Jump to content

Xdrive sau quattro


Bec

Care este mai "bun"?  

661 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ma oamenilor dati dovada de fanatism. nici unu nici celalalt nu este mai bun sau mai rau. in primul rand si audi si bmw comanda transmisia la zf sau gm (aici ma refer placa presiune ambreaj si cutie sau convertizor si cutie in caz de automata) si primesc cam aceleasi cuti si grupuri (ma rog pot fii de generatie un pic mai noua dupa buget). ce poate fii diferit este sistemul antiderapaj si de imapartire a puteri pe roata care ia ghiciti de cine este facut? de bosch care ghici ce? vinde cam acelasi produs la toti.......

acum mai conteaza motorul si cuplu care il face aici fiecare producator si il cam produce si proiecteaza singuri .... si aici se stie ca motorul diesel de la bmw in linie produce un cuplu mai bun...

nowadays bmw mercedes audi folosesc in proportie de 90 % cam acealeasi ansamble si subansamble asa ca masinile sunt cam la fel de fiabile. diferenta este proiectul ca ei cam asta fac un proiect dupa comanda ansamblele : brate si directie lenforder, directie zf, transmisie zf sau gm , turbine garret , injectie si parte electrica bosch siemens sau daca sunt magari delphi, faruri si blocuri lumini valeo sau bosch. astia care i am enumerat sunt de top si credeti sau nu si bmw ul si audi ul au acelasi ansamble de aceasi calitate si facute in aceleasi fabrici. Cand vb de quatro sau xdrive vb de o tractiune 4X4 gm in 90 % din cazuri asistata de un sistem bosch. diferentele pot fii modul in care sa comandat transmisia si convertizor ce raport daca sunt de cuplu sau de viteza. de exemplu eu daca as avea de alege sa urc un deal de munte cu denivelari as alege un aro cu autoblocanta si veti vedea ca ii da rusine si lui q7 si lui x5. daca as vrea sa intru tare intr o curba cu tractiune 4x4 as alege bmw pentru ca este o masina care mereu inclina spre sportivitate prin proiectare. daca as vrea o masina fara personalitate ce eu il consider un vw mai scump as alege audi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ma oamenilor dati dovada de fanatism. nici unu nici celalalt nu este mai bun sau mai rau. in primul rand si audi si bmw comanda transmisia la zf sau gm (aici ma refer placa presiune ambreaj si cutie sau convertizor si cutie in caz de automata) si primesc cam aceleasi cuti si grupuri (ma rog pot fii de generatie un pic mai noua dupa buget). ce poate fii diferit este sistemul antiderapaj si de imapartire a puteri pe roata care ia ghiciti de cine este facut? de bosch care ghici ce? vinde cam acelasi produs la toti.......

acum mai conteaza motorul si cuplu care il face aici fiecare producator si il cam produce si proiecteaza singuri .... si aici se stie ca motorul diesel de la bmw in linie produce un cuplu mai bun...

nowadays bmw mercedes audi folosesc in proportie de 90 % cam acealeasi ansamble si subansamble asa ca masinile sunt cam la fel de fiabile. diferenta este proiectul ca ei cam asta fac un proiect dupa comanda ansamblele : brate si directie lenforder, directie zf, transmisie zf sau gm , turbine garret , injectie si parte electrica bosch siemens sau daca sunt magari delphi, faruri si blocuri lumini valeo sau bosch. astia care i am enumerat sunt de top si credeti sau nu si bmw ul si audi ul au acelasi ansamble de aceasi calitate si facute in aceleasi fabrici. Cand vb de quatro sau xdrive vb de o tractiune 4X4 gm in 90 % din cazuri asistata de un sistem bosch. diferentele pot fii modul in care sa comandat transmisia si convertizor ce raport daca sunt de cuplu sau de viteza. de exemplu eu daca as avea de alege sa urc un deal de munte cu denivelari as alege un aro cu autoblocanta si veti vedea ca ii da rusine si lui q7 si lui x5. daca as vrea sa intru tare intr o curba cu tractiune 4x4 as alege bmw pentru ca este o masina care mereu inclina spre sportivitate prin proiectare. daca as vrea o masina fara personalitate ce eu il consider un vw mai scump as alege audi.

+1 pt post si pentru ultimul rand "daca as vrea o masina fara personalitate ce eu il consider un vw mai scump as alege audi"

Link to comment
Share on other sites

Malasorte confunzi transmisia si electronica cu solutia aleasa pentru tractiune.

 

In egala masura sondajul pune o intrebare tampita compara o denumire comerciala/de marketing cu o denumire data unei solutii tehnice :

 

Quattro = tractiune integrala si in functie de model poate fi diferential mecanin torsen sau cuplaj haldex sau cuplaj multidisc

 

xdrive = denumire data de bmw solutiei tehnice alese pentru masinile cu tractiune integrala care se bazeaza pe aceeasi solutie indiferent de model

 

sondajul ar fi fost corect xdrive vs torsen sau xdrive vs haldex etc

Link to comment
Share on other sites

ma bitz daca te referi la cayenne, mai ales diesel, clar e un touareg substantial mai scump

 

Daca te mai gandesti putin, de fapt si Veyron tot un... Golf e... :rolf:

 

strict tehnic vorbind intra macar 4 golfuri/motoare :LMAO:

Link to comment
Share on other sites

Si Panamera diesel ce e? Un Phaeton nu? E normal sa foloseasca aceleasi motorizari , doar sunt in acelasi grup auto. Asa si Skoda are multe piese care sunt si pe Audi , asta nu inseamna ca Skoda = Audi.
Link to comment
Share on other sites

cayene clar este un toureg mai scump.... mai ales motorizarile diesel. din punctul meu de vedere touareg chiar este mai fiabil. cat despre veyron si restul este deja penibil sa compari pentru aia e masina facuta dupa proiect aeronautic...

Si va place nu va place mare diferenta intre o skoda si un vw sau un audi nu este . diferenta este doar confortul si dotarile si mai ales pretul.. in schimb motorul si cutia este cam identica. Repet ceea ce difera la masini de clasa este proiectul modul in care cel ce o face alege sa o faca mai sportiva , mai confortabila, mai puternica(cuplu) si in functie de asta alege transmisie tractiune etc. Nu vb din basme am condus si q7 si x5 pe teren la munte si la pescuit si va spun clar amandoua sunt panarame pentru ca ele sunt SUV si cine nu intelege ca au fost proiectate ca SUV va avea mari neplaceri. In curbe s a comportat mai bine x5 sau cel putin asa mi s a parut mie q7 este cam barca. o masina in schimb care m a impresionat de la grupul vw/audi a fost in schimb touareg 5.0 tdi v10 si phaeton aceasi motorizare. apropo de cei care zic ca e domne diferenta... daca vor desface un vw audi seat skoda or sa aiba surpriza sa vada pe multe piese sigla dubla vw/audi oare de ce? pentru ca se pun amandoua brandurile. nu difera clar doar sigla e o alta maria cu alta palarie.... hahha. Ca si o concluzie la intrebare nici una nici alta eu prefer tractiunea pe spate asa cum am avut si voi avea de la prima la ultima masina.

Link to comment
Share on other sites

Discutia e lunga dar faptul ca au cateva motorizari in comun nu inseamna ca sunt identice. Pe Skoda nu se gasesc motorizarile de top , au alt sistem 4x4 , alta amplasare a motoarelor , nu se regasesc toate optiunile etc.... Ca au piese comune este adevarat dar cam atat , la fel si cu Cayenne si Toaureg , au o singura motorizare comuna care nu le face aceeasi masina . Alta caroserie , alt interior , alt confort,alte performante , alti bani .
Link to comment
Share on other sites

Votat Quattro

 

Audi l-a inventat, au si castigat in WRC cu quattro, si mi se pare ca au cea mai indelungata experienta din acest punct de vedere.

