si avea 12 V. La pornire cand apas start scade la 8,7V si sta acolo cand invarte electromotorul. Stiu ca e normal sa scada datorita curentului absorbit dar e normal sa scada asa mult? Poate cineva cu un bmw e90 320d care are INPA face un test si imi spune ce valoare are in timpul pornirii.

Apoi am scanat de erori modulele, nici o eroare pe motor doar cateva erori care par a aparea din cauza tensiunii insuficiente.
Am observat cu motorul pornit cand aprind pozitia (angel eyes) se aude un buzz urat.

A pornit in final la a 3 a incercare greu si am dat o tura , merge ok, trage masina normal apoi am parcat si maine fac un nou test sa vad.

Ce zice-ti ca poate fi?

Attached File(s)


0

#12 User is offline   ovy318i 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2298
  • Joined: 14-March 07
  • Location:Botosani

Posted 02 January 2016 - 13:26

nu cred ca unele module functioneaza cu 8,7 v,e prea putin,ar trebui sa incarci acumulatorul sau sa il schimbi si sa vezi ce tensiune incarca alternatorul.
0

#13 User is offline   vladmury 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 550
  • Joined: 08-August 14
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Posted 02 January 2016 - 14:17

 ovy318i, on 02 January 2016 - 13:26, said:

nu cred ca unele module functioneaza cu 8,7 v,e prea putin,ar trebui sa incarci acumulatorul sau sa il schimbi si sa vezi ce tensiune incarca alternatorul.


Alternatorul indica 14.6 volti dupa ce pornesc masina deci ma indoiesc ca problema e de acolo. Cand e terminata bateria ma astept sa invarta greu electromotorul , cel putin asa am experimentat la alte masini.
0

#14 User is offline   thekid 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 18-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:not

Posted 02 January 2016 - 16:13

Eu am avut golf v care.nu pornea cu baterie moarta...invartea f ok dar nu pornea.baterie noua a rezolvat pb
0

#15 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2815
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 04 January 2016 - 03:11

... o baterie de 12 volti de masina IN SARCINA (adica sa traga prin demaror de motor..) nu trebuie sa ii scada tensiunea la borne sub 10 volti in acele momente (practic timp de 8-10 secunde) ca sa FIE O BATERIE BUNA, in parametri.

This post has been edited by bimmer90f30: 04 January 2016 - 03:21

0

#16 User is offline   vladmury 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 550
  • Joined: 08-August 14
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Posted 07 January 2016 - 23:22

Nu stiu , de atunci porneste perfect si bateria nu am incarcat-o. Probabil a prins ceva mizerie pe alimentarea cu motorina ca am mers pe rezerva ultimii 100 km si mai aveam max 5 L cand am ajuns la peco si am facut plinul.


Sent from my iPad using Tapatalk
0

#17 User is offline   PIP 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 02-May 18

Posted 02 May 2018 - 17:42

Salutare tuturor!!
Este prima data cand scriu pe un forum, dar am simtit ca sunt si eu dator la randul meu cu rezolvarile gasite (mai mult sau mai putin) in urma a multor ore de citit aici.
O sa incerc sa fiu cat mai clar si concis asa cum ar trebui sa se intample aici.

Masina este un E90 320D din 2005 motor M47 163Hp.

Am pornit o si am lasat o sa mearga cam 45min cand, s a oprit si nu a mai pornit.
In bord nu aveam martori sau mesaje.A doua zi am reusit sa gasesc pe cineva din zona unde s a oprit masina, sa vina si sa puna testerul pe ea.
Testerul a dat probleme la rampa de injectoare (pareri-domne ca este regulatorul de pe rampa sau chiar pompa de inalte,pompele de motorina din rezervor).Am verificat daca primesc curent pompele din rezervor, si surpriza!!!! nu primeau (am alimentat cu sursa externa pompa din dreptul pasagerului si masina a pornit).Ne am indreptat catre panoul de sigurante unde am gasit o siguranta galbena de 20A arsa.Siguranta nr 35.
In urma discutiilor si orelor de citit, cauze ce pot face masina sa nu pornesca (+mesaje tster) sunt urmatoarele:

-releu albastru.se gaseste in dretul pasagerului, in cutia alba la mine langa calculatorul masinii.cost pe om 78 lei.nu mai alimenteaza calculatorul masinii.Eroarea data pe tester este "probleme ECU"
-siguranta nr 35 20A din panoul de sigurante.Numai alimenteaza pompa de motorina din rezervor.Eroarea data pe tester'probleme la rampa de injectoare'
-senzorul de pe axul cu came.la mine (am lantul in fata) este langa busonul de ulei.Acesta nu mai se sincronizeaza cu cel de pe vibrochen si considera ca masina nu mai este la 'punct' deci nu mai porneste.Pe tester da eroarea 'senzor AX'

Din cauza acestor probleme masina se opreste si nu mai porneste deloc.

Am mai avut o problema destul de majora zic eu pe care vreau sa o expun.Poate ajuta pe cineva candva.

Masina parca era posedata.Incepeau stergatoarele sa merga, dadeam semnal dreapta si ramanea blocat chiar daca eu faceam stnaga (si tot mergea....1 min), nu mai se accelera, nu mai tragea....La tester am fost de n ori si nimic 'domne este senzorul SZL (cel cu maneta de semnal si stergatoare.este o intreaga inghinerie acolo...)) l am schimbat a doua zi.Dupa 2-5 min masina o lua razna in trafic.M am intors iar la tester. 'domne bateria originala este veche si au intrat in scurt elementii).Seara am schimbat bateria si nimic.
Dupa 3 zile ii vine ideea sa pornesca toti consumatorii de pe masina cand este pornita si sa se indrepte catre parametrii alternatorului cu testerul pus.Pentru o fractiune de secunda alternatorul baga 17 18v si calculatoarele intrau in protectie sa nu se arda si de aici toate minutatiile care le facea masina fara voia mea.

