BMWClub: Problema Motor 325i e92 - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Problema Motor 325i e92 Rate Topic: -----

#21 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10977
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 04 April 2011 - 22:05

 fabio29, on 04 April 2011 - 22:03, said:

se aude in masina doar la relanti cand stau cu geamul deschis ..constant daca accelerez un pic se aude dar parca la ture mai mari nu-l aud


oricum merita sa faci si procedura din manual ca nu ai ce pierde decat ceva timp
0

#22 User is offline   ktod_16 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 169
  • Joined: 29-December 08
  • Gender:Male

Posted 04 April 2011 - 23:46

Procedura de bleeding nu se mai face, se schimba chiulasa cu totul. Noua chiulasa are o valva care impiedica scurgerea uleiului din ea in timpul stationarii masinii. Problema e de la tachetii (HVA) hidraulici din care se scurge uleiul cand motorul e oprit. Poza ---- http://www.e90post.c...=1&d=1297284951

Poate faci si niste poze sa vedem si noi cum arata depunerile si restul ce mai desfaci.

This post has been edited by ktod_16: 04 April 2011 - 23:47

0

#23 User is offline   THX-1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1058
  • Joined: 12-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 April 2011 - 01:18

Cei cu motoare N52,dupa ce ati trecut la 0W40 ati observat vreo schimbare in functionarea motorului?vreo imbunatatire? ma refer la sunet,consum de ulei,etc..
0

#24 User is offline   alex 83 

  • Nou venit
  • Group: Members
  • Posts: 6105
  • Joined: 16-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 April 2011 - 07:23

Da,la mine e mai "linistit" un pic motorul la ralanti
0

#25 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 05 April 2011 - 07:32

Am incercat bleeding. doar de 3 ori dar nu am simtit ceva schimbari si am renuntat. Practic la ce e acolo mai mult ca sigur ca sunt infundati cativa culbutori si nu au ungere;chiar daca nu ar mai face scandal tot trebuie desfacut si curatat ca nu vad cum se poate curata fara interventie directa. Din cate stiu cred ca va trebui sa dau motorul jos ca sa pot scoate baia de ulei. Daaca nu e asa cine stie sigur sa posteze dar parca asa tin minte ca nu e loc pt scos baia.
Zi placuta tuturor :)
0

#26 User is offline   THX-1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1058
  • Joined: 12-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 April 2011 - 20:15

 fabio29, on 05 April 2011 - 07:32, said:

Am incercat bleeding. doar de 3 ori dar nu am simtit ceva schimbari si am renuntat. Practic la ce e acolo mai mult ca sigur ca sunt infundati cativa culbutori si nu au ungere;chiar daca nu ar mai face scandal tot trebuie desfacut si curatat ca nu vad cum se poate curata fara interventie directa. Din cate stiu cred ca va trebui sa dau motorul jos ca sa pot scoate baia de ulei. Daaca nu e asa cine stie sigur sa posteze dar parca asa tin minte ca nu e loc pt scos baia.
Zi placuta tuturor :)


Ceva vesti? Sunt curios sa vad ce-ai mai facut,poate faci si niste poze sa vad si eu cum arata depunerile alea.Bafta
0

#27 User is offline   yta 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 16-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 09 April 2011 - 20:44

 fabio29, on 05 April 2011 - 07:32, said:

Am incercat bleeding. doar de 3 ori dar nu am simtit ceva schimbari si am renuntat. Practic la ce e acolo mai mult ca sigur ca sunt infundati cativa culbutori si nu au ungere;chiar daca nu ar mai face scandal tot trebuie desfacut si curatat ca nu vad cum se poate curata fara interventie directa. Din cate stiu cred ca va trebui sa dau motorul jos ca sa pot scoate baia de ulei. Daaca nu e asa cine stie sigur sa posteze dar parca asa tin minte ca nu e loc pt scos baia.
Zi placuta tuturor :)



Salutare tuturor,

Eu zic ca tot ce ai facut pana acum e mai mult decat ok. Daca nu a dat rezultate, asa cum a spus cineva mai devreme, nu ai presiune suficienta sus in chiulasa si se descarca vreun compensator (sau m multi). Mai mult, daca in sarcina nu dispare tacanitul atunci e clar ca e vorba de o problema de presiune de ulei. Personal nu cred ca pompa de ulei are probleme ci ai uzura prematura in palierul axei cu came de admisie sau evacuare sau in ambele. Palierul celei de evacure se poate schimba, este vorba de codul 11127531224, insa daca e problema si pe admisie atunci trebuie alta chiulasa.
Ca ultima incercare eu as pune in masina un ulei mai gros, de ex 5W50 de la Mobil 1, poate ai noroc si reuseste sa creasca un pic presiunea in chiulasa cat sa amorseze ompensatorii.
0

#28 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 09 April 2011 - 21:52

Va multumesc pentru compasiune. :) nu mai incerc momentan nimic...am privit atent cu o lanterna ce e prin chiulasa si m am ingrozit si asta dupa 2 schimburi de ulei scurte si flush. cred ca nu mai conteaza acum daca tace sau nu..trebuie curatat. de luni maxim marti ma apuc de desfacut. O sa postez aici tot progresul inclusiv poze.Sper sa nu fie de schimbat vreo axa si sa scap doar cu culbutori noi. Ahh ca idee mi a dat pe diagnoza o eroare gen Vanos mechanically jamed. deci... trebuie curat.

As aprecia daca careva imi poate spune daca se poate demonta baia de ulei fara a scoate motorul afara.
0

#29 User is offline   yta 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 16-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 09 April 2011 - 22:25

 fabio29, on 09 April 2011 - 21:52, said:

Va multumesc pentru compasiune. :) nu mai incerc momentan nimic...am privit atent cu o lanterna ce e prin chiulasa si m am ingrozit si asta dupa 2 schimburi de ulei scurte si flush. cred ca nu mai conteaza acum daca tace sau nu..trebuie curatat. de luni maxim marti ma apuc de desfacut. O sa postez aici tot progresul inclusiv poze.Sper sa nu fie de schimbat vreo axa si sa scap doar cu culbutori noi. Ahh ca idee mi a dat pe diagnoza o eroare gen Vanos mechanically jamed. deci... trebuie curat.

As aprecia daca careva imi poate spune daca se poate demonta baia de ulei fara a scoate motorul afara.



Inainte de a desface fa rost neaparat de cale pt distributie. Fara ele NU te descurci. Daca ai decalaj de 1-2 grade masina nu va merge corect iar rotile fonice de pe variatoare, cele pe care citesc senzorii axelor nu le poti alinia decat cu SDV special care se regaseste in setul de cale.
0

#30 User is offline   alex 83 

  • Nou venit
  • Group: Members
  • Posts: 6105
  • Joined: 16-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 April 2011 - 22:28

Ce limba vorbiti aici? :turned:
0

#31 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 09 April 2011 - 22:32

m am gandit si eu la cale
oricum nu voi face singur
am un sprijin puternic

 alex 83, on 09 April 2011 - 22:28, said:

Ce limba vorbiti aici? :turned:

:) Mekcanikish
1

#32 User is offline   ktod_16 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 169
  • Joined: 29-December 08
  • Gender:Male

Posted 13 April 2011 - 20:47

Am o intrebare. Tocmai am descoperit meniurile ascunse ale masinii si am vrut sa vad ce temperatura are lichidul de racire. Am avut surpriza sa vad ca temperatura nu coboara sub 95 grade. Maximul atingandul pe autostrada intr-un blocaj cand a sarit pe la 109 grade.
E normal asa mult la voi cat de tare se incalzeste ?

Motorul e tot N52.
0

#33 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10977
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 13 April 2011 - 21:08

hai fabio desfaci masina aia , ca suntem curiosi sa vedem pietrele la rinichi

This post has been edited by Myx: 13 April 2011 - 21:09

0

#34 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 13 April 2011 - 21:33

da, e normal, termostatul nu e mecanic ci unul comandat electronic de ECU, deschide cand vrea muschiul lui.
Fabio imi pare rau sa aud asta, N52 asta a fost cel mai bubos motor scos de BMW , singurul ca intrat si sub Lemon LAw in state ... si legat exact de problema ta.
Ai incerca ceva al reprezentanta ?, normal ai garantie extinsa 10 ani si 190k km.. la problema cu tacanitul..
Problema ta nu e direct le gata de sludge, sludge e mai degraba un simptom, partial legat de intervalul lung de service si de design-ul chiulasei.
Stiu ca ultimul upgrade si varianta de chiulasa a iesit in 2010, au scos cate o varainta diferita in aproape fiecare an de cand a aparut motorul asta. .. poate pui mana pe una pana la urma..
De ultima varianta nu stiu nimic, e cam prea recenta sa se stie daca a rezolvat problema definitiv, dar poti incerca.
NU cred ca o simpla curatare iti rezolva problema, ungerea tot defectuasa ramane, deci temperaturi crescute in zona aia>sludge> si in ceva zeci de k km ajungi fix tot acolo..
Aveam pe undeva notat noul part. no, o sa incerc sa dau de el.
0

#35 User is offline   THX-1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1058
  • Joined: 12-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 April 2011 - 22:06

@Domi-- Sub incidenta "Lemon Law" au intrat mai multe motoare bmw in US. Motorul N52 este considerat de altii foarte fiabil,cu exceptia "engine ticking-ului" care este o problema la toate motoarele cu Valvetronic.Daca dai un simplu search pe google "bmw engine ticking" ai sa ramai uimit cate discutii si filmulete gasesti cu absolut toate tipurile de motoare bmw.De exemplu la N54 e o mare problema cu pompa de injectie pe langa tacanitul valvelor.Intr-un test al celor de la autobild bmw 130i cu motor N52 a iesit cel mai fiabil.Fiecare motor in parte are cate-o problema comuna.
La N52 inafara de problema cu tacanitul nu prea am auzit de altele iar daca ai grija sa ii pui ulei bun,sa ii mentii nivelul uleiului la maxim si sa il schimbi la 10-15 mii,nu la 25 de mii cum spune fabricantul scapi si de problema asta.

P.S.--Fabio hai odata cu pozele :)

This post has been edited by THX-1: 13 April 2011 - 22:08

0

#36 User is offline   Allex18 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 863
  • Joined: 29-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 April 2011 - 22:22

Am avut si eu niste mici probleme la e90 318i . pierdea ulei din cutie si pe la motor [manuala] pe la niste garnituri.mi am schimbat acele garnituri , pus ulei in cutie . ei mi au recomandat sa schimb si uleiu [desi l am schimbat acum 7000km]. Si tot ei mi au spus ca acest motor , si in general pe benzina aspirat " fac depuneri de pamant" . la mhs am facut modificarea.
0

#37 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 14 April 2011 - 00:43

De maine vor tot urma poze. astazi am desfacut capacul si am dat un ochi dar nu aveam aparatul la mine. maine se va desface tot ce e in chiulasa. este murdar. nu spectaculos dar destul de colmatat. nu cred ca problema este de la temperatura...ia ganditiva cam ce temperatura sa fie ca sa se poata arde uleiul??? 300 grade ? poate mai mult. nu se arde in fundul pistonului unde poate este cel mai fierbinte. alta trebuie sa fie cauza. Mecanicul care ma ajuta si cu mine ne gandim serios la o cauza reala. sa vedem ce putem face sa eliminam problema. din cate am auzit ..nu stiu cat de real este ,noua chiulasa are un soi de valva care nu permite scurgerea completa a uleiului de din partea de sus. acum ...cat de exact o fi inca nu stiu.
ahhh uitasem..curge serios ulei din cutie. pe la garnitura din cate am observat. Va trebui sa schimb si uleiul in cutie si baia de ulei a cutiei ca vine cu filtru inglobat si fireste si garniturile.
0

#38 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 14 April 2011 - 09:11

 THX-1, on 13 April 2011 - 22:06, said:

@Domi-- Sub incidenta "Lemon Law" au intrat mai multe motoare bmw in US. Motorul N52 este considerat de altii foarte fiabil,cu exceptia "engine ticking-ului" care este o problema la toate motoarele cu Valvetronic.Daca dai un simplu search pe google "bmw engine ticking" ai sa ramai uimit cate discutii si filmulete gasesti cu absolut toate tipurile de motoare bmw.De exemplu la N54 e o mare problema cu pompa de injectie pe langa tacanitul valvelor.Intr-un test al celor de la autobild bmw 130i cu motor N52 a iesit cel mai fiabil.Fiecare motor in parte are cate-o problema comuna.
La N52 inafara de problema cu tacanitul nu prea am auzit de altele iar daca ai grija sa ii pui ulei bun,sa ii mentii nivelul uleiului la maxim si sa il schimbi la 10-15 mii,nu la 25 de mii cum spune fabricantul scapi si de problema asta.

P.S.--Fabio hai odata cu pozele :)

sa fim seriosi ca sunt minore probleme la celalte si rezolvarea e relativ simpla.
Treaba sta cam asa.. asta e un motor relativ nou, unii pur si simplu il ignora complet, tacanitul ala, majoritatea nu ajung sa fac macar 100k km ca primi proprietari cu ea si o dau mai departe si sanatate. Chiar si in state unde lumea face multi km in general, un seria 3 nou nu e chiar masina de working class si nu o folosesc sa faca naveta 100 mile/zi
LA celalte motoare de care zici tu mai pica catre o pompa de benzina, se mai rezolva pe garantie cu ceva tacheti modificati, la toate motarele BMW de la m50TU incoace se duc niste garnituri amarate la VANOS, dar, N52 are o problema majora de design.
De altfel e deja inlocuit, a cam disparut si cand apare noua serie 3 care o sa primeasca noile moatorase turbo, o sa dispara complet. Cred ca va fi motorul cu cea mai scurta viata de la BMW..
In europa a fost deja inlocuit complet de N53, care a renuntat la valvetronic pe 6L
Zi tu ce motor de la BMW a avut viata de 3 ani .
N52 momentan se mai vinde doar in state din cauza ca N53 nu rezista la benzina cu sulf de acolo, altfel era disparut complet.
Am dat intamplator peste chestia asta, si m-a fascinat subiectul, am citi despre el zeci de pagini, inclusiv expertize tehnice serioase..

This post has been edited by DOMI: 14 April 2011 - 09:12

0

#39 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 14 April 2011 - 11:41

sal...baga un link sa citesc si eu zeci de pagini de expertize. Ms
0

#40 User is offline   ktod_16 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 169
  • Joined: 29-December 08
  • Gender:Male

Posted 14 April 2011 - 22:54

 DOMI, on 14 April 2011 - 09:11, said:

sa fim seriosi ca sunt minore probleme la celalte si rezolvarea e relativ simpla.
Treaba sta cam asa.. asta e un motor relativ nou, unii pur si simplu il ignora complet, tacanitul ala, majoritatea nu ajung sa fac macar 100k km ca primi proprietari cu ea si o dau mai departe si sanatate. Chiar si in state unde lumea face multi km in general, un seria 3 nou nu e chiar masina de working class si nu o folosesc sa faca naveta 100 mile/zi
LA celalte motoare de care zici tu mai pica catre o pompa de benzina, se mai rezolva pe garantie cu ceva tacheti modificati, la toate motarele BMW de la m50TU incoace se duc niste garnituri amarate la VANOS, dar, N52 are o problema majora de design.
De altfel e deja inlocuit, a cam disparut si cand apare noua serie 3 care o sa primeasca noile moatorase turbo, o sa dispara complet. Cred ca va fi motorul cu cea mai scurta viata de la BMW..
In europa a fost deja inlocuit complet de N53, care a renuntat la valvetronic pe 6L
Zi tu ce motor de la BMW a avut viata de 3 ani .
N52 momentan se mai vinde doar in state din cauza ca N53 nu rezista la benzina cu sulf de acolo, altfel era disparut complet.
Am dat intamplator peste chestia asta, si m-a fascinat subiectul, am citi despre el zeci de pagini, inclusiv expertize tehnice serioase..



Nu e chiar asa, motorul a iesit din productie nu din cauza ca era prost ci din cauza reglementarilor in privinta noxelor si consumului, a aparut N53 mai economic cu aceleasi performante. Valvetronicul daca era prost nu il mai bagau acum pe N55.
Durata scurta de productie se datoreaza si faptului ca tehnica avanseaza foarte repede comparativ cu deceniul trecut. BMW a vandut aproximativ simultan 3 "tipuri" de motoare: N52 (aspirat valvetronic), N53(Injectie directa) si N54(Turbo) toate cu o durata de viata nu tocmai lunga. Eu tind sa cred ca acestea 3 au fost doar o etapa intermediara pentru ce urma sa vina. Ei au testat tehnologiile individual si la sfarsit a iesit N55 care le are pe toate 3 la un loc.

Acum ca au iesit motoarele de 2L Turbo si N53 va fi tras pe dreapta. Si probabil ca in curand si mult laudatul N54. Asta nu inseamna ca au fost proaste doar ca "si-au trait traiul si-au mancat malaiul". Pentru optiunea 6L va ramane doar N55 (THE "ONE") :)

Si eu am N52 si imi place la nebunie cum merge, deocamdata fara probleme.
0

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro