Jump to content

Xdrive sau quattro


Bec

Care este mai "bun"?  

661 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest IulianE

Am Quattro.Am vazut ce-i poate pielea pe Valea oltului la vireje de 130 -140 la ora.Masina sta ca pe sine.Nu am ESP...am decat ASR.

Pe ploaie la viteze mari aderenta e foarte mare....

Iarna pe zapada cu cauciucuri de ploaie(205) Pirelli P6000 e excelenta.

 

Atat am avut de zis,sper ca circarii sa nu inceapa din nou(stiu ei care sunt).

Nu mai am nimic de zis mi-a ajuns circul creat pe alte topicuri legate de X si Quattro.

Edited by IulianE
Link to comment
Share on other sites

pai am creat topicul asta in speranta ca se va discuta civilizat si o sa ajungem la o oarecare concluzie.. parerile sunt impartite, clar, nu trebuie sa isi schimbe nimeni parera dar poate unii (1-eu) o sa se mai lamureasca. daca va e lene sa scrieti, lasati un link daca stiti :) :blink:

LE: circarii sunt rugati sa vina in Constanta, e circul Europa cu dresura de gaini, se dau probe.

Edited by Bec
Link to comment
Share on other sites

Am Quattro.Am vazut ce-i poate pielea pe Valea oltului la vireje de 130 -140 la ora.Masina sta ca pe sine.Nu am ESP...am decat ASR.

Pe ploaie la viteze mari aderenta e foarte mare....

Iarna pe zapada cu cauciucuri de ploaie(205) Pirelli P6000 e excelenta.

 

Atat am avut de zis,sper ca circarii sa nu inceapa din nou(stiu ei care sunt).

Nu mai am nimic de zis mi-a ajuns circul creat pe alte topicuri legate de X si Quattro.

142167[/snapback]

Pai acum intrebarea e, ai condus si X? Eu n-am condus nici una nici alta asa ca ma abtin. :blink:

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca intrebarea nu trebuia pusa in sensul care e mai bun, deoarece e greu sa raspunzi asa sec ci" ce preferati si de ce?", astfel incat fiecare sa argumenteze sau sa ne impartaseasca experientele..... Edited by theotien
Link to comment
Share on other sites

ma consider fun bmw ....dar e far away quattro superior xdrive ....nu tre sa vin eu sa va conving sau sa va amagesc ca e asa sau nu e asa ...sunt specialisti care au ajuns la concluzia asta

 

iulianeee apropo de stat pe curbe sta si la 230 pe curbe quattro :)

:blink: :)

plus ca mam jucat pe zapada cu un A6 allroad si faci ce vrei cu el .....am fost si cu 330xd pe zapada si nu e aceeasi senzatie :)

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca intrebarea nu trebuia pusa in sensul care e mai bun, deoarece e greu sa raspunzi asa sec ci" ce preferati si de ce?", astfel incat fiecare sa argumenteze sau sa ne impartaseasca experientele.....

142227[/snapback]

care e mai bun in opinia fiecaruia, deci, ce prefera si de ce.. scrie "colo sha" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa-mi achizitionez un autoturism cu tractiune integrala atunci nu as ezita...BMW Xdrive fara discutie! Am facut  test drive cu 330xi si cu un 530xd si am fost mai mult decat impresionat.

142313[/snapback]

 

dar cu un quattro ai facut test drive??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

veniti cu argumente pentru necunoscatorii ca mine. si nu ma luati cu balarii de genu "ai uitat pe ce forum esti" sau alte d`astea

142160[/snapback]

 

xDrive actioneaza rapid, fiind un sistem predictiv care anticipeaza situatiile in timpul rularii, fiind mana in mana cu DSC-ul, fata de Torsenul de la quattro care este reactiv si intervine atunci cand apar diferente in ceea ce priveste vitezele de rotatie si care nu lucreaza cu ESP-ul (DSC la Audi), fiind un sistem pur mecanic.

 

Xdrive inseamna tractiune 40%=60% fata-spate dar transferul intre axe poate fi de 100% instantaneu in momentul in care apar derapajele Torsen inseamna tractiune 50%-50% iar transferul poate fi 70%-30% sau invers. Torsenul este mai viloent in reactii, mai scump si mai zgmotos.

 

xDrive, spre deosebire de quattro care urmareste mai mult tractiunea in conditii de namoale, reprezinta combinatia perfecta intre tractiune, siguranta si manevrabilitate.

 

xDrive= use all will drive when you really nead it :blink:

 

De asta votez xDrive. Totusi, pentru a evidentia plusurile si minusurile fiecarui sistem, e nevoie de o discutie serioasa si complexa. Eu n-am facut decat sa spun de ce as alege xDrive.

 

Si sincer, nici o opinie gen "votez xDrive pt ca e facut de BMW" nu mi s-ar parea deplasata.

Link to comment
Share on other sites

Aveam un filmulet cu masini cu tractiune integrala , Quattro era regele, clar si de la distanta , BMW a fost printre cele mai slabe in acel test , nu zic eu asta ci niste specialisti germani , caut filmul daca il gasesc il postez pe undeva si va dau link , deci este impresionant , Quattro a depasit acolo si gigantii off-road cum ar fi Nissan Patrol... testele s-au facut pe zapada asa ca tineti cont de acest aspect , pe asfalt curat nu stiu cum sta situatia.
Link to comment
Share on other sites

ma consider fun bmw ....dar e far away quattro superior xdrive ....nu tre sa vin eu sa va conving sau sa va amagesc ca e asa sau nu e asa ...sunt specialisti care au ajuns la concluzia asta

 

iulianeee apropo de stat  pe curbe sta si la 230 pe curbe quattro  :) 

:blink:  :)

plus ca mam jucat pe zapada cu un A6 allroad si faci ce vrei cu el .....am fost si cu 330xd pe zapada si nu e aceeasi senzatie :)

142255[/snapback]

da mai dar 330xd e mult mai jos decat allroad.... e cu totul alta clasa/alta masina..

 

 

Aveam un filmulet cu masini cu tractiune integrala , Quattro era regele, clar si de la distanta , BMW a fost printre cele mai slabe in acel test , nu zic eu asta ci niste specialisti germani , caut filmul daca il gasesc il postez pe undeva si va dau link , deci este impresionant , Quattro a depasit acolo si gigantii off-road cum ar fi Nissan Patrol... testele s-au facut pe zapada asa ca tineti cont de acest aspect , pe asfalt curat nu stiu cum sta situatia.

142344[/snapback]

 

da mai am vazut si eu filmul si'l am si pe pc, dar .... nu sunt 10000% convins de autenticitatea lui... plus ca fiecare sofer poate conduce omasina intr'un anumit fel/stil... cauciucuri diferite... nu stiu..parerea mea...

 

din ce a zis mihai pe aici as cam lua xdrive.... sistem predictiv nu reactiv.... frumos zis.... adika mai bine sa previna decat sa controleze ulterior.... toata lumea zice ca quattro zburda pe viraje dar asta e.... eu nu ma pricep care e mai bun dar.... sincer as prefera ceva care sa previna un pic decat sa'mi zmuceasca masina ca sa o redreseze....

 

ati inteles voi :D

Link to comment
Share on other sites

Vorbim AWD si nu de FWD. Este o diferenta clara intre ele, iar cei mi multi nu tin cont de ea. AWD se refera la tractiunea integrala permanenta iar FWD sau 4WD(4X4) se refera la vehiculele care sunt trecute de catre sofer in modul 2X4 pt sosea si 4X4 pentru of-road adica in special Jeep=urile. N-o sa vezi nicodata Camel Trophy cu 330Xi si nici cu vreun A4. Iar Patrolul din cate stiu eu este 4X4 nu AWD, deci nu stiu de ce il compara cineva cu BMW.

Si exact ce spuneam un post mai sus: unii tin cont de noroaie altii de maimulte :blink:

 

 

...si mai conteaa si cand a fost filmul facut, daca masina respectiva avea ultma versiune de xDrive :). Citeam pe undeva ca BMW a devenit cel mai imortant furnizor de modele premium cu tractiune integrala iar testele din baza Arjeplong din Suedia (56km de Polul Nord) sunt sigur ca va contribui la imbunatatirea continua a X-ului

Edited by Mihai
Link to comment
Share on other sites

Aveam un filmulet cu masini cu tractiune integrala , Quattro era regele, clar si de la distanta , BMW a fost printre cele mai slabe in acel test , nu zic eu asta ci niste specialisti germani , caut filmul daca il gasesc il postez pe undeva si va dau link , deci este impresionant , Quattro a depasit acolo si gigantii off-road cum ar fi Nissan Patrol... testele s-au facut pe zapada asa ca tineti cont de acest aspect , pe asfalt curat nu stiu cum sta situatia.