Concluzia:releu de incarcare de pe alternator era dus (releul este toata piesa neagra de pe alternator cu carbuni cu tot).Nu recomand sa il schimbati decat pe original (la mine valeo) dar este ff scump.Nu schimbti cu aftermarket deoarece nu o sa comunice cu ecu masinii ok si ajungeti la altele.Eu am pus sh.
Recomand alternator sh sau acel releu pe OM.
9


Va salut si sper sa va fie cu folos ce v am scris!!

PS:Puneti toti care cititi aici si rezolvarile la probleme vostre (nu cred ca cei care nu au mi revenit cu rezolvarea au aruncat masina).Altfel o sa ajungem cu masini pe platforme si o sa schimbam piese luate prin eliminare de mesteri avizati sau mai rau pe la alte service uri cu staif de la care o sa plecam cu masina ok dar facturi cu multe 00000 pe anumite piese care poate nu au fost cauza problemei.
1

#18 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2815
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 02 May 2018 - 19:43

Lung post si oarecum "interesante" experiente.
Intr-adevar pentru marea majoritate a problemelor nu apar martori in bord iar daca apar trebuie investigate alte cauze in legatura cu eroarea nu eroarea in sine.

Deci testerul te-a ajutat sau te-a incurcat?
Ai mers tot timpul la acelasi tester?
Ce tester s-a folosit?

Si pana la urma sa ai masina functionala ai schimbat o siguranta pentru pompa din rezervor.
Apoi ai schimbat releu din bord pentru calculator.
Apoi blocul cel negru (..IBS-ul bateriei) de pe alternator si bateria (pentru ca probabil incarcarea nu era buna de ceva timp..).
Am aceeasi masina dar nu am avut nici una dintre problemele tale ...inca(?).
De cand ai masina?

This post has been edited by bimmer90f30: 02 May 2018 - 19:46

0

#19 User is offline   PIP 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 02-May 18

Posted 14 June 2018 - 14:49

View Postbimmer90f30, on 02 May 2018 - 19:43, said:

Lung post si oarecum "interesante" experiente.
Intr-adevar pentru marea majoritate a problemelor nu apar martori in bord iar daca apar trebuie investigate alte cauze in legatura cu eroarea nu eroarea in sine.

Deci testerul te-a ajutat sau te-a incurcat?
Ai mers tot timpul la acelasi tester?
Ce tester s-a folosit?

Si pana la urma sa ai masina functionala ai schimbat o siguranta pentru pompa din rezervor.
Apoi ai schimbat releu din bord pentru calculator.
Apoi blocul cel negru (..IBS-ul bateriei) de pe alternator si bateria (pentru ca probabil incarcarea nu era buna de ceva timp..).
Am aceeasi masina dar nu am avut nici una dintre problemele tale ...inca(?).
De cand ai masina?


Salut

Da.M a ajutat.Testerul a redus aria de cautare a problemelor
Am ajuns la tester de 2 ori cu testere diferite (nu stiu ce prog. au folosit)

Pt. a face masina functionala am schimbat siguranta de la pompa din rezervor.
Releul din bord pt. calculator l am schimbat inainte sa pun testerul (pt 80 lei a meritat sa incerc) dar nu era el ci siguranta pompei.In ambele cazuri masina se opreste (cazuri si in mers) si nu mai porneste, dar pe tester dau erori diferite.
Da.Blocul cel negru de pe alternator (era de vina) si bateria si senzorul SZL am schimbat .Bateria am schimbat o prima ca asa mi a spus prima data meseriasul cu tester 'ai scurt intre elementii ei'.Apoi am schimbat senzorul SZL.Primele 2 schimburi de piese (baterie+senzor SZL) au fost eronate.


Masina o am din 2014.
0

#20 User is offline   Cristi_P 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 07-November 16

Posted 31 October 2018 - 12:11

Salut tuturor,

Problema e similara cu cea descrisa aici (nu mai porneste), dar as vrea sa ofer niste detailii in speranta unor idei de rezolvare.

Am un E91 LCI 184CP si acum 2 saptamani am facut DPF/EGR Off, dar nu stiu exact cati CP sunt acum (stage 1+). Acum 2 zile, conduceam masina fara probleme/simptome/erori, am oprit undeva pt 30 de minute si dupa nu a mai pornit (electromotorul invarte). Am incercat s-o imping, dar degeaba.
Am lasat-o acolo si a venit a doua zi cineva cu tester (ISTA+), iar eroarea gasita era la DDE: 4B94, injectors, cylinders 1,2,3,4 activation.
Eroarea a putu fi stearsa, dar a reaparu in urma incercarii de a porni masina.

Urmatorul pas: rampa-->Service. S-au facut tot felul de verificari (pompe, regulator presiune, circuit electric). Totul OK. Urmatorii pasi: verificarea modulului DDE si...injectoare.
Poate fii de la resoftarea in urma DPF/EGR off?
Daca aveti cumva alte idei, va rog sa nu va abtineti :)

Multumesc de ajutor!
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro