Jump to content

probleme cand opresc motorul


jsmith235

Recommended Posts

Rãmâne doar varianta volantei.

 

ĂĂži tremurĂŁ vreodatĂŁ maÂşina, mai ales ĂŽn aglomeraĂžie, când stĂŁ la ralanti?

Asa patesc eu, mai am vreo sansa sa isi revina> :p Eu ma gandeam ca e un injector. Cati km o mai duce volanta>?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai sa fim seriosi.Volanta nu te lasa brusc in drum inainte de a da binecunoscutele semne( tremuratul la plecare pe care nu ai cum sa nu-l sesizezi)

 

Am prieten care a patit-o. Eu am patit oarecum la fel, a inceput sa faca galagie si dupa o perioada nu s-a mai auzit nimic, nu tremurat sau alte semne si intr-o zi am ramas cu masina pe cheiul Dambovitei.

 

adica?

chiar nu se mai poate face nimic?

sa conduc linistit?

fara plecari bruste?

de fapt ce se intampla cu volanta? ce se rupe? ce se uzeaza?

 

Volanta este formata din 2 parti, iar prtea cu dinti se "dezlipeste" de pe cealalta parte.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca marea majoritate a celor de pe forum ne putem "lauda" cu acest zgomot cand oprim motorul...subscriu si eu la aceeasi problema,cauza am identificat-o de mult-volanta...si am ce face cu banii,deci nu ma gandesc sa o schimb...deocamdata,cel putin pana nu prind o volanta originala de pe o masina cu km cat mai putini,gen 80-90.000...oricum deranjant zgomot
Link to comment
Share on other sites

Si a mea face fix la fel 318d/2002.Eu nu m-am ingrijorat deloc de acest fapt.Probabil sunt semne de uzura la volanta dar atata timp cat nu tremura la plecare stau linistit.Face de cand am luat masina si de atunci am facut 50 000 km.

 

te referi la scuturatu ala cand opresti motoru ca face la fel ? nu cred ca este volanta... am mai zis cand e motoru rece

nu face aproape nici un zgomot cand opresc. tampoanele alea se incalzesc si nu mai amortizeaza asa.... cred ca de la tampoane... eu i`am schimbat ambreiaju acu vreo 1 luna ca ala vechi incepuse sa dea semne ca cade... masina mergea, dar dupa ce aveam motoru cald cand ridicam de ambreiaj in treapta 1, plece de pe loc si cand facea cuplu ala al ei cand masina era in miscare aveam un tremurat la motor si mi`a zis mecanicu ca e ambreiaju, atunci sa`l schimb l`am schimbat

si nu am mai avut probleme, s`a uitat si la volanta cand l`am schimbat si avea un mic joc dar este normal ca masina are 170 de mii de km deci nu e volanta! apropo ambreiaju ala care mi`a picat era LUK, cica sunt foarte proaste, i`am pus SACHS (sper ca am scris bine).

Link to comment
Share on other sites

Volanta nu are voie sa aibe deloc joc. Se pare ca nu vrei sa intelegi, acel tremurat si clant-clant la oprire este din volanta. Dupa ce o sa schimbi volanta ( cand o sa o schimbi ) nu o sa mai ai acel tremurat si clant-clant la oprire.

 

am inteles :)) ... masina merge... cred ca ma pot obisnui cu acele sunete.... ce sa o mai schimb i`am bagat deja vreo 60 de milioane in ea cand am luat`o i`am schimbat tot la roti, bascule bucse capete de bara placute de frana, discuri tot

, tampoane motor, tampoane toba, tampoane cutie, ambreiaj... mi`am facut`o sa mearga bine sa nu am probleme, masina merge foarte bine, o mai tin 1 an si o vand chiar nu am de cand sa`i schimb si volanta aia, e destul de scumpa.

Link to comment
Share on other sites

A mea are Steptronic si tot asa face la oprire. Doar ce i-am schimbat tampoanele de la motor, cele de la cutie am vazut ca sunt bune (nu le-am mai schimbat ca am vazut ca e mult de demontat). Daca ziceti ca e normal acel "zguduit" la oprire... atunci incerc sa ma obisnuiesc si eu. Dupa ce i-am schimbat tampoanele de la motor nu mai face chiar asa de uurat, dar vad ca incepe deja sa devina la fel de urat ca inainte. Ma dispera si pe mine acel tremurat... zici ca, cade motoru. Chiar nu se poate face nimic?
Link to comment
Share on other sites

zicea cineva mai sus ca volanta cu masa dubla , cand e noua, nu trebuie sa aibe joc deloc. nu este adevarat. de noua are un mic joc de rotatie. si eu aveam urmatoarele probleme:tremura la plecarea de pe loc, scutura la oprire, insa nu vibra la relanti. am mers o perioada cu ea asa pana a inceput sa zornaie rulmentul de presiune si am cumparat tot kit-ul de ambreiaj sa-l schimb. dupa ce am dat jos cutia s-a constat ca si volanta era usor uzata. mai mergea mult si bine dar am schimbat-o totusi sa fie totul nou acolo. dupa ce am schimbat kit ambreiaj+volanta au disparut trepidatiile la plecarea de pe loc insa scuturatul la oprirea motorului persista, si tot la fel, cand motorul este rece nu scutura deloc si motorul se opreste mai ferm insa cand e cald am senzatia ca se opreste cu o fractiune de secunda mai tarziu decat cand e rece. adica dupa ce iau contactul, motorul se mai invarte parca o fractiune de secunda. suportii motor nu cred ca sunt cu ulei in ei din cauza ca, atunci cand am luat masina, avea suportii sfaramati si racordul flexibil rupt. desi erau terminati, nici urma de ulei pe langa suporti. cred ca au doar cauciuc si metal, atata tot. din ce am mai cautat eu pe net, probleme asemanatoare cu scuturatul asta la oprirea motorului mai apare si din cauza intinzatorului curelei de accesorii, care si la mine e cam obosit si va trebui sa-l schimb. va voi tine la curent dacadupa schimbarea lui se imbunatateste ceva. succes tuturor.
Link to comment
Share on other sites

zicea cineva mai sus ca volanta cu masa dubla , cand e noua, nu trebuie sa aibe joc deloc. nu este adevarat. de noua are un mic joc de rotatie. si eu aveam urmatoarele probleme:tremura la plecarea de pe loc, scutura la oprire, insa nu vibra la relanti. am mers o perioada cu ea asa pana a inceput sa zornaie rulmentul de presiune si am cumparat tot kit-ul de ambreiaj sa-l schimb. dupa ce am dat jos cutia s-a constat ca si volanta era usor uzata. mai mergea mult si bine dar am schimbat-o totusi sa fie totul nou acolo. dupa ce am schimbat kit ambreiaj+volanta au disparut trepidatiile la plecarea de pe loc insa scuturatul la oprirea motorului persista, si tot la fel, cand motorul este rece nu scutura deloc si motorul se opreste mai ferm insa cand e cald am senzatia ca se opreste cu o fractiune de secunda mai tarziu decat cand e rece. adica dupa ce iau contactul, motorul se mai invarte parca o fractiune de secunda. suportii motor nu cred ca sunt cu ulei in ei din cauza ca, atunci cand am luat masina, avea suportii sfaramati si racordul flexibil rupt. desi erau terminati, nici urma de ulei pe langa suporti. cred ca au doar cauciuc si metal, atata tot. din ce am mai cautat eu pe net, probleme asemanatoare cu scuturatul asta la oprirea motorului mai apare si din cauza intinzatorului curelei de accesorii, care si la mine e cam obosit si va trebui sa-l schimb. va voi tine la curent dacadupa schimbarea lui se imbunatateste ceva. succes tuturor.

 

multumesc frumos pt informatii :)

Link to comment
Share on other sites

exact ce spuneam si eu. ai mei, aia originali, erau sfaramati de tot. practic motorul statea doar suspendat pe ei, dar nici urma de ulei. atentie, cei care aveti suportii motor terminati, pasul urmator e, inevitabil, ruperea racordului flexibil de pe evacuare, fapt care implica alti 150-200 roni cheltuiala, deci inlocuiti-i cat ma urgent. succes tuturor. Edited by stef29
Link to comment
Share on other sites

BUNA: In urma cu ceva timp am avut un Audi A4 1.9 TDI 2002 b6 ,iar acum am un 320d 150cp.Apropo de termurat motorul la oprire.La Audi am avut aceiasi problema am schimbat toate tampoanele(motor-cutie) apoi ambreiajul (volanta-disc-rulment-placa presiune) masina facea la fel.Psihic eram terminat stiind cati bani am bagat in ea si fara rezultat,insa un mecanic "de'al meu" mi-a rezolvat problema.Toata problema statea in pompa de vacum.A incercat el sa o repare nu stiu exact ce a facut,dar nu a reusit.Din cate imi amintesc parca si franele mi se defectau ,cand acesta pompa nu functiona.Cand imi functionau franele motorul se oprea "ca un benzinar",cand franele nu mergeau motorul se oprea ca la un "tractor".Asa imi dadeam seama ca pompa nu lucreaza corespunzator.I-am schimbat pompa vacum cu totul si s-a rezolvat problema.Motorul avea oprire ca un "binzinar" desi era diesel.La BMW ce sa spun,sincer imi face la fel ca la tine.Cineva mi-a spus ca e de la intinzator(daca imi aduc bine aminte si daca gresesc,va rog sa nu "sariti")..Am un tovaras,are un Seria 7 730d din 2004 si face exact la fel..Eu momentan am alte probleme la masina ,dar cand o sa le rezolv vreau sa ma ocup strict de aceasta problema.Asa ca numai baga bani aiurea in masina decat daca este necesar,..

 

Stima,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.