142344[/snapback]

 

stai linistit ca am vazut si noi filmuletul si e TRAS DE PAR !!!

Link to comment
Share on other sites

iar FWD sau 4WD(4X4) se refera la vehiculele care sunt trecute de catre sofer in modul 2X4 pt sosea si 4X4

142355[/snapback]

 

se pare ca nu prea ai treaba cu prescurtarile astea....FWD inseamna ca-i cu tractiune fata.... FRONT WHEEL DRIVE....vezi ca si mai sus ai aberat putin...

DSC este la BMW si ESP la Audi...

Link to comment
Share on other sites

se pare ca nu prea ai treaba cu prescurtarile astea....FWD inseamna ca-i cu tractiune fata.... FRONT WHEEL DRIVE....vezi ca si mai sus ai aberat putin...

DSC este la BMW si ESP la Audi...

142368[/snapback]

 

ai dreptate cu FWD-ul dar in ceea ce priveste cealalta aberatie, am zis ca Torsenul (audi) nu lucreaza cu ESP. Deci se intelege clar asocierea Audi-EPS. Doar daca nu stii ca torsen=Audi iar BMW=Haldex puteai sa fii nelamurit. Iar in paranteza "DSC la AUDI" voiam sa sublinez ca ESP-ul este numele AUDI pt DSC. Nu stiu de ce ai inteles tu altfel.

Edited by Mihai
Link to comment
Share on other sites

1lucru ii clar...audi a bagat tractiunea integrala pe sedanuri in WRC prin '80...deci se bucura de renume......ca si BMWul....in ultimul timp iti cumperi BMW doar pt ca ii BMW nu si pt ca face banii respectivi...

142370[/snapback]

 

argumente de pe vreme bunicii....no offence. Multi dintre noi au ajuns in 2006, la fel si BMW....nu stiu Audi. Si fotbalul a fost inventat de englezi si uite ca nu sunt ei cei mai buni. Si e valabil pt multe alte domenii

Link to comment
Share on other sites

am un "motan" din 2002, 3ar facelift....318d...nu vreau sa zic cate probleme am avut cu el...nu mecanice...probleme de kkt...ploua in el, nu se mai deschide portiera de la sofer decat din cheie(are un scartait) si multe altele, nici nu vreau sa mi le amintesc...am un prieten care are un a4 1.9tdi 2002, el nu a avut probleme d`alea de kkt...ma gandesc ca atunci cand dai 30.000e pe o masini noua astepti ceva calitate nu sa deschizi dupa 4ani portiera cu cheia....sau sa scoti apa din ea cu buretele...tu ce parere ai???

sa nu crezi ca-mi place audi....singurul model de la ei care-mi place ii TTul nou. celelalte nu le-as lua nici la juma de pretz...

nu am zis ca-i mai tare q decat x doar ca audi q are renume, ca si bmwul...

nu am condus nici q nici x asa ca nu ma pronunt la capitolul asta...decat sa zic ce am vazut prin reviste sau filme....

Link to comment
Share on other sites

Aveam un filmulet cu masini cu tractiune integrala , Quattro era regele, clar si de la distanta , BMW a fost printre cele mai slabe in acel test , nu zic eu asta ci niste specialisti germani , caut filmul daca il gasesc il postez pe undeva si va dau link , deci este impresionant , Quattro a depasit acolo si gigantii off-road cum ar fi Nissan Patrol... testele s-au facut pe zapada asa ca tineti cont de acest aspect , pe asfalt curat nu stiu cum sta situatia.

142344[/snapback]

 

E46 330xi care apare in filmulet nu are nici o treaba cu xDrive.E doar un raport fix 38% fata/62% spate pe acolo. :blink:

Acolo este doar o alta reclama pt. Audi.

La fel de bine exista un filmulet cu un E60 cu xDrive care face de ras un Audi ce nu poate pleca de pe niste role :)

 

Eu le privesc doar ca pe niste filme.Ce se intampla in viata reala,poate sa difere de ce apare pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

am avut 4 cu x-drive (2 x3 si 2 x5) si un quattro. imi pare rau sa spun dar x parca mai pierde aderenta pe cate o roata, quattro parca sta mai bine infipt in drum. e o parere pur subiectiva, poate contrazice datele de pe hirtie.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.