Corectati-ma daca gresesc, dar X-drive nu se activeaza doar cand sistemele / senzorii " simt" ca este nevoie de tractiune integrala? Si in rest, este RWD.

Link to comment
Share on other sites

cayene clar este un toureg mai scump.... mai ales motorizarile diesel. din punctul meu de vedere touareg chiar este mai fiabil. cat despre veyron si restul este deja penibil sa compari pentru aia e masina facuta dupa proiect aeronautic...

Si va place nu va place mare diferenta intre o skoda si un vw sau un audi nu este . diferenta este doar confortul si dotarile si mai ales pretul.. in schimb motorul si cutia este cam identica. Repet ceea ce difera la masini de clasa este proiectul modul in care cel ce o face alege sa o faca mai sportiva , mai confortabila, mai puternica(cuplu) si in functie de asta alege transmisie tractiune etc. Nu vb din basme am condus si q7 si x5 pe teren la munte si la pescuit si va spun clar amandoua sunt panarame pentru ca ele sunt SUV si cine nu intelege ca au fost proiectate ca SUV va avea mari neplaceri. In curbe s a comportat mai bine x5 sau cel putin asa mi s a parut mie q7 este cam barca. o masina in schimb care m a impresionat de la grupul vw/audi a fost in schimb touareg 5.0 tdi v10 si phaeton aceasi motorizare. apropo de cei care zic ca e domne diferenta... daca vor desface un vw audi seat skoda or sa aiba surpriza sa vada pe multe piese sigla dubla vw/audi oare de ce? pentru ca se pun amandoua brandurile. nu difera clar doar sigla e o alta maria cu alta palarie.... hahha. Ca si o concluzie la intrebare nici una nici alta eu prefer tractiunea pe spate asa cum am avut si voi avea de la prima la ultima masina.

 

malasoarta, ai mers tu cu Cayenne si Toureg, ca sa emiti rezolutia respectiva ?

 

Ca eu da si Cayenne e superior la orice vrei tu din toate partile.

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

malasoarta, ai mers tu cu Cayenne si Toureg, ca sa emiti rezolutia respectiva ?

 

Ca eu da si Cayenne e superior la orice vrei tu din toate partile.

da am mers si cu unul si cu altu le am condus pe amandoua. am condus un toareg 3 diesel unul 5 diesel si cayenne nou noutz diesel si unu hibrid. da intr adevar cayenne confort mult peste dar pentru mine e aceasi marie cu alta palarie. incearca sa conduci unul din exact acelasi an si aceasi motorizare si dupa pronuntate pe diferente la trenul de rulare......

Link to comment
Share on other sites

Xdrive nu am avut, am avut Quattro si a fost si prima masina cu 4x4. Pt zapada din iarna asta ma declar satisfacut de performantele Quattro. O singura data am avut probleme si sunt sigur ca si la Xdrive s-ar fi intamplat la fel (pe linia de tramvai), fara ajutorul la 5 flacai nu am putut sa ies de acolo.

Filmuletul ala de la quattro e misto cu aia de testeaza care masina urca cel mai mult pe deal, iar Audi s-a dus de nu se mai vedea..

 

Clar depinde si de sofer si de echipamente, restul e cancan.

Link to comment
Share on other sites

Ce sa inteleg din clipul asta? Ca BMW-ul avea niste pneuri care nu-i asigurau aderenta?

 

Pai la Quattro in clipul celor de la BMW nu asta era problema ci faptul ca rotile de pe puntea fata se invarteau iar celelalte nu.

Din moment ce la BMW se invart toate cele 4 roti, problema nu tine de sistemul de tractiune integrala ci de tipurile de pneuri folosite.

 

E suficient sa iei o masina mai usoara cum e in cazul de fata un X1 si sa-i umfli pneurile mai mult decat trebuie si fix ceea ce se vede in aceste imagini se intampla.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.