BMWClub: Problema Motor 325i e92 - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Problema Motor 325i e92 Rate Topic: -----

#41 User is offline   THX-1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1058
  • Joined: 12-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 April 2011 - 02:29

 DOMI, on 14 April 2011 - 09:11, said:

Cred ca va fi motorul cu cea mai scurta viata de la BMW..
In europa a fost deja inlocuit complet de N53, care a renuntat la valvetronic pe 6L
Zi tu ce motor de la BMW a avut viata de 3 ani .


In Europa N52 a intrat in productie in 2004 pe seria 6 si s-a pus pe diferite modele pana in 2009(Z4). Deci 5 ani in total nu 3! iar de US nici nu mai pomenesc.La fel ca mai toate motoarele de la bmw,o data la 5 ani apar noi tehnologii.
0

#42 User is offline   bartro2 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 654
  • Joined: 17-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Walhalla

Posted 15 April 2011 - 09:16

Hai cu poze! :)
0

#43 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 15 April 2011 - 10:03

pe cele cateva mii de seria 6 vandute anual ?, din care doar o fractiune sunt 6L ?


In europa a iesit in 3 ani din productie, si singurul motiv pentru care se mai vinde in state e din cauza ca n53 nu duce sulful din benzina de acolo.
Ciculul de viata la motoare a fost intodeauna in jur de 8 ani, (vorbesc de serii mari, nu simple modificari, cate un TU.

N53 e cu totul alt motor.
Problema cea mai mare e ca l-au facut prea compact sa ramana usor, iar valvetronic-ul e un mecansim complicat rau, si l-au inghesuit acolo, creand probleme cu traseele pentru fluide.
Au vrut sa faca ceva misto, si aproape ca le-a iesit, dar motorul asta are probleme de design majore la chiulasa, supape si tacheti.
Au scos cred ca cate un set de supape si chiulasa updatata pe an, de bun ce e..E fara precedent.
Oricene o mai da in bara cateodata, chiar si BMW, nici macar nu ar fi prima data.
N62 de exemplu a avut si el ceva probleme la inceput, dar le-au rezolvat rapid, au scos imediat niste piese upgrade care au intrat in productie rapid, si la versiunea facelift au disparut complet. Si oricum, se mainifesta la peste 150k km.. adica macar mergea o leaca.. :) . pana la urma la un e65 la vreamea aia, care batea la un 80k nou, la un 160k km merita si el o reparatie de 4-5000 de euro, nu era sa mare drama..
Cu n52 baietii veneau, si tot veneau si tot veneau si tot mai vin si in ziua de azi, vesnic cu aceasi problema. IAr dac faceai drumuri scurte, veneau si la 30k km, apoi veneau din nou si iar si din nou.. pana se apucau si o vindeau la cineva cre nu baga de seama treaba sta, si care mergea cu ea asa pana isi dadea duhul..


Imi plac motorele pe benzina, 6L, ce au incercat sa faca arata ca inca mai au un potential enorm de dezvoltare, .99% din ce a scos BMW 6L benzina aspirat din anii 70 incoace sunt un model de fiabilitate si cu adevarat frumoase si elegante ca solutii tehnice, dar..de data asta un mare FAIL.





0

#44 User is offline   ktod_16 

  • Începãtor
  • Group: Members
  • Posts: 169
  • Joined: 29-December 08
  • Gender:Male

Posted 15 April 2011 - 19:28

Nu mai lauda atat N53 ca si ala are probleme cu injectoarele.

N52 nu e in nici un caz un mare FAIL, e chiar un motor reusit numai ca trebuie exploatat ca atare, adica tinut la turatiii mai ridicate decat alte motoare. Motorul pur si simplu are alte conditii de exploatare. E ca si cum ai spune ca toate TDI-urile sunt naspa ca daca mergi subturat se fac depuneri pe turbina si se duce.
In concluzie, in ziua de azi lucrurile sunt impinse atat de mult catre extrem incat e foarte greu sa anticipezi toate variabilele ecuatiei. De aceea e foarte usor sa apara probleme neprevazute.


On topic: Poze ceva?
0

#45 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 15 April 2011 - 19:55

nu compara niste injectoare, timpul lor de manopera si inlocuite foarte usor cu unele care nu mai pica cu o problema majora de design.
Inca aveti noroc ca sunteti in ROmanai unde manopera e 2 lei, ca o treaba dinasta afara costa un 7-800 de euro manopera minim. Numai sa se uite si sa vada ce e acolo. De aia e o problema foarte grava si costisitoare si urla toti ca din gura de sarpe..




Poti sa tii motorul ala cat de turat vrei tu, va crapa mai tarziu dar o sa crape.
NU exista regim subturat la un motor pe benzina si cu cutie automata. de exemplu. NU ai cum sa faci asta, oricat te-ai chinui. NU re nici o legatura cu ce se petrece intr-un motor TDI cu unul pe benzina aspirat, chiar si la unul manual, subturat cat cuprinde.
Eu stiu ca toti care au un model de masina care e suscetibila la anumite defecte se ataca toti de parca le dai in cap cu ceva, si o iau un nume personal, parca ii acuzi de ceva, comentezi pe seamna nevestei..sau mai stiu eu ce nebunii... pentru o vina si o neimtire a producatorului, care daca avea bun simt facea recall.
NU e cazul aici, cauta, documenteaza-te,


iar daca nu beneficiezi de garantia extinsa din varii motive, numai chiulasa noua, upgradata, care rezolva problema, partial e 1300 de euro scurt. Dar ea vine impreuna cu alte supape si tacheti cu design diferit, nu stiu cat naiba or mai fi si aia.. la un m50 costa vreo 20 de mil, nu stiu la motorul asta cat naiba ori fi..
Cam asta e treaba..
BIneinteles ca poti ignora problema si mergi cu ea asa inca un an 2, daca nu faci nici multi km nu e drama, faci o curatare cum incearca colegul, schimbi uleiul cat mai des.. .. o vinzi dupa un an doi si sanatate..

This post has been edited by DOMI: 15 April 2011 - 19:59

0

#46 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 15 April 2011 - 20:08

Am promis poze ..am cateva de la inceput .. deja curatasem grosul de pe axe dar se poate vedea pe capac cam ce era. Sunt la birou acum si am lasat aparatul la garaj ...o sa va dau si poze mai adanci cu axele desfacute.

.

Attached File(s)


0

#47 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 15 April 2011 - 20:12

lobii la axe cum sunt ? au urme de uzura?
0

#48 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 15 April 2011 - 20:18

ideea e urmatoarea...o sa caut culbutori..ii schimb pe toti...curat maxim tot si cam atat.
As dori sa stiu ce anume se intampla mai exact aici si cum se poate preantampina sa se repete povestea.,
As aprecia daca careva stie exact ce anume se petrece de apar depunerile.

 DOMI, on 15 April 2011 - 20:12, said:

lobii la axe cum sunt ? au urme de uzura?

nu se vede uzura la came...banuiesc ca de came e vb

This post has been edited by fabio29: 15 April 2011 - 20:15

0

#49 User is offline   THX-1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1058
  • Joined: 12-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 April 2011 - 20:32

 DOMI, on 15 April 2011 - 19:55, said:

Poti sa tii motorul ala cat de turat vrei tu, va crapa mai tarziu dar o sa crape.


Domi,sincer n-am auzit de vreun motor N52 care sa crape si am tot citit despre el...
Totusi sansele sa ramai in drum cu un N52 sunt mult mai mici decat cu un N53 care are probleme cu pornirea,injectoarele piezo,pompa de benzina......barem asta tacane dar nu te lasa in drum :smile:

Pana la urma asta e,om vedea ce-om face,pana acum la al meu i-am schimbat uleiul la 10-15mii maxim,nivelul uleiului la maxim si vad ca nu ticaie(a ticait intr-o iarna dar apoi am vazut ca nivelul uleiului era la jumate iar dupa ce am completat s-a facut liniste totala,de-atunci tace) iar acum am trecut si eu pe LL04 0W40.

@fabio--""As aprecia daca careva stie exact ce anume se petrece de apar depunerile.""

Pai motivul principal este intervalul prea lung de service recomandat de bmw.Schimba-i uleiul la 10 mii si n-o sa mai ai probleme+ulei bun.

Din ce am reusit asa sa ma benoclez inauntru vad ca e foarte curat motorul,nu are depuneri:

Attached File(s)


This post has been edited by THX-1: 15 April 2011 - 20:34

0

#50 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 15 April 2011 - 20:39

da, de axele cu came vorbeam.


http://www.1addicts....127#post6149127
uite aici noile part. no.
vezi ca explica acolo, foarte bine, cand motezi la loc trebuie si garnitura si suruburi noi si la motorasul de la valvetronic.


Cati km avea masina, normal puteai incerca la bmw, daca insisti putin de multe ori accepta sa acopere macar costul pieselor, daca te refuzau in Romania, scriai la BMW DE.
Inlocuiesti tachetii sau o cureti si sanatate?


THX, problema la motor de genul asta, si atat de costisitoare.. ma rog..

L.E.Am explicat mai sus, cum zice si THX, partial e datorata nebuniei asteia cu interval de service de 25k km si in particular la tine datorita ungerii defectuase in zona aia,

This post has been edited by DOMI: 15 April 2011 - 20:44

0

#51 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 15 April 2011 - 20:43

sa stii ca m am gandit sa scriu la München . Aici dau din umeri.
0

#52 User is offline   THX-1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1058
  • Joined: 12-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 April 2011 - 20:45

@fabio--Cati km are masina si ce ulei s-a pus in motor pana acum?
0

#53 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 15 April 2011 - 20:46

 fabio29, on 15 April 2011 - 20:43, said:

sa stii ca m am gandit sa scriu la München . Aici dau din umeri.



pai astia si in DE in general spuneau ca in general au acceptat interventia chiar daca masina sarise de aia 2 ani de garantie.
Cert e ca daca nu schimbi chiulasa si tachetii cu noul model.. nu scapi.


Sunt niste nesimtit, au buletin de service clar si acord.. ca de obicei..
Eu nu ii inteleg, pe cuvantul meu.. ca normal BMW AG acopera treaba asta si e treaba lor de dealer.
sau poate li se rupe de imaginea lor ca nu au concurenta reala cu nimeni..

This post has been edited by DOMI: 15 April 2011 - 20:49

0

#54 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 15 April 2011 - 20:49

 THX-1, on 15 April 2011 - 20:45, said:

@fabio--Cati km are masina si ce ulei s-a pus in motor pana acum?

masina are 75 mii ulei s a folosit 5w30 LL04 este din 12.2006
0

#55 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 15 April 2011 - 20:50

pai tu erai candidat perfect la treaba asta, ca nu ai sarit de 100k chiar daca are mai mult de 2 ani.



0

#56 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 15 April 2011 - 20:50

[quote name='DOMI' timestamp='1302892797' post='1417901']
Inlocuiesti tachetii sau o cureti si sanatate?


inlocuiesc tachetii...si sper sa scap
0

#57 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 15 April 2011 - 20:53

dar chiulasa ?
totusi slabe sanse sa gasesti una la dezmebrari facuta dupa 2008, cine stie cum..
iar una noua te cocoseaza...
Incearca 0w-30 e mai subtire la rece si ai sanse sa protejeze mai bine zona aia.
Si nu te mai lua dupa mizeria ai de Long service interval.. e nebunie sa tii in orice masina un ulei. 25k km..

This post has been edited by DOMI: 15 April 2011 - 20:55

0

#58 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 15 April 2011 - 20:58

 DOMI, on 15 April 2011 - 20:50, said:

pai tu erai candidat perfect la treaba asta, ca nu ai sarit de 100k chiar daca are mai mult de 2 ani.


pai si acum de ce nu as fi? dar probabil ca opratiunea se face la BMW sau? ca daca e asa..mi o tine acolo 10 zile si baga zeci de ore de manopera si m am spart. ies mai scump decat daca cumpar piesele alea care sa zicem ca ar veni gratis

 DOMI, on 15 April 2011 - 20:53, said:

dar chiulasa ?
totusi slabe sanse sa gasesti una la dezmebrari facuta dupa 2008, cine stie cum..
iar una noua te cocoseaza...
Incearca 0w-30 e mai subtire la rece si ai sanse sa protejeze mai bine zona aia.
Si nu te mai lua dupa mizeria ai de Long service interval.. e nebunie sa tii in orice masina un ulei. 25k km..


eu nu ma iau..dar masina a fost la o tanti de pe la Buc de noua. care a facut service la BMW la intervalele stabilite.
0

#59 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 15 April 2011 - 21:02

depinde cum te intelegi cu ei.
operatiunea se face la bmw...
Normal se da deviz.. factura.. si de la caz la caz, in functie si de km s.a.m.d.. acoper a ei tot sau 2/3 din cost.. s.a.m.d
In sfarsti, de acum ai desfacut-o, te-ai apucat de treaba..
Magaria este ca BMW AG, mama lor le da piesele moca, dar nemernicii din RO nu vor sa piarda ceva manopera nefacturata si refuza sau dezinformeaza voit despre astfel de garantii extinse cum e cazul tau, si oricum incearca sa mulga fiecare leut.
Eu am impreisa ca ei de fapt nici nu stiu sa caute in buletinele alea.. depinde de cine dai la receptie.. e ceva de groaza.
deacum mortul e dus la groapa, ai desfacut-o te-ai apucat de ea..

0

#60 User is offline   fabio29 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 636
  • Joined: 28-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 15 April 2011 - 21:07

eu am fost la BMW ..si nu a pomenit nimic despre ceva garantie extinsa... aici la BV. cunosc seful de service. si a dat cu parerea.

va zic ce mi a zis? asa ca sfat amical? O sa lesinati toti.

Am cerut un sfa daca cunoaste problema... nicidecum nu mi a spus ca e o problema stiuta la e92. mi a zis sa bag in motor 3 l de motorinasa i dau o rafa asa 2 km..sa nu ma spesrii ca o sa bata mai tare ca nu e problema..ca are ungere. si dupa asta sa dau drumul la ulei..si sa fac doua schimburi la interval de 500km...si poate scap. EEE??? nu am avut curaj sa i urmez sfatul
0

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro