Jump to content

Tamyy

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46

Tamyy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Dupa mai multe cautari cred ca am gasit ce ar putea sa fie. Eroarea aceea cu presiune in zme prea mica e ceva de la alimentare. O opttiune ar fii la fel cum am specificat in post , sa schimb pompa din rezervor pentru prima incercare , iar daca nu merge cu aia atunci o sa trebuiasca sa verific senzorii de pe pompa de inalta. O sa fac treaba asta cat de repede si o sa postez inapoi daca am rezolvat. Mai astept si alte raspunsuri sau sfaturi pana atunci.
  2. Nu am postat intentionat de doua ori , nu s-a incarcat prima oara si cand am mai dat o data s-a incarcat de 2 ori dupa care nu am stiut cum sa sterg unul dintre posturi , sunt nou pe forum. Celalalt post banuiesc ca mi s-a sters deoarece doar dupa am observat ca am postat in sectiunea gresita. Toate comentariile erau la misto , nu m-au ajutat la absolut nimic tocmai de aceea nu am mai specificat ca am schimbat motorul pentru ca pana la urma e acelasi motor , nu e nimic schimbat fata de dinainte. Astept un comentariu serios caruia sa ii pot oferii si alte informatii suplimentare , nu ma pricep in domeniul acesta asa ca nu stiu ce informatii sa ofer de la inceput. Sunt deschis la orice hate dar macar sa fie constructiv sa ma ajute sa imi rezolv problema. Am specificat ca am in cap sa schimb potentiometrul de la acceleratie si pompa din rezervor deoarece am citit si alte posturi care aveau problema similara la fel cu presiunea ZME dar astept un raspuns si la postul meu ca sa ma lamuresc.
  3. Salutare ! Detin un e46 320d 2004 euro 4 si am o problema cu martorul DDE. Masina porneste perfect dar cand o turez peste 2000-3000 se aprinde acel martor DDE in bord si masina trage foarte greu in sensul in care urca foarte greu in turatii. Pompa de sub scaunul soferului e schimbata. Alt simptom pe care masina il are este ca atunci cand are motorina mai putina masina nu trece de 4000 turatii. Dupa ce alimetez aproximativ jumatate de rezervor trece pana la 5000 de ture dar numai in treapta 1 si 2. In celelalte trepte trece dar foarte greu. Cu toate acestea masina tot "lesinata" este. Am pus-o pe un tester si a dat o eroare "presiune ventil ZME prea mica". Nu tin minte exact daca asa era dar in principiu era ceva cu presiune ZME. Va rog dati-mi niste idei cum as putea rezolva problema. Din cate am mai citit m-as gandi sa schimb senzorul de la acceleratie(cred ca potentiometru ii zice) si pompa din rezervor.
  4. Salutare ! Detin un e46 320d 2004 euro 4 si am o problema cu martorul DDE. Masina porneste perfect dar cand o turez peste 2000-3000 se aprinde acel martor DDE in bord si masina trage foarte greu in sensul in care urca foarte greu in turatii. Pompa de sub scaunul soferului e schimbata. Alt simptom pe care masina il are este ca atunci cand are motorina mai putina masina nu trece de 4000 turatii. Dupa ce alimetez aproximativ jumatate de rezervor trece pana la 5000 de ture dar numai in treapta 1 si 2. In celelalte trepte trece dar foarte greu. Cu toate acestea masina tot "lesinata" este. Am pus-o pe un tester si a dat o eroare "presiune ventil ZME prea mica". Nu tin minte exact daca asa era dar in principiu era ceva cu presiune ZME. Va rog dati-mi niste idei cum as putea rezolva problema. Din cate am mai citit m-as gandi sa schimb senzorul de la acceleratie(cred ca potentiometru ii zice) si pompa din rezervor